2012. 03. 24.

Korea láz : Suiskin AHA & BHA komplex 8% teszt

Mivel nagyon szeretem a kémiai hámlasztó szereket, ezért nem hagyhattam ki a koreai Suiskin család AHA & BHA készítményét.
Suiskin AHA & BHA

Akkor nézzünk pár alapfogalmat:

AHA: Alfa Hydroxy Acid aminek 5 fajtája van: lactic, malic, glyco, citric, tartaric savak.
Az AHA a bőr felszínén fejti ki a hatását, az elhalt sejteket eltávolítja, az egészséges sejteket nem bántja, így szép bőrfelszín tör elő. Száraz és napfoltos bőrre ideális.

BHA: Beta Hydroxy Acid, ennek csak 1 fajtája létezik, és az AHA hatásai mellet a pórusokba is behatol, ezáltal a faggyút is kioldja, illetve a pattanások kialakulásának az esélyét is csökkenti. Zsíros, pattanásos, mitesszeres bőrre javasolják

 A szérum ennek a kettő savnak a keveréke, így teljes körű javulást ígér. A száraz bőrömön kicsit féltem használni, de egyáltalán nem szárít.

Suiskin AHA-BHA leírás
Tisztítás után a  bőrömre csöppentek pár cseppet, amit aztán eloszlatok, hogy mindenhova jusson. A csomagolás nagyon praktikus és tetszetős.
A bőrre kenve egyáltalán nem csípős vagy maró érzés. Este szoktam használni, mert fél óráig nem lehet hidratálni, így ekkor van időm ezt kivárni.
Lemosni nem kell. Az első használatkor a fél óra várakozás alatt éreztem egy kicsit csípő érzést itt-ott, de semmi extra és hamar elmúlt, bőrpír vagy irritáció nem történt. Ez a harmadik használat folyamán elmúlt.

Suiskin AHA-BHA
Kb 5 perc után érdekes szaga lesz, ami 10 perc után elmúlik. Nem tudom mire vélni..lehet ahogy kölcsönhatásba lép velem :-D ..de tényleg..nem tudom.

Maga az oldat áttetsző, zselés folyadék amit pipettán -ez a neve? - kell felszívni. Ez elég higiénikus és könnyen kezelhető, és az aljáról is kiszívható, nem veszik kárba, mint a pumpás verzióknál.

A tapasztalataim nagyon jók a termék kapcsán, mert valóban szépen leszedi az elhalt szarut- bár az ISIS Glyco-A 12% ennél erősebben hámlaszt amiről ITT írok részletesen, viszont amivel többet tud ez a Glyco-A-nál, hogy szinte pár nap használat után csökkentek a comedoim és a mitesszerek...meg is lepődtem..
Suiskin AHA&BHA használata


A bőröm egyáltalán nem száraz vagy irritált tőle, lényegében sokkal egészségesebbnek és simábbnak tűnik, illetve nincs is annyi kinyomható mitesszerem, aminek nagyon örülök.

Összefoglalva: nagyon jó vétel volt, és a BHA-tól való félelmem, miszerint zsíros bőrre javasoljak, nem állta meg a helyét.
Nem szárít, problémás bőrömön csak javított.
Korpás szeborreás bőrömre ez a kombináció tökéletes választás volt.
Vannak ugyan erősebben hámlasztó krémek, de ez a mitesszerek tisztításában hatékonyabban és gyorsabban működött.


Nagyon szeretem és azt nyújtja amit ígér.
Aki hasonló problémákkal küszködik mint én, azoknak mindenképpen ki kell próbálniuk.
Fényvédelem az alkalmazása alatt kötelező.

8 megjegyzés:

  1. Ezzel roppantul felkeltetted az érdeklődésemet! :)

    VálaszTörlés
  2. én is gondolkodtam már egy ilyen hámlasztó okosságon. mennyibe került és szted meddig elég?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. 5000-30ml..hát szerintem olyan 2 hónapig lesz elég maximum, de függ persze, hogy hány naponta és hányszor használod.
      Én heti 4-5 alkalommal tuti rakom és csak esténként.

      Törlés
  3. Válaszok
    1. itt :
      http://bbkrem.hu/gyartok/suiskin.html
      :-)

      Törlés
  4. Szia! Azt szeretném kérdezni, hogy ugye nem ártunk a bőrünknek ha majdnem minden nap használjuk? Én sok jót olvastam a kémiai hámlasztásról, használom is kb naponta v 2naponta és imádom. Egy kedves bloggerina aki kozmetikusnak tanult azt írta havonta 1x max 2x savazzunk, mert elkreatinosodik a bőrünk gyakori használat mellett és olyan lesz mint a békáknak. És látott élőben nem egy ilyen esetet, hogy többet ártott az illető a bőrének mint használt... Ez egy kicsit elbizonytalanított, persze én is tudom hogy az AHA savak kis %-ban csak az elhalt sejteket szedik le, én 5%-at használok, hetente 1 x 10%-at. Most szemezgetek a fenti AHA&BHA-val. Belinkeltem neki sok oldalt arról amit én állítok, el is olvasta és az volt a válasza, hogy nem érdekli ki mit ír a hámlasztásról ő a tanultak és látottak alapján megkér engem, ne hámlasszak rendszeresen max havonta..
    Válaszod előre is köszönöm és Kellemes Ünnepeket kívánok:-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Nem, ez túl "gyenge" szer ahhoz,h ártson, de azért természetesen kell pihentetni a bőrt időnként.

      Én pedig inkább hiszek elismert bőrgyógyászoknak és szakmai mestereknek, mint blogoknak vagy szomszédoknak, akik mást állítanak erről, mert általánosítani nem lehet, erre majd a kedves hölgy is rájön ha eldolgozik 20-30 évet a szakmában.

      A lényeg azt, hogy a bőrtípust kell alapul venni, van akinek alapból felvastagodásra hajlamos a bőre, az mit csináljon?

      Na mind1 nem megyek bele..nincs értelme..túl sok a "ha" meg a "de" és senkinek sincs igaza, mert van az a bőr akinek árt, valóban...de az általában tudja is magáról, mert nem szebb lesz a bőre hanem csúnyább, szélsőséges esetek is vannak..no meg a %-ok sem lényegtelen kérdések..

      Amik otthoni használatra vannak, azok általában úgy vannak kitalálva... de persze nem minden nap kell kenni, vagy kúra szerűen, vagy érzés szerint pár naponta-hetente.

      Egy érzékeny és vékony, probléma mentes bőrnél valóban elég a havi 1-2 alkalom, de írja, hogy milyen százalékú savra gondol?
      A többi duma túlzás, ez azért nem megy ilyen könnyen :-) kicsit riogatásnak érzem:-)

      Neked is kellemes ünnepeket!

      Törlés

Örülök minden véleménynek, köszönöm, hogy időt fordítottál rám!

Megjegyzésed a jóváhagyásom után jelenik majd meg ( ezért nem látod azonnal amit írtál ), így biztosítom, hogy minden hozzászólást elolvassak!

Mail címet NE küldjetek itt, akkor írjatok mailt (sminkesmas@gmail.com), illetve reklám "szagú" weboldal linkeket sem fogok megjeleníteni, erre a célra az "Együttműködés" menüpontot ajánlom.

Köszönöm a megértést és a türelmet!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...