Ugrás a fő tartalomra

Lancome pirosító teszt

A Lancome blush subtil azaz "gentle long lasting powder blush" pirosító a fiókom legfrissebb lakója.
Lancome blush - 20 peach fever
A neve szerint tehát egy hosszan tartó finom por pirosítóról van szó.

Ajándékba kaptam, én személy szerint nem vagyok egy nagy Lancome fan..nem tudom miért alakult így, pedig rengeteg szájkontúrom van tőlük, és EZT a spirálját is elég jónak tartom..mondjuk a porpúderét is igen sokáig használtam, többször is újra vásároltam, a photogenic sem volt egy rossz alapozó amíg nem voltak extra bőrproblémáim..szóval nem is értem miről beszélek, de valahogy akkor sem a szívem csücske a márka..meg tudja valaki ezt magyarázni?

Árnyalat szerint a 20-as peach fever landolt nálam, ami a "shimmer" kiadásokból való, azaz fényvisszaverő ultra fényes gyöngyházas por.
Lancome pirosítóm kívülről
Kinézete a szokásos fekete kompakt, ami meglepően könnyű, és bocs, de nekem kicsit olcsó ez a vékony műanyag, valahogy olyan sérülékeny érzésem van tőle az áramvonalas kinézete miatt...jobban bejönnek a Chanel kompaktjai,bár természetesen nem lehet egy kaptafára gyártani őket..ennek pedig nagy előnye a karcsúbb mérete és a tárolása ha valaki hordozni tervezi.

Sajnos a szép fényes felület hamar meg fog kopni ( más lancome tapasztalatból kiindulva), más ilyen márkánál ezt ilyen mértékben nem tapasztaltam..na de nem akarok kötekedni..ezek tények, de valószínű csak azért emelem ki, mert nem vagyok a márka rajongója..szóval bocsi érte..

Maga a pirosítónak nagyon szép színe van, rózsaszín alap arany csillogással, és ettől lesz barackos árnyalat. Szédületes, hogy a márka weboldalán a webshopban egy teljesen más sárga homok árnyalat látható a szín neve alatt..wtf?..miért nem fotózzák be? Teljesen más ez a szín életben, és még köze sincs a színmintához..ez normális?

Lancome- shimmer peach fever
A márkától megszokott kis rózsa persze itt is bele van nyomva a púderbe, nagyon szép.
A pirosítót kenve és tapintva nagyon fura érzés fogott el, így gyorsan csekkoltam és azt találtam róla, hogy puha műanyag(!) mikro por a pirosító alapja és szilikon polimerekkel teszik tartóssá...ohhhh woooow..ha ezt hamarabb olvasom nem biztos, hogy magamra merném kenni...de legalább őszinték.

Persze el fogom használni, de amit ők jó dumának tartottak az nekem inkább rémisztően hangzott...persze tudom, hogy ezer más kencémben van ilyen olyan sz*rság, föl se fogjuk, lehet persze nem is ártalmas a fele, de azért az "ásványi" színezék jobban hangzik már ( nekem ).
Nos a fura összetétele teljes mértékben érezhető..valahogy olyan könnyű és műanyagos...nem mondom, hogy rossz érzés, de furi.

Látszik, hogy nem látszik..ugye?
Próbáltam róla fotót készíteni, de annyira világos ez a szín, és annyira lepereg, hogy sajnos be kell érnetek ezekkel a képekkel. Igazából csakis krémezett, zsírosabb vagy lealapozott arcbőrre tapad meg, mint láthatjátok a száraz bőrfelületen ( kézen) nem az igazi.

Szerintem nem jól tapad, viszont alapozott bőrön tartós, mert a csillámok beülnek az alapozóba, illetve a bőr egyeletlenségeibe (mindenkinek van egy kicsi)..ez nem tudom jó vagy nem..jobban szeretem ha inkább jól tapad egy termék tükör sima felületen is, mintha csak a bőr textúrájába ül bele..

Ez a fény és szín lenne "ő"
Ettől függetlenül nem is értem, de valahogy szép a pirosító, mert nagyon természetes színben irizál, így szépen ki lehet vele emelni a járomcsontot. Inkább highlighter a világos színe miatt mint pirosító, de ezen nem veszünk össze.

Szóval így vagyok én a Lancome termékekkel..nem tökéletesek, de használhatóak..
A nagy Lancome fanoknak pedig azt üzenném, hogy próbáljanak ki más igazán prémium márkás terméket is ( dior, chanel ), vagy valódi profi sminkes termékeket ( mac, kryolan) és érteni fogják, hogy miről beszélek.

Összefoglalva:  10-11.000ft-os árához nekem gyengén muzsikál.
Szárazabb és sima bőrön nem igazán tapad, kicsit pereg a profi ecsetről is, amit pedig hozzá adnak az kuka.. többször kell a púderba nyúlni, úgy érzem a felét elviszi a szél...
Gyengén pigmentált, ez a világossága miatt is lehet, de a csillámok szépen a bőrbe tapadnak.
Valóban nagyon könnyű por "..mert ez műanyag" :-).
Egyenletesen felvihető, nem lesz foltos.
Kellemes és friss megjelenést biztosít, a szín árnyalata valóban nagyon szép, azaz a szín hibátlan.

Fontos: sokszor észrevehető, hogy azonos termékek eltérő színben minőségileg is eltérnek. Én egy adott árnyalatot próbáltam, nem zárom ki, hogy más színek esetlegesen jobban viselkednek, ezért minden vásárlás előtt javaslom a termék személyes kipróbálását. Azt nem is említem, hogy ez egy szubjektív vélemény, azaz az én igényeimet és elvárásaimat tükrözi...lehet valakinek ez a top..


Megjegyzések

  1. Hát igen ennyi pénzért nem nagy szám, vagy hogy mondjam... A szín viszont nekem is tetszik! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen..végül is egy mondatban összefoglalva ennyi :-)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Örülök minden véleménynek, köszönöm, hogy időt fordítottál rám!

Megjegyzésed a jóváhagyásom után jelenik majd meg ( ezért nem látod azonnal amit írtál ), így biztosítom, hogy minden hozzászólást elolvassak!

Mail címet NE küldjetek itt, akkor írjatok mailt (sminkesmas@gmail.com), illetve reklám "szagú" weboldal linkeket sem fogok megjeleníteni, erre a célra az "Együttműködés" menüpontot ajánlom.

Köszönöm a megértést és a türelmet!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Milium, Xanthelasma...Avagy a szem környékén jelentkező "gríz"

Egy kedves kérdező hívta fel a figyelmemet erre a nem elhanyagolható jelenségre.. http://www.skinsight.com/adult/milia.htm Milium: gríz, ami elsősorban a szem környékén és járomcsonton található, nem gyulladt, zárt comedohoz hasonlító fehér hólyagok, amik kemény faggyút tartalmaznak. Kozmetikus vagy bőrgyógyász távolítja el, tűvel, lézerrel, elektromos kezeléssel. A "bőrprobléma kisokos" menüpont alatt találtok egyébként tömör, rövid infókat ABC rendbe szedve a jellemző bőrelváltozásokról.

Pattanás, korpás szeborrea és társai...avagy bőrprobléma kisokos

Aki rendszeresen olvas, biztos tudja, hogy olyan fogalmakkal is dobálózok ami nem mindenkinek tiszta. Korpás szeborrea/zárt comedo A bőrproblémák megnevezéseiben szeretnék most egy kis segítséget nyújtani. Akné/akne vulgaris: pattanás, amikor a faggyúmirigy elzáródik és a bacik miatt begyullad. Akne fulminans amikor nagy területen gyulladt aknés a bőr, akne conglobata pedig egy súlyos forma amikor ezek a csomók teljesen összegyulladnak. Általában folyékony genny van bennük. Jellemzően hormonális okai vannak.

Tényleg olyan nagy szám? Retin A a lézer helyett? Kipróbáltam..

Sokan várják már ezt a bejegyzést, hisz idén télen elmaradt a lézer, vagy bármilyen extra kezelés az életemből. Retin-A - 0.05% Valami miatt..mi miatt? Az az oka, hogy bőrgyógyásszal sikerült Retin A krémet felíratnom, és mivel ez itthon nem kapható, így a receptet külföldön kiváltanom . Nagyon nagy reményekkel és extrán bezsongva kezdtem meg a krém használatát a télen, látva a sok interneten fellelhető csodás átváltozást amit a gyógyszertári A vitaminos krémek okoztak.

Gyógyszertári kenceficék

Glyco-A , Fucidin, Davercin, Dalacin-T,  Neogranormon, Skinoren, Zineryt, Akneroxid Az itt látható kis csokor épp a jelenlegi készletet tükrözi, ennél volt nagyobb gyűjteményem is :-)

Frakcionált CO2 lézer - Összegzés

Ígértem nektek, hogy 3 kezelés végeztével összegzem a tapasztalatokat. Fraxel CO2 előtte-utána Előzményeket és részleteket ITT láttátok, a felépülés 6 napig tart, tehát nem árt egy hetet rászánni erre az ügyre. Persze akit nem zavar ha így mutatkozik, akkor valójában 1-2 nap is elég otthon, mert aztán már semmilyen kellemetlenség nem érezhető..csak a látvány gáz.