2012. 03. 28.

Sleek - New Skin Revive alapozó teszt - Light/Medium

Amikor a Make Up Plaza oldalára tévedtem, nem bírtam ki, hogy ne rendeljem meg ezt a kis teszt csomagot. Olyan jól hangzott...
Sleek - New skin revive Dark/Medium

Mivel nagy alapozó fan vagyok - na nem azért mert imádom ha van valami rajtam, hanem botrány csúnya a bőröm - ezért magától érthető volt, hogy kipróbálom.

A Light/Medium színcsoportot választottam, mert attól féltem a Light csomag talán túl világos lenne az NC 40-es bőrömnek. Tévedtem..


Sleek- New skin revive -napfény alatt
A csomagolás nagyon tetszetős, egy kis dobozban érkezik, amiben 5 minta található. Nagyon praktikus ez a megoldás, mert így több legyet lehet ütni egy csapásra. Darabja 200ft-ra jön ki...ez olcsó vagy drága? 2ml színenként, azaz szerintem olyan 3-5 használatra elég.

Olyan mintha színsorrendbe lennének világosból a sötét felé, de nem egyértelműen, mert szín árnyalatnyi különbségek is vannak köztük ( sárgás, narancsos, terrakotta).
Sleek- New skin revive -árnyékban
Megmondom őszintén én egy kicsit nagyobb "ugrást" vártam a színek között, ezért rendeltem ezt a sötétebb kiszerelést, de nem olyan mint a sima "light" csomag, mert ott az első és az utolsó szín között óriási a különbség. Itt majdnem mind hasonló, így kevergetni is felesleges őket.

Sleek- New skin revive - árnyalatok
A színválasztás eléggé félre ment..általában sötétebb szín kell nekem mint az átlagnak a szeplős bőröm miatt, mert összhatásba sötétebbnek tűnök miattuk, így a MAC NC 35-40-42 vonalon mozgok, terméktől függően.
Hát ezek rettenetesen sötét színek..talán egy tengerparti nyaralás után tudom majd megfelelően kihasználni őket.
A testem legvilágosabb és leginkább szeplő mentes területén próbáltam, a képen is láthatjátok, tehát itt még nagyobb az eltérés.

Az arcomon azért nem volt ilyen brutál a különbség, így szerencsére ki tudtam próbálni a"latte" árnyalatot.
Az mindenképpen pozitív, hogy nem rózsaszínes színek, hanem inkább a sárgába hajlanak... Itt hívom fel a figyelmet, hogy aki nem sárgás párti, az felejtse el ezeket a medium színeket, mert szinte mind az.
A teszterek mellé kentem a Lioele beyond és a Missha perfect cover 23-asból, úgyhogy lenn látható a színek különbsége is. (a missha teljesen beolvadt..bocsi)
Sleek- New skin- medium sorrendbe

Arcra kenve nagyon kellemes állag és érzet fogadott...légies!
Könnyen eldolgozható, nem csíkoz, és szinte láthatatlan, olyan mintha semmi sem lenne a bőrömön. A fénye természetes, és egyenletes hatású, kényelmes.
És akkor most jön nálam a "DE" (!)...gyerekek erről ki mondta, hogy erős a fedése, és könnyen építhető? Hát milyen alapozókat használnak mások?

Lioele+Missha 23+Sleek medium
A termék gyönyörű, egy közepesen szép bőrön, főleg mert természetes, nem ül meg a ráncokba..de építeni? Na azt nem lehet.. Az első réteg után a problémásabb területre kezdtem volna építeni..úgy tűnt sikerül is, de ezt egy mozdulattal el tudtam tüntetni...lecsúszik...na a jó építés nem ez...jól építeni azt lehet amit ha rétegezel akkor nem tudod csak úgy "véletlenül" letörölni az egész munkád.

A másik az erős fedés..ezt én közepes fedésnek mondanám..ugye nem a színezett hidratálóhoz és a fátyol fedésekhez képest erős fedés? Mert azokhoz képest lehet.. de ez maradjunk annyiban, hogy egy közepes fedésű alapozó. Az én arcomon nem fedte el sem a pigment hiányt / foltot, sem a bőrpírt, sem a pattanásokat, amit egy erős fedés gond nélkül megtesz.

Ez nekem csak közepes fedés
 Az alapozó mint említettem teljesen természetes látványt hozott, de mattnak nem mondanám, inkább természetes fényű. Zsírosabb bőrön nem tudom ez milyen érzés, de az én száraz bőrömön elviselhető.
A finish-em nem lett olyan szép és egyenletes, de sokkal természetesebben festettem, azaz mintha nem lenne rajtam semmi. Sajnos pár órával a használat után úgy éreztem, hogy bőröm zsíros, illetve fénylett is rendesen, pedig púderral is fixáltam.
5 óra után le kellett mosnom, mert nem volt kellemes és nem is tetszett a látvány.

Természetesen hihető, hogy valaki elégedett vele, hisz ha normál, szép és probléma mentes bőröm lenne, akkor imádnám, mert természetes, nincs maszk hatás, szép fénye van és nem szárítja a bőrt, de sajnos problémás bőrre ez nem való, én is akkor fogom elkenni a tesztereket amikor jobb állapotban van a bőröm, vagy szabadtéri program lesz, mert azt megfigyeltem rajta, hogy napfénybe se ordít az arcon.

Összefoglalva: Jó minőségű termék, habkönnyű és kellemes viselet, könnyen felvihető, de szerintem nem jól építhető, így inkább korrektorral ügyeskedj ahol kell, mint ezzel.
Fedése a közepes szintet érte el nálam, de ezt nézzétek el nekem, mert én aztán a sminkelés miatt ( is) hozzá vagyok szokva, hogy mi az az erős fedés.
Száraz bőrömön pár óra múlva erős fényesedés lépett fel, és úgy éreztem lefolyik rólam, így lemostam, mert nem bírtam tovább...tehát a tartóssága nálam megbukott. Valószínű a szilikon miatt volt ez az érzés.
Szeretném ha nem lennének bőrproblémáim, de így nekem nem megfelelő, ettől függetlenül roppant természetes még éles napfénybe is, és ez kiemelkedő.
Nem ült be a ráncokba, és nem volt maszk hatás.
Tehát lányok szép és normál bőrrel, ne gondolkozzatok, ezt akár strandra is kenhetitek, mert nem fog látszódni, és mégis színez...

Pontozás :
Fedés: 3/5
Állag: 5/5
Használhatóság, eldolgozhatóság: 5/5
Építhetőség: 2/5
Végeredmény: 3/5
Természetesség: 5/5
Komfort: 2/5
Színek: 4/5
Kifényesedés: 2/5

8 megjegyzés:

  1. Én is megvettem a tesztert, sokáig gondolkoztam, hogy melyik színösszeállítást válasszam, mert nekem eddig mindenből a sötétebb kellett (kivéve a Garnier BB krém, jól megjártam vele...), de a képeken nagyon sötétnek tűntek a sötétebbik készlet színei, főleg a téli bőrszínemhez, úgyhogy végül a világos mellett döntöttem. Szerencse :D A 2. és a 3. szín ami passzol jelenleg, nyárra az utolsó lenne jó. A színpróbán kívül nem teszteltem még le, valahogy sose jutottam el addig. Mondjuk nem sok jóra számíthatok, főleg hogy problémás és gyorsan fényesedő bőröm van :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lehet, hogy mégis beválik neked, ki tudja.. sok múlik azon, hogy mit használtál előtte, mi a viszonyítási alap..no meg nem vagyunk egyformák..valakinek ez is működött, ha legyártották :-D..de nekem nem:-/

      Ha teszteled írd majd le a véleményed, mindenképp érdekel.. én is neki dudálom magam még párszor, hátha eljön a nap amikor jó lesz az én fejemen is :-D

      Törlés
    2. Mindenképpen :) Amúgy írtam választ a szemöldökös témára, de ha már itt vagyok, leírom még1x: tegnap kipróbáltam a szemhéjport ceruza helyett. Pont volt otthon megfelelőnek tűnő szín: Sleek Au Naturel palettából, amit jobb híján az essence zselés tushoz való ecsetével tettem fel. Bár a tartósságot nem igazán tudtam tesztelni, mert kb csak 6 órát volt rajtam, és máskor ennél azért többet kell majd bírnia, de biztató volt az eredmény :) Bár nekem ceruzával sem szokott természetellenesre sikerülni a dolog (sötét, aránylag dús szemöldököm van, így csak a rések feltöltögetésére, meg egy kis csalásra a formát illetően használom), de porral szebb lett az eredmény :) És nem is volt nehezebb, vagy több időt igénylő, mint ceruzával :)

      Törlés
    3. jaj de örülök:-) !
      Igen a dús szemöldök többet "elbír"...ha kevés és túl van festve az a nem természetes.

      Tartósabb ha esetleg nedves ecsettel viszed fel a port, és áttetsző zselével tudod rögzíteni a tetejét, és akkor eléggé be vagy biztosítva.-)

      Törlés
  2. Kipróbálom nedves ecsettel, ha nem lesz elég tartós, akkor beruházok egy zselére. :)

    VálaszTörlés
  3. Ezek a teszterek visszazárhatóak? Létfontosságú lenne, ha nem visszazárható akkor nem veszem meg.. :S

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, igen!
      Vissza lehet nyomni rá a kupakot!:-)

      Törlés
    2. Ó, szuper, köszi a gyors választ :-)

      Törlés

Örülök minden véleménynek, köszönöm, hogy időt fordítottál rám!

Megjegyzésed a jóváhagyásom után jelenik majd meg ( ezért nem látod azonnal amit írtál ), így biztosítom, hogy minden hozzászólást elolvassak!

Mail címet NE küldjetek itt, akkor írjatok mailt (sminkesmas@gmail.com), illetve reklám "szagú" weboldal linkeket sem fogok megjeleníteni, erre a célra az "Együttműködés" menüpontot ajánlom.

Köszönöm a megértést és a türelmet!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...