Ugrás a fő tartalomra

Már megint egy szemhéjtus teszt...Milani eye tech extreme liquid

Milani- Eye Tech eye liner
A Milani kozmetikumokkal való ismerkedés nem ért véget, ITT olvashatjátok az előzményeket a púder, pirosító és egyéb vonalon.

Alapdarab a tus is, az örök kérdés.... na hátha most megvan az igazi..

Eye tech extreme liquid szemhéjtus: egy nagyon vékony hegyű tusról van szó, nem mellékesen a csomagolása is nagyon szép, amit azért akartam kipróbálni, mert még mindig keresem az igazit a filces tusok területén.

Valóban a legvékonyabb hegyű filces tusról beszélünk amit valaha láttam, nagyon szép!

Nagyon kényelmes fogású, szép tus
Viszont szeretném, ha központilag szabályoznák azt, a tusok esetében, hogy tartósság tekintetében mire lehet számítani, mert már minden vízálló, dörzsálló, extra tartós stb. aztán tapasztald ki melyik mit jelent.

Lehetne egy számrendszer ( mondjuk 1-5-ig), hogy a vevő pontosan tudja, hogy a tus a tartóssági listán mit bír.
Tudom, hogy ez egy extrém álom, de már nagyon fáraszt homemade tesztelgetnem a tusokat.

Vízálló...mit jelent? Átfolyó víz ritkán éri a szemet, vagy ha igen az se biztos, hogy csapvíz ( izzadság vagy könny), így teljesen más hatású és máshogy viselkedik. Ezért imádom a csapvízzel lecsorgatott teszteket..köszi..a szemedből vagy a bőrödből nem csapvíz folyik, mellesleg a medencékben is vegyszeres vizet találsz...folytassam?

Extra vékony, mégis pigmentált
Illetve ha ilyen "csapvizes" akció történik, nagy a valószínűsége, hogy odanyúlsz aztán el is kened, így a széles körben vízállónak bélyegzett, átfolyó vizet elviselő termékeknek csak simán a tartós jelzőt adnám a vízálló helyett.

Na ez is egy ilyen tus, ami egyébként a szárazon dörzsölést sem viseli jól.
Nem fog lemorzsolódni valóban, egyszerűen csak nyoma vész, voila, csiribí-csiribá..lásd a képen, és még a bőröm sem pirosodott ki a dörzsölésbe, csak húztam párat rajta.

Teszteltem más olcsóbb filces tusaimmal és a leghamarabb jött le mind közül, a képeken lehet csemegézni.

Nekem még sosem folyt el tusvonal, nincs zsíros szemhéjam, nem vagyok izzadékony, így a Milani tus is jól bírta a szememen, egy normál nap során.
Nagyon gyönyörű fekete, nagyon vékony vonalat lehet vele húzni, szóval csodálatos a termék, de mint ahogy idáig sem, sajnos most sem találtam meg azt a szuper tartós filctust, ami egy strandi nap után sem folyik le.
Simán ledörzsölöm szárazon
A pigmentáltsága, jól használhatósága, vékony hegye miatt szerintem újra veszem, de nagyon sajnálom, hogy nem sikerült extrém tartósnak.
2500ft-ba kerül

Kinek ajánlom? Nagyon jó a hegye, így csodálatos vékony vonalakat, észrevétlen, mégis extra fekete kontúrokat lehet vele alkotni. Extra igények nélkül mindenkinek megfelel.


Ha már máshoz hasonlítottam, nézzük, ennek bizonyítékait.
Nem minden filctus volt már friss és üde állapotban, ezt nézzétek el nekem, így láthatjátok, hogy pár már csak kopottas és össze-vissza vonalakat alkot, de a lényeg az volt melyik hogyan bírja a strapát, és az azért jól látható.
Csak olcsóbb vagy hasonló árfekvésű tusokat próbáltam, így nem is extra elvárásokból indulunk. Azt is jól láthatjátok, hogy a Milani tusa tényleg nagyon szép vékony vonalat tud.
A tesztelt filctusok

A pontosság miatt és a félreértések elkerülése végett azért kommentálnám a történteket.
A képen a kiinduló állapotból elsőre csak sima ujjas dörzsöléssel, aztán enyhén nyálas dörzsöléssel segítettem rá a vonalak eltűnésére, szóval víz még a közelben sem volt, csak a saját bőr és az emberi Ph.

A Milani,Elf, Essence mozdult leghamarabb, a She és Catrice volt a közép mezőny és a kopottas csomagolású Stargazer bírta a legjobban, ami egyébként használhatatlan, mert olyan hamar szárad a filc, hogy kb 1 centi vonalat lehet vele húzni aztán nem jön semmi ( amióta megvettem ilyen), a Catrice-vel is hasonlóak a tapasztalataim. A She-t szeretem, mert nagyon szép fekete, és könnyen kezelhető, pedig ő az a tus ami izzadság hatására - bár a tusvonal is megmarad- de megfolyik le vagy föl..

Filctus tartóssági teszt eredménye
Szóval messze vagyok még a tökéletestől, és ami tartósnak is bizonyul, az se minden, mert van más hiba ami miatt nem jól használható.
Ha viszont tudtok valami szuper filces tust, akkor ne tartsátok magatokba, mert nagyon érdekelne.

Zárójelben megjegyzem, hogy ha tartós, szaunás-strandos sminket szeretnék, ahol a tusvonalam is a helyén marad akkor nálam még mindig az Xtreme lashes szemceruzája vállt be, amit a ceruza végéből ecsettel viszek fel...na az ott marad ahova raktam, de jó lenne egy extra gyorsan kezelhető filccel is ezt elérni.

Megjegyzések

  1. Örülök, hogy újra sűrűbben blogolsz. Szeretem az elfogulatlan tesztjeidet, illetve, hogy tudod, hogy milyen a valóban jó minőség, és ahhoz mérsz.

    VálaszTörlés
  2. Errol nem hallottal meg? Szamomra a legjobb, pedig eleg alapos tapasztalatokat szereztem:
    http://www.ebay.co.uk/itm/252113893766?_trksid=p2055119.m1438.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ohh köszi, de igen! Én is nézegettem ezeket az ebay és aliexpress tusokat, de tökre félek a szemem közelébe kenni...olyan félelmeim vannak, hogy esetleg vannak benne olyan összetevők amik nem feltétlen kozmetikai szerbe valók, mert ugye nem tudok semmit róluk, ki hol engedélyezte, gyártotta, vizsgálta be stb. A szem és a száj környéki ilyen sminkek zavarnak leginkább. Tudom, hogy semmire sincs garancia, és én is valóban nézegettem ezeket, aztán mégsem mertem megvenni őket soha. Gondolom semmi bajod tőle ( különben nem lenne jó az értékelés), nem is az irritáló összetevőktől félek, hanem olyanoktól amik csak felszívódnak, miközben semmi látható irritáció nem lép föl ( mert sok ilyen kozmetikai összetevőt tiltottak már be). Én sem figyelek mindenre, meg extra parás se vagyok, de valahogy ezektől mégis kétségeim vannak:-(..lehet tök feleslegesen...

      Törlés
    2. Megertem az aggodalmad, ezeknel a cuccoknal nem tudod ellenorizni az osszetevoket, ami valoban gaz. Nalam ez ugy volt hogy olvastam rola a Kremmanian, gondoltam, annyi penzert meger egy probat - es lass csodat, eletem legjobb filces tusahoz jutottam hozza. Irritaciot, mas problemat nem okozott es mashol sem olvastam effele panaszt, de igazad lehet, ki tudja... Azert en erosen remenykedem, hogy artalmatlan a joszag :)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Örülök minden véleménynek, köszönöm, hogy időt fordítottál rám!

Megjegyzésed a jóváhagyásom után jelenik majd meg ( ezért nem látod azonnal amit írtál ), így biztosítom, hogy minden hozzászólást elolvassak!

Mail címet NE küldjetek itt, akkor írjatok mailt (sminkesmas@gmail.com), illetve reklám "szagú" weboldal linkeket sem fogok megjeleníteni, erre a célra az "Együttműködés" menüpontot ajánlom.

Köszönöm a megértést és a türelmet!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Milium, Xanthelasma...Avagy a szem környékén jelentkező "gríz"

Egy kedves kérdező hívta fel a figyelmemet erre a nem elhanyagolható jelenségre.. http://www.skinsight.com/adult/milia.htm Milium: gríz, ami elsősorban a szem környékén és járomcsonton található, nem gyulladt, zárt comedohoz hasonlító fehér hólyagok, amik kemény faggyút tartalmaznak. Kozmetikus vagy bőrgyógyász távolítja el, tűvel, lézerrel, elektromos kezeléssel. A "bőrprobléma kisokos" menüpont alatt találtok egyébként tömör, rövid infókat ABC rendbe szedve a jellemző bőrelváltozásokról.

Pattanás, korpás szeborrea és társai...avagy bőrprobléma kisokos

Aki rendszeresen olvas, biztos tudja, hogy olyan fogalmakkal is dobálózok ami nem mindenkinek tiszta. Korpás szeborrea/zárt comedo A bőrproblémák megnevezéseiben szeretnék most egy kis segítséget nyújtani. Akné/akne vulgaris: pattanás, amikor a faggyúmirigy elzáródik és a bacik miatt begyullad. Akne fulminans amikor nagy területen gyulladt aknés a bőr, akne conglobata pedig egy súlyos forma amikor ezek a csomók teljesen összegyulladnak. Általában folyékony genny van bennük. Jellemzően hormonális okai vannak.

Tényleg olyan nagy szám? Retin A a lézer helyett? Kipróbáltam..

Sokan várják már ezt a bejegyzést, hisz idén télen elmaradt a lézer, vagy bármilyen extra kezelés az életemből. Retin-A - 0.05% Valami miatt..mi miatt? Az az oka, hogy bőrgyógyásszal sikerült Retin A krémet felíratnom, és mivel ez itthon nem kapható, így a receptet külföldön kiváltanom . Nagyon nagy reményekkel és extrán bezsongva kezdtem meg a krém használatát a télen, látva a sok interneten fellelhető csodás átváltozást amit a gyógyszertári A vitaminos krémek okoztak.

Gyógyszertári kenceficék

Glyco-A , Fucidin, Davercin, Dalacin-T,  Neogranormon, Skinoren, Zineryt, Akneroxid Az itt látható kis csokor épp a jelenlegi készletet tükrözi, ennél volt nagyobb gyűjteményem is :-)

Nucleofill, Profhilo, Volite, Skinbooster - azaz fiatalos és üde bőrt akarunk!

Akik az orvos esztétikában jártasak, azoknak biztosan nem kell bemutatnom a bőr szépségéhez hozzájáruló injekciós beavatkozások jelentőségét. Juvederm- Volite Nem, ezek nem arcfeltöltő vagy arcformázó eljárások, ezek azok, amiknek az ősanyja a klasszikus tűs mezoterápia. Azaz a beavatkozás "csupán" a bőrt próbálja hozzásegíteni ahhoz, hogy szebb és fiatalosabb kinézetű legyen. Viszont már sokkal hatékonyabb és stabilabb anyagokkal hozzá tudnak járulni a bőrünk jelentős és látványos változásához.  A skinbooster-ről és a műtét nélküli kezelésekről már ITT írtam egy könnyen emészthető összefoglalást, ha valaki gyorsan emlékeztetni szeretné magát. A többi címben említett kezelést pedig igyekszem összehasonlítani egymással, hogy könnyebb legyen a választás. Az viszont az első, hogy a kezelő orvosodra hallgass ne rám, hogy ő mit javasol neked. Akkor szokott gond lenni, amikor a választott orvosod nem dolgozik az általad választott termékkel...na akkor legyél okos... Nézz