Ugrás a fő tartalomra

Smink ékszerek

Az én nyaramból sem maradt ki a pihenés, így rendszeres olvasóimnak köszönöm a türelmet.
smink ékszerek..
Mivel nem tudok azonnal valami érdekfeszítő és lehengerlő témát előrántani nektek, és a tudományos előadásokhoz sem vagyok jelenleg felkészülve, most inkább a szórakozni vágyó olvasókra utazom.

A smink ékszerek vagyis az ékszer sminkek világába időznék egy kicsit.

 A Dior minden évben, aztán évi több alkalommal is előrukkolt limitált kiadású ékszer külsejű termékekkel, amit aztán sok más márka is követett.
vagy ékszer sminkek?
Az első ilyen termékemet a 2000-es évek elején kaptam, amivel őszintén megmondva nem tudtam mit kezdeni, mert nem találtam praktikusnak és a színt sem találták el..

Aztán egyre több ilyen ajándék landolt nálam, hisz sminkesként úgy érezték, hogy ez a f*sza ajándék a számomra..kellően drága is, különleges is és kenni is lehet..

Némileg igazuk is volt, mert elbűvölő kis "ékszerek" ezek, de frusztráltak is, hisz olyan szépek, hogy nem használtam őket, csak "különleges alkalmakra" tartogattam ami sosem jön el  ami kb 2szer van egy évben.. ez az én hülyeségem..no comment..

Dior arany nyeregtáska rúzs
Na de nem lohasztanám a kedélyeket az unalmas élettörténetemmel, inkább nézzük miket húztam elő nektek a fiókból...tekintsetek úgy erre a bejegyzésre mint valami múzeum látogatásra, hisz nem mai darabok, és sok termék ismertetőt nem fogok mellékelni - persze azért pár szó nélkül nem bírom ki..ismertek - de inkább beszéljenek a képek.

Dior nyeregtáska
A képeken 5db Dior szájfény szettet láthattok és egy YSL szem-száj triót.

Dior arany nyeregtáska: az első szerzemény a 2000-es évek elejéről..no hát igen ennek nem szeretem a színét, túl sötét és barnás nekem, anno is az volt. Lényegében bárhova föl lehet akasztani a kis láncával, táskára, övbújtatóra..ki tudja hova, de olyan nehéz ( van benne anyag), hogy eszembe se jutott soha lógatni sehova..leszakadós feeling..

Praktikussága a lapos kivitelezés, így zsebbe is becsúsztatható..de mivel nem szerettem így csak a fiókba "csúsztattam", tehát az akciókból kimaradt.
Megjelenésekor amúgy a minőségétől se voltam elájulva, elég "keménynek" találtam, ami azóta se változott :-)
Dior dobókocka

Na még jó, hogy nem akartam ismertetőt írni róla...


A Dior dobókockája
 Dior strasszos dobókocka: hát ez valami csodálatos kívül belül! Igaz ez is rettenetesen nehéz..cipelgetés a formája miatt is kizárt..semmibe nem fér kényelmesen bele..
Tartalma végre Diorhoz méltó, nagyon különleges színű tartós szájfény!
Ezt biztos elhasználtam volna ha nem lenne ilyen szép, de így nagyon sajnálnám.
Bársonyszalag van a szélén, de ezt se szívesen lógatnám sehova a súlya miatt..


Dior szívecske
Dior gyöngyös szívecske: ami végre könnyebb, és igazából karláncnak készült. Övbújtatóra is lehet akasztani, de gyanúsan csukló méretű a lánc..övbújtatón egész nap csak matatnám, hogy mikor vesztem el..szóval ez nálam kilőve..
Nem is gondolná az ember, de két színt bele tudtak préselni a belsejébe, amiből az egyik szebb mint a másik.
A sötétebbnek van egy kis fedése, a világos pedig szikrázó fényt ad. 
A minőséggel itt sincs gond, bár viselni ezt sem próbáltam, mert a vékony csuklómon elég ormótlan volt..mert hát azért nem olyan kicsi ez a szív..szerintem kicsit vastagabb vagy erősebb láncra rakva szebb lenne, illetve nem lenne elszakadás parám...
Dior gömb


Dior gömb nyaklánc: is jól sikerült, eltekintve a komoly súlytól amit mondjuk a nyakamban már könnyebben viselek..és praktikusabbnak is gondolom ezt a megjelenési formát.
Ezt végre nem volt nyűg viselni..talán kétszer föl is vettem..
Természetesen ez is hibátlan a kristályokkal, és a lógó Dior felirattal, és a belseje is számomra kedves színt rejt.
Dior gömb nyaklánc
Ebben is található mini tükör mint a többiben is - aki véletlenül nem vette volna észre ezt a kis figyelmességet. Felhordani pedig ezt is ujjbeggyel lehet, kivéve a nyeregtáskát amihez mellékeltek ecsetet is ( mert az olyan kemény állagú volt).

Rózsaszínes, erősebb fedésű szájfény található benne, hasonlít a szívecskéshez, de mégis más.

Dior karlánc
Dior karlánc: anno ez volt a nagy kedvencem, ezt viseltem a legtöbbször, egyrészt a praktikus formája miatt másrészt pedig a nem zavaró súlya miatt végre nem volt kényelmetlen.
Nagyon szép színeket találunk benne, az egyik erőteljesebb a másik pedig csak fénylő szájfény.
Maga a kidolgozása semmi extra, kivéve a nagy Dior feliratot a tetején, de ezt akkor még nem volt ciki egy karláncon viselni amikor kiadták..ma már azért nem biztos, hogy büszkén magamra ölteném..

YSL karlánc: és eljutottunk az egyetlen kakukktojáshoz, tekintve, hogy ez nem Dior, és nem is csak szájfény...Az YSL a Diort követve úgy gondolta nem aprózza el, és egyből kiadott egy olyan variációt, amiben van egy multi funkciós highlighter (szemre, orcára), egy színezett szájfény és egy csillámló színtelen szájfény.
YSL karlánc trió
Az igényes anyaghasználat miatt a súlya ennek is a viselhetetlen kategóriába helyezik számomra a terméket, de a kencék minőségére természetesen itt sem lehet panasz, no meg a lánc sem olyan könnyed szakadó feeling végre...

Összefoglalva: Ezeken kívül természetesen több Dior limitált kiadás is volt, de én csak ezekkel rendelkezem. Más márkák is próbálkoztak, de azokat nem követtem aktívan nyomon.
Nagyon szép és gyűjtőknek értékes és érdekes ajándéknak tartom.
Igazán csodás színekkel, jó minőséggel, de nem a mindennapi használatra találták ki ezeket, inkább a luxus csomagolás - ami egyébként haszontalan és drága - ami miatt az ember felfigyel rájuk. Persze oly sok haszontalan terméket vásárolunk csak a "szépsége" miatt, hogy miért ne lehetne az egy műalkotás szerű sminktermék....

Persze egy idő után szép gyűjtemény, ami úgy érdekes, ha benne van ami benne volt..MÉG nem romlottak meg..elég jól bírják..

Megjegyzések

  1. De jó kis gyűjtemény!
    Nekem sokszor fájt a fogam ezekre, és már mindig ott voltam, hogy 'na, most megveszem és kész'. De attól tartok én sajnálnám használni őket..:(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ÁÁÁ ne bánd :-) jó drágán adták és én sem használom csak szökőévben őket..

      Törlés
  2. Szia!Óóó,szerintem gyönyörűek!:)Kicsi kincsek!Nekem egy hasonló termékem van ,egy Pupa karlánc a végén pedig egy gömb formájú kis szelencével,amiben szájfény van:)Ritkán viselem,egyszer használtam,de azért jó érzés,hogy van egy ilyenem...:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ÓÓÓÓ igen..a Pupa is csinált ilyet, én is emlékszem:-)
      Azért megnyugtat, hogy te is vigyázol rá.

      Törlés

Megjegyzés küldése

Örülök minden véleménynek, köszönöm, hogy időt fordítottál rám!

Megjegyzésed a jóváhagyásom után jelenik majd meg ( ezért nem látod azonnal amit írtál ), így biztosítom, hogy minden hozzászólást elolvassak!

Mail címet NE küldjetek itt, akkor írjatok mailt (sminkesmas@gmail.com), illetve reklám "szagú" weboldal linkeket sem fogok megjeleníteni, erre a célra az "Együttműködés" menüpontot ajánlom.

Köszönöm a megértést és a türelmet!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Milium, Xanthelasma...Avagy a szem környékén jelentkező "gríz"

Egy kedves kérdező hívta fel a figyelmemet erre a nem elhanyagolható jelenségre.. http://www.skinsight.com/adult/milia.htm Milium: gríz, ami elsősorban a szem környékén és járomcsonton található, nem gyulladt, zárt comedohoz hasonlító fehér hólyagok, amik kemény faggyút tartalmaznak. Kozmetikus vagy bőrgyógyász távolítja el, tűvel, lézerrel, elektromos kezeléssel. A "bőrprobléma kisokos" menüpont alatt találtok egyébként tömör, rövid infókat ABC rendbe szedve a jellemző bőrelváltozásokról.

Pattanás, korpás szeborrea és társai...avagy bőrprobléma kisokos

Aki rendszeresen olvas, biztos tudja, hogy olyan fogalmakkal is dobálózok ami nem mindenkinek tiszta. Korpás szeborrea/zárt comedo A bőrproblémák megnevezéseiben szeretnék most egy kis segítséget nyújtani. Akné/akne vulgaris: pattanás, amikor a faggyúmirigy elzáródik és a bacik miatt begyullad. Akne fulminans amikor nagy területen gyulladt aknés a bőr, akne conglobata pedig egy súlyos forma amikor ezek a csomók teljesen összegyulladnak. Általában folyékony genny van bennük. Jellemzően hormonális okai vannak.

Tényleg olyan nagy szám? Retin A a lézer helyett? Kipróbáltam..

Sokan várják már ezt a bejegyzést, hisz idén télen elmaradt a lézer, vagy bármilyen extra kezelés az életemből. Retin-A - 0.05% Valami miatt..mi miatt? Az az oka, hogy bőrgyógyásszal sikerült Retin A krémet felíratnom, és mivel ez itthon nem kapható, így a receptet külföldön kiváltanom . Nagyon nagy reményekkel és extrán bezsongva kezdtem meg a krém használatát a télen, látva a sok interneten fellelhető csodás átváltozást amit a gyógyszertári A vitaminos krémek okoztak.

Gyógyszertári kenceficék

Glyco-A , Fucidin, Davercin, Dalacin-T,  Neogranormon, Skinoren, Zineryt, Akneroxid Az itt látható kis csokor épp a jelenlegi készletet tükrözi, ennél volt nagyobb gyűjteményem is :-)

Frakcionált CO2 lézer - Összegzés

Ígértem nektek, hogy 3 kezelés végeztével összegzem a tapasztalatokat. Fraxel CO2 előtte-utána Előzményeket és részleteket ITT láttátok, a felépülés 6 napig tart, tehát nem árt egy hetet rászánni erre az ügyre. Persze akit nem zavar ha így mutatkozik, akkor valójában 1-2 nap is elég otthon, mert aztán már semmilyen kellemetlenség nem érezhető..csak a látvány gáz.