Ugrás a fő tartalomra

Ilcsi tapasztalatok - AHA biológiai hámlasztó + Esemény előtti

Biztos sokan ismeritek az Ilcsi termékeket, sokan szeretitek és sokan nem.. Vagy aki még nem is próbálta, az is hallott róla.

Ilcsi AHA és Esemény előtti
Egy magyar családi vállalkozásról beszélünk, ne aggódjatok, nem tartok cégbemutatót, ezt csak azért jegyeztem meg, mert tudatosan szeretek magyar terméket vásárolni - már ha az megüti azt a szintet amit elvárok.

Azt is szeretem, hogy "elhiszem" a természet közelségét, és olyan érzésem van, mintha én kevertem volna ki őket a kertből szedett növényekből.
A termékeket kozmetikustól lehet megvenni, de kiskapuként az online aukciós oldalakon is elérhető.


 Aki nem szereti, azt mondja azért nem mert "büdösek" és nem jó az állaguk, darabosak...akik szeretik azt mondják jó, hogy nincs tele fölösleges illat anyaggal - hisz arra ott a parfüm - és szeretik, hogy nincs agyon finomítva, hisz így látható, hogy valóban természetes anyagokból készült.

Engem nem izgat minek milyen az illata és állaga, ha hatékony..sok Ilcsis cuccon túl vagyok, erről majd egy átfogó véleményt is írni fogok, de ami a legtöbb embert érdekel az az Ilcsi féle AHA-s hámlasztás.

A peelinghez 2 termék szükséges, az AHA-s biológiai hámlasztó peeling és az Esemény előtti pakolás.

Az Esemény előttit önmagába is lehet használni, az AHA-nak a tetejére viszont Esemény előttit kell kenni, hogy hatékony legyen.

Ilcsi- AHA peeling állaga
Sokan ok nélkül tartanak ettől a hámlasztástól, holott szerintem a fellelhető leggyengébb és leginkább természetes hámlasztás.
Ne képzeljétek, hogy lekapja a bőröd felső rétegét, és egy kezelés után rózsaszín kismalac bőrrel fogsz létezni..nem..ez véleményem szerint egy gyengébb mikro vagy hydroabrázióval ér fel ( amiről bővebben ITT és ITT olvashatsz), de persze nem mechanikus hanem kémiai úton, így kicsit más eredménnyel.

Ilcsi- Esemény előtti pakolás állaga

Azt is kiemelném, hogy problémás bőrön a kozmetikus is kúra szerűen végzi ezt a hámlasztást, azaz több alkalommal ismételve, mert így érhető el a kívánt hatás- talán ebből is látszik, hogy nem egy erőteljes kezelés.

Persze ahogy elnézem kicsit fel van fújva a dolog és indokolatlan félelmek keringenek erről a veszélyesnek nem mondható hámlasztásról a  neten, de szerintem ezt kozmetikusok találták ki, hogy lehetőleg náluk végezze mindenki ezt a kezelést.

Nem akarom persze le becsmérelni a dolog jelentőségét, és mint minden hámlasztó készítménynél a szabályok betartása ( fényvédelem, gyulladt és sebes felületen ne stb) nagyon fontos, így a kozmetikában tapasztalatlan vagy linkebb embereknek mindenképpen azt javaslom én is, hogy otthon ne csináljanak -nem csak ezt- semmilyen kezelést magukon.

De aki tájékozott vagy nem parázik feleslegesen, annak bátran javaslom az otthoni használatát is..nem lesz "bőrégés".. ezt újra leírom, nincs olyan erős hatása.

Tehát a letisztított felületre az AHA peelinget rákenjük, ami sajnos elég darabos, tele magokkal és gyümölcs hússal, viszont nem folyékony, így jól megtapad a felületen. Alma, naspolya, szőlő, citromcirok tartalmú.
Ez önmagába viszont nem ajánlott , így a tetejére Esemény előtti pakolást kell simítani, lehetőleg vastagon..Ez azért nem annyira egyszerű, mert ez a pakolás viszont elég folyós, így kb 5-10 percig megvan arra az esély, hogy az álladról csöpögjön, amíg el nem kezd száradni.
Ilcsi- a két pakolás egymásra kenve
Ezt utálom csak az egészben, mert folyamatos kontroll miatt rohangálok tükörtől tükörig, hogy nehogy csöppenjek. :-)

Tudni kell a két készítményről, hogy az AHA peeling egyáltalán nem csíp, és nem okoz semmi érzést a bőrön ( kipróbáltam már így egyedül is, de szinte hatástalan volt), az Esemény előtti viszont paprika tartalmánál fogva erős csípő, bőrpírt okozó maszk önmagában is, emellett még különböző gyógynövényeket tartalmaz.
Tehát az AHA-ra rákenve ez a hatás érvényesül, és egy felszíni csípő érzés mellé erős vérbőség is társul ( hisztamin érzékenyeknek tilos)...nem kell megijedni, ez nem a hámlasztó hatása, ez a paprika hatása, ami nem is az AHA készítménybe, hanem egy élénkítő, bőrmegújító maszkba - az Esemény előtti pakolásban van.

Ilcsi hámlasztás utáni bőr állapota
Amíg tart a csípő érzés és a vérbőség a pakolások jobban dolgoznak, és nem szabad őket eltávolítani, mert különben a pír és a csípés tovább fenn marad, hiába nincs rajtad már a maszk.
A száradás után (ami nálam komolyan mondom 2 óra), a pakolás lehúzható (minél több esemény előttit raktál rá, annál könnyebben).

A termék túlhámlasztani nem tud, bizonyos ideig tart a hatóereje, aztán ahogy szárad ez csökken, majd  megszűnik, szóval nem kell megrémülni, hogy többet csinál mint amit kéne. Ilyen szempontból nagyon intelligens kis hámlasztás ez.

A képeken jól láthatjátok, hogy a megfelelő hatóidő azaz a teljes(!!) száradás után a bőr üde, nem piros, nem irritált.
A kezelés csökkenti a gyulladást, serkenti a bőrt, bőrmegújító hatású, eltávolítja az elhalt hámsejteket, gyönyörű bőrfelszínt varázsol.

Ajánlott : olajos és korpás szeborea, érzékeny, idősödő, pattanásos, rozaceás, kiszáradt bőrre, azaz mindenkinek minden bőrtípusra és problémára .

Összefoglalva: évek óta az otthoni kiegészítő arcápolásom része, van hogy alkalmanként és van hogy kúra szerűen alkalmazom..és hát olyan is amikor elő sem veszem.
Nagyon szeretni való készítmény, egy hátránnyal az pedig az idő. Légmozgás nélkül nyugalmi helyzetbe tényleg nem száradtam még 2 óra alatt.
Szép és látványos eredmény érhető el vele, nekem sokat segít a felszíni vízhiányon, a száraz foltjaimon és ha fakónak érzem a bőröm. Alkalmazása alatt a pattanások is gyorsabban gyógyulnak - bár ez az Esemény előtti pakolásnak köszönhető. Sebes felületre nem szabad kenni, és lehetőleg 1 hétig a kezelés után ne napozzunk, vagy ha igen akkor magas fényvédelemmel.
Hegeken és foltokon nem okoz tartós javulást önmagában, de egy szebb bőrkép érhető el vele, ami pár hétig jól tartja magát. Használata után a krémek hatóanyagai is könnyebben szívódnak a bőrbe. Úgy vettem észre a faggyúműködésemet is szabályozza, és a comedoim is könnyebben ürülnek.

Próbáltátok már?




Megjegyzések

  1. Én csak az esemény előttit magában. Biztos bennem van a hiba, de én ezt a hűha hatást, amiről mindenki beszél nem nagyon tapasztaltam. a leszedése is elég problémás, mert nem jön le egyben. Már régóta tervezem, hogy kipróbálom a kettőt egyben, de beszerezni is nagyon macerás. lehet ezekből kisebb mennyiséget venni vhol?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát az esemény előttitől nem kell sokat várni, nekem kb annyi mint egy kiadós szauna, felélénkül egy kicsit a bőröm tőle, ezáltal gyorsabban regenerálódik.
      Nekem sem jön le egybe az esemény előtti önmagában, szakad össze vissza:-(

      Nézz rá (reklám nélkül) a vaterán, hogy árul -e valaki is kiszerelésben ilcsi cuccokat, és akkor ki tudod próbálni.

      Törlés
    2. Kaptam egy-egy 250ml-es AHA-s ill. esemény utáni pakolást, de ez nekem nagyon sok! A felét szívesen átadnám mindkettőnek. Akit érdekel írjon! v.kincso@freemail.hu

      Törlés
  2. Nagyon jól hangzik, lehet, hogy majd ki fogom próbálni!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg ajánlom, egy próbát megér, szerezz be kicsi kiszerelésbe kozmetikustól vagy a neten :-)

      Törlés
  3. Épp most szedtem le:) Mindig éjszaka kenem fel és kézlapokat rakok rá, így nem folyik le. Egész éjszaka fent volt, persze egy idő után már nem hatásos, de simán lehet tőle aludni. Ha éjszaka felébredek és leszedem a csipke zselét teszem föl, ami most jelenleg a kedvenc.
    Szerintem az aha+esemény előtti elég jó munkát végez. Én sajnos marom az arcomat, kapargatom és az ilcsi krémek elég gyorsan rendbeteszik.Ráadásul sápadt, fakó is.
    Most egy BB alapozón gondolkozom...hááátha. Majd elolvasom a tesztjeidet.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Éjszakára? Wooow..én biztos nem tudnék aludni tőle ( nem háton alszom, hanem az arcomon -looooool- )

      Igen a gézes trükköt én is ismerem, de mindig inkább szenvedek, mint vennék gézlapokat :-D

      A csipke zselét is imádtam, tényleg jó kis cuccok ezek!
      Kapargatás helyett én meg nyomkodom mint az őrült, úgyhogy az se jobb :-(

      Én szeretem a BB-ket ( már amit próbáltam), de olvass el több véleményt is, és vegyél elsőre kisebb kiszerelést, h kipróbáld!

      Törlés
  4. Na igen erről írtam az előbbi kommentemben hogy ezt a kezelést csinálom magamnak itthon :) Megtisztítom az arcom Ilcsi fekete szappannal, majd jön a csipkebogyós-kukoricás bőrradír, aztán az AHA+esemény előtti, és végül Rozi gél. Annyira nagyon nagyon szeretném hogy eltüntesse az aknék után maradt piros foltjaimat! :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A piros foltok remélhetőleg majd maguktól is elmúlnak, de sajnos csak szép lassan:-(
      Vérbőség fokozás jót tesz az fix, legrosszabb esetben majd max a villantás (ipl) szóba jöhet.

      Amúgy a clinique even better nekem a piros foltokat is hamarabb megszüntette, nem csak a pigmentekre jó..ha gondolod kérdezd meg a márkaboltba..
      Meg még a rosacea-ra való krémek jók ezekre a foltokra.

      Törlés
  5. Köszönöm a tippeket! :)
    Hát jó lassan múlik, az fix!... nagyon lassan :(

    VálaszTörlés
  6. Szia!

    Először is szeretnék gratulálni a blogodhoz! Nagyon tetszenek az írásaid, hasznosak és érdekesek is. :)

    Mi a véleményed? Egyszeri green peel vagy inkább egy 6-os ilcsi aha kúra? esetleg mikrodermabrázió? Pattanás utáni foltok eltüntetésére szeretném még tavasz előtt megcsinálni valamelyiket.

    Az írásaid alapján kedvet kaptam a hidroabrázióhoz és rendeltem egy kézi gépet. Remélem beválik.

    Üdv.
    Réka

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajjj köszönöm, de kedves vagy, szia:-)!

      Ha engem kérdezel, akkor 1 gyógynövényes hámlasztás/green peel.
      A hirtelen nagyobb hatás nekem meggyőzőbb volt mint több ilcsi aha, ami után nem történt amúgy akkora változás mint ettől.

      A mikrodermabrázió csak az elhalt hámokat szedi le, így ez kevésbé hatol mélyre...ez olyan "borotválkozás" jellegű :-), persze valakinek ez is elég, de nekem az extra száraz bőrömre a green peel volt a hatásos-látványos-azonnali-sokáig tartós kezelés.

      Jó a hidro..csak én elfelejtem elővenni :-( pfff..tudhattam volna..:-)

      Törlés
    2. Köszönöm a választ!
      Te melyik green peelt csináltattad? Mivel vidéki vagyok és a városban elvileg csak egy helyen csinálnak green peelt , a dr schrammek félét. Erről tudsz valamit? El tudja rontani a kozmetikus ezt a kezelést? vagy érdemes felmennem emiatt a Pestre?
      A hámlasztás miatt egy hét szabit ezek szerint érdemes kivenni, mert így nem lehet utcára menni ugye?
      Ne haragudj a sok kérdésért, csak épp mérlegelek, hogy itthon csináljam magamnak az Ilcsi Ahat vagy bevállaljak egy green peelt.

      Törlés
    3. Igen a green-peel az a dr schrammek féle módszer (ugyan az mint az ázsiai mélyhámlasztás, én voltam mindkét fajtán azért tudom), egyszerűen csak más a forgalmazó itthon is, ezért valaki ezt valaki azt tanulja ki ennél meg annál a cégnél...az alapanyag 99%-ban egyezik ( ha nem 100%-ban ) a green vagy az ázsiai módszernél.

      Elvileg csak olyan ember végezheti aki elvégzi a tanfolyamot, így a kozmetikusod csak 2 esetben ronthatja el a kezelést, ha túl kevés ideig csinálja vagy túl sokáig az aktív hatóanyagos masszírozást, ami a hámláshoz kell.

      Ez nem kellemes érzés, így a te elmondásod alapján illetve az arcod színe ( pirossága) és felmelegedése alapján tudja majd, hogy mikor kell abbahagynia.
      Ez tipikusan minél jobban fáj, annál hatásosabb kezelés..:-(

      -Ha kevés ideig masszíroz: nem hámlassz le, csak bepirosodsz, max kicsi korpásodás lép fel-ekkor reklamálhatsz és minden helyen ismét megcsinálják ingyen, mert így semmit sem ér a dolog ( nekem is volt ilyen gond anno egy kozmetikus keze alatt ). Tehát ha nem hámlassz le akkor ne hagyd annyiban.

      -Ha túl sokáig csinálja, akkor meg esetlegesen váladékozhat, és kicsit mélyebbre hámlaszt mint kell. Ez nem hiba, csak sokan megriadnak, hogy elrontották nekik. Én azt mondom, inkább legyen ez- nem lesz tőle semmi baj, csak nem 5-7 nap hanem 10 nap a gyógyulás-.

      Volt olyan ismerősöm aki 2-3 nap után simán rohangált, de ITT: http://sminkesmas.blogspot.hu/search/label/%C3%A1zsiai%20h%C3%A1mlaszt%C3%A1s
      megtalálod nap mint nap a kinézetemet amikor volt ez a hámlasztásom, így tudsz mérlegelni...egyébként elég 3-4 nap szabi is, sőt ha pénteken csináltatod, akkor lehet elég csak a hétfőt kivenned, kedd-szerda már csak úgy fogsz hámlani mintha leégtél volna a szoliba, rá lehet arra fogni.

      Sok cikket találsz nálam a green peel vagy ázsiai hámlasztás név alatt, így érdemes átolvasnod, rengeteg infóval lehetsz gazdagabb.

      Törlés
  7. Szia!

    Elolvastam az összes green peel-ről szóló cikkedet.
    Végül úgy döntöttem, veszek a kozmetikustól 1-1 nagy tubus Ilcsi ahat+ esemény előttit és megcsinálom a 6-os kúrát. Ha nem lesz meg a várható eredmény, akkor bevállalom a green peelt, de egyelőre kicsit tartok a green peeltől, főleg így, hogy a kozmetika , ahol végzik számomra teljesen ismeretlen.

    Mi a véleményed? Ahazás alatt milyen faktorszámú fényvédőt kenjek fel nappalra? és aha közben lehet menni szaunába?
    ja és még egy kérdés: az aha kezelés előtt vagy után érdemes tiszító nagykezelésre menni?

    Kíváncsian várom a véleményed!
    Köszönöm
    Réka

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos az Ilcsi Aha kúra nem lesz annyira látványos, bár valószínű azért valamennyire érzeni fogod.

      Én 50-es faktort használok ilyenkor ( orvosit ), vagy kerüld a napot...tél van, korán sötétedik, ha alig vagy utcán ilyenkor teljesen felesleges faktorozni..

      Szauna, sport, izzadás stb. az Ilcsi mellett mehet ( Green peel és lézernél nem )..az Ilcsi azért elég gyengusz ezek mellett, és más alapon működik..

      Én mindenképpen előtte javaslom a tisztítást, aztán kb 1 hétre rá érdemes kezdeni az AHA-t, amikor már gyógyult a bőr.
      A hámlasztó kúra végén sérülékenyebb a bőr, így ez nem kérdés, tehát a hámlasztás után én csak 3-4 hét múlva mennék kozmetikushoz, és jelezném, hogy kíméletesen nyomizzon.

      :-)

      Törlés
  8. Köszönöm a választ!
    Elmegyek előtte a kozmetikushoz és a kezelés után várok pár napot, majd utána kezdem el az AHA-t, ez így jó ötlet.
    A 6-os kúra után beszámolok a hatásról :)

    üdv.

    VálaszTörlés
  9. Sziasztok!

    Kipróbáltam a hámlasztót az esemény előttivel. Teljesen elégedett vagyok vele, sőt igazából nem is vártam ennyit a készítménytől :-). Egyenletesebb lett a bőröm és nagyon puha. szuper! Erősebb hámlasztást még nem próbáltam, de nem is azt vártam tőle, hisz nem az a kategória. De egy mikrodermabrázióval felér, amire nem számítottam! Ezt két használat után állítom...lehet nem is fejezem be a kúrát. Majd előveszem, ha úgy érzem szükséges!
    Köszönöm a cikket! Neked köszönhetően vettem meg ezt a hámlasztót! :-)

    VálaszTörlés
  10. Naaaa tök örülök:-)
    Igen emlékszem amikor még csak ezt ismertem nagyon hatékony volt elsőre (most már miután kipróbáltam durvább dolgokat azért kicsit más).
    A maga kategóriájában kiemelkedő, főleg a hámlasztást nem szokott bőrnek!
    Jó kis cucc ez:-)

    VálaszTörlés
  11. Szia! Nagyon jó a cikked, én is gondolkodom, hogy ezek után belevágok egy hámlasztókúrába. Vízhiányos, de zsíros a bőröm, ráadásul hajlamos a sömörre is. Ha próbáltad már a Neostrata hámlasztókat tudsz róla bővebbet írni? Köszi:) Annapanni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem próbáltam még a Neostrata-t, de jókat hallottam róla.

      Törlés
    2. Megvannak az Ilcsi krémek, a fodrász kiadta a kozmetikus hűtőjéből... A képes használati útmutatód sokat segít a használatában!
      Kíváncsi vagyok, bár most lehiggadva a harácsolás öröméből félek, ez az én bőrömnek kevés lesz. De hátha segít valamit az összképen:)
      Egyszer próbáltam az Elemis enzimes papayás hámlasztó mintáit, azt gondolkodás nélkül megvenném rendes méretben ha itthon kapható lenne.

      Törlés
    3. Nyomd végig kúrába ( 1 hétig minden nap), és akkor drasztikusabb..
      Persze a fényvédelemről és a betáplálásról ne feledkezz meg!

      Törlés
    4. Köszi, végigcsináltam... Vegyesek az érzéseim. Nem volt annyira drasztikus, az én zsíros, vízhiányos és borzasztó ronda bőrömnek mintha kevés lett volna. Hámlani egyáltalán nem hámlott, sőt. Pont bőgni akartam már az ismételten kidobott pénz miatt, mikor a 6.alkalom előtt észrevettem némi kisimultságot. Aznap nagyon szerettem a bőrömet. Legközelebb Neostrata lesz a hámlasztó vagy Elemis (ha valaki hazajön éppen Angliából)és az esemény előttit megtartom kedélyjavítóként:) Kicsit csalódás az ára is a méretéhez képest.

      Törlés
    5. :-((

      Az biztos, hogy nem olyan atom, én is írtam, hogy hegeken, foltokon nem okoz drasztikus változást, de szebb bőrkép érhető el vele, ez nem kérdés.
      Hámlás egyáltalán nincs tőle.
      Nekem nem adták drágán, így nálam ár/érték arányban teljesen rendben van.

      Mit szerettél volna elérni vele?

      Szerintem, ha drasztikusabb eredményt vársz és keresel, akkor ne otthon próbáld végig a hámlasztó készítményeket, hanem fordulj bőrgyógyászhoz ( ha írsz küldök pár jó orvost), akik 10-20.000-ért valóban erős savakkal le fognak hámlasztani, vagy lézeres kezelésre is elmehetsz.

      Ezt csak azért írom, mert akkor 1 alkalommal letudod azt amit szeretnél,és nem kell beruháznod további otthoni kísérletekbe.

      Az otthoni holmik sosem fognak olyan "hámlást" vagy bőrmegújítást okozni mint egy erős ( orvosi ) savas vagy ázsiai gyógynövényes ( green peel) vagy lézeres hámlasztás, mint amikről láthatsz képeket is nálam.

      Törlés
  12. Köszi a választ, rossz helyen néztem eddig:( A zsíros de vízhiányos, tágpórusú és érzékeny bőröm szeretném megújítani kicsit, frissíteni. Ha sikerül ide beregizni, nem leszek többé névtelen:) A peelingtől félek kicsit, meg az orvostól is, hogy rosszakat mond. De ha összeszedtem a bátorságom meghallgatom mit mond a szakember. Köszi a tippet és a neveket előre is! Annapanni

    (A krémek hivatalos listaára elég sok, kozmetikusoknak ötödannyi sem)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Őszig van időd, gondold át, és ne félj az orvostól, ezek magán dokik, szóval érdekük, hogy elégedett legyél ( majd küldök neveket ha rászánod magad).

      Törlés
  13. Sziasztok
    Nekem az lenne a kerdesem, hogyha penteken egy eleg fontos talalkozyora megyek, akkor melyiket erdemes csinaltatnom a kovetkezok kozul: hidroabrazio (leven, h napos az ido), ilcsi esemeny elotti, clearlight? Nekem most apro akneim, mitesszereim vannak, egyenletlen a borom es piros foltos. A pakolastol nem nonek vissza hossyabban az arcon a pihek?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A pakolás nem fogja kitépni a pihéket.

      A clearlight kezelésből 1 alkalom nem lesz elég:-(..azt kúrába kell nyomni.
      Az ilcsitől pirosodhatsz, szintén több alkalom "szépíti" meg a bőrt.
      A legnyugisabb de szép bőrt a hidrodermabrázióval tudod elérni, de függ nagyban attól, hogy ki csinálja és milyen géppel.
      Egy alkalomtól itt sem lesz jelentős változás, és nem fogja a piros foltokat és patikat eltüntetni :-(

      Törlés
  14. Sziasztok!
    Nagyon tetszik az oldalad, nekem is lenne egy kérdésem. Ha 1 éjszaka alatt lenne szükségem egy felfrissítő kezelésre egy buli előtt, akkor melyikkel érhetek el nagyobb, szebb hatást. Jelezném, hogy nekem apró (még nem gyulladt) aknéim vannak és mitesszereim, tehát egyenleten az arcbőröm és itt-ott száraz. vannak. Vagy a hidroabrázióra gondoltam vagy erre az esemény előtti pakolásra.Esetleg a clearlightra. A pakolással csak azért vannak fenntartásaim, mert nekem elég pihés arcom, és félek, hogy a maszk lehúzása után hosszabbak nőnének vissza. Mit gondoltok, melyik a hatásosabb?
    Köszi előre is a segítséget! :)

    VálaszTörlés
  15. Sziasztok!
    Én azt szeretném megkérdezni, hogy ezt a 6-os kúrát hogyan kell csinálni? 6 napon át vagy hetente? A krémecskék már itt figyelnek a polcon, de nem tudom hogyan kell pontosan csinálni.

    Köszönöm! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Első hét -heti 3 alkalom, második hét heti 2 alkalom, harmadik hét heti 1 alkalom, ha jól emlékszem, de nekem 2 naponta és naponta is bírta a bőröm.

      Törlés
  16. Én évek óta használom az Esemény előtti pakolást,nagyon meg vagyok vele elégedve.Sima ,bársonyos bőr a kezelés eredménye.

    VálaszTörlés
  17. Szia!
    Olvasgattam amit az Ilcsi-s Aha hámlasztásról írtál, szimpatikusnak tűnik, ha sikerül vennem én is ki szeretném próbálni, feltéve, ha szerinted jó lehet. Járok kozmetikushoz, a bőröm tiszta, de a pórusaim elég tágak, nem túl szép... Májusban esküvő. Hány alkalmat ajánlanál, vagy ha nem ezt mit ajánlanál?
    Előre is köszönöm a segítségedet!
    Szép napot!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Kérdezd meg a kozmetikusod ajánlja-e neked a bőrödre.
      Én elugranék lézeres hámlasztásra inkább, de ez én vagyok. (CO2 fraxel lézer), vagy 3 alkalom mikrotűs RF ( DeAge, Vivace stb.).
      Szerintem ha valóban nagyon tágak a pórusok semmi ilyen kencefice nem fog olyan látványosat produkálni mint várnád.

      Törlés
    2. Köszönöm a választ! Azért is kezdtem el ez után érdeklődni, mert a kozmetikusom ajánlotta. Azóta a második hétnél tartok, közvetlen a pakolás után szép a bőröm de pár napom belül, olyan mintha semmi sem történt volna.. sőt, elég száraznak is érzem, pedig használok hidratáló krémet. Ez a hámlasztó hatása lehet?
      A lézeres hámlasztás tartós eredményt hozna?

      Törlés
    3. Ez pont így van ahogy leírtad a pórusok kapcsán, illetve mint írtam is...úgy tűnik aztán mégse...

      A bőröd éhes/szomjas minden hámlasztás után, ne csak hidratáld, hanem zárd is le arra alkalmas krémmel pl cicaplast a felszínt) egy ideig, mert hámlasztások után sokkal hamarabb "párologtat" a bőr.
      Ilyenkor két naponta hylarunos pakolásokat is feldobhatsz. Ezt is elmondhatta volna a kozmi :-(

      Tartósabb eredményt a pórusok finomítása terén el lehet érni a lézerrel, de nem lesz új bőröd attól sem, csak esetleg finomodik a textúra. Ez a tág pórus sajnos sokszor genetika...

      Törlés

Megjegyzés küldése

Örülök minden véleménynek, köszönöm, hogy időt fordítottál rám!

Megjegyzésed a jóváhagyásom után jelenik majd meg ( ezért nem látod azonnal amit írtál ), így biztosítom, hogy minden hozzászólást elolvassak!

Mail címet NE küldjetek itt, akkor írjatok mailt (sminkesmas@gmail.com), illetve reklám "szagú" weboldal linkeket sem fogok megjeleníteni, erre a célra az "Együttműködés" menüpontot ajánlom.

Köszönöm a megértést és a türelmet!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Milium, Xanthelasma...Avagy a szem környékén jelentkező "gríz"

Egy kedves kérdező hívta fel a figyelmemet erre a nem elhanyagolható jelenségre.. http://www.skinsight.com/adult/milia.htm Milium: gríz, ami elsősorban a szem környékén és járomcsonton található, nem gyulladt, zárt comedohoz hasonlító fehér hólyagok, amik kemény faggyút tartalmaznak. Kozmetikus vagy bőrgyógyász távolítja el, tűvel, lézerrel, elektromos kezeléssel. A "bőrprobléma kisokos" menüpont alatt találtok egyébként tömör, rövid infókat ABC rendbe szedve a jellemző bőrelváltozásokról.

Pattanás, korpás szeborrea és társai...avagy bőrprobléma kisokos

Aki rendszeresen olvas, biztos tudja, hogy olyan fogalmakkal is dobálózok ami nem mindenkinek tiszta. Korpás szeborrea/zárt comedo A bőrproblémák megnevezéseiben szeretnék most egy kis segítséget nyújtani. Akné/akne vulgaris: pattanás, amikor a faggyúmirigy elzáródik és a bacik miatt begyullad. Akne fulminans amikor nagy területen gyulladt aknés a bőr, akne conglobata pedig egy súlyos forma amikor ezek a csomók teljesen összegyulladnak. Általában folyékony genny van bennük. Jellemzően hormonális okai vannak.

Tényleg olyan nagy szám? Retin A a lézer helyett? Kipróbáltam..

Sokan várják már ezt a bejegyzést, hisz idén télen elmaradt a lézer, vagy bármilyen extra kezelés az életemből. Retin-A - 0.05% Valami miatt..mi miatt? Az az oka, hogy bőrgyógyásszal sikerült Retin A krémet felíratnom, és mivel ez itthon nem kapható, így a receptet külföldön kiváltanom . Nagyon nagy reményekkel és extrán bezsongva kezdtem meg a krém használatát a télen, látva a sok interneten fellelhető csodás átváltozást amit a gyógyszertári A vitaminos krémek okoztak.

Gyógyszertári kenceficék

Glyco-A , Fucidin, Davercin, Dalacin-T,  Neogranormon, Skinoren, Zineryt, Akneroxid Az itt látható kis csokor épp a jelenlegi készletet tükrözi, ennél volt nagyobb gyűjteményem is :-)

Frakcionált CO2 lézer - Összegzés

Ígértem nektek, hogy 3 kezelés végeztével összegzem a tapasztalatokat. Fraxel CO2 előtte-utána Előzményeket és részleteket ITT láttátok, a felépülés 6 napig tart, tehát nem árt egy hetet rászánni erre az ügyre. Persze akit nem zavar ha így mutatkozik, akkor valójában 1-2 nap is elég otthon, mert aztán már semmilyen kellemetlenség nem érezhető..csak a látvány gáz.