Ugrás a fő tartalomra

Green Peel, a 100% gyógynövényes mélyhámlasztás

Itt az ősz (pfuujj) , és ha ősz akkor kezdődik a hámlasztás ideális időszaka (hurrá).
A hámlasztás összetevői

ITT már felvezettem milyen problémákra ideális a kezelés, és ITT már olvastátok a pár évvel ezelőtti tapasztalatokat és képen is bemutattam az eredményeket.

Mivel azóta a bőröm és a korom is változott, mellesleg a Green Peel is megújult, eljött az idő, hogy felfrissítsük a tapasztalatokat, és ismét dokumentáljam nektek képekben a történteket.

Még mindig nagyon sokan írtok, ahol a kezelésről érdeklődtök, sokatok ki is próbálta az általam ajánlott megbízható szakembernél, és mindannyian roppant hálásak és elégedettek voltatok a Green peel hatásaival, így úgy vélem a téma örökzöld.



Green Peel - a gyógynövény massza
Mivel ITT már nagyon alaposan kiveséztem, hogy milyen volt a kezelés, mit érzel, mi történik, ezért nem ismételném önmagam, olvassátok át, ez most sem történt máshogyan.

A Green peel azonban megújult az elmúlt években, a hazai forgalmazását és oktatását is átvette egy erre érdemesebb szakember, így azoknak is javaslom a kezelés újbóli felfedezését, akik esetleg olyan szakembert látogattak akik miatt nem voltak elégedettek az eredménnyel....de ez már a múlt.

Változás az is, hogy a kezelés otthoni ápoló csomaggal is bővült, így vége a zuglaboros kamilla teás, és "felütött" ápoló krémek korszakának is.
Green Peel - borogatás

A "hivatalosabb" szakmai infót  ITT olvashattok a kezelésről, idéznék is innen:

"A következő zavaró szépséghibáknál alkalmazzuk leggyakrabban:

Acne vulgaris és más acne formák, acnés és egyéb hegek, hiper és hipopigmentáció bizonyos fajtái (májfolt, pattanás utáni pigmentfolt), öregedő, atrophiás, napfény által károsodott bőrök, mitesszeres, zsíros, tágpórusú bőrök. A Classic eljárás kémiai és szintetikus hámlasztó anyagok nélkül, 100 % gyógynövény-összetétellel erős vérbőség fokozó hatást ér el, mely a bőr anyagcsere fokozódásához és méregtelenítéséhez vezet. Lehámlasztja az epidermis rétegeit és a cutis felső részeit aktivizálja, regenerálja. Serkenti a sejtújraképződést, ezáltal egy jól látható bőrregeneráció is történik. A bőr minősége javul színében és rajzolatában egyaránt."

Green Peel - kezelés után azonnal
Akit csak végeredmény érdekli, annak -lebutítva- annyi történik a kezelés alatt, hogy a bőröd kitisztítása után egy gyógynövényes masszát masszíroznak a bőrödbe, aminek a hatására a bőr szépen, és egyenletesen lehámlik olyan 4-6 nap alatt. ITT lehet látni képeket a hámlás folyamatáról.

A kozmetikában eltöltött idő olyan 1-2 óra között mozog, ami függ a bőröd állapotától.


Szakértelmének köszönhetően minden alkalommal megfelelően lehámlottam, semmilyen negatív tapasztalatom nem lett a termékkel, így általa lettem úgymond masszív Green Peel "kliens".

Green Peel - Otthoni ápoló szett

A kezelés napja:

Schrammek - Hámlasztás otthoni ápolása
A Green Peel kezelésemen -szokásomtól eltérően- most nem este, hanem délelőtt estem át.
Ez azért volt furcsa, mert megszoktam, hogy a kezelés után hamar ágyba kerülök, így az első órák égő érzését átalszom, és reggelre szinte el is felejtem, hogy mi történt - és csak a tükör emlékeztet rá.

A kezelést követően viszont most végig toltam egy egész hosszú napot lángoló arccal, ami sokkal jobban lángolt érzésre mint ahogy kinézett.
Ezt úgy kell elképzelni, mint amikor forró fürdőt veszel télen a hideg után, és a hosszú melegedés kapcsán érzed, hogy lüktet az arcod...na kb. ennyi, nem rosszabb.
Green Peel - 4 óra múlva
A tortúra viszont nekem sokkal kevésbé volt kellemetlen mint amikor az esti órákban végeztetem, valahogy nem voltam olyan érzékeny ( de ezt már gyantánál is észre vettem).
Nem tudom tehát, hogy melyik a jobb időpont, van pro és kontra..... ha reggel mész akkor annyival hamarabb leszel szép... ennyi értelmeset tudok hozzáfűzni.

A fotókon láthatjátok fönn a hámlasztás menetét, de ezen az oldalon ITT a lap alján van egy videó is róla, illetve  a mai képeimen még csak azt prezentálom, hogy a kezelés napján hogyan festek 4 és 8 óra elteltével.
 
Green Peel - 8 óra múlva
Természetesen szokás szerint készítettem a bőrömről "előtte" képet is, amit a hámlás után az "új" bőrömmel is össze fogok hasonítani, csak röppenjen már el ez a 4-6 nap.
Minden nap meg fogom képeken mutatni a bőröm állapotát.


Remélem velem tartotok, és kedvet kaptok egy ilyen kezeléshez, mert többszörösen megtapasztaltam már, hogy vannak azok a problémák, amiken csakis drasztikus beavatkozások tudnak segíteni, vagy a kozmetikákban a Green peel.

Ha kétséged támad akkor egy jó szakember minden esetben megfelelően fog tájékoztatni, hogy az elvárásaidat milyen kezelésekkel tudja teljesíteni.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Milium, Xanthelasma...Avagy a szem környékén jelentkező "gríz"

Egy kedves kérdező hívta fel a figyelmemet erre a nem elhanyagolható jelenségre.. http://www.skinsight.com/adult/milia.htm Milium: gríz, ami elsősorban a szem környékén és járomcsonton található, nem gyulladt, zárt comedohoz hasonlító fehér hólyagok, amik kemény faggyút tartalmaznak. Kozmetikus vagy bőrgyógyász távolítja el, tűvel, lézerrel, elektromos kezeléssel. A "bőrprobléma kisokos" menüpont alatt találtok egyébként tömör, rövid infókat ABC rendbe szedve a jellemző bőrelváltozásokról.

Pattanás, korpás szeborrea és társai...avagy bőrprobléma kisokos

Aki rendszeresen olvas, biztos tudja, hogy olyan fogalmakkal is dobálózok ami nem mindenkinek tiszta. Korpás szeborrea/zárt comedo A bőrproblémák megnevezéseiben szeretnék most egy kis segítséget nyújtani. Akné/akne vulgaris: pattanás, amikor a faggyúmirigy elzáródik és a bacik miatt begyullad. Akne fulminans amikor nagy területen gyulladt aknés a bőr, akne conglobata pedig egy súlyos forma amikor ezek a csomók teljesen összegyulladnak. Általában folyékony genny van bennük. Jellemzően hormonális okai vannak.

Peptidek a barna bőrszínért avagy Melanotan II.

Lehet sokan hallottatok már róla, hogy van egy új módja a barnítási folyamatok hatékony növelésének, ez a peptidek csoportjába tartozó melanotan. Melatonan II. Ez a termék egyelőre csak külföldről rendelhető gyógyszerészeti termék, injekció és orrspray formájában szokás "magunkhoz venni". Mivel én még nem próbáltam ( és nem is fogom amíg ezt itthon nem helyezik forgalomba), viszont a környezetemben sokan, ezért gondoltam megosztom veletek az ismerőseim tapasztalatait, illetve amit én láttam.

Nucleofill, Profhilo, Volite, Skinbooster - azaz fiatalos és üde bőrt akarunk!

Akik az orvos esztétikában jártasak, azoknak biztosan nem kell bemutatnom a bőr szépségéhez hozzájáruló injekciós beavatkozások jelentőségét. Juvederm- Volite Nem, ezek nem arcfeltöltő vagy arcformázó eljárások, ezek azok, amiknek az ősanyja a klasszikus tűs mezoterápia. Azaz a beavatkozás "csupán" a bőrt próbálja hozzásegíteni ahhoz, hogy szebb és fiatalosabb kinézetű legyen. Viszont már sokkal hatékonyabb és stabilabb anyagokkal hozzá tudnak járulni a bőrünk jelentős és látványos változásához.  A skinbooster-ről és a műtét nélküli kezelésekről már ITT írtam egy könnyen emészthető összefoglalást, ha valaki gyorsan emlékeztetni szeretné magát. A többi címben említett kezelést pedig igyekszem összehasonlítani egymással, hogy könnyebb legyen a választás. Az viszont az első, hogy a kezelő orvosodra hallgass ne rám, hogy ő mit javasol neked. Akkor szokott gond lenni, amikor a választott orvosod nem dolgozik az általad választott termékkel...na akkor legyél okos... Nézz

La Roche-Posay - Cicaplast..akkor ez most jó?

A La roche posay termékeit régen is használtam és szerettem is, de erre a Cicaplast krémre csak most buktam rá. Cicaplast szerzeményem Már a nevét is imádom, olyan édes :-) A krém amúgy hámképződést segítő, de sok sminkes primerként is használja, gondoltam teszek egy próbát.