Ugrás a fő tartalomra

No hát akkor mi is az a Nu Skin?

Amikor pár éve egy barátnőm ódákat zengett róla, bevallom egyik fülemen be a másikon ki..
Nu Skin Galvanic Spa II.

Awww mondom egy újabb piramis játék, egy népbutítás, egy felesleges ketyere..Aztán csak mondta, csak monda..aztán megvette..aztán (mivel modell és rendszeresen sminkelem) észrevettem, hogy eltűntek az apró kezdődő ráncok a homlokáról...No akkor kérdeztem meg, hogy mi történt?

Hozzá kell tennem, hogy ez a barátnőm nem egy krémezgetős, botoxos, minden héten kozmetikusnál ülő típus..( amúgy 30 éves).

Tehát amikor láttam ezt a szép eredményt, kértem meséljen róla, mit csinált, mert ezek a kis apró, kezdődő homlok ráncai, amibe szépen beült az alapozás, nagyon szépen elsimultak.

Szerencsére ő is egy barátnőjétől vette a gépet, így nem kellett egy szemfényvesztő előadást meghallgatnom a Nu Skin csodáról, hanem egyszerűen 5 mondatban elmondta, hogy mit érdemes megvenni, és heti egy használattal érte el ezt az eredményt, olyan 2 hónap alatt.

Rákerestem a neten, ahol láttam, hogy kicsit túlértékeli a cég a termék árát, így az aukciós portálokon keresgéltem tovább, ahol sikerült kifognom egy eredeti új garis gépet negyed áron..ami nem mindegy..

Úgy voltam vele, annyit megér, belevágok.

A készülék amúgy galván árammal működik ami az iontoforézist takarja. Szinte a legrégebbi kozmetikai eljárás ez, szóval a technika egyáltalán nem új, főleg ahhoz nem, hogy drágán vegyük a gépet.
A hatóanyagokat elektromos töltésekkel juttatják-nyomják be a bőr mélyebb rétegeibe, ezért lesz látványos a kezelés.
Itt megjegyezném, hogy terheseknek, szívbetegségben szenvedőknek,fém implantátummal rendelkezőknek illetve rozáceás /rosacea-s bőrre nem szabad alkalmazni.
Nu Skin - Amit érdemes megvenni

A barátnőm javaslatára az ampullákat vettem meg hozzá és a Line corrector krémet.
Mindkettőt a géppel kell alkalmazni, más kezelőfejek vannak hozzá és a gépen is különböző programokat kell választani a krémekhez.

Az ampullák párban vannak, amit egymás után kell eldolgozni.
Az előkezelő gél ( áttetsző ampulla) megtisztítja a bőrt a szennyeződésektől , a kezelő gél ( kék) pedig megújítja, feltölti, hidratálja a bőrt a mély rétegekben is.
Az ehhez szükséges kezelő fejet látjátok a képen.

A line corrector pedig célzottan a ráncok csökkentésére van, peptideket tartalmazó krém, a barázdák vagy kezdődő ráncokra kenve és egy kisebb sima fej tartozik hozzá.
Nem reklám, mert én is kéz alól veszem a kencéket hozzá, de infót a cégtől ITT találsz. 

Állítólag az arc kezelésre ezek a legjobb krémek a géphez, és ezeket érdemes megvenni ( amúgy létezik fejbőr és testkezelő kenőcsök is, ezekhez is más program és fej van). 

És akkor mi a személyes tapasztalatom?
Line Corrector és Facial Gels

Tényleg van változás, valóban feltölti  a bőrt, de persze nem kell csodára számítani. Olyan mint egy kozmetikai kényeztetés után, a bőr valóban kihuppan, föltöltődik és fiatalosabb lesz..de igazán akkor látványos és hatásos, ha ezt kezdetben heti 1 vagy kéthetente elvégezzük..

És akkor számoljunk..4 pár ampulla  van a dobozban, amit legolcsóbban 10.000ft-ért lehet levadászni ( amúgy teljes ára 15.000), azaz 2500ft egy kezelés, amit ha hetente végzel akkor havi 10.000-be van. Ez nem biztos hogy mindenkinek belefér, tekintve, hogy a gépet is meg kell venni..
Amúgy én már csak felesben használom az ampullákat, mert szerintem rengeteg és fél adag is elég, bőven tocsog a bőrömön - fele kinyom,celluxal lezár, hűtőbe berak -én így spórolok vele.

A Line Corrector szintén 15.000 lenne, amit esetleg 8-10.000-ért lehet megvenni ha résen vagyunk..viszont ez jó sokáig elég.

Kozmetikákban az iontoforézis amúgy 1500-2500 ft között van, bár ugye ha kimozdulunk az többe van, meg lehet akkor kérünk más szolgáltatást is, én nem jövünk haza 5000ft költés alatt, de csak arra célzok, hogy nem feltétlenül járunk jobban ha otthon végezzük a kezelést és megvesszük a gépet. Az anyag miatt ez állandó költséget jelent.

Hatékonyságra olyan mint minden ilyen iontoforézis kezelés, azaz valóban frissít, telít és simít, de ezt 3-4 nap után már nem látom ( vagy nem olyan látványos).

Összefoglalva: Annak tökéletes akinek nincs kedve vagy ideje kozmetikushoz járni, és amúgy sincs olyan bőrproblémája ami miatt menne.
Az apró ráncokon a rendszeres használat tényleg segít.
A száraz bőrt élettel tölti fel.
Az iontoforézis a víz bázisú krémeket tudja a bőrbe nyomni, az olajos krémeket nem mozgatja meg, azokat ultrahangos géppel használják.
Szerethető és gyors kezelés, S.O.S esetekben nem árt ha van otthon (30 éves kor fölött).


Megjegyzések

  1. Barátnőmnek van ilyen gépe, igaz még a régebbi változat, de nagyon szereti.
    Én is gondolkodtam a vásárlásán, régebben, de az ára miatt (talán 95 e ?) mindig halasztgattam, pedig 6 kozmetikai kezelés ára is ennyibe kerül.
    A krémek amik nagyon drágák, de nem csak ezekkel lehet használni gondolom, mint ahogy írtad is a lényeg , h vízalapú krém legyen.

    Örülök, h írtál róla :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én sem vettem volna meg olyan drágán, de karácsony körül elég sok ember tölti fel a netre, hogy van felesleges eladó gépe, mert nem használja, ajándékba kapta stb.
      Természetesen csak olyan portálon vásárolok ahol visszajelzés van az eladókról, és csak személyesen veszem át, nehogy valami utánzat legyen.
      Tényleg nagyon olcsón is ki lehet fogni gépet.

      Igen, lényegében használható hozzá más víz alapú krém is ( viszont lényeges, hogy mi van benne, nehogy irritációt okozzon ha mélyre nyomja a gép), ezért én nem nagyon merem mással használni :-( no meg ezek a krémek meg a zselék tényleg nem rosszak, és tuti ehhez vannak :-)

      Köszönöm, h elolvastál:-)

      Törlés
  2. Nekem ultrahang gépem van, ahhoz is lehet használni ezeket az ampullákat és krémet? Vagy úgy egyáltalán ultrahanghoz tudtok ajánlani ampullákat/krémeket, mert nekem csak csücsül évek óta a gép a szekrényben, pedig már 34 vagyok, kéne valamit csinálni a bőrömmel, mert most már rohamosan romlik az állapota - ráncok, megereszkedés :( Szeretnék ebben segítséget kérni, mert már ezerszer eldöntöttem - "hiszen az a gép aranyat ér!" barátnői felkiáltások után -, hogy előveszem és szépen kitalálom mit lehet vele csinálni. De fogalmam sincs, mit tudnék vele kezdeni...

    Előre is nagyon köszönöm a segítségeket :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az UH más technikával működik, de lényegében ugyan ez a kezelés. Szintén a mélyebb rétegekbe képes benyomni a krémeket, ami lehet zselé, olaj, emulzió, szérum, stb..
      Az UH nem csak a vizes-"ionos" hatóanyagokat hanem nagyobb molekulájú anyagokat is képes megmozgatni.

      De a kérdésedre a válasz: szerintem teljesen fölösleges ezeket az anyagokat megvenned- főleg a két lépcsős ampullát, ugyanis az elvileg a negatív-pozitív töltéssel "játszik", ami az UH-nál más szisztémával üzemelne.
      A line correctort az UH-hoz is javaslom.

      Az UH-val bármilyen otthoni hatóanyagos krém bevihető, a lényeg csak az, hogy jó bőségesen legyen az arcon, különben semmit sem fog érni. Nem kellenek speciális krémek hozzá - kivéve az, hogy esetleg ránctalanító, hidratáló, vitaminos készítmény legyen.

      Ha mégis szeretnél valami pluszt akkor tudsz az aukciós oldalakon vitaminos, botoxos, kollagénes stb ampullákat kapni, és ezekkel tudod használni.

      Az UH elvileg fejlettebb gép mint az iontoforézis, szóval tényleg ne hagyd parlagon heverni:-)

      Törlés
  3. Szívesen vennék én is ilyen gépet magamnak, de még sosem láttam közelről,tehát meg sem tudnám állapítani,hogy jó-e,igazi-e,stb.
    A vaterán láttam most többfélét is: fehér színűt, feketét(executive edition), árak is eléggé különbözőek voltak: 25 ezertől 150ezerig.
    Ha van időd, esetleg ránéznél,hogy melyiket lenne érdemes megvenni?
    Nem járok kozmetikushoz,sajnos nincs rá időm, viszont szívesen beruháznék egy ilyen kis gépre. Vagy ha UH,akkor milyen típus? Szívesen venném,ha tanácsot adnál,mivel te értesz hozzá, én meg nem:) Köszi!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A legfontosabb szerintem, hogy olyan eladót válassz akinek az értékelései magasan pozitívak, és kérdésben többször fixáld le vele, hogy eredeti-e a készülék, honnan vette stb.
      Igen létezik több színben és már több kiadása is van, én ezt a "galvanic spa II age loc edition-t" vettem meg anno.

      A terméket kipróbálni otthon tudod, ha lehúzod a hátsó fóliát és nedves kézzel a hátlapján lévő fém laphoz érve indítod, csipogás jelzi a működését.

      Az UH-val egyébként több fajta krémet be tudnál dolgozni(nem csak a vizes bázisúakat), a vaterán ilyet is kapsz 10-20 ezer ft-ért.
      Az Alveola megbízható, viszont nem olyan pici mint más készülék amit találsz hasonló áron ( azok általában keleti gépek ).
      Elektronikai üzletek szépségápolási polcán is találsz amúgy otthoni kezelésre való UH-t érdemes ott is körbe nézni.

      Törlés
  4. 1. A gép csak töltéssel rendelkező gélekkel használható, egyébként semmit se ér. Nem a vízbázis a lényeges, hanem a töltöttség.

    2. Az arcra el kell használni az egész gélt, mert:

    2a. Nem a gél mennyisége ami számít, hanem a benne lévő összes töltéssel rendelkező anyag. Ha kevesebbet viszel fel, nem viszed be a megfelelő mennyiségű töltött anyagot.
    2b. A kinyitás után rögtön elindul a semlegesítés folyamata.

    3. Az ultrahang relatíve durva eljárás (nézzetek meg egy magzat viselkedését ultrahangnál). Belelövi a hatóanyagot a bőrbe, nem pedig beletolja, mint a galván eljárás. Egészen más a két folyamat erőteljessége.

    4. A kezelési folyamat megfelelő pontjain történő tonizálás nem pusztán üzleti célokat szolgál, hanem a szükséges a bőr pH értékének beállításához.

    5. Ajánlom, menjetek el egy bemutatóra, és JEGYZETELJÉTEK LE A LÉPÉSEKET, ha nem világos, kérdezzétek meg mindegyikről, hogy pontosan melyik, mit szolgál.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez is egy vélemény, azaz inkább egy kicsit ÜZLET szagú...köszönjük, kirakva..

      1.Ez egy ionfrotézis, mint írtam is az elektromos töltésekkel mahinál, ami a vízbázisú krémek jellemzője.

      2. Köszönöm ezt hallottam már, de sajnos sok kozmetikusnál (akiknek értékesítenek és betanították)mégsem ezt láttam :-( , ha olcsóbb lenne a gél biztos nem csinálná ezt senki..

      3. Így van az UH sokkal erősebb és hatékonyabb eljárás, az ionfrotézis a leggyengébb/leggyengédebb. ( bár nem tudom a magzat hogy viselkedik az UH-nál, mert sok meg se moccan..)
      Természetesen egy kozmetikai UH-nak köze sincs egy több 10 milliós orvosi berendezéshez..no de nem szóltam, hisz az UH valóban egy újabb és hatékonyabb technika.

      4. A bőr megfelelő PH értéke nem csak a NuSkin termékekkel érhető el.

      5. Igen akit érdekel és bővebbet akar tudni, esetleg belépni a rendszerbe, mindenképpen látogasson el egy bemutatóra, az semmire nem kötelezi, de nem elfelejteni, hogy ez ÜZLET, így nem mindent kell 100%-ig komolyan venni, mert sok a marketing.


      Köszönjük kedves Mihály a segítséget, gondolom nálad lehet bővebb infót és segítséget is kapni, esetleg vásárolni is, így lányok aki gondolja fusson neki.
      :-)

      Törlés
    2. Köszönöm a korrektséged és hogy kitettél a blogodba.

      1. Pusztán a "vízbázistól" NEM lesz töltött egy gél (lásd, amit írtam először). A töltöttség eléréséhez egy adott (és szabadalmaztatott) eljáráson kell végigmennie.
      2. A gélek pár óra alatt elvesztik a töltésüket. Biológiailag nem engedhető meg, hogy a testben töltöttek maradjanak. Direkt így vannak tervezve (igen, vannak felelősségteljesen gondolkodó cégek is).
      3. Azt kell megérteni, hogy a cég galván eljárása egy mélyrétegű MASSZÍROZÁS. Ezért is pulzál a gép áramszintje(bizonyos hullámformákban és frekvenciákkal - de ez nem váltóáram). Ehhez képest az ultrahang teljesen más eljárás. Más erejű és léptékű. A galvánhoz képest olyan, mintha úgy masszíroztatnád magad, hogy a masszőr kezén drótkefék vannak (próbáltam elkerülni a hullámmechanikai zsargont, remélem érzékletes a hasonlat :).
      4. Valószínűleg így van.
      5. Nem árulok terméket. Előfizetőim vannak. Akit érdekel a bőre egészsége (mert ez egészségügyi(!) és nem luxus-kozmetikai kérdés), eljön a központi bemutatóra, utána ha akarja, kap egy fél arcos kezelést (amit - segítség mellett - ő maga végez el (ezzel rögtön tanulja is a folyamatot)), és ha továbbra is érdekli, előfizet ő maga.
      --
      Egyébként jó is, hogy felvetetted a kérdést, mert nem árulok semmilyen terméket. Se neten, se sehogy. Ha a vevő vásárolni akar, szépen regisztrál és megrendeli az anyacégtől (nekem meg jön érte a %). Miért kényszeríteném őt még több pénz kifizetésére? Minek erőlködjek számlázással, áfázással, csomó nyűggel? Miért tenném bele az időm olyanba, amit az anyacég megcsinál helyettem? A vevő szépen megveszi saját maga, ahogy én is megveszem magamnak. Önálló, vásárolni képes emberek vagyunk, igaz? :)

      Hiszen pont ez a vállalkozásunk lényege: hogy ne te áruld a termékeket, hanem a vevőd úgy tudjon bármit venni, hogy te ott sem vagy és közben jöjjön neked a %. Gondolj bele: egy külföldi vásárlómhoz sem járok ki tele csomagtartóval, mondjuk Angliába :)
      Megveszi OTT, nekem meg itt jön a jutalékom, úgy, hogy ki se léptem az országból (vagy úgy, hogy éppen aludtam).

      És ha már említetted, kifejezetten nem kedvelem a netes-blogos-fórumos "fú, minden szuper ám, elmondok mindent, csak vásárolj nálam" hirdetéseket. Váááá..
      --
      (Az 5-ös pont utáni magyarázatokat, ha akarod, nyugodtan moderáld ki, hiszen nem erről szól a blog)

      Törlés
    3. ÁÁÁ nem moderálok ki semmit ami nem sértő vagy személyes jellegű.
      Ez egy szubjektív blog, nem hivatalos márka vagy reklám oldal, így szívesen veszek minden hozzászólást.

      A géphez én is a saját termékeit használom, hisz így kerek, ez nem csak a NuSkin-re igaz. És úgy vélem, hogy egyéb működő képes gélek sem lennének sokkal olcsóbbak, szóval ha ez hat, minek rizikóznék?

      Az UH-ról kicsit más a véleményünk, én nem tartom ennyire vészesnek vagy durvának, de megítélés kérdése.

      Köszönjük az információkat :-)

      Törlés
  5. Van nekem is ilyen gépem és a hajhullás elleni ampullák tartalmát vittem be. Csodalatos eredményt értem el vele. A hajhullás teljesen abbamaradt. Amikor befejeztem használni, mert ugye ennek is húzós az ára a hajam még jobban kezdett hullani mint a kezelés előtt.Függő viszony alakult ki ezt meg nem szeretem. E miatt is nem vagyok jó véleménnyel a Nu Skin termékekról.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Örülök minden véleménynek, köszönöm, hogy időt fordítottál rám!

Megjegyzésed a jóváhagyásom után jelenik majd meg ( ezért nem látod azonnal amit írtál ), így biztosítom, hogy minden hozzászólást elolvassak!

Mail címet NE küldjetek itt, akkor írjatok mailt (sminkesmas@gmail.com), illetve reklám "szagú" weboldal linkeket sem fogok megjeleníteni, erre a célra az "Együttműködés" menüpontot ajánlom.

Köszönöm a megértést és a türelmet!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Milium, Xanthelasma...Avagy a szem környékén jelentkező "gríz"

Egy kedves kérdező hívta fel a figyelmemet erre a nem elhanyagolható jelenségre.. http://www.skinsight.com/adult/milia.htm Milium: gríz, ami elsősorban a szem környékén és járomcsonton található, nem gyulladt, zárt comedohoz hasonlító fehér hólyagok, amik kemény faggyút tartalmaznak. Kozmetikus vagy bőrgyógyász távolítja el, tűvel, lézerrel, elektromos kezeléssel. A "bőrprobléma kisokos" menüpont alatt találtok egyébként tömör, rövid infókat ABC rendbe szedve a jellemző bőrelváltozásokról.

Pattanás, korpás szeborrea és társai...avagy bőrprobléma kisokos

Aki rendszeresen olvas, biztos tudja, hogy olyan fogalmakkal is dobálózok ami nem mindenkinek tiszta. Korpás szeborrea/zárt comedo A bőrproblémák megnevezéseiben szeretnék most egy kis segítséget nyújtani. Akné/akne vulgaris: pattanás, amikor a faggyúmirigy elzáródik és a bacik miatt begyullad. Akne fulminans amikor nagy területen gyulladt aknés a bőr, akne conglobata pedig egy súlyos forma amikor ezek a csomók teljesen összegyulladnak. Általában folyékony genny van bennük. Jellemzően hormonális okai vannak.

Tényleg olyan nagy szám? Retin A a lézer helyett? Kipróbáltam..

Sokan várják már ezt a bejegyzést, hisz idén télen elmaradt a lézer, vagy bármilyen extra kezelés az életemből. Retin-A - 0.05% Valami miatt..mi miatt? Az az oka, hogy bőrgyógyásszal sikerült Retin A krémet felíratnom, és mivel ez itthon nem kapható, így a receptet külföldön kiváltanom . Nagyon nagy reményekkel és extrán bezsongva kezdtem meg a krém használatát a télen, látva a sok interneten fellelhető csodás átváltozást amit a gyógyszertári A vitaminos krémek okoztak.

Gyógyszertári kenceficék

Glyco-A , Fucidin, Davercin, Dalacin-T,  Neogranormon, Skinoren, Zineryt, Akneroxid Az itt látható kis csokor épp a jelenlegi készletet tükrözi, ennél volt nagyobb gyűjteményem is :-)

Frakcionált CO2 lézer - Összegzés

Ígértem nektek, hogy 3 kezelés végeztével összegzem a tapasztalatokat. Fraxel CO2 előtte-utána Előzményeket és részleteket ITT láttátok, a felépülés 6 napig tart, tehát nem árt egy hetet rászánni erre az ügyre. Persze akit nem zavar ha így mutatkozik, akkor valójában 1-2 nap is elég otthon, mert aztán már semmilyen kellemetlenség nem érezhető..csak a látvány gáz.