Ugrás a fő tartalomra

Nem vagyok szörny....Ilcsi -Mágneses regeneráló maszk

Két dolgot mutatnék be..az arcomat és az Ilcsi mágneses maszkját.
Én lennék..

Nos aki olvas az tudja, hogy nem érzem szükségét, hogy az arcomat mutogassam, főleg mert olyan problémákat is megosztok veletek, amihez nem szívesen vállalom magam.

De mivel idáig tényleg szörnyű látványokat is befotóztam nektek, gondoltam megmutatom magam ebben a csodás fekete mágneses maszkban, hogy lássátok azért mégsem vagyok szörnyszülött, még ha a sok közeli bőrfotó alapján úgy is tűntem volna.



Szerencsére hideget itt még nem kaptam csak meleget, azaz a trollok és a szemétkedők elkerültek - biztos nem voltam olyan izgi arc nélkül..csak ne kiabáljam el...-, így senki sem bántott a bőröm miatt, sőt csak kedvesség áradt mindenkiből, amit köszönök nektek.
Hálám jeléül most nem csak egy közeli maszk fotót hoztam, hanem kicsit többet is bevállaltam magamból- de ennyi a max :-)

Ilcsi- Mágneses maszk
No de az érdekes most nem én leszek, hanem az Ilcsi Mágneses regeneráló maszkja.
A mágnesről mindenki tudja, hogy vonzza a vasat..no és a vérben is van vas, így a maszkkal kezelt területen meg lehet növelni a vér ellátását.
Ez nem jelenik meg jelentős kipirosodás formájában, mint a vérbőség fokozó termékeknél, hanem a bőr vérellátását javítja, azáltal, hogy minden kis erecskében megindul a véráramlás, így a sejtek jóval több oxigénhez és tápanyaghoz jutnak.


Száradás után
Azt mindenki tudja, hogy ha jó a keringés akkor a testünk sokkal könnyebben regenerálódik, gyógyul és újul meg, így ez a maszk is ezen alapokra helyezte a jótékony hatását.
Nem csak arcra hatékony, hanem minden olyan területre alkalmazható ahol szeretnénk eredményeket elérni, és testünk saját gyógyító és frissítő mechanizmusát alkalmazni.

Ez a maszk önmagában különösebben nem táplál, ez a maszk a szervezetünket készteti ezen folyamatok elvégzésére, de célszerű a maszk viselése közben oxigén terápiát alkalmazni vagy friss levegőn lenni, jelentős folyadékot fogyasztani, hogy a hatásfokot még inkább növeljük.

Ha szeretnénk, akkor a mágneses lehúzható maszk alá kenhetünk bőrünknek megfelelő krémeket vagy olajokat, amit a bőr is hatékonyabban fölhasznál, ha megélénkül benne a keringés, és így egyszerűbben lehúzható, mert könnyebben elválik a bőrtől.

Ha nem kenünk alá semmit -én nem szoktam- akkor a maszk lehúzásakor az elhalt hámsejteket is magával ragadja, de sajnos egybe csak akkor lehet lehúzni ha nagyon vastagon felkenjük, vagy gézlapot alkalmazunk.
Én a mágneses maszk után szoktam a kedvenc krémemet vagy pakolásomat alkalmazni, így tudom a hatékonyságát picit növelni.

Így lehet lehúzni
Nagyon szeretem ezt a maszkot, egyrészt a döbbenetes látványa miatt, másrészt, mert lehúzható, és természetesen azért mert "belülről" hat, de természetesen az Ilcsi cuccoknál megszokottan ez is tele van különböző növényi hatóanyagokkal is, így kevésbé lestrapált bőrön így önmagában is látható eredményt produkál.

Eltávolítása után a bőr nem piros, és nem irritált, így bármikor használható, nem úgy mint a más jellegű vérbőség fokozó termékek, ami után nekem órákig piros az arcom.

Egy használattól és önmagában különösebb csoda nem történik azonnal a bőrrel, de más krémekkel vagy maszkokkal kombinálva hatékony, illetve napról napra fejti ki a hatását rendszeres használat mellett, mert a bőr önmagát méregteleníti és regenerálja a segítségével.

Az Ilcsi kozmetikumok kizárólag Ilcsi szalonokban szerezhetőek be (sajnos), amit megelőz egy konzultáció, aminek az a lényege, hogy a vásárlót ne érje csalódás, és ne vigyen el olyan terméket ami nem neki való, hisz akkor elégedetlen lesz.
Jó esetben ezek a kozmetikusok kellően tapasztaltak és segítő készek, és nem akarnak az emberre tukmálni kezeléseket és felesleges termékeket...szóval érdemes egy próbát tenni.


Megjegyzések

  1. Ez nagyon érdekesen hangzik, még sosem próbáltam ilyen mágneses maszkot! :) Egyébként nekem már sikerült fodrász-kozmetikai kellékes boltból is beszerezni Ilcsi termékeket! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ohhh woooow:-) akkor az nagyon bátor eladó volt, mert beszigorították beszerzést (amivel nem feltétlen értek 1et)..ne verd nagydobra, hogy hol :-D

      Törlés
  2. Tetszik ez a mágneses maszk... És Te is :) szerintem nem kell takargatnod magad...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm:-)..azért meghagyom a többit a fantáziának:-)

      Törlés
  3. szép a szemed:) ez az Ilcsi nekem még mindig beszerezhetetlen kategória.
    szoktál kipróbálni házi kencéket, pakolást a hűtőből, ilyesmi? én mindig némi undorral lapoztam át az ilyen jellegű "recepteket" de most óvatosban kipróbáltam 2-őt és nem is volt olyan rossz. lehetnek ezek olyan hatásosak, mint a gyáriak szerinted?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szép a szeme..arca csupa derű..ez ugrott be:-D

      Van pár ami elég hatásos, szerintem ezek amit mindenki tud: ubi vagy teafilter a szemre, élesztős, mézes, vagy joghurtos, zabkorpás pakolások..

      Tesztelgetni kell, hogy mi hogyan teljesít az alanyon ( hisz mindenki más és allergia is felléphet).... sajnos pár tényleg szuper kence hatását azért nem tudjuk összedobni a hűtőből, de az alap pakolásokat mindenképpen!

      Törlés
  4. de jó, hogy erről írtál én tök tudatlan vagyok ilyen téren ezért meg is akartam már kérdezni, hogy az ilyen termékeknél, amiket csak kozmetikustól lehet beszerezni, tehát pl az Ilcsinél úgy nem is adják oda a krémeket, h csakúgy bemegyek, mondom h ezt meg azt kérek, fizetek, és odaadják? tehát mindenképpen megelőzi egy ilyen konzultáció, esetleg kezelés?

    köszi:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Elvileg nem vagy köteles kezelésen részt venni, hisz érezheted "lehúzásnak" is..

      Ha nagyon "kocka" a kozmi akkor konzultálni/kezelni akar mielőtt elad, meg "okoskodik", és úgy beszél mint egy professzor, és persze veszélyes a "lekvár" ami ugye 100% természetes anyag, és jobb lenne ha inkább hozzá járnál, mint otthon pepecselsz..

      Ha jófej és felfogta, hogy 2012 van akkor egy laza és kellemes csevegés alatt felméri az igényeid ( mint egy bolti eladó), kicsit megnéz közelebbről ( lehet észre se veszed) és kiméri neked a pakolásokat, elmagyarázza mit hogyan.

      Ha full laza a csaj akkor meg bemész, megérti, hogy ő a 23. Ilcsi kozmetikus akitől vásároltál már ( csak épp most erre jártál), és valóban (!) ismered a bőrödet, és ezt meg azt kérsz, mert tudod mire van.


      Azt azért jó tudni, hogy felelőtlen vásárlással csak magaddal szúrsz ki nem mással, így rutinosok beeshetnek vásárolni, de kezdőknek nem árt a segítség.
      De a kötelező kezelés mint fogalom nem létezik, a bőrödet kezelés nélkül is látja, tehát az sajnos sokszor csak plusz pénzbe kerülő "jó szándék" a kezelés felvetése.

      Természetesen tisztelet a kivételnek, amikor valaki valóban problémás bőrrel "csak" a pakolásoktól várja a megváltást..na ott sajnos meg kell említeni, hogy "hé te..feküdj csak be oda, mert amíg ilyen az arcod se ki se be"..no de erre van az önkritika. Ha van probléma, tényleg jobb ha kikezel előbb, és felállít egy terápiát.

      Törlés
    2. köszi a választ :) az ilcsi híres esemény előttijét szeretném egyébként meg a hozzá ajánlott aha-s hámlasztót, azokról meg azt olvastam, hogy elvileg minden bőrtípusra jó (?). de nincs nagy probléma szerencsére, szóval remélhetőleg kienged az üzletből kezelés nélkül :D

      Törlés
  5. Az első mondatokon hangosan felnevettem ....szörnyszülött :DDDD még jó h nem a munkahelyemen olvastam ezt 2 szerződés fabrikálása közben, nehezen tudtam volna megmagyarázni melyik része ilyen vicces. Én egy nagyon szép (fél)nőt látok a képen...éééés a maszk is nagyon csábitós....novemberben elmerészkedek egy ilcsi kozmihoz, pár hónapja nem voltam, de minden évszakban elmegyek egyszer.És majd kideritem nekem jó lenne e:)Amúgy nem használok maszkokat, vagyis juteszembe de a Paula's Choice skin recovery hidratálós maszkot, az szupi, de az teljesen problémára van. Köszi a beszámolót, hasznos volt.Judit

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát ha valaki, te aztán láttál itt a blogomon pár közeli és félelmetes pikcsört..szóval erről ennyit :-)..néha benéztem magamhoz külsősként, és megrettentem..elsőre fel se ismertem, hogy ez én vagyok..mármint a közeliken:-)


      Kíváncsi vagyok a kozmid mit mond erről, mert inkább testkezeléshez erőltetik, pedig marha jó az arcra is ( lehet amúgy arcra és testre).

      Köszönöm a kedves bókot is.

      Törlés


  6. Erről még nem hallottam, tetszik a hatásmechanizmusa, van egy olyan érzésem "van benne valami, ki kellene próbálni' :)

    Afrika maszkot próbáltad ? :)
    Teljesen más, de a ráncokkal kisebb csodát művel :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. HOHOHO..ácsi...Afrika maszk? Ne csigázzzz!
      Kiazmiaz?

      Nem próbáltam még!

      Igen nem rossz ez, persze nem is csodakence, de a szervezetre hat, ezért kevésbé megterhelő,és a saját kis testünk erőlteti meg magát végre.

      Lényegében aki rendszeresen sportol, szaunázik, jógázik, sokat sétál friss levegőn és méregtelenít rendszeresen annak kevésbé van erre szüksége, de ennek is ilyesmi a hatása, csak egy kicsit gyengébb mint a fenn említett életmód:-)

      Törlés
  7. Gratulálok a majdnem coming-outhoz! :D Érzem h idővel teljes arccal fogsz majd itt vigyorogni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ÁÁÁÁ teljes arc kizárt :-)..no nem azért mert nincs meg, de az már sok lenne..:-D
      Ez is csak egy kis meggondolatlanság a részemről:-)

      Törlés
  8. Nem is hallottam ilyen maszkról! Köszi, hogy írtál róla úgyis esedékes lassan a kozmetikusomhoz ellátogatni.
    A gyógyszertárban láttam kávés szappant, szerinted a kevert arcbőrömre jó lenne?
    Ja és sampon, könnyen zsírosodó hajra mit ajánlanál? Nincs kedvem végig próbálgatni ez összeset,de a drogériákban alig láttam erre a hajra sampont :)
    Bocs, hogy így letámadlak, de a svédcseppes arclemosód nagyon jól bejött.Köszi, hogy erről is írtál!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na kezdem a végén:
      Zsíros hajra ez nagyon szupi: http://sminkesmas.blogspot.hu/2012/05/zsiros-fejbor.html
      Normalizálja a fejbőröd, ezáltal a hajad nem lesz hamar zsíros, majd ha végigcsinálod a kúrát akkor pár hónapig lehet ezt szüneteltetni, majd ismét egy tubus, stb.
      Csodát tesz, a férjem haján látom ( neki zsíros ), és semmilyen drogériás nem volt az igazi neki:-(

      Kávés szappan: az oké, hogy kávés...de mi az alapja? Azaz milyen jellegű szappan, miben van "felfőzve" a kávé?
      Érdemes amúgy körbenézni a Nadler szappannál, ami natúr termék, és ad tanácsot is, hogy mit válassz a problémádra : http://nadlerszappan.blogspot.hu/

      Én még nem próbáltam, de nagyon jókat hallok a termékeiről, azaz az arcápoló szappanjairól.

      Sok sikert:-)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Örülök minden véleménynek, köszönöm, hogy időt fordítottál rám!

Megjegyzésed a jóváhagyásom után jelenik majd meg ( ezért nem látod azonnal amit írtál ), így biztosítom, hogy minden hozzászólást elolvassak!

Mail címet NE küldjetek itt, akkor írjatok mailt (sminkesmas@gmail.com), illetve reklám "szagú" weboldal linkeket sem fogok megjeleníteni, erre a célra az "Együttműködés" menüpontot ajánlom.

Köszönöm a megértést és a türelmet!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Milium, Xanthelasma...Avagy a szem környékén jelentkező "gríz"

Egy kedves kérdező hívta fel a figyelmemet erre a nem elhanyagolható jelenségre.. http://www.skinsight.com/adult/milia.htm Milium: gríz, ami elsősorban a szem környékén és járomcsonton található, nem gyulladt, zárt comedohoz hasonlító fehér hólyagok, amik kemény faggyút tartalmaznak. Kozmetikus vagy bőrgyógyász távolítja el, tűvel, lézerrel, elektromos kezeléssel. A "bőrprobléma kisokos" menüpont alatt találtok egyébként tömör, rövid infókat ABC rendbe szedve a jellemző bőrelváltozásokról.

Pattanás, korpás szeborrea és társai...avagy bőrprobléma kisokos

Aki rendszeresen olvas, biztos tudja, hogy olyan fogalmakkal is dobálózok ami nem mindenkinek tiszta. Korpás szeborrea/zárt comedo A bőrproblémák megnevezéseiben szeretnék most egy kis segítséget nyújtani. Akné/akne vulgaris: pattanás, amikor a faggyúmirigy elzáródik és a bacik miatt begyullad. Akne fulminans amikor nagy területen gyulladt aknés a bőr, akne conglobata pedig egy súlyos forma amikor ezek a csomók teljesen összegyulladnak. Általában folyékony genny van bennük. Jellemzően hormonális okai vannak.

Tényleg olyan nagy szám? Retin A a lézer helyett? Kipróbáltam..

Sokan várják már ezt a bejegyzést, hisz idén télen elmaradt a lézer, vagy bármilyen extra kezelés az életemből. Retin-A - 0.05% Valami miatt..mi miatt? Az az oka, hogy bőrgyógyásszal sikerült Retin A krémet felíratnom, és mivel ez itthon nem kapható, így a receptet külföldön kiváltanom . Nagyon nagy reményekkel és extrán bezsongva kezdtem meg a krém használatát a télen, látva a sok interneten fellelhető csodás átváltozást amit a gyógyszertári A vitaminos krémek okoztak.

Gyógyszertári kenceficék

Glyco-A , Fucidin, Davercin, Dalacin-T,  Neogranormon, Skinoren, Zineryt, Akneroxid Az itt látható kis csokor épp a jelenlegi készletet tükrözi, ennél volt nagyobb gyűjteményem is :-)

Nucleofill, Profhilo, Volite, Skinbooster - azaz fiatalos és üde bőrt akarunk!

Akik az orvos esztétikában jártasak, azoknak biztosan nem kell bemutatnom a bőr szépségéhez hozzájáruló injekciós beavatkozások jelentőségét. Juvederm- Volite Nem, ezek nem arcfeltöltő vagy arcformázó eljárások, ezek azok, amiknek az ősanyja a klasszikus tűs mezoterápia. Azaz a beavatkozás "csupán" a bőrt próbálja hozzásegíteni ahhoz, hogy szebb és fiatalosabb kinézetű legyen. Viszont már sokkal hatékonyabb és stabilabb anyagokkal hozzá tudnak járulni a bőrünk jelentős és látványos változásához.  A skinbooster-ről és a műtét nélküli kezelésekről már ITT írtam egy könnyen emészthető összefoglalást, ha valaki gyorsan emlékeztetni szeretné magát. A többi címben említett kezelést pedig igyekszem összehasonlítani egymással, hogy könnyebb legyen a választás. Az viszont az első, hogy a kezelő orvosodra hallgass ne rám, hogy ő mit javasol neked. Akkor szokott gond lenni, amikor a választott orvosod nem dolgozik az általad választott termékkel...na akkor legyél okos... Nézz