Ugrás a fő tartalomra

BB krém teszt - Missha M perfect cover és Lioele beyond

A két koreai csoda színeit már ITT beteszteltem, így az árnyalatokról abba a bejegyzésbe tájékozódjatok.
A koreai BB krémek

A két krém különböző bőrtípusra van, és más fedési tulajdonságokkal rendelkezik.
A Missha Perfect cover egy erős takarású, zsíros vagy kombinált bőrre való BB, míg a Lioele Beyond száraz-normál-kevert bőrre egy sokkal lágyabb fedésű krém.


A két terméket párhuzamosan teszteltem, és míg a Lioele B. színe sokkal jobban bejött, addig a Missha P.c. fedésébe szerettem bele.
Egy kis emlékeztető
Mivel mindkét krém nagyon jól igazodik a bőrszínhez így a Missha győzött végül, hisz önkéntelenül is sokkal többet nyúltam utána mint a másik felé.

És akkor lássuk részletesebben:
Missha Perfect cover 23: azért ezzel kezdem, mert a kipróbálást is ezzel indítottam. Mivel a színe nem tetszett annyira, biztos voltam benne, hogy a Lioele B.-t jobban fogom szeretni, így gondoltam gyorsan túlesek ezen, mert aztán egy jó termék után nehéz erőltetni a gyengébb használatát / tesztelését..na hát nem így lett..
Kiindulásos rettenet

 A M.P.C. már az első használatkor elvarázsolt, a szín végül szépen a bőrömhöz idomult, bár most elég fehér vagyok, ez nem lesz már jó nyárra, de szerencsére  megérkeztek a sötétebb árnyalatok is, így örülök, hogy kis méretben vettem.
A fedése egyszerűen fantasztikus, nekem kézzel könnyen eldolgozható, és nagyon jól építhető. Sajnos a Sleek alapozókat ez után próbáltam, így ég és föld volt a különbség..amiről mellesleg ITT az anyag..
M.P.C - oxidáció előtt építés nélkül


A BB krém hiába van zsírosabb bőrre, az én száraz problémás bőrömet sem szárította. Lényegében matt hatású, amit azért a biztonság kedvéért óvatosan ecsettel lepúderezek, így a színén is tudok egy cseppet korrigálni, ha szükséges. Pattanásokat is szinte teljesen el tudtam fedni vele, persze több réteg használatával. Nagyon gyorsan szárad ami megakadályozza az elmozdulását, tartós is, és nekem egész nap szép marad a bőrömön.

Missha Perfect Cover finish

A fedéséhez mérten kis túlzással természetes látványt és hatást nyújt, ami nem semmi ilyen pigment tartalom mellett.
Bőröm nem fényesedik ki tőle, és este lemosáskor is hidratált marad. A bőrömön lévő sebeket, pati nyomokat valóban gyorsabban gyógyítja, persze nem kell csodát várni, de az alapozókkal össze sem lehet hasonlítani.
Új pattanások, allergiás reakciók vagy mitesszerek nem jelentek meg tőle, de ez bőrtípus kérdése. Lehet kapni teszt kiszerelést, azzal kell próbálkozni, kinek mennyire jön be.
Sajnos elég megosztó ez a BB krém, valaki az összetevőket valaki a hatást szidja..mindenki próbálja ki magán, másra ne hallgasson, max ötlet szinten.
Pontozás :
Fedés: 5/5
Állag: 5/5
Használhatóság, eldolgozhatóság: 5/5
Építhetőség: 5/5
Végeredmény: 5/5
Természetesség: 3/5
Komfort: 4/5
Színek: 3/5
Kifényesedés: 5/5 
Lioele Beyond BB krém

A Lioele Beyond: a csomagolás nagyon tetszik, a színek, és az egész olyan igényes. A szín sárgásba hajló natúr, ez is nyerő nálam. Nagyon jól felveszi a bőrszínt oxidáció után, de erről a fenti hivatkozás alatt a korábbi bejegyzésemben bővebben olvashattok és nézhettek képeket.

Az alapozó fedése nálam az erős fedés közelében van, szépen lehet építeni, de mindkettő tulajdonsága némileg elmarad a Missha P.c. mögött.

Ez a BB krém koránt sem annyira megosztó mint a M.P.C., nagyon sokan szeretik.
Lioele Beyond - oxidáció előtt

Nekem csak valahogy az nem jött be, hogy ez sokkal jobban beleül az amúgy sem egyenletes bőrömbe, így úgy érzem mintha kiemelné azt.
A M.P.C valahogy egyenletesebb, és a bőröm tetején marad..
A képeken is látszik, hogy oxidáció előtt mennyivel sávosabb és beülősebb mint a Missha P.c.

Oxidáció után ez a hatás eltűnik, úgyhogy szebb lesz a látvány.
Lioele Beyond finish
A kiindulást láthatod fenn, és a Lioele B.-vel is el lehet érni azt a fedést mint a Missha P.c.-vel, csak jobban kell rétegezni, mert ez a krém nem annyira sűrű.
Jobban csúszik, és lassabban szárad, kicsit természetesebb fényű.

Ez nem marad olyan sokáig matt mint a M.P.C., de bírja ez is a strapát sokáig, tehát idő előtt még sosem kellett lemosnom vagy cserélnem.
Száraz bőröm nem húzódott, nem képződtek tőle patik vagy comedok, de úgy vettem észre a sebeket nem gyógyította annyira mint a M.P.C.

Pontozás :
Fedés: 5/5
Állag: 5/5
Használhatóság, eldolgozhatóság: 4/5
Építhetőség: 4/5
Végeredmény: 5/5
Természetesség: 4/5
Komfort: 4/5
Színek: 3/5
Kifényesedés: 4/5

Megjegyzések

  1. Ó jajj. A hatás miatt a MPC kéne, a szín miatt viszont a Lioele...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen-igen..ez a gond a BB krémekkel nekem is:-(
      Ami igazán kéne abból nem jó a szín:-(

      Törlés
  2. Szia!
    én is most szeretnék beruházni egy jó BB krémre, de még mindig vacillálok, hogy melyik legyen az. Pont ezzel a kettővel szemezgetek én is, ezért is örülök, hogy megtaláltam ezt a bejegyzést.:) Fontos lenne a jó fedés, amit a MPC biztosítana, de a Lioele színe nekem is jobban tetszik. Pár hete egy nyereményjátékon megnyertem a Missha Signiture korrektorát a 23-as árnyalatban, de én azt picit sárgásnak érzem a bőrömhöz. Miután eloszlatom a szemem alatt és beledolgozom a bőrbe szépen illeszkedik a színe, de félnék, hogy egész arcon a 23-as kicsit sok lenne. A 21-es árnyalat mennyire világos bőrre ajánlott? Honnan tudom eldönteni, hogy sárgás vagy rózsaszínes a bőrtípusom? Sajna MAC üzletek elég messze vannak tőlem, így még nem volt alkalmam ott megkérdezni egy eladót sem.
    Előre is köszi a választ!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Itt láthatod a nekem meglévő színeket együtt:
      http://sminkesmas.blogspot.hu/2012/03/megerkezett-uj-szin-bb-kremek-kozott.html
      MPC 27, 23 és lioele

      Én ahogy néztem anno élőben, a Signature 23 nem egy az egyben olyan mint a PC 23.. eltérnek egymástól picit, a signature 23 sárgásabb mint a PC 23.

      Itt van egy összehasonlítás-görgesd a képekhez, hogy a 21-es milyen ( szerintem nagyon világos). De ha BB Andival tudsz találkozni (BP-Börs) akkor személyesen is megnézheted a színeket.
      http://bbkrem.hu/krem-valasztas.html

      A bőr árnyalatát (rózsaszín vagy sárgás) magadnak úgy tudod meghatározni, hogy pl több emberrel (pl buszon ahol kapaszkodtok) összehasonlítod a színed, és hogy látod, kékesebb(hideg) vagy sárgább(meleg) a bőröd.

      Fehér szín mellett napfénynél is meg lehet látni, hogy a fehér mellett rózsaszínes, kékes vagy szürkés(hideg) vagy barackos, sárgáss vagy olivás ( meleg) az árnyalatod.

      Alapozókat is pöttyözhetsz magadra egy drogériában, látni fogod melyik szín üt el jobban tőled, ami sárgás vagy ami rózsaszínes.

      Léteznek totál natúr bőrök is, amik inkább semlegesek és nem rózsaszínes és nem is sárgás, ezek a bézs vagy olívás színek. Elég ritka, de tapasztalataim szerint itt inkább az enyhén sárgásabb irányba kell elmenni, vagy érdemes keverni a színeket.

      Nem bonyolult és nem is egyszerű az egész, csak pici érzék kell hozzá, és nem közelről kell vizsgálni magad.
      Nekem pl az alap bőröm hideg lenne mint a jég, de a sok szeplőm miatt arany árnyalatot kap-dominál a meleg színhatás- és ezért összhatásban csakis sárgás színek jöhetnek nálam szóba.


      Én ránézésre ezt meg tudom állapítani, de nehéz így virtuálisan a színeket elmagyarázni:-) remélem azért segítettem kicsit:-)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Örülök minden véleménynek, köszönöm, hogy időt fordítottál rám!

Megjegyzésed a jóváhagyásom után jelenik majd meg ( ezért nem látod azonnal amit írtál ), így biztosítom, hogy minden hozzászólást elolvassak!

Mail címet NE küldjetek itt, akkor írjatok mailt (sminkesmas@gmail.com), illetve reklám "szagú" weboldal linkeket sem fogok megjeleníteni, erre a célra az "Együttműködés" menüpontot ajánlom.

Köszönöm a megértést és a türelmet!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Milium, Xanthelasma...Avagy a szem környékén jelentkező "gríz"

Egy kedves kérdező hívta fel a figyelmemet erre a nem elhanyagolható jelenségre.. http://www.skinsight.com/adult/milia.htm Milium: gríz, ami elsősorban a szem környékén és járomcsonton található, nem gyulladt, zárt comedohoz hasonlító fehér hólyagok, amik kemény faggyút tartalmaznak. Kozmetikus vagy bőrgyógyász távolítja el, tűvel, lézerrel, elektromos kezeléssel. A "bőrprobléma kisokos" menüpont alatt találtok egyébként tömör, rövid infókat ABC rendbe szedve a jellemző bőrelváltozásokról.

Pattanás, korpás szeborrea és társai...avagy bőrprobléma kisokos

Aki rendszeresen olvas, biztos tudja, hogy olyan fogalmakkal is dobálózok ami nem mindenkinek tiszta. Korpás szeborrea/zárt comedo A bőrproblémák megnevezéseiben szeretnék most egy kis segítséget nyújtani. Akné/akne vulgaris: pattanás, amikor a faggyúmirigy elzáródik és a bacik miatt begyullad. Akne fulminans amikor nagy területen gyulladt aknés a bőr, akne conglobata pedig egy súlyos forma amikor ezek a csomók teljesen összegyulladnak. Általában folyékony genny van bennük. Jellemzően hormonális okai vannak.

Tényleg olyan nagy szám? Retin A a lézer helyett? Kipróbáltam..

Sokan várják már ezt a bejegyzést, hisz idén télen elmaradt a lézer, vagy bármilyen extra kezelés az életemből. Retin-A - 0.05% Valami miatt..mi miatt? Az az oka, hogy bőrgyógyásszal sikerült Retin A krémet felíratnom, és mivel ez itthon nem kapható, így a receptet külföldön kiváltanom . Nagyon nagy reményekkel és extrán bezsongva kezdtem meg a krém használatát a télen, látva a sok interneten fellelhető csodás átváltozást amit a gyógyszertári A vitaminos krémek okoztak.

Gyógyszertári kenceficék

Glyco-A , Fucidin, Davercin, Dalacin-T,  Neogranormon, Skinoren, Zineryt, Akneroxid Az itt látható kis csokor épp a jelenlegi készletet tükrözi, ennél volt nagyobb gyűjteményem is :-)

Nucleofill, Profhilo, Volite, Skinbooster - azaz fiatalos és üde bőrt akarunk!

Akik az orvos esztétikában jártasak, azoknak biztosan nem kell bemutatnom a bőr szépségéhez hozzájáruló injekciós beavatkozások jelentőségét. Juvederm- Volite Nem, ezek nem arcfeltöltő vagy arcformázó eljárások, ezek azok, amiknek az ősanyja a klasszikus tűs mezoterápia. Azaz a beavatkozás "csupán" a bőrt próbálja hozzásegíteni ahhoz, hogy szebb és fiatalosabb kinézetű legyen. Viszont már sokkal hatékonyabb és stabilabb anyagokkal hozzá tudnak járulni a bőrünk jelentős és látványos változásához.  A skinbooster-ről és a műtét nélküli kezelésekről már ITT írtam egy könnyen emészthető összefoglalást, ha valaki gyorsan emlékeztetni szeretné magát. A többi címben említett kezelést pedig igyekszem összehasonlítani egymással, hogy könnyebb legyen a választás. Az viszont az első, hogy a kezelő orvosodra hallgass ne rám, hogy ő mit javasol neked. Akkor szokott gond lenni, amikor a választott orvosod nem dolgozik az általad választott termékkel...na akkor legyél okos... Nézz