Ugrás a fő tartalomra

Hatóanyagos fátyol maszkok elérhető áron

Neogence fátyolmaszkok
Nagyon szeretem a gyors és hatékony maszkokat, azokat még jobban amikkel nem kell pepecselni, csak kibontom, felsimítom és már kész is.
Lemosás helyett pedig egyszerűen leemeled a fátyol maszkot, majd a hatóanyagot nyugodtan az arcán hagyhatja az ember.

Nem kell azon sem gondolkoznom, hogy hol szerzem be ezeket a fátyol maszkokat, mert ITT mindig találok olyat ami szimpatikus, és jó esetben 1-2 napon belül már nálam is van a termék.

Sokan kérdezitek milyen maszkokat javaslok amit olyanok is könnyen használhatnak akik nem szeretnének erre vagyonokat befektetni, csak alkalmanként van ezzel idejük / kedvük foglalkozni, és nem akarnak nagy tégelyeket tárolni otthon.

A fátyolmaszkok nagy előnye, hogy könnyen kezelhetőek, kis helyen elférnek (bárhova viheted), nem kell egy fajta termékből ipari mennyiségben kényszerből elhasználod, hanem úgy váltogathatod ahogy akarod.
N3 maszkok - Neogence

Én is betankoltam most nyár előtt ezekből a maszkokból, mert a nyaralásokra is könnyen bedobok 1-1 darabot, amikor amúgy is jobban szomjas a bőröm ezekre a könnyű maszkokra.
Meleg, izzadós időben nekem sincs kedvem vaskos maszkokban ücsörögni, így nem is kérdés a választásom. Az sem mellékes, hogy nyáron szálas szempillát viselek, így próbálom kevesebbet áztatni a szemem környékét, mert mégiscsak tartósabb az a pilla ha nem sűrű vagy zsíros maszkokat kell sikálnom az arcomról bő vízzel (bár ennek ellenére az iszapos maszkok a kedvenceim).

A jelenlegi rendelésemkor az alábbi Neogence maszkokat választottam:

C vitaminos -bőrragyogás fokozó
N5 maszkok - Neogence

N3 Quiona - bőrkiegyenlítő
N3 Gránátalmás - bőrragyogás fokozó
N3 Élesztős - bőrmegújító
N3 Xpermoist - mély hidratáló
N3 Méhmérges - ránctalanító
N3 Ceramid - hidratáló

N5 Madárfészek és ezüst rezgőgomba -hidratáló
N5 Mályva és lótusz - bőrragyogás fokozó

A szemem környékére pedig a Swissvita lifting szemmaszk-ot szeretném kipróbálni.
C vitaminos és a Swissvita szemmaszk

ITT találjátok a maszkokat, érdemes a csomagok alatt is körbe nézni, mert így méginkább jutányos áron juthatunk a maszkokhoz, amik amúgy darab áron kb 600 ft-tól kezdődnek, csomagban pedig 3000ft-tól kaphatunk maszkokat.

Én lefedtem magam hidratálás, ragyogás, ápolás terén egész nyárra, és a maszk egyszerű kezelhetősége miatt biztos vagyok abban,hogy nem is fogom ellustálkodni a maszk alkalmazását egy kiadós napozás vagy kirándulás után, amikor is minden bőr megérdemel egy kicsit nagyobb törődést.

Ha a webshopban regisztráltok, akkor hűségpontokat is gyűjthettek, amit le tudtok vásárolni. Infó ITT.




Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Hogyan múltak el a pattanásaim?

Ahhh jön az örökzöld...ami másnál az "essence" az nálam a pattanás téma.. Gyógyszertár itthon Nem akartam elkiabálni, mert nem mertem , de több hónapja nincsenek jelentős pattanásaim! Wowww és hűűűű és kopp-kopp-kopp ( tuti jön rám holnap egy ), virágokat az öltözőmbe kérem... Ez az egész persze lépésről lépésre történt , nagyon törékeny, és egy rendszer felépítése és következménye az egész. Nincs olyan, hogy 1 cucc megváltoztatta az életem...max több olyan dolog van ami használ, vagy együtt használható.. Minden együtt és egybe "segített", mert több oldalról kellett megközelíteni a problémát - ezért is esünk el sokan félúton a harcban, de erről már ITT is írtam a bőrproblémák kapcsán. Türelem, idő, pénz, utánajárás...áldozatok...fárasztó.. Vegyük most ezt egy éves összefoglaló jelentésnek , ha már úgyis 1 éves lett a blog. Mi vált be?

Sminktanfolyam konyhanyelven I.rész - Az alapozó előtt

Közkívánatra elkezdek egy sorozatot , ami a teljes sminkelési fázisokat fogja taglalni nektek. Munkám, részletek ITT A sminkelés előkészületeitől indulunk, az alapozáson, kontúrozáson át, a helyes szemöldök festési technikák, az alap felszerelést érintve, a műszempillákon át próbálok segíteni nektek, kevésbé tudományos, inkább konyhanyelvi megközelítésben, röviden és tömören, hogy mindenki számára érthető legyen mit hogyan és miért kell csinálni .

Alapozó teszt a tökéletlen hibás bőrre

Nem terveztem, hogy a rettenetes arcbőrömmel fogok tömegeket riogatni, mégis úgy döntöttem, hogy ha ezen a bőrön jó egy alapozó akkor az valami nagyon f*sza termék lehet.  Sok dumát sem szeretnék hozzá fűzni - hmmmm... bár biztos fogok-, de inkább rengeteg kép és kép. A képek azonos fényben, azonos napon készültek gyorsan egymás után, és igyekeztem az itthon fellelhető alapozóim közül minél szélsőségesebb termékeket használni. Az apró márkáktól a professzionálisig minden sorra fog kerülni.

Frakcionált CO2 lézer napló - 6.nap

Ma lesz a nap...érzem...muszáj neki.. Fraxel 6. nap reggel Pedig nem úgy néz ki.. De az már biztos, hogy meg fogom erőszakolni , és holnap már sima egyenletes bőrrel akarok ébredni..elegem lett.. Reggelre persze semmi nem változott, de egész nap türelmesen vártam és szorgalmasan kenegettem... Tudtam, hogy este megmosom a hajamat, és egy kád vízre is nagyon vágytam már. Persze erre reggel még esélyt sem láttam, de jól ismerem már ezeket a folyamatokat ahhoz, hogy tudjam hirtelen fel fognak gyorsulni az események. .ebben reménykedtem most is.

Sminktanfolyam konyhanyelven II.rész - Az alapozók

Ha már megfelelően előkészítettük a bőrünket akkor jöhet az alapozás. Az alapozó ecset egyik fajtája Ismerjük meg az alapozókat az első körben, mielőtt használni kezdenénk.. Ott kell elindulni, hogy milyen textúrájú alapozót válasszunk , mi a cél, milyen a bőrünk, és mire szeretnénk használni.