Ugrás a fő tartalomra

MAC...ami nekem kell

A Mac-ből is vannak olyan darabok amik évek óta hű társaim.
Mac haul

Azért is szeretem a MAC és egyéb profi sminkcuccokat, mert a kevesebb több, és ez a használat során is jól érezhető, így hiába drágább mint sok drogériás cucc, a minőség miatt sokkal kevesebb kell ( tehát tovább tart ) úgy, hogy közben sokkal elégedettebb az ember a végeredménnyel.

Persze azért itt is találunk sok olyan cuccot ami nem éri meg az árát vagy nekünk nem válik be. Sokszor a rossz szín választás miatt van ez, vagy azért mert nem olyan terméket választunk amire szükségünk van, vagy ami a bőrünkre való.



MAC studio fix: C35, C4, NC40
A Brow set egy olyan spirál, ami szemöldök színezésre van.
Nem az ecsetes kirajzolást helyettesíti nálam, hanem arra használom, hogy egységesítse a szemöldök festésemet, hogy ne legyen mesterkélt.
Záró mozdulattal, ezzel a termékkel fésülöm át a szemöldököm szőreit.
Több színben is kapható, így  mindenki megtalálja a megfelelőt.
Egy jó régi bejegyzésben ( 2.5 éve) mutattam már az általam kedvelt két színt ITT.

Mac studio fix powder
A Studio fix púder egy magas fedőképességű préselt formula, ami a gyengébb alapozók felett szárazon használva további fedést és egységes bőrképet ér el.

Szárazon és nedvesen is használható önmagában, bár nedvesen csakis a zsíros bőrön szép a számomra.
Én alapozó fölé használom fixáló púdernek mint hagyományos púder.

3 árnyalatban szoktam beszerezni C 35, C 4, NC 40.

Ezek mind nagyon hasonlóak, évek alatt nem jöttem rá melyiket és miért szeretem jobban...na jó annyi, hogy a C 35 azért világosabb és sárgásabb/olívásabb, így ha sápadtabb vagyok jobban működik rajtam.
Mac Studio fix NC 35 alapozó
Azt tudom, hogy a C35 lenne a kedvenc ha némileg sötétebb lenne és maradna az árnyalat.


A C a sárga az NC a neutral, kevésbé sárga ( bézs + sárga keverék) , ha erőltetjük a szemünket ez egy kicsit látszik, de bőrön amúgy semmi feltűnő színkülönbség nincs ( főleg púderként)



A Studio fix alapozót is szeretem, ebből az NC35 amit itthon be tudok szerezni és használok. Lehetne olívásabb, mert ez kissé narancs, de a végeredményt púderrel végül megfelelően helyre tudom rakni, és nem üt el az arcomtól a szín.
Mac pro longwear korrektor NC 30

Közepes, erős fedésű alapozó, jól tart, de van az a vastagság amikor nem vagyok elégedett a finish-el, mert ha szárazabb állapotban van a bőröm akkor hajlamos beülni, de nagyon jó alapozó egyébként.


A Pro longwear korrektor nagy kedvencem ha bőrhibáról van szó.
Az én ízlésemnek nem szem alá való, viszont tökéletes a bőrhibákra.
Folyékony, magas pigment tartalmú, gyorsan szárad, és vékony rétegben ér el majdnem tökéletes fedést.
Az én alapozómhoz az NC 30-as működik jól, ez kicsit világosabb, így szépen tudok vele javítani.
Mac- Prep+Prime púder
Én azért szeretem, mert tartós, vékonyan is jól fed, bele olvad a bőrbe, nem maszkos, nem "száraz".


A másik amiről nem tudok lemondani, az a Prep+Prime transparent finishing púder, amit a korrektor mellett ITT már mutattam nektek a nyári kedvencek között.
Mac - Prep+Prime púder
Ez egy préselt áttetsző púder ( van egyébként por formában is ), ami tökéletes mindenféle fixálásra.
Fedése nincs.
Én szem alá szeretem használni, ezzel fixálom a szem alatti korrektort.
Nem ül a ráncokba, nincs színe, és egész nap jól tart ( bár nem zsíros a szemkörnyékem ).
Ecsettel használom, így csak annyit veszek fel amire szükségem van.
Olyan könnyű por, hogy nagyon megkedveltem.


Mac Prep+Prime Skin primer
A primereket nagyon szeretem, a Prep+Prime skin base visage egy szilikonos alap primer, javít, kitölt, nyugtat tartósítja a sminket.
Eleve nagy primer rajongó vagyok, így ez sem maradhat ki a kollekcióból.



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Peptidek a barna bőrszínért avagy Melanotan II.

Lehet sokan hallottatok már róla, hogy van egy új módja a barnítási folyamatok hatékony növelésének, ez a peptidek csoportjába tartozó melanotan. Melatonan II. Ez a termék egyelőre csak külföldről rendelhető gyógyszerészeti termék, injekció és orrspray formájában szokás "magunkhoz venni". Mivel én még nem próbáltam ( és nem is fogom amíg ezt itthon nem helyezik forgalomba), viszont a környezetemben sokan, ezért gondoltam megosztom veletek az ismerőseim tapasztalatait, illetve amit én láttam.

Milium, Xanthelasma...Avagy a szem környékén jelentkező "gríz"

Egy kedves kérdező hívta fel a figyelmemet erre a nem elhanyagolható jelenségre.. http://www.skinsight.com/adult/milia.htm Milium: gríz, ami elsősorban a szem környékén és járomcsonton található, nem gyulladt, zárt comedohoz hasonlító fehér hólyagok, amik kemény faggyút tartalmaznak. Kozmetikus vagy bőrgyógyász távolítja el, tűvel, lézerrel, elektromos kezeléssel. A "bőrprobléma kisokos" menüpont alatt találtok egyébként tömör, rövid infókat ABC rendbe szedve a jellemző bőrelváltozásokról.

Pattanás, korpás szeborrea és társai...avagy bőrprobléma kisokos

Aki rendszeresen olvas, biztos tudja, hogy olyan fogalmakkal is dobálózok ami nem mindenkinek tiszta. Korpás szeborrea/zárt comedo A bőrproblémák megnevezéseiben szeretnék most egy kis segítséget nyújtani. Akné/akne vulgaris: pattanás, amikor a faggyúmirigy elzáródik és a bacik miatt begyullad. Akne fulminans amikor nagy területen gyulladt aknés a bőr, akne conglobata pedig egy súlyos forma amikor ezek a csomók teljesen összegyulladnak. Általában folyékony genny van bennük. Jellemzően hormonális okai vannak.

Az Ilcsi sztori

Te jól ismered az Ilcsi életérzést? Ilcsi pakolások és zselék Talán igen....de sokan csak hallomásból, sokan pedig még úgy sem, mivel üzletekben nem lehet összefutni vele.. Persze nagyon egyszerű az Ilcsi weboldalára rákattintani ITT  , de párunkat mondjuk ennyire nem érdekel, vagy inkább arra kíváncsiak ami ott nem szerepel. Annyit leszögeznék, hogy az Ilcsi termékek, és mint cég is többszöri díjnyertesek , szóval valamit jól csinálnak- szerencsére. És ugye kis hazánk produktuma, tehát magyar áru amit mindenképpen támogatnunk kell.

Nucleofill, Profhilo, Volite, Skinbooster - azaz fiatalos és üde bőrt akarunk!

Akik az orvos esztétikában jártasak, azoknak biztosan nem kell bemutatnom a bőr szépségéhez hozzájáruló injekciós beavatkozások jelentőségét. Juvederm- Volite Nem, ezek nem arcfeltöltő vagy arcformázó eljárások, ezek azok, amiknek az ősanyja a klasszikus tűs mezoterápia. Azaz a beavatkozás "csupán" a bőrt próbálja hozzásegíteni ahhoz, hogy szebb és fiatalosabb kinézetű legyen. Viszont már sokkal hatékonyabb és stabilabb anyagokkal hozzá tudnak járulni a bőrünk jelentős és látványos változásához.  A skinbooster-ről és a műtét nélküli kezelésekről már ITT írtam egy könnyen emészthető összefoglalást, ha valaki gyorsan emlékeztetni szeretné magát. A többi címben említett kezelést pedig igyekszem összehasonlítani egymással, hogy könnyebb legyen a választás. Az viszont az első, hogy a kezelő orvosodra hallgass ne rám, hogy ő mit javasol neked. Akkor szokott gond lenni, amikor a választott orvosod nem dolgozik az általad választott termékkel...na akkor legyél okos... Nézz