Ugrás a fő tartalomra

Kezdődik..

Nos akkor neki is ugrok...

A tini éveimet mindenféle bőrprobléma nélkül átvészeltem..mondhatni gyönyörű normál bőröm volt...persze tele szeplővel-de hát abba ugye beletörődtem.. a szeplő eltávolítás gondolata csak villámként cikázott át néha a derült égbolton, komolyan sosem gondolkoztam benne- bár  azért boldogabb lennék nélkülük,de hát ez 'mission impossible' túlzás nélkül...egyszerűbb lesminkelni ( ha zavar).





A gondok olyan 25 éves koromban jelentkeztek amikor a "kis csodálatos" bőröm bemondta az unalmast..Ez abból állt, hogy szépen kirügyeztem. Nem a szokásos tini patikat kell elképzelni, hanem egyszerűen az arcom két oldalán és az állam vonalán dudorok -most már tudom- "comedok" jelentek meg. 
Ezek úgynevezett fehér mitesszerek, amik olyan mély rétegben vannak a bőrben, hogy nincs végük (nem mint a fekete pontok pl az orron) ,és ezáltal a kinyomásuk is csak komolyabb harci sérülésekkel lehetséges. A benn lévő faggyú is sokkal sűrűbb az átlagosnál (nekem), így még inkább megnehezíti az ürülést.

Természetesen piszkáltam-nyomkodtam,minden ami a csövön kifért..és így haladtam a lejtőn egyre lefelé..


Sok-sok év,sok-sok bőrgyógyász és kozmetikus keze alatt megfordultam, a bőröm állapota egyre vállalhatatlanabbá vált. 
Rengeteg dolgot kipróbáltam, és sok fincsi kezelésnek alá vetettem magam.Életmódot váltottam, mindent kivizsgáltattam -többször is,szinte évente-, gyógyszeres terápiákban is részt vettem-szóval mi szem szájnak ingere..
Jelenleg jobb a bőrkép, de eme korszak után maradó hegekkel küzdök, ami mellé hipo-pigmentáció társul..jópofa :-)


Ezekről step by step elkezdek írni, hogy aki most vág bele kb tudja hova tenni a dolgokat.


Ismét kiemelném, nem tini pattanásokról van szó. A bőröm sem zsíros-sőt éppenséggel száraz/ vízhiányos. A pórusaim sem tágak.
Ahogy kicsit körbe néztem rengeteg felnőtt ember küzd ilyen jellegű problémákkal, úgyhogy remélem sokan ide találtok és jól meg tudjuk rágni a dolgokat.


A következő napokban / hetekben az alábbiakról próbálok írni részletesebben:
-mikrodermabrázió / csiszolás / hydroabrázió
-lézeres hámlasztás
-green peel
-gyógynövényes hámlasztás
-roaccutan / tenutan
-fogamzás gátló
-kivizsgálások
-étkezés megváltoztatása
-gyógyszeres kenegetők / kozmetikai krémek
-dermaroller
-kozmetikusok
-takaró alapozók, korrektorok ....... stb


És szép sorban ami az eszembe jut :-)
Nemsokára bővebben..

Megjegyzések

  1. Szia! Én most tévedtem a blogodra, és szép sorjában olvasgatlak vissza.. :)
    Képet teszel majd fel, hogy milyen volt a bőröd anno? Nagyon kíváncsi lennék rá. Én aknék után maradt piros foltokkal küzdök az arcomon. A blogomon vannak képek is különböző időszakaimból.
    Most épp Ilcsi kezeléseket használok az arcomon. És reménykedek.... :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szió:-)
      Köszönöm, hogy olvasol:-)

      Keresek majd képet , remélem találok, mert annyira botrány a bőröm, hogy annyira azért nem erőltettem a szembesülést vele :-)..így smink nélkül nem igazán készült róla kép..illetve az alapozó teszteknél találhatsz, de az már "egész jó" állapotom:-)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Örülök minden véleménynek, köszönöm, hogy időt fordítottál rám!

Megjegyzésed a jóváhagyásom után jelenik majd meg ( ezért nem látod azonnal amit írtál ), így biztosítom, hogy minden hozzászólást elolvassak!

Mail címet NE küldjetek itt, akkor írjatok mailt (sminkesmas@gmail.com), illetve reklám "szagú" weboldal linkeket sem fogok megjeleníteni, erre a célra az "Együttműködés" menüpontot ajánlom.

Köszönöm a megértést és a türelmet!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Peptidek a barna bőrszínért avagy Melanotan II.

Lehet sokan hallottatok már róla, hogy van egy új módja a barnítási folyamatok hatékony növelésének, ez a peptidek csoportjába tartozó melanotan. Melatonan II. Ez a termék egyelőre csak külföldről rendelhető gyógyszerészeti termék, injekció és orrspray formájában szokás "magunkhoz venni". Mivel én még nem próbáltam ( és nem is fogom amíg ezt itthon nem helyezik forgalomba), viszont a környezetemben sokan, ezért gondoltam megosztom veletek az ismerőseim tapasztalatait, illetve amit én láttam.

Milium, Xanthelasma...Avagy a szem környékén jelentkező "gríz"

Egy kedves kérdező hívta fel a figyelmemet erre a nem elhanyagolható jelenségre.. http://www.skinsight.com/adult/milia.htm Milium: gríz, ami elsősorban a szem környékén és járomcsonton található, nem gyulladt, zárt comedohoz hasonlító fehér hólyagok, amik kemény faggyút tartalmaznak. Kozmetikus vagy bőrgyógyász távolítja el, tűvel, lézerrel, elektromos kezeléssel. A "bőrprobléma kisokos" menüpont alatt találtok egyébként tömör, rövid infókat ABC rendbe szedve a jellemző bőrelváltozásokról.

Pattanás, korpás szeborrea és társai...avagy bőrprobléma kisokos

Aki rendszeresen olvas, biztos tudja, hogy olyan fogalmakkal is dobálózok ami nem mindenkinek tiszta. Korpás szeborrea/zárt comedo A bőrproblémák megnevezéseiben szeretnék most egy kis segítséget nyújtani. Akné/akne vulgaris: pattanás, amikor a faggyúmirigy elzáródik és a bacik miatt begyullad. Akne fulminans amikor nagy területen gyulladt aknés a bőr, akne conglobata pedig egy súlyos forma amikor ezek a csomók teljesen összegyulladnak. Általában folyékony genny van bennük. Jellemzően hormonális okai vannak.

Nucleofill, Profhilo, Volite, Skinbooster - azaz fiatalos és üde bőrt akarunk!

Akik az orvos esztétikában jártasak, azoknak biztosan nem kell bemutatnom a bőr szépségéhez hozzájáruló injekciós beavatkozások jelentőségét. Juvederm- Volite Nem, ezek nem arcfeltöltő vagy arcformázó eljárások, ezek azok, amiknek az ősanyja a klasszikus tűs mezoterápia. Azaz a beavatkozás "csupán" a bőrt próbálja hozzásegíteni ahhoz, hogy szebb és fiatalosabb kinézetű legyen. Viszont már sokkal hatékonyabb és stabilabb anyagokkal hozzá tudnak járulni a bőrünk jelentős és látványos változásához.  A skinbooster-ről és a műtét nélküli kezelésekről már ITT írtam egy könnyen emészthető összefoglalást, ha valaki gyorsan emlékeztetni szeretné magát. A többi címben említett kezelést pedig igyekszem összehasonlítani egymással, hogy könnyebb legyen a választás. Az viszont az első, hogy a kezelő orvosodra hallgass ne rám, hogy ő mit javasol neked. Akkor szokott gond lenni, amikor a választott orvosod nem dolgozik az általad választott termékkel...na akkor legyél okos... Nézz

Az Ilcsi sztori

Te jól ismered az Ilcsi életérzést? Ilcsi pakolások és zselék Talán igen....de sokan csak hallomásból, sokan pedig még úgy sem, mivel üzletekben nem lehet összefutni vele.. Persze nagyon egyszerű az Ilcsi weboldalára rákattintani ITT  , de párunkat mondjuk ennyire nem érdekel, vagy inkább arra kíváncsiak ami ott nem szerepel. Annyit leszögeznék, hogy az Ilcsi termékek, és mint cég is többszöri díjnyertesek , szóval valamit jól csinálnak- szerencsére. És ugye kis hazánk produktuma, tehát magyar áru amit mindenképpen támogatnunk kell.