2012. 03. 20.

Herbaházba jártam

Ma a Herbaházban jártam, itt láthatjátok, hogy melyik termékeket fogom hamarosan tesztelni.
Herbaház zsákmány

Van olyan is amit már ismerek, például az Isis Pharma Glyco-A 12% , erről már ITT olvashattatok.

És akkor mik is vannak a képen?

-Konjac mélytisztító szivacs: ez gyengéd hámlasztást és a pórusok alapos tisztítását ígéri. Természetes anyagból készült amit használaton kívül hűtőben kell tárolni...hmm izgi. Állítólag használat alatt védőréteget képez a bőrön, és hidratál is.....érdekes..meglátjuk.

-Isis Pharma Glyco-A 12%: ez egy hámlasztó készülék, bővebb infó ITT .

-Stella maszkok: ezek pormaszkok, amit vízzel kell fölkeverni, majd száradás után lehúzható. Ez megindította a fantáziámat. Három féle hatóanyaggal vettem: kaviár ránctalanító, papaya-ananász bőrmegújító, teafa olaj anti-akne ( 6 fajta létezik, a továbbiak: argireline botoxos, csokis rejuvenációs, alga öregedésgátló). Minden maszk alapja az alginát, amit algákból nyernek.

Herb Line problémás bőrre
-Herb Line ájurvédikus arcpakolás és akne krém problémás bőrre: hagyományos recept és természetes anyagok..ez már jól hangzik. Az ájurvédikus szépségápolás a bőr természetes egyensúlyát, a szervezet öngyógyítását tartja szem előtt. A maszk mélytisztító és méregtelenítő, az akne krém leszárítja a patikat és csökkenti a hegesedést, pakolásként alkalmazandó.



-Dr.Chen patika - Botanic Extract arcmaszkok: ezek pedig szövetfátyol maszkok, azaz kivágott maszk forma, hatóanyaggal átitatva. Papayás ami enyhe hámlasztó és Árnika kivonatos ami gyulladás csökkentő, sebgyógyító hatású. Kíváncsi leszek miben mások mint a Beauty Friends maszkok. Abból is beszereztem egy nagyobb gyűjteményt, de elsőnek a citromosat teszteltem, amiről bővebben ITT olvashatsz.


Stella és Dr.Chen arcmaszkok
-Gyntima Forte: ez egy probiotikus és teafa olajos hüvelykúp ami a természetes állapotot segít fenntartani, megelőzésre illetve kisebb fertőzések kikúrálására ideális. Szerintem a legjobb ez a készítmény az összes ilyen közül, és hogy kezdődik a szauna/ szolárium/ strand szezon, szerintem minden nőnek kiváló szolgálatot tesz.

5 megjegyzés:

  1. A Stella maszkokat most nemrég próbáltam ki, nem is olyan rosszak, tervezem is, hogy majd írok róluk.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én még nem próbáltam, de kíváncsi leszek :-)

      Törlés
  2. Az Isis Pharmát a Herbaházban vetted? Én is szoktam ott vásárolni, de még nem láttam.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen! A pénztárhoz eső első sor legelején van az arcápolás résznél.

      Törlés

Örülök minden véleménynek, köszönöm, hogy időt fordítottál rám!

Megjegyzésed a jóváhagyásom után jelenik majd meg ( ezért nem látod azonnal amit írtál ), így biztosítom, hogy minden hozzászólást elolvassak!

Mail címet NE küldjetek itt, akkor írjatok mailt (sminkesmas@gmail.com), illetve reklám "szagú" weboldal linkeket sem fogok megjeleníteni, erre a célra az "Együttműködés" menüpontot ajánlom.

Köszönöm a megértést és a türelmet!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...