2012. 03. 02.

Csúcstechnológia otthon - Hydroabrázió

Mint korábban már olvastatok a hydroabrázió jótékony hatásairól ITT, úgy döntöttem, nem várok tovább, hanem megvásárolom otthonra is, hisz maga a készülék és az elv nem túl bonyolult, így bármikor kényelmesen szépülhetek.

Hydroabráziós gép otthonra
A gép ultrahangon rezegteti a fejet, amely némi nedvesség ( tiszta víz vagy semleges tonik ) segítségével - azaz a víz erejével - távolítja el az elhalt sejteket, tisztítja a pólusokat, és rendszeres használatától egy probléma mentesebb bőrt remélek.

Irritációt nem okoz, a faggyútermelést és a mitesszereket csökkenti, a bőr tónusa és keringése megélénkül, a szeborreás  bőrökre idális.




A hydroabráziós gép feje
A készülék hosszabb alkalmazása után majd tudósítalak titeket a tapasztalt változásról.

A gép ára egy közepesen drága arckrémé, így úgy vélem megéri a kockázatot.
Mellékesen 4 féle kezelés végezhető vele, mert az ultrahang segítségével különböző hatóanyagokat is bejuttathatunk a bőrbe.

Meglátjuk....Van esetleg valakinek otthon ilyen gépe?

6 megjegyzés:

  1. Nagyon jól hangzik, és várom majd a fejleményeket. Kíváncsi vagyok mekkora változás érhető el, mennyivel lesz élénkebb, frissebb a bőr, mint mondjuk egy bőrradír/maszk/peeling után.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is nagyon kíváncsi vagyok, pont úgy ahogy mondod..remélem ez a módszer mélyre hatóbban fogja tisztítani a pólusokat mint egy krém kombi..vagyis ööööö...hát az is jó, ha fél napnyi radírozást, gőzölést, maszkolást úszok meg a segítségével :-)

      Törlés
  2. Válaszok
    1. 18-20.000 ft között kapható itthon, de a távol keletről valószínűleg olcsóbban rendelhető..én itthon vettem.

      Törlés
  3. Szia! Hol vetted ezt a gépet és hol lehet ilyeneket jó árban beszerezni? Nem netről. Köszi!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szió
      Én netről vettem:-(
      Mo.-n a vaterán/ teszveszen nézelődj, és akkor ott személyesen is (hátha) tudsz talizni az eladóval.

      Törlés

Örülök minden véleménynek, köszönöm, hogy időt fordítottál rám!

Megjegyzésed a jóváhagyásom után jelenik majd meg ( ezért nem látod azonnal amit írtál ), így biztosítom, hogy minden hozzászólást elolvassak!

Mail címet NE küldjetek itt, akkor írjatok mailt (sminkesmas@gmail.com), illetve reklám "szagú" weboldal linkeket sem fogok megjeleníteni, erre a célra az "Együttműködés" menüpontot ajánlom.

Köszönöm a megértést és a türelmet!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...