Ugrás a fő tartalomra

L.A. Girl HD pro concealer

L.A. Girl HD pro concealer (korrektor)
Szerintem hónapok óta nézem ezt a terméket, hogy mekkora nagy királyság, így aztán január első hetében meg is rendeltem magamnak.. odáig bírtam az ellenállást.

Előtte megnéztem ezer videót, képet a korrektorról, mindenki ódákat zeng, na mondom itt a helye akkor nálam is.

Európában csak az angol webshopokban találtam meg, ahol 5 fontért árulják, így inkább Amerikából érkezett 2.5 dollárért (darabja).
Bár azt meg kell hagyni, hogy a szállítás így jóval drágább ( mikor emelkedtek ennyire a szállítási költségek? ), de összességében még így is olcsóbb, mint európából megvenni.


L.A. Girl HD korrektor színeim
Sokkolt a dolog, de 7 nap alatt ideért a termék! INNEN rendeltem. ( itt jöttem ki a legolcsóbban a szállítással együtt, de ha van jobb tipp, írjátok meg nekem)
Nem ismertem a webshop-ot, így kellemes csalódás ért, biztos fogok tőlük még vásárolni.
Wow faktor...aztán az illatosított (!!!) pink csomagolás is szupercuki, gondolom így akarnak rávenni a függőségre :-).

A 11 db korrektor nagyon alapos csomagolásban érkezett,  darabonként is el vannak látva fóliával gyárilag, amitől kikészültem, mert mindenhol szakad csak a perforált résznél nem, így kb 50 darabban sikerül leszedni róluk...11 darabnál már nem mindegy :-)

L.A. Girl HD pro concealer színkódok
Első sorban azért vettem meg a terméket, mert az adagolása nagyon tetszett, mert ecset van a tubus végén, így nagyon precíziósnak gondoltam a kontúrozás vele, mert ugye erre használják a legtöbben.
Na ez nem úgy működik mint ahogy képzeltem, mert a kence nem szépen, egyenletesen körbevonva oszlik el ecseten hanem annál sokkal sűrűbb, így 90%-ban mint egy kis kukac bukkan fel nyomásra, össze vissza az ecset tövében vagy oldalán kijőve (mind a 11 darabnál + azóta vettem még 2 színt).
Ez az orcáknál nem gond, de pl. az orr vékony kontúrozásánál össze vissza vastagságban és adagokban adja le a festéket ez az ecset ( megoldás: használj oda sima ecsetet)

Miért beszélek kontúrozásról egy korrektor esetén? Na ez se véletlen, mert klasszikus korrektornak szerintem csapni való (kivéve szem alá, ott jól működik).

A világos/bőrszínű csapatom
Láttam egy videót ahol a Mac pro longwear korrektorhoz hasonlítják, hogy olyan...nem tudom mi olyan mert még a textúra se, a fedés se, és a kezelése se, száradása se, az se ahol a legjobban működik.....na mindig rájövök, hogy nem szabad semmit elhinni a YouTube-on nyomuló háziasszonyoktól és fizetett promóterektől...meg amúgy senkitől, csak magadnak meg a saját szemednek kábé...
Ettől még nem rossz a termék, csak egyszerűen semmi köze hozzá és pont, ezt fontosnak tartottam elmondani.

Adagolni a tubus megnyomásával lehet, ez jó és nem jó. Egyrészt nehéz szabályozni a nyomás erősségét mert a tubus levegős, és van, hogy csak süvít a szél, és van, hogy kijön fél liter. Azért meg marha jó, hogy folyamatosan lehet az arcon tartani, nem kell tekerni, tunkolni, mártogatni.

Kontúrozáshoz és szín korrigáláshoz
A korrektor állaga nekem olyan mint egy sűrű alapozó, ami a krémesebb és vastagabb típusok közül való, de mégsem vaskos, és számomra nem is elég jó fedésű szinte áttetsző, így korrektornak max szín korrekciót végez de az ocsmányabb eltüntetni való cuccokkal nem bánik el...semennyire.

Ebből ki lehet következtetni, hogy ez szín korrigáló és max egy szem alatti korrektor ( ha már korrketor), ahol egyébként jól működik és nem ül be a ráncokba. Pattanásokról lecsúszik és nem fed, hiába rétegezem, csak addig tart a helyén amíg le nem fixálom púderrel, az pedig szedi is le.
Hirtelen olyan mintha lenne fedése ( a képeken is van még fedés az elhúzott mintáknál), DE ez csak addig működik amíg vastag és el nem kezded eldolgozni rendesen a széleket, mert ahogy el van dolgozva a bőrön az elvárható közepes vagy vékony rétegben, ez a fedés el is tűnik. Vaskosan pedig nem lehet hagyni, mert nem marad a helyén és csúnya.


Kipróbáltam önmagában arcra, mint alapozó / kontúr, de azt kell mondanom, hogy nekem nem tetszik a finish amit maga után hagy.
Nem volt vaskos, nem is volt darabos, de nem illeszkedett szépen a bőrre, ahhoz képest amihez szoktam. A száraz bőrömön irtó hamar kifényesedett, ami azért durva, mert ez szinte sosem történik velem.
Egy alapozó közepes fedését kaptam, viszonylag természetes formában, jó szín korrekcióval, de nekem az ízlésemhez kicsit "viaszos" a megjelenése, ami púderezés után is valahogy "beteges" látványt kelt, aztán 2 óra után megint csillog.

Hd pro concealer : Íme az ecsetes vég
Szóval mondom a tutit... Használod az imádott alapozód, aztán a korrektorod a pattanásokra vagy bőrhibákra, aztán FÖLÖTTE kontúrozol és kiemelsz ezzel a korrektorral. Egész más a finish...tökéletes!
Én csak így használom, így a szuper alapozóim hatását nem befolyásolja kedvezőtlenül. Azaz így nem viaszos és nem fényesedik, tartós és nem kopik.


A 11 színből tehát igazán a legvilágosabbnak örülök, amit a szemem környékére és a kiemeléshez tudok használni (porcelain), és a sötétebb árnyalatoknak amik kontúrozáshoz kitűnőek, nekem minden szín jó, amit megvettem.

A narancs (orange) szemkörnyéki semlegesítő színként nagyon jól működik (aztán fölé kened a választott bőrszínű világos korrektorod), így a kékes elszíneződéseknek nyoma se marad. Illetve használom még ezt a színt az orcákra, nagyon szép természetes pírt ad az én sárgás-olívás bőrömre.

A zöld (green) a kipirosodott részekre tökéletes, de csak úgy működik jól rajtam, hogy ha a használata után fölé dolgozok a bőrömnek megfelelő bőrszínnel.

A medium árnyalatokat ( a 3 beige és a cool tan) teljesen fölöslegesen vettem meg, pedig azt hittem milyen jó lesz majd, ha a teljes arcra tudom használni a terméket, akkor szép átmenet érhető el vele. Szem alá ezek túl sötétek, de pattanást meg nem fednek, kontúrhoz pedig világosak.

L.A. Pro Hd concealer korrekciós színek
A korrektor alacsony ára és az ehhez képest való minőség miatt van ez a népszerűség, és nem azért, mert ez jobb lenne mint bármilyen drágább termék.
Ennek ellenére én is megszerettem!

Ha nem korrektor név alatt futtatnák ezt a terméket, hanem Hd pro highlighter/contour pen lenne mondjuk a neve, akkor valószínűleg nem döbbentene meg az a dolog, hogy a színeken kívül semmit sem korrigál ez a festék (HD concealer?? Na az azért más téma) .
Azaz se foltot, se pattanást, se heget, se szeplőt. se anyajegyet, se semmit le nem fed ez a "korrektor".
Viszont a színeket nagyon szépen és finoman megváltoztatja az arcon, úgy, hogy teljesen természetes (!!!), vékony, "ott sem vagyok" hatást kelt, szóval nem rossz!
Nagyon szeretem a természetessége a vékonysága, a láthatatlansága miatt, mert ilyen szép és finom árnyalást nagyon nehéz bármivel úgy elérni, hogy nem változtatja meg az arcon a smink fedési vastagságát, ezáltal természetellenessé téve a kontúrozást. 

Összességében : nagyon olcsó, a 11 darab olyan 13.000ft-ért érkezett hozzám ( utalási és szállítási költséggel, kedvezőtlen banki átváltással).
L. A. Girl pro concealer színei
Az árában unikum, azaz, hogy ennyi pénzért Amerikában 2.5 dollárért kapni ilyet, mert itthon biztos nem találsz semmit ilyen áron ami működik.
El kellett vonatkoztatnom a termék megnevezésétől, talán erős lenne az YSL highlighter penjéhez hasonlítanom, de ugye annál is hasonló a probléma, és azért nem szereti sok ember mert mást vár tőle mint amire van ( de ott legalább a megnevezés a helyén van ).
Ettől a terméktől csakis egy nagyon természetes hatású, szinte minimál fedésű, optikailag gyönyörű kontúrozást várhatunk el ( főleg ha megtaláljuk a számunkra tökéletes színeket).

Ettől függetlenül, barokkos túlzás, hogy bármi köze lenne a high end termékekhez.
Megnyugtatok mindenkit, ez badarság.

Szóval az árhoz képest tényleg jó bizonyos dolgokra, de felesleges megvenni ezer színben mint én tettem, mert nem fogod tudni hova elhasználni. 
Reálisan elég lett volna egy világos highlighter és egy kontúr szín, illetve ami még tetszik, azok a szín korrekciós ( sárga, narancs, zöld) termékek, mert bár nem fednek, de jól semlegesítik alapozó alatt az adott területet.

L.A. Girl Pro Hd kiemelő és kontúrozó színek
Pozitív:
-ár
-vékonynak tűnik a bőrön
-nem darabos
-szem alá jól működik
-nem vakolat
-nem ül bele a bőrömbe
-alapozó fölött jól működik
-sok szép színben elérhető
-kontúrozáshoz isteni
-ecsetes applikátor
-könnyen használható


Negatív:
-könnyen kifényesedik ha önmagában van
-rendelni kell
-csak gyenge/közepes fedés ( eltérő minőségűek a színek)
-sebekről, pattanásokról lecsúszik
-nem könnyen építhető ( mintha eltűnne ahogy pakolod)
-levegős, kiszámíthatatlan tubus adagolás
-irreális elvárásaim a látott termék tesztek miatt
-ez nem egy "hagyományos" korrektor






Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Milium, Xanthelasma...Avagy a szem környékén jelentkező "gríz"

Egy kedves kérdező hívta fel a figyelmemet erre a nem elhanyagolható jelenségre.. http://www.skinsight.com/adult/milia.htm Milium: gríz, ami elsősorban a szem környékén és járomcsonton található, nem gyulladt, zárt comedohoz hasonlító fehér hólyagok, amik kemény faggyút tartalmaznak. Kozmetikus vagy bőrgyógyász távolítja el, tűvel, lézerrel, elektromos kezeléssel. A "bőrprobléma kisokos" menüpont alatt találtok egyébként tömör, rövid infókat ABC rendbe szedve a jellemző bőrelváltozásokról.

Pattanás, korpás szeborrea és társai...avagy bőrprobléma kisokos

Aki rendszeresen olvas, biztos tudja, hogy olyan fogalmakkal is dobálózok ami nem mindenkinek tiszta. Korpás szeborrea/zárt comedo A bőrproblémák megnevezéseiben szeretnék most egy kis segítséget nyújtani. Akné/akne vulgaris: pattanás, amikor a faggyúmirigy elzáródik és a bacik miatt begyullad. Akne fulminans amikor nagy területen gyulladt aknés a bőr, akne conglobata pedig egy súlyos forma amikor ezek a csomók teljesen összegyulladnak. Általában folyékony genny van bennük. Jellemzően hormonális okai vannak.

Tényleg olyan nagy szám? Retin A a lézer helyett? Kipróbáltam..

Sokan várják már ezt a bejegyzést, hisz idén télen elmaradt a lézer, vagy bármilyen extra kezelés az életemből. Retin-A - 0.05% Valami miatt..mi miatt? Az az oka, hogy bőrgyógyásszal sikerült Retin A krémet felíratnom, és mivel ez itthon nem kapható, így a receptet külföldön kiváltanom . Nagyon nagy reményekkel és extrán bezsongva kezdtem meg a krém használatát a télen, látva a sok interneten fellelhető csodás átváltozást amit a gyógyszertári A vitaminos krémek okoztak.

Gyógyszertári kenceficék

Glyco-A , Fucidin, Davercin, Dalacin-T,  Neogranormon, Skinoren, Zineryt, Akneroxid Az itt látható kis csokor épp a jelenlegi készletet tükrözi, ennél volt nagyobb gyűjteményem is :-)

Nucleofill, Profhilo, Volite, Skinbooster - azaz fiatalos és üde bőrt akarunk!

Akik az orvos esztétikában jártasak, azoknak biztosan nem kell bemutatnom a bőr szépségéhez hozzájáruló injekciós beavatkozások jelentőségét. Juvederm- Volite Nem, ezek nem arcfeltöltő vagy arcformázó eljárások, ezek azok, amiknek az ősanyja a klasszikus tűs mezoterápia. Azaz a beavatkozás "csupán" a bőrt próbálja hozzásegíteni ahhoz, hogy szebb és fiatalosabb kinézetű legyen. Viszont már sokkal hatékonyabb és stabilabb anyagokkal hozzá tudnak járulni a bőrünk jelentős és látványos változásához.  A skinbooster-ről és a műtét nélküli kezelésekről már ITT írtam egy könnyen emészthető összefoglalást, ha valaki gyorsan emlékeztetni szeretné magát. A többi címben említett kezelést pedig igyekszem összehasonlítani egymással, hogy könnyebb legyen a választás. Az viszont az első, hogy a kezelő orvosodra hallgass ne rám, hogy ő mit javasol neked. Akkor szokott gond lenni, amikor a választott orvosod nem dolgozik az általad választott termékkel...na akkor legyél okos... Nézz