Ugrás a fő tartalomra

Termál vizes arcpermetek..melyiket és mire?

Egy ligh téma a hétvégi "hard talk" után...értelmetlen divatcikknek gondolják, pedig szó sincs róla, mi az?
Termál spray-k

Bevallom azt is hősiesen, hogy évekig fogalmam sem volt van-e értelme fújogatni az arcomat ezekkel a termál permetekkel, de most beindítottam a radarokat, és külön figyelmet szenteltem nekik.

Az első felismerés akkor érkezett, amikor a hydroabráziós gépemet elkezdtem ezzel használni és nem csapvizes vattával nedvesítettem a bőröm, hanem ezt fújtam alá. Képzeljétek látványosan eltüntette az itt-ott fennálló bőrpírokat és nagyon szépen lenyugtatta a bőrt. Sima csapvíznél vagy egyéb tonikoknál ilyet sosem tapasztaltam...olyan egységes volt a bőröm, mint még soha..

Ha nem a saját szememmel látom nem hiszem el.


Persze más, hisz ez a gép kicsit jobban a bőrbe nyomja a vizet mint alapból ha ráfújjuk, de azóta elhiszem, hogy nem csapvíz van benne:-)
Avéne

A sminkek tartósítására is ajánlják, de én inkább azt mondanám, hogy az alapozónk szebben simul a bőrre, ha a kész sminkünket lefújjuk vele. Kicsit jobban beépül a bőrünkbe és ezáltal lesz szebb és tartósabb.

Jó szolgálatot tesz még napozáskor vagy ha hűsíteni szeretnénk magunkat. Enyhe leégés vagy bőrpír esetén óránként többször permetezzük át az arcunkat vele, és garantáltan lehúzza a gyulladást. Én hagyom megszáradni, sosem törlöm le.

Sok márka kínálja már ezt a termékét, sokáig csak a Vichy volt elérhető, nekem az valahogy nem volt az igazi. Az Avéne és a La Roche-Posay termálvíz spay-ket sokkal inkább hasznosnak érzem. Ha választanom kéne akkor pedig az Avéne vizét tapasztaltam hatásosabbnak, legalábbis a pírt az valóban hamarabb és jobban lehúzta.
La Roche-Posay

Sok helyen olvasom az "okosságot", hogy minek megvenni, töltsünk fel egy flakont ásványvízzel és kész...elvileg ez TERMÁL és nem ásványvíz, tehát míg a termálvizeknek gyógyító hatásuk van, ülhetsz te egy kád ásványvízben biztos nem fog enyhülni a reumád (vagy bármid).

Ha pedig valaki olyan szerencsés, hogy olyan környezetben lakik, hogy mellette bugyog egy bőrpanaszokra is javasolt termál forrás ( pl Egerszalók), ne habozzon, merítse be a kulacsát minden nap és ne törődjön semmivel..
Arra persze figyeljen, hogy ezek az otthon készített termál spray-k hűtést igényelnek, illetve megbuggyanhatnak vagy a hatásuk az ülepedés/kicsapódás következtében csökkenhet a hosszabb tárolás során, tehát nem érdemes nagy tételben gondolkodni.

Hiába nem dobják hozzánk fillérekért ezeket a termál sprayket, "pedig csak víz", olyat nyújtanak a csomagolással ami otthon nem kivitelezhető, azaz hogy nem buggyannak meg és a hatásuk is megmarad.
Sajnos a termál belépő is drága, úgyhogy marad ez, bár én is boldogabb lennék, ha a csapból is ilyen folyna.

Összefoglalva:  Az Avéne vizét valóban hatásosnak vélem a bőrpír és gyulladás csökkentésében.
A termál víz nem keverendő az ásványvízzel..nagy a különbség.
A víz egy "élő" dolog, így melegben és kezelés nélkül megbuggyan, tehát ezért hasznos ez a csomagolás.
Nagyon finom permetre porlaszt, imádom ezt az érzést.
Napozáshoz, krémezéshez, frissítéshez, kozmetikai kezelésekhez is ajánlom.


Megjegyzések

  1. Nekem is Avéné-m van, a krémmánián szúrtam ki és a kedvenc patikus nőmmel konzultálva bezsebeltem (ő a többi terméküket is ajánlotta, mert szerinte nagyon jó márka, kaptam is mintákat, majd szépen kipróbálok mindent:)). Nagyon kedvelem, 40 fokban is jó, picit hűsít és jól beszívja a bőröm (én se törlöm le soha), nemis értem, h miért, de utána kevésbé verejtékezik a pofim. Rendszeres használata mellett pedig nem is kell krémezni magam, ez is hatalmas piros pont neki. Ha elfogy, biztosan újra veszem, jó találmány.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem is elég jó a márka is és ez a kis permet is elég praktikus.
      Örülök, hogy ismered és egy véleményen vagyunk:-)

      Törlés
  2. Nekem nagyon bejönnek ezek a sprayk, de még nem próbáltam őket, viszont most itt az idő! Megmondanád, mennyibe kerülnek?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem emlékeztem a pontos árra, így rákerestem a neten.
      Ezt a lenti linket találtam, de sokszor van akció, vagy esetleg adják más termék mellé ajándékba (kis kiszerelést).

      http://www.gyogynovenyuzlet.hu/katalogus/kozmetikum-avene/termalviz

      Törlés
    2. A nagy avéné jobban megéri, az enyém 2100-2200 volt, a minije pedig 1200. ;)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Örülök minden véleménynek, köszönöm, hogy időt fordítottál rám!

Megjegyzésed a jóváhagyásom után jelenik majd meg ( ezért nem látod azonnal amit írtál ), így biztosítom, hogy minden hozzászólást elolvassak!

Mail címet NE küldjetek itt, akkor írjatok mailt (sminkesmas@gmail.com), illetve reklám "szagú" weboldal linkeket sem fogok megjeleníteni, erre a célra az "Együttműködés" menüpontot ajánlom.

Köszönöm a megértést és a türelmet!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Milium, Xanthelasma...Avagy a szem környékén jelentkező "gríz"

Egy kedves kérdező hívta fel a figyelmemet erre a nem elhanyagolható jelenségre.. http://www.skinsight.com/adult/milia.htm Milium: gríz, ami elsősorban a szem környékén és járomcsonton található, nem gyulladt, zárt comedohoz hasonlító fehér hólyagok, amik kemény faggyút tartalmaznak. Kozmetikus vagy bőrgyógyász távolítja el, tűvel, lézerrel, elektromos kezeléssel. A "bőrprobléma kisokos" menüpont alatt találtok egyébként tömör, rövid infókat ABC rendbe szedve a jellemző bőrelváltozásokról.

Pattanás, korpás szeborrea és társai...avagy bőrprobléma kisokos

Aki rendszeresen olvas, biztos tudja, hogy olyan fogalmakkal is dobálózok ami nem mindenkinek tiszta. Korpás szeborrea/zárt comedo A bőrproblémák megnevezéseiben szeretnék most egy kis segítséget nyújtani. Akné/akne vulgaris: pattanás, amikor a faggyúmirigy elzáródik és a bacik miatt begyullad. Akne fulminans amikor nagy területen gyulladt aknés a bőr, akne conglobata pedig egy súlyos forma amikor ezek a csomók teljesen összegyulladnak. Általában folyékony genny van bennük. Jellemzően hormonális okai vannak.

Tényleg olyan nagy szám? Retin A a lézer helyett? Kipróbáltam..

Sokan várják már ezt a bejegyzést, hisz idén télen elmaradt a lézer, vagy bármilyen extra kezelés az életemből. Retin-A - 0.05% Valami miatt..mi miatt? Az az oka, hogy bőrgyógyásszal sikerült Retin A krémet felíratnom, és mivel ez itthon nem kapható, így a receptet külföldön kiváltanom . Nagyon nagy reményekkel és extrán bezsongva kezdtem meg a krém használatát a télen, látva a sok interneten fellelhető csodás átváltozást amit a gyógyszertári A vitaminos krémek okoztak.

Gyógyszertári kenceficék

Glyco-A , Fucidin, Davercin, Dalacin-T,  Neogranormon, Skinoren, Zineryt, Akneroxid Az itt látható kis csokor épp a jelenlegi készletet tükrözi, ennél volt nagyobb gyűjteményem is :-)

Frakcionált CO2 lézer - Összegzés

Ígértem nektek, hogy 3 kezelés végeztével összegzem a tapasztalatokat. Fraxel CO2 előtte-utána Előzményeket és részleteket ITT láttátok, a felépülés 6 napig tart, tehát nem árt egy hetet rászánni erre az ügyre. Persze akit nem zavar ha így mutatkozik, akkor valójában 1-2 nap is elég otthon, mert aztán már semmilyen kellemetlenség nem érezhető..csak a látvány gáz.