Ugrás a fő tartalomra

Profi sminkmárkák : Ben Nye

Ben Nye lipstick shades
Aki drogériákban vásárol az nem is biztos, hogy tudja azt, hogy a profi sminkesek nem onnan szerzik be a munkaeszközt.

Aki viszont kicsit is érdeklődő a témában, az tisztában van vele, hogy ha igazán jól működő, magas pigment tartalmú, tartós festékeket keresünk akkor bizony professzionális helyen vagy profi márkák kínálatából kell választanunk.

Ilyen márka volt, a már bemutatott Paris Berlin, vagy a Kryolan is.


Ben Nye Lipstick színei
A Ben Nye márka is pont ilyen.
Igaz az ikonikus "banana" púdernél nekem van olyan dolog ami jobban fogy a sminktáskámban....ilyen a sminkfixáló folyadéka ( Final seal) és a száraz tusa  ( a könnyű kezelhetősége miatt) vagy az ecset tisztító folyadéka...

A márka óriási népszerűségnek örvendő rúzsairól is érdemes szót ejtenünk, nézzétek csak meg milyen jó vélemények vannak róla a KM-án is ITT.

Ben Nye rúzsok, élénk pigmentált színben
A népszerűsége a magas pigment tartalomnak és a tartósságnak köszönhető, mindezt úgy, hogy nem szárítja az ajkakat, így aki rúzsmániás és még nem próbálta, az azonnal kezdjen el barátkozni a gondolattal, hogy be kell tesztelnie ezeket a rúzsokat is.


Ben nye lipstick rózsaszínek
Mivel magas pigment tartalomról beszélünk, ezért ha valaki idáig csak szájfényekben találta meg önmagát, annak elmondom, hogy a legszebb hatást úgy tudod elérni, hogy egy kíméletes ajak radírozás után ( cukor+olaj), és a Blistex lip relief cream használata után ( amiből a felesleget 15-30 perc pácolás után letörlöm) rúzsozok.
Tuti a szép eredmény.
Mert ugye a jó smink a megfelelő előkészítéssel kezdődik.

Ennyi idő pont adódik, ha a sminked kezdetekor rendbe rakod az ajkad bőrét egy radírozással és amíg az arcod más területét sminkeled fenn hagyod a Blistex ápolóját.
Ben nye rúzs fényes színekben is

Nem mindenki budapesti, és nem mindenki rohangál sminkes boltok közelében, így azoknak nagyon jó hír, hogy a profi termékek már interneten is beszerezhetőek.

Idáig elég nehéz volt színt választani, én nem is találtam a neten olyan színmintát ami nem sablonokat mutatott, hanem a valódi kipróbált színeket.

Ben Nye rúzsok minden színben
Nekem sincs időm mindig sminkes boltba lógni, meg akkora agyam sincs, hogy a fellelhető összes márka színeit megjegyezzem, így próbáltam segíteni nektek a választásban és befotóztam az árnyalatokat a kezemre húzva, így jobban tudod viszonyítani őket egymáshoz.

Interneten én csakis INNEN szoktam rendelni, mert lelkiismeretes, megbízható, kommunikatív és rugalmas stábról van szó, és ezzel belopták magukat a szívembe.
Sajnos sok webshoppal nem voltam elégedett az utóbbi időben, így most már csak én is olyan helyről rendelek ahol jó tapasztalataim vannak.
Ben nye kedvenceim

A rúzsról mivel csak pozitívat tudok mondani, ezért igazából csak egy dolog jut az eszembe : így kell rúzst csinálni...
Kedvencem az a két természeteshez közeli árnyalat amit használok magamra is, és nekem jól áll. 
Nem is akarom tupírozni, mert a lényeg: nem szárít, gyönyörű színekben kapható, pigmentált, tartós és elérhető árfekvésű, a más professzionális termékekhez képest.

Szereted a rúzsokat? Mire vársz még?
Fontosnak tartom megjegyezni, hogy a gyöngyházas színek nem olyan erős fedésűek, így a szájfényt kedvelők is bátran válogassanak.



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Milium, Xanthelasma...Avagy a szem környékén jelentkező "gríz"

Egy kedves kérdező hívta fel a figyelmemet erre a nem elhanyagolható jelenségre.. http://www.skinsight.com/adult/milia.htm Milium: gríz, ami elsősorban a szem környékén és járomcsonton található, nem gyulladt, zárt comedohoz hasonlító fehér hólyagok, amik kemény faggyút tartalmaznak. Kozmetikus vagy bőrgyógyász távolítja el, tűvel, lézerrel, elektromos kezeléssel. A "bőrprobléma kisokos" menüpont alatt találtok egyébként tömör, rövid infókat ABC rendbe szedve a jellemző bőrelváltozásokról.

Pattanás, korpás szeborrea és társai...avagy bőrprobléma kisokos

Aki rendszeresen olvas, biztos tudja, hogy olyan fogalmakkal is dobálózok ami nem mindenkinek tiszta. Korpás szeborrea/zárt comedo A bőrproblémák megnevezéseiben szeretnék most egy kis segítséget nyújtani. Akné/akne vulgaris: pattanás, amikor a faggyúmirigy elzáródik és a bacik miatt begyullad. Akne fulminans amikor nagy területen gyulladt aknés a bőr, akne conglobata pedig egy súlyos forma amikor ezek a csomók teljesen összegyulladnak. Általában folyékony genny van bennük. Jellemzően hormonális okai vannak.

Peptidek a barna bőrszínért avagy Melanotan II.

Lehet sokan hallottatok már róla, hogy van egy új módja a barnítási folyamatok hatékony növelésének, ez a peptidek csoportjába tartozó melanotan. Melatonan II. Ez a termék egyelőre csak külföldről rendelhető gyógyszerészeti termék, injekció és orrspray formájában szokás "magunkhoz venni". Mivel én még nem próbáltam ( és nem is fogom amíg ezt itthon nem helyezik forgalomba), viszont a környezetemben sokan, ezért gondoltam megosztom veletek az ismerőseim tapasztalatait, illetve amit én láttam.

Nucleofill, Profhilo, Volite, Skinbooster - azaz fiatalos és üde bőrt akarunk!

Akik az orvos esztétikában jártasak, azoknak biztosan nem kell bemutatnom a bőr szépségéhez hozzájáruló injekciós beavatkozások jelentőségét. Juvederm- Volite Nem, ezek nem arcfeltöltő vagy arcformázó eljárások, ezek azok, amiknek az ősanyja a klasszikus tűs mezoterápia. Azaz a beavatkozás "csupán" a bőrt próbálja hozzásegíteni ahhoz, hogy szebb és fiatalosabb kinézetű legyen. Viszont már sokkal hatékonyabb és stabilabb anyagokkal hozzá tudnak járulni a bőrünk jelentős és látványos változásához.  A skinbooster-ről és a műtét nélküli kezelésekről már ITT írtam egy könnyen emészthető összefoglalást, ha valaki gyorsan emlékeztetni szeretné magát. A többi címben említett kezelést pedig igyekszem összehasonlítani egymással, hogy könnyebb legyen a választás. Az viszont az első, hogy a kezelő orvosodra hallgass ne rám, hogy ő mit javasol neked. Akkor szokott gond lenni, amikor a választott orvosod nem dolgozik az általad választott termékkel...na akkor legyél okos... Nézz

La Roche-Posay - Cicaplast..akkor ez most jó?

A La roche posay termékeit régen is használtam és szerettem is, de erre a Cicaplast krémre csak most buktam rá. Cicaplast szerzeményem Már a nevét is imádom, olyan édes :-) A krém amúgy hámképződést segítő, de sok sminkes primerként is használja, gondoltam teszek egy próbát.