Ugrás a fő tartalomra

Stella - Kaviár ránctalanító maszk

A Stella maszkok sorozat folytatásaként  a kaviáros lett a következő áldozat.
Stella - Kaviár maszk

Még mindig izgulok, pedig ez már a második ilyen "por maszk" az életembe ( ebbe a tasakban csak egy adag por van, amihez vizet kell adni, így lesz kész a pakolás).

Az előzményeket mindenképpen javaslom ITT elolvasni, mert az első próbálkozásomban az előkészületeket is leírtam, amit most nem ismételnék.


Ez a kaviáros cucc...mmmm olyan extrán hangzik..pompa, fények, csillogás...na visszatérve.. szóval ez a kaviár ránctalanító maszk stimulálja a sejtek aktivitását, kollangén termelő hatású,  bőrfiatalító. Úgy hangzik mint egy plasztikai műtét, nem?

Stella - Kaviár : a tasak tartalma
A tasakban lévő por itt szürkés , így nem hasonlít annyira a szőkítőhöz, mint a teafaolajos típus..ez inkább teljes kiőrlésű lisztkeverék szerű.

Kutyuláskor persze előző tanácsom ellenére újra az ujjaimat használtam, mert megint nem volt semmi kéznél :-). Egybe ráöntöttem azt a kis kevés vizet, nem tököltem vele, és fénysebességre kapcsoltam.
Stella - Kaviár : a kész maszk

Apró csomócskák ebbe is maradtak, de korántsem annyi, mint az előző próbálkozáskor, így úgy látszik a hevesebb kutyulás megtette a magáét.

Ez is roppant hamar kötni kezdett, így gyorsan kellett dolgoznom (1 perc alatt kell kikeverni). Az előző teafás olyan gipsz szerű érzés volt, ez pedig valahogy kocsonyás lett ahhoz képest.

Csak így tudtam felrakni
Bőrre kenve ezt nehezebb volt szépen felpakolni, nem olyan pigmentált mint a teafás volt, hanem kicsit áttetsző, így itt-ott olyan mintha nem lenne felkenve, illetve ez miatt is jobban látszik, hogy nem egyenletesen vastag.

Egyszerűen nem lehet egyenletesen felrakni, mert olyan hamar szárad, hogy utólag nem tudom korrigálni az anyag többletet. Lehet ecsettel felvíve könnyebb lenne, de akkor itt belép az, hogy tényleg 50 kellék kell egy maszkhoz? ..na meg az ecset fölvenné a massza felét, ami ki van számolva...Viszont nem folyik és nem csöpög..

A tasak tartalma épphogy elég a teljes arcra..csak egy picit-minit lehetne több.

Próbáltam figyelni a ható időre, hogy ne járjak úgy mint a másikkal. Ez is 10 percet ír..miért? 10 perc után teljesen vizes még az egész..ez vevő csalogatás? "Csak 10 perc" életérzés a rohanó világban?
Nekem az is rendbe lenne ha 20 percet írnának rá... Ezt amúgy olyan 25-30 percig hagytam fenn, ekkor éreztem, hogy le lehet húzni és nem nyirkos.
Száradás után így néz ki


Nagyon szép amúgy a színe olyan gyöngyházas sötét ezüst :-)..
Na és akkor a lehúzás..olyan érzésem volt, hogy ez most egybe le fog jönni..nagy csalódás ért..
Szakad..szakad és szakad..ahol azt hiszem, hogy nem fog, ott is szakad..a teafaolaj maszkjával is így jártam, csak akkor azt hittem ez az én hibám.

Cafatokban jön csak le
Lefotóztam milyen darabokban jön csak le. Biztos lehetne orvosolni a problémát ha gézlapokat helyeznénk rá, de annyira kevés ez a maszk adag, hogy sajnálom bele ragasztani a gézt, mert felszívná a felét....na meg ismét bejön a kérdés..23. kellék?

A lehúzás után megnéztem mennyire peeling hatású, és mivel én szeretem ha letépi az elhalt hámokat és korpákat, elégedetten tapasztaltam, hogy ebbe is jól beülnek, és le is jönnek. Ez a Stella másik ilyen maszkjára is igaz volt.
Az utolsó képet csak erős gyomrúaknak és horror kedvelőknek ajánlom :-).

A maszk után kipirosodás nem történt.

Horror szakasz: elhalt hámsejtek
Összefoglalva: Olcsó, könnyen szállítható, bár a kikeverés miatt  eszköz igényes.
Friss maszkot kapunk, friss hatóanyaggal.
Bőrömet nem szárította, szépen kisimultam, feltöltődtem, de ezt a hatást másnapig láttam csak ( ami azért annyira nem rossz).
A lehúzás problémás, csak apró cafatokban jön le, idegőrlő.
Jól eltávolította az elhalt hámréteget is.
Lehetne egy cseppnyivel több por az adagban, eléggé ki van számolva jelenleg a mennyisége.


Ára: 2-300 ft körüli.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Peptidek a barna bőrszínért avagy Melanotan II.

Lehet sokan hallottatok már róla, hogy van egy új módja a barnítási folyamatok hatékony növelésének, ez a peptidek csoportjába tartozó melanotan. Melatonan II. Ez a termék egyelőre csak külföldről rendelhető gyógyszerészeti termék, injekció és orrspray formájában szokás "magunkhoz venni". Mivel én még nem próbáltam ( és nem is fogom amíg ezt itthon nem helyezik forgalomba), viszont a környezetemben sokan, ezért gondoltam megosztom veletek az ismerőseim tapasztalatait, illetve amit én láttam.

Milium, Xanthelasma...Avagy a szem környékén jelentkező "gríz"

Egy kedves kérdező hívta fel a figyelmemet erre a nem elhanyagolható jelenségre.. http://www.skinsight.com/adult/milia.htm Milium: gríz, ami elsősorban a szem környékén és járomcsonton található, nem gyulladt, zárt comedohoz hasonlító fehér hólyagok, amik kemény faggyút tartalmaznak. Kozmetikus vagy bőrgyógyász távolítja el, tűvel, lézerrel, elektromos kezeléssel. A "bőrprobléma kisokos" menüpont alatt találtok egyébként tömör, rövid infókat ABC rendbe szedve a jellemző bőrelváltozásokról.

Pattanás, korpás szeborrea és társai...avagy bőrprobléma kisokos

Aki rendszeresen olvas, biztos tudja, hogy olyan fogalmakkal is dobálózok ami nem mindenkinek tiszta. Korpás szeborrea/zárt comedo A bőrproblémák megnevezéseiben szeretnék most egy kis segítséget nyújtani. Akné/akne vulgaris: pattanás, amikor a faggyúmirigy elzáródik és a bacik miatt begyullad. Akne fulminans amikor nagy területen gyulladt aknés a bőr, akne conglobata pedig egy súlyos forma amikor ezek a csomók teljesen összegyulladnak. Általában folyékony genny van bennük. Jellemzően hormonális okai vannak.

Nucleofill, Profhilo, Volite, Skinbooster - azaz fiatalos és üde bőrt akarunk!

Akik az orvos esztétikában jártasak, azoknak biztosan nem kell bemutatnom a bőr szépségéhez hozzájáruló injekciós beavatkozások jelentőségét. Juvederm- Volite Nem, ezek nem arcfeltöltő vagy arcformázó eljárások, ezek azok, amiknek az ősanyja a klasszikus tűs mezoterápia. Azaz a beavatkozás "csupán" a bőrt próbálja hozzásegíteni ahhoz, hogy szebb és fiatalosabb kinézetű legyen. Viszont már sokkal hatékonyabb és stabilabb anyagokkal hozzá tudnak járulni a bőrünk jelentős és látványos változásához.  A skinbooster-ről és a műtét nélküli kezelésekről már ITT írtam egy könnyen emészthető összefoglalást, ha valaki gyorsan emlékeztetni szeretné magát. A többi címben említett kezelést pedig igyekszem összehasonlítani egymással, hogy könnyebb legyen a választás. Az viszont az első, hogy a kezelő orvosodra hallgass ne rám, hogy ő mit javasol neked. Akkor szokott gond lenni, amikor a választott orvosod nem dolgozik az általad választott termékkel...na akkor legyél okos... Nézz

Aknesol..az új..de mi történt a régivel?

Hát nem is tudom miként fogjak neki. Aknesol..az új Olyan jól indult minden ..újra lehet kapni..ohh yes...ahh mondom yes pharma ... És milyen édi a csomagolás ...dejóóó..hmmm de milyen kicsi ez a flakon hmm 50ml ...a másik mekkora volt? Ahh 60ml...hmm akkor itt most milyen hasznosan kihasználták a helyet..wooow, a markomba is elfér.. Khmm..követhető vagyok? Kicsit sok a pont-pont-pont, de minden így volt ahogy leírom, kezdheted mozizni , segítettem kicsit.. Próbálom jópofán előadni azt a kezdeti lelkesedést amit aztán sikeresen leforrázott az új aknesol..mert igen, lelőttem a poént, ez nem "AZ".