Ugrás a fő tartalomra

Ekcéma, bőrszárazság, pikkelysömör, allergia, dermatitis, érzékenység? Sanatopic!

Sanatopic a bőrproblémákra
Egyre több ember küzd bőrproblémákkal, ennek okait most nem kezdem el találgatni, de elég beszédes, hogy soha nem volt ennyi bőrbetegség mint napjainkban.

A bőrszárazság vagy a nem megfelelően működő faggyú termelés ma már alap, ezen senki sem akad már fenn...de rengeteg ember bőre kezdi egyre kevésbé tolerálni a környezetét, vagy a kozmetikumokat amit használ.

Szerencsésnek mondhatom magam, hogy a magyar Sanatopic termékcsaládot "csupán" azért vásároltam meg a gyógyszertárban, mert száraz a bőröm, ami télen sokkal inkább az, így szerettem volna elérhető áron, hypoallergén, tartósabban hidratáló, dús, felesleges összetevőktől mentes, azonnal működőképes terméket vásárolni.

 Úgy bukkantam erre a termékcsaládra, hogy ekcémások, allergiások, különböző dermatitisben szenvedők ( bőr gyulladásos betegségei) és pikkelysömörösök ajánlották, így úgy voltam vele, hogy ha ők 98%-ban elégedettek a Sanatopic-al, akkor az én kis sima bőrszárazságomra bőven jó lesz.
A maradék 2%, akiknek nem jött be a termék, általában a bőrbetegségek súlyosabb fajtáival küzdenek, így eme terméken kívül mást sem tolerál a bőrük...így ezt sem.

Teljesen meg lettem győzve tehát. A terméket olyan két éve használom, így sok embernek ajánlottam már, akinek érzékeny a bőre, száraz, esetleg viszket bizonyos krémek - tusfürdők használata után. Szerencsére mindenki nagyon elégedett aki kipróbálta, akár kúra szerűen (télen amikor szárazabb a bőr), alkalmanként ( amikor érzi, hogy a bőre érzékenyebb), vagy állandó használatra.

Az egyetlen ami miatt mégis elcsábulnak az emberek ( már akinek nincs olyan nagy problémája, hogy mást ezen kívül el sem visel a bőre), az az, hogy nem igazán illatosak a termékek. Nem úgy értem, hogy büdik lennének, hanem semmilyen átható illatuk nincs, nagyon semlegesek, a kellemesnek mondható módon.

Folyékony szappan: a pumpás kiszerelés praktikus ha kézmosásról van szó, nekem fürdéskor nem volt a kedvenc mert csak pumpáltam, pumpáltam...nem egy nagyon habzó termékről van szó, így rengetegszer kellett nyomkodnom, míg úgy éreztem mindenhol lekentem magam vele.
Ettől eltekintve csodás volt a bőrömre.  
Testápoló nélkül is simán elvagyok vele, nincs a szokásos húzódó, száradó érzés.
Arclemosáshoz, samponként is tökéletes, ha valakinek az arcával vagy a fejbőrével van a probléma.
300ml-es kiszerelésben kapható ( 900-1200ft között) .
Ez bőrprobléma nélkül fürdésre luxus, de természetesen akinek bőrbetegsége vagy allergiája van, annak pedig nagyon jó ár, mert a hasonló termékek ennek a többszörösébe kerülnek ( csak tudnám miért....mert ha beteg vagy akkor megfizeted ? ).
Én vegyesen használtam vele juhtejes szappant, így nekem hónapokig kitart egy flakon.
Sanatopic szappan és krém

Bőrpuhító krém: egy sűrű, mégsem ragacsos, kiadós krémről beszélünk szintén 300ml-es kivitelben ( 1200-1400 ft között). Pumpás adagolása szintén csak akkor praktikus ha csak kéz-láb ápolására használjuk, mert akkor elég egy nyomás.
Teljes testnél elég zavaró 2-szer 3-szor visszanyúlni csúszós kézzel és pumpálni-pumpálni---lehet ez csak nekem kényelmetlen, de én jobban szeretem ez miatt a tubusos krémeket. Zavaró továbbá az is, hogy a sűrűsége miatt bizonyos mennyiség alatt nem működik a pumpálás, így kanalazgatni kell a krémet a pumpa csövével..aztán kivágni a flakont a maradékért...
Ezek mondjuk mellékes dolgok, mert a krém remekül működik.
Semmi felesleges összetevőt nem tartalmaz. Idilli lenne, ha lenne neki egy (természetes) illatos (pl. verbena) verziója is, azoknak akik nem beteg bőrre használják. Mindig megfogadtam, hogy magam keverek bele valamilyen illó olajat, aztán ez elmaradt..kényelmes lenne készen így megvenni.
Úgy is szoktam használni ( tekintve, hogy nem beteg a bőröm), hogy meglévő testápolóimhoz keverem, így azoknak a kellemes illatuk mellé némi valódi ápolás is vegyül, így sokkal tovább marad hidratált és puha a bőröm.
Nálam az egész testemen hatékonyan szünteti meg a bőrszárazság jeleit, de úgy mint soha semmi, és nem ragadok, nem tapadok...és nem egy órára, hanem napokig tartja a hatását ( ez nyilván bőrprobléma függő is). Nagyon szeretem.
Szintén kiadós ez a mennyiség, mert nagyon sűrű a bőrpuhító krém.

Összefoglalva: szuper hatékony, és nem elhanyagolandó tény, hogy magyar, és szeretem ha magyar terméket vásárolhatok. Extrém beteg bőrökre valószínű nem elég és nem csodaszer, de minden enyhe és közepes ekcémán, pikkelysömörön, allergián, dermatitisen segíteni szokott. Akik ilyen problémával küzdenek azt mondják, hogy az ára is nagyon barátságos, mert sajnos általános jelenség, hogy a kényszerből ilyen termékeket vásárló betegeket nagyon kemény költségek terhelik, mert nagyon drágák ezek a krémek, tusfürdők.
Gyógyszertárakban beszerezhető, de ITT is meg tudod vásárolni kedvezőbb áron online.
A testápolónak van egy "intenzív" változata, amit azért nem próbáltam ki, mert több jót hallottam a "sima" bőrpuhító krémről mint az "intenzív" változatról.
Az összetevőket ITT találjátok.
Én mindig tartok itthon, ahogy érzem, hogy szárazabb a bőröm ( mert néha elcsábulok és mást is magamra kenek), de azonnal érte nyúlok akkor, mert rögtön látványos a javulás, ajánlom mindenkinek aki hasonló (vagy súlyosabb) problémákkal küzd.
Napozás, szolizás által megviselt bőröket is szépen rendbe rakja.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Milium, Xanthelasma...Avagy a szem környékén jelentkező "gríz"

Egy kedves kérdező hívta fel a figyelmemet erre a nem elhanyagolható jelenségre.. http://www.skinsight.com/adult/milia.htm Milium: gríz, ami elsősorban a szem környékén és járomcsonton található, nem gyulladt, zárt comedohoz hasonlító fehér hólyagok, amik kemény faggyút tartalmaznak. Kozmetikus vagy bőrgyógyász távolítja el, tűvel, lézerrel, elektromos kezeléssel. A "bőrprobléma kisokos" menüpont alatt találtok egyébként tömör, rövid infókat ABC rendbe szedve a jellemző bőrelváltozásokról.

Pattanás, korpás szeborrea és társai...avagy bőrprobléma kisokos

Aki rendszeresen olvas, biztos tudja, hogy olyan fogalmakkal is dobálózok ami nem mindenkinek tiszta. Korpás szeborrea/zárt comedo A bőrproblémák megnevezéseiben szeretnék most egy kis segítséget nyújtani. Akné/akne vulgaris: pattanás, amikor a faggyúmirigy elzáródik és a bacik miatt begyullad. Akne fulminans amikor nagy területen gyulladt aknés a bőr, akne conglobata pedig egy súlyos forma amikor ezek a csomók teljesen összegyulladnak. Általában folyékony genny van bennük. Jellemzően hormonális okai vannak.

Tényleg olyan nagy szám? Retin A a lézer helyett? Kipróbáltam..

Sokan várják már ezt a bejegyzést, hisz idén télen elmaradt a lézer, vagy bármilyen extra kezelés az életemből. Retin-A - 0.05% Valami miatt..mi miatt? Az az oka, hogy bőrgyógyásszal sikerült Retin A krémet felíratnom, és mivel ez itthon nem kapható, így a receptet külföldön kiváltanom . Nagyon nagy reményekkel és extrán bezsongva kezdtem meg a krém használatát a télen, látva a sok interneten fellelhető csodás átváltozást amit a gyógyszertári A vitaminos krémek okoztak.

Gyógyszertári kenceficék

Glyco-A , Fucidin, Davercin, Dalacin-T,  Neogranormon, Skinoren, Zineryt, Akneroxid Az itt látható kis csokor épp a jelenlegi készletet tükrözi, ennél volt nagyobb gyűjteményem is :-)

Nucleofill, Profhilo, Volite, Skinbooster - azaz fiatalos és üde bőrt akarunk!

Akik az orvos esztétikában jártasak, azoknak biztosan nem kell bemutatnom a bőr szépségéhez hozzájáruló injekciós beavatkozások jelentőségét. Juvederm- Volite Nem, ezek nem arcfeltöltő vagy arcformázó eljárások, ezek azok, amiknek az ősanyja a klasszikus tűs mezoterápia. Azaz a beavatkozás "csupán" a bőrt próbálja hozzásegíteni ahhoz, hogy szebb és fiatalosabb kinézetű legyen. Viszont már sokkal hatékonyabb és stabilabb anyagokkal hozzá tudnak járulni a bőrünk jelentős és látványos változásához.  A skinbooster-ről és a műtét nélküli kezelésekről már ITT írtam egy könnyen emészthető összefoglalást, ha valaki gyorsan emlékeztetni szeretné magát. A többi címben említett kezelést pedig igyekszem összehasonlítani egymással, hogy könnyebb legyen a választás. Az viszont az első, hogy a kezelő orvosodra hallgass ne rám, hogy ő mit javasol neked. Akkor szokott gond lenni, amikor a választott orvosod nem dolgozik az általad választott termékkel...na akkor legyél okos... Nézz