2012. 03. 23.

Koreai BB krémek színteszt

Ez egy gyors színteszt lesz, ahol három BB krém színét tudjátok összehasonlítani.
BB suiskin, missha, lioele

Az első, legvilágosabb a Suiskin I2PL Clinique 
a második a Missha M Perfect Cover 23-as
a harmadik pedig a  Lioele Beyond Solution




Lényegében így sötétednek egymás után, bár a Missha és a Lioele között az oxidálódás után az arcomon nem sok különbséget látni.

BB krémek színei
A Suiskin elég világos a bőrömre ( normál esetben NC 40 vagyok, de most ki vagyok fakulva, így szerintem csak NC 35-öt ütöm meg), viszont szép bézs szín, és nem rózsaszínes.
A Missha 23-as jóval hidegebb mint a Lioele, ami egy sárgásabb árnyalat, bár ez nem igazán jön ki az oxidáció után.

A két sötétebbről írtam mát tesztet amit ITT találtok... a Suiskin teszt hamarosan.

Remélhetőleg a Missha-tól érkeznek sötétebb színben is BB krémek, így izgatottan várom őket, mert a három közül annak a textúráját és a fedését szeretem a legjobban.

2 megjegyzés:

  1. Szia !
    Jöhet a Suiskin teszt. Kíváncsi vagyok, hogy mit tud. :) Nekem a színnel szerintem nem lenne gondom, hiszen NW20-as vagyok elvileg.... mondom elvileg, mert még az is sötét .

    VálaszTörlés

Örülök minden véleménynek, köszönöm, hogy időt fordítottál rám!

Megjegyzésed a jóváhagyásom után jelenik majd meg ( ezért nem látod azonnal amit írtál ), így biztosítom, hogy minden hozzászólást elolvassak!

Mail címet NE küldjetek itt, akkor írjatok mailt (sminkesmas@gmail.com), illetve reklám "szagú" weboldal linkeket sem fogok megjeleníteni, erre a célra az "Együttműködés" menüpontot ajánlom.

Köszönöm a megértést és a türelmet!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...