Ugrás a fő tartalomra

Bőrfiatalítás - Fotona 3 D kezelésem 1.alkalom

Fotona 3D - második és harmadik lépés
Nagyon izgatott vagyok, és alig vártam, hogy beszámoljak nektek, mert végre kipróbáltam a Fotona 3D kezelést.

Ez egy olyan eljárás ami akár nyáron is végezhető, nem jár fájdalommal, ellenben feszesít, tömörít, fiatalít, ránctalanít.


Megmondom őszintén amióta hallottam egy orvosi konferencián erről az új szépészeti eljárásról, azonnal megindult a fantáziám, így alig vártam, hogy találjak olyan helyet és orvost, akiben megbízom.Az ilyen kezeléseket én úgy szeretem, ha bőrgyógyász és nem plasztikai sebész végzi. Hisz a bőrgyógyász van leginkább tisztában a bőröm állapotával, és anatómiájával.


Nekem nagyon fontos, hogy ne "feszüljek" valaki keze alatt, ne érezzem, hogy "sietünk" és lássam a valódi figyelmet és megértést, még akkor is, ha esetleg nem nekem van a legnagyobb problémám a földön és a huszadik fárasztó kliens vagyok aznap...
Fotona 3D - első lépés
A nyugodtság és kellemes hangulat számomra olyan alapok amik elvárhatóak minden ilyen esztétikai beavatkozásnál, de sokszor sajnos az ember csak azt érzi, hogy futószalagra került és kérdezni sem mer, csak sodródik..

Miért akartam megcsináltatni a Fotona 3D kezelést? 

Problémám az állvonalnál lassan de biztosan jelentkező kontúr vesztés, az orca alatt, de még áll fölötti megereszkedésből adódó beesettség illetve kollagén hiány, a finom nyaki és dekoltázson megjelenő ráncok.

A Fotona 3D és 4D kezelésekről:

A Fotona 3D (Er Yag és Nd Yag kombináció) kezelés során nem történik semmi olyan, hogy akár aznapra egy randit ne szervezhetnénk be, idáig a leginkább olyan kezelésnek tartom -pedig kipróbáltam párat- ami valóban ebédidőben végezhető eljárás. Semmi látható nyoma nem marad, 15 percen belül még az az enyhe (szauna szerű) kipirosodás is megszűnik, ami a hő miatt esetleg kialakul a kezelés után.

Fenn- kezelés után, lenn- pár órával később
A 4D kezelés annyival több, hogy végezetül történik egy enyhétől-közepes erősségű (kinek mi szükséges) lézeres hámlasztás (Er Yag), így nyilván annak lehetnek pár napig látható nyomai.

Én jelenleg a nyárra való tekintettel a 3 D kezelést próbáltam ki.

Miben más mint idáig volt bármi?

Abban új ez a módszer, hogy a kötőszövetet sokkal jobban körbe járja, célzottabban kezel és több fajta impulzussal dolgozik, szájüregben is halad ( alulról is biztosítva a lézer behatolását), továbbá kombinálja a két lézer erősségét.

Személyes tapasztalatom:

Az újdonság ékes bizonyítéka, hogy a szájon belül kezdik a kezelést ( wooow ), itt frakcionált ( pontszerű) Er Yag lézerezés történik a szájüreg arc felé eső részénél ( a hörcsög zacsiknál), tehát fogat, szájpadlást, ínyt, nyelvet nem ér a lézer.
Kifejezetten nyálkahártyára való ez a kezelés.
Semmilyen drasztikus elváltozással nem jár, enyhén meleg pontszerű érzetet okoz. Ezt a kezelőfejet használják egyébként a hüvelyi kezeléseknél is, mint az inkontinencia megszüntetése, hüvelyi fiatalítás, feszesítés, de alkalmas a kezelőfej a horkolás megszüntetésére is.

Természetesen érzéstelenítést nem alkalmaznak, hisz a meleg érzeten kívül semmilyen elviselhetetlen dolog nem történik velünk.
Nincs vérzés, nincs sérülés.
A kezelés után a nyálkahártya némileg érdes, pár órára rá némi fehér, mini, felületes pöttyösödés látható, ami az elhalt hámréteget mutatja, de ez normális, akkor is ilyen "fehér", -vagyis durvábban ilyen- amikor pl. megharapjuk a szánkat. Ez másnapra teljesen megszűnik.

A második és harmadik lépésként ( két más-más beállítású Nd Yag) az arcbőrt, nyakat, dekoltázst kívülről két különböző kezelőfejjel és beállítással kezelik át, ami az első körben pontszerű meleg, majd a harmadik körben egy általános meleg érzettel párosul.
Úgy kell elképzelni, hogy amikor egy helyre helyezik a fejet, akkor fokozatosan válik egyre kellemetlenebbé a melegség. A harmadik körbe a bőr hőmérsékletét is méri a gép, ami 45 fokot éri el amikor tovább lépnek vele, ez az a hőfok ami már kellemetlen is a páciensnek, így jól ki van találva a történet.
Ez a 3 D kezelés nem bántja a bőr rétegét, tehát semmilyen külső nyoma nem marad.

Semmilyen érzéstelenítés nem volt szükséges, teljesen elviselhető.
Fotona után, majd 15 perc múlva (hűtés nélkül)

A kezelés után:

Semmilyen speciális dolog nem történt velem, nem kellett bujkálnom senki elől hazafelé menet.
Az enyhe bőrpír 10-15 perc elteltével elmúlik, hőérzet marad kicsit tovább az arcon, de nem szükséges sem hűteni sem bármivel bekenni, elmúlik.
A hő miatt természetesen aznap nem ajánlott szoli, napozás, szauna ( illetve ha hámlasztás is történik a 4D kezelés kapcsán akkor az erre vonatkozó szabályok ennek megfelelően változnak).
Én aznap még további programokon is részt vettem, semmi extra sminkelést és semmi kellemetlen érzést nem okozott.

Az én speciális egyéni kezelésem az arcom alsó harmadára, nyakra és dekoltázsra vonatkozott.
Mivel hosszú távon hat ez a kezelés is (mint minden ami valóban használ), így semmi extra dolgot nem vettem észre,-kivéve a dekoltázs ráncaimon- de nem is várjuk, mert nem ez a dolga, hanem az, hogy ezzel a beavatkozással serkentsük a kollagén rostok újra épülését, ami természetesen nem 1-2 óra. Az azonnali hatás vagy felületi kozmetikai kezelés vagy feltöltés, ezt jegyezzük meg. Csak a bőr felszínébe lehet "azonnal" változást elérni, foltok, erek kezelésében vagy hámlasztással a felület felfrissítésével.
Ami ennek ellenére feltűnt, és utaltam rá, hogy a dekoltázsomon az apró ráncok megfeszültek, kisimultak a kezelés után.
Fotona előtt és után ( dekoltázs )

És az extra:

Ha már matattunk az arcomon az orrom környékén, a nyomkodásokból kialakult megpattant kis erecskéket is megkezeltük a géppel ( másik kezelő fejjel). Ez nem része a Fotona 3/4D kezelésnek.
Nem volt kellemes, de azonnal látványos.

A folytatás:

A további kezeléseimről is be fogok számolni, illetve pár hónap után várom az eredményt. Mivel a technika már tizen éve is bizonyított így nem kételkedem a hatásában, ezt már sokan bizonyították előttem.


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Milium, Xanthelasma...Avagy a szem környékén jelentkező "gríz"

Egy kedves kérdező hívta fel a figyelmemet erre a nem elhanyagolható jelenségre.. http://www.skinsight.com/adult/milia.htm Milium: gríz, ami elsősorban a szem környékén és járomcsonton található, nem gyulladt, zárt comedohoz hasonlító fehér hólyagok, amik kemény faggyút tartalmaznak. Kozmetikus vagy bőrgyógyász távolítja el, tűvel, lézerrel, elektromos kezeléssel. A "bőrprobléma kisokos" menüpont alatt találtok egyébként tömör, rövid infókat ABC rendbe szedve a jellemző bőrelváltozásokról.

Pattanás, korpás szeborrea és társai...avagy bőrprobléma kisokos

Aki rendszeresen olvas, biztos tudja, hogy olyan fogalmakkal is dobálózok ami nem mindenkinek tiszta. Korpás szeborrea/zárt comedo A bőrproblémák megnevezéseiben szeretnék most egy kis segítséget nyújtani. Akné/akne vulgaris: pattanás, amikor a faggyúmirigy elzáródik és a bacik miatt begyullad. Akne fulminans amikor nagy területen gyulladt aknés a bőr, akne conglobata pedig egy súlyos forma amikor ezek a csomók teljesen összegyulladnak. Általában folyékony genny van bennük. Jellemzően hormonális okai vannak.

Peptidek a barna bőrszínért avagy Melanotan II.

Lehet sokan hallottatok már róla, hogy van egy új módja a barnítási folyamatok hatékony növelésének, ez a peptidek csoportjába tartozó melanotan. Melatonan II. Ez a termék egyelőre csak külföldről rendelhető gyógyszerészeti termék, injekció és orrspray formájában szokás "magunkhoz venni". Mivel én még nem próbáltam ( és nem is fogom amíg ezt itthon nem helyezik forgalomba), viszont a környezetemben sokan, ezért gondoltam megosztom veletek az ismerőseim tapasztalatait, illetve amit én láttam.

Nucleofill, Profhilo, Volite, Skinbooster - azaz fiatalos és üde bőrt akarunk!

Akik az orvos esztétikában jártasak, azoknak biztosan nem kell bemutatnom a bőr szépségéhez hozzájáruló injekciós beavatkozások jelentőségét. Juvederm- Volite Nem, ezek nem arcfeltöltő vagy arcformázó eljárások, ezek azok, amiknek az ősanyja a klasszikus tűs mezoterápia. Azaz a beavatkozás "csupán" a bőrt próbálja hozzásegíteni ahhoz, hogy szebb és fiatalosabb kinézetű legyen. Viszont már sokkal hatékonyabb és stabilabb anyagokkal hozzá tudnak járulni a bőrünk jelentős és látványos változásához.  A skinbooster-ről és a műtét nélküli kezelésekről már ITT írtam egy könnyen emészthető összefoglalást, ha valaki gyorsan emlékeztetni szeretné magát. A többi címben említett kezelést pedig igyekszem összehasonlítani egymással, hogy könnyebb legyen a választás. Az viszont az első, hogy a kezelő orvosodra hallgass ne rám, hogy ő mit javasol neked. Akkor szokott gond lenni, amikor a választott orvosod nem dolgozik az általad választott termékkel...na akkor legyél okos... Nézz

La Roche-Posay - Cicaplast..akkor ez most jó?

A La roche posay termékeit régen is használtam és szerettem is, de erre a Cicaplast krémre csak most buktam rá. Cicaplast szerzeményem Már a nevét is imádom, olyan édes :-) A krém amúgy hámképződést segítő, de sok sminkes primerként is használja, gondoltam teszek egy próbát.