Ugrás a fő tartalomra

Stella - Teafaolaj lehúzható maszk a patikra és gyulladásokra

A Herbaházi zsákmányokról ITT számoltam be nektek. Az egyik maszkot ki is próbáltam a Stellától.
Stella - Teafaolaj  maszk

Az egyik este szétnyomkodtam magam, így jött is az alkalom, hogy ezt gyorsan fölkenjem.
Ez gyulladás csökkentő, pattanásos bőrre való "anti-acne" maszk, teafa olajjal és algináttal, ami por állagú és vízzel kell fölhígítani, így kapjuk meg a masszát.

Ez az elején nagyon jól hangzott amikor bedobtam a kosárba, de aztán persze az alkalmazásakor rájöttem, hogy ez egy kicsit macerás nekem.


Már eleve az a tény, hogy elő kell rá készülni egy kicsit elvette a kedvem, így nem mindenhol és mindenkor kényelmes a használata. De ami ez mellett szól az az, hogy mindig friss maszkot kapunk, és a hatóanyagok valóban csak akkor oldódnak amikor kikeverjük, és nem a tubusba várakoznak.
Stella maszk - előkészületek...

Stella - Teafaolaj maszk leírás
A por halványkék színű mint a szőkítő por, ezt kell 15-20 ml langyos vízzel kikeverni, ami sajnos nem tudom mennyi..mérőedényt használtam..igazán írhatták volna helyette, hogy pl 2-3 evőkanál vízzel..na mind1, lehet csak én vagyok ilyen sügér..

A port töltöttem előbb az edénybe..mert sütni azért sűrűn szoktam :-D, és ehhez adagoltam a vizet. Keverő pálcát nem használtam, gondoltam majd az ujjaimmal jobban érzem- nos ez nagy marhaság volt, úgyhogy legközelebb nem kézzel csinálom. Sajnos fényképezni sem tudtam így a kikeverést, illetve igen, de ezek a homály képek születtek.


Stella maszk -állaga
A keveréskor éreztem, hogy sietnem kell, mert hamar kötne a cucc, olyan mint a gipsz, így szinte még csomós állapotban az arcomra kentem gyorsan. Szerencsére ezek a csomók közben is oldódtak, így nem lett vészes.

Stella maszk - kikeverése
A felkenéssel nem volt gond, szépen sikerült eloszlatni, bár itt ott nem volt egyenletesen vastag, amit a gyors kötés miatt nem is tudtam korrigálni. Nem csöpögött, viszont éphogy elég volt az arcra, azaz eléggé ki van számolva a mennyiség.

Nem lett egyenletes a felkenés

Azt írják, hogy 10 perc után húzzuk le, de én akkor még vizesnek éreztem, azt hittem úgy el fog szakadni, így a teljes kiszáradást megvártam, ami utólag kiderült, hogy elég rossz döntés volt.
Szerintem vagy 40 percig magamon hagytam, gondoltam mi történhet, gumi maszk, majd elválik a bőrömtől..nos ez nem..majdnem véső-kalapács lett a vége :-D.
Stella maszk - száradáskor

Túlzás nélkül itt-ott olyan volt mintha levakoltak volna és vakarni kellett a fejemről, máshol ahol nem száradt ki annyira, ott le tudtam húzni nagyobb darabokban.

Leszedte a száraz bőrt
Meglepő volt mennyire a bőrre ragadt, hisz azt hittem ez is olyan kozmetikai gumi maszk ami száradáskor csak úgy elválik a bőrtől, így nem lesz peeling hatása, de ennek volt, aminek nagyon örültem.
Lefotóztam mennyi elhalt bőr tapadt a maszkba..ami nem tudom 10 perc után megtörtént-e volna, de ez öröm volt az ürömben :-)

A bőrpír kontúrom..
A megnyomkodott patikat amúgy nagyon szépen lehúzta és megnyugtatta. A sebekbe se tapadt bele. A hosszú idő miatt ( szerintem) a bőröm bepirosodott, pedig nem vagyok erre érzékeny. Nem tudom ez 10 perc után is így lett volna, de még szerencse, hogy este raktam föl, mert szép piros kontúr maradt -le is fotóztam.

Reggelre természetesen megnyugodott a bőr és nagyon szépen elmúltak a trancsírozás nyomai.  Elégedett vagyok vele, elérhető áron kínálták, van még két fajta ami a próbára vár, azokat igyekszem nem a fejemre szárítani.

Összefoglalva: Olcsón elérhető, bár kicsit macerás nekem az előkészület és a kikeverés.
Ami a hátrány az az előny is- friss a maszk, azaz tényleg akkor fejti ki a hatást amikor felkerül a bőrre.
Szépen megnyugtatta és lehúzta a nyomkodás utáni  pattanások nyomait, miközben nem szárította a száraz bőrömet.
Némi pirosság fellépett a nem érzékeny bőrömön, de sajnos kicsit eltúloztam a felrakás idejét..ettől függetlenül nem okozott panaszokat később sem.
A hatóidő miatt a lehúzás sem ment könnyen, inkább letörögettem a bőrömről mint húztam, de ezért cserébe volt egy kis peeling élmény is.
Biztos, hogy vásárolni fogok még, mert irritáció és szárítás nélkül tüntette el a trancsírozás nyomait, és ez volt a cél.

Ára: 3-400 ft

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Milium, Xanthelasma...Avagy a szem környékén jelentkező "gríz"

Egy kedves kérdező hívta fel a figyelmemet erre a nem elhanyagolható jelenségre.. http://www.skinsight.com/adult/milia.htm Milium: gríz, ami elsősorban a szem környékén és járomcsonton található, nem gyulladt, zárt comedohoz hasonlító fehér hólyagok, amik kemény faggyút tartalmaznak. Kozmetikus vagy bőrgyógyász távolítja el, tűvel, lézerrel, elektromos kezeléssel. A "bőrprobléma kisokos" menüpont alatt találtok egyébként tömör, rövid infókat ABC rendbe szedve a jellemző bőrelváltozásokról.

Peptidek a barna bőrszínért avagy Melanotan II.

Lehet sokan hallottatok már róla, hogy van egy új módja a barnítási folyamatok hatékony növelésének, ez a peptidek csoportjába tartozó melanotan. Melatonan II. Ez a termék egyelőre csak külföldről rendelhető gyógyszerészeti termék, injekció és orrspray formájában szokás "magunkhoz venni". Mivel én még nem próbáltam ( és nem is fogom amíg ezt itthon nem helyezik forgalomba), viszont a környezetemben sokan, ezért gondoltam megosztom veletek az ismerőseim tapasztalatait, illetve amit én láttam.

Pattanás, korpás szeborrea és társai...avagy bőrprobléma kisokos

Aki rendszeresen olvas, biztos tudja, hogy olyan fogalmakkal is dobálózok ami nem mindenkinek tiszta. Korpás szeborrea/zárt comedo A bőrproblémák megnevezéseiben szeretnék most egy kis segítséget nyújtani. Akné/akne vulgaris: pattanás, amikor a faggyúmirigy elzáródik és a bacik miatt begyullad. Akne fulminans amikor nagy területen gyulladt aknés a bőr, akne conglobata pedig egy súlyos forma amikor ezek a csomók teljesen összegyulladnak. Általában folyékony genny van bennük. Jellemzően hormonális okai vannak.

Nucleofill, Profhilo, Volite, Skinbooster - azaz fiatalos és üde bőrt akarunk!

Akik az orvos esztétikában jártasak, azoknak biztosan nem kell bemutatnom a bőr szépségéhez hozzájáruló injekciós beavatkozások jelentőségét. Juvederm- Volite Nem, ezek nem arcfeltöltő vagy arcformázó eljárások, ezek azok, amiknek az ősanyja a klasszikus tűs mezoterápia. Azaz a beavatkozás "csupán" a bőrt próbálja hozzásegíteni ahhoz, hogy szebb és fiatalosabb kinézetű legyen. Viszont már sokkal hatékonyabb és stabilabb anyagokkal hozzá tudnak járulni a bőrünk jelentős és látványos változásához.  A skinbooster-ről és a műtét nélküli kezelésekről már ITT írtam egy könnyen emészthető összefoglalást, ha valaki gyorsan emlékeztetni szeretné magát. A többi címben említett kezelést pedig igyekszem összehasonlítani egymással, hogy könnyebb legyen a választás. Az viszont az első, hogy a kezelő orvosodra hallgass ne rám, hogy ő mit javasol neked. Akkor szokott gond lenni, amikor a választott orvosod nem dolgozik az általad választott termékkel...na akkor legyél okos... Nézz

Szakáll ápolása fillérekből..szakáll olaj, wax, balzsam és egyebek

Általános jelenség a trendi férfiak szakállnövesztése. Forrás: Pinterest Személy szerint sosem tetszett, de most nagyon átjött ez a hamvaiból felélesztett divat irányzat! Kevésbé jó megjelenésű hímneműeket is "felhoz", azaz egy trendi arcszőrzet jócskán javítani tud bárkin . Olyan mint a csajoknál a frufru vagy egy stílusos bátor hajszín, ami egy nem éppen baba arcú lányt is kiemel és különlegessé tesz. Biztos vagyok benne, hogy a kencéket gyártó cégek is lassan de biztosan ráfekszenek erre az irányzatra, és nem csak borotválkozó vagy azutáni termékek hadával fognak nyomulni, hanem jönnek az arcszőrzetet ápoló termékek is.