Ugrás a fő tartalomra

Green Peel - túl a 24 órán

Az otthoni ápoló tartalma
Hát ez is eljött..végre

Szerencsémre az idei szuper green peel, önmagam részére elkövetett, legkedvezőbb lefolyású merénylet kapcsán semmilyen külső megrázkódtatás nem ért.

Előzmények ITT.

Tegnap annyi extrafontos szakmai információt próbáltam közölni, hogy a humor le is maradt, pedig nagyon mókás tud lenni egy-két helyzet, amibe bele kerülök az őrült lézereim-tetoválásaim-hámlasztásaim kapcsán.
ITT a pár évvel ezelőtti Green peel naplóm első napja, ami mennyire de mennyire máshogyan telt mint megöregedve, megkomolyodva se.



Használati utasítás a hámláshoz
Tegnap nem is meséltem, hogy természetesen parkolót a kozmetikától a lehető legtávolabb találtam, de persze amikor odasétáltam a bejárathoz már volt vagy ezer szabad hely..tipikus...persze, hogy ma jövök hámlasztani...korrekt.

Nagyon tetszik, hogy írásban is megkaptam az otthoni ápolás menetét. Nem mintha nem tudnám, de ez nagyon profi hozzáállás.
Indulás haza...

Green peel, mit-hogy-mikor utasítás
Hoztam napszemüveget, nem süt a nap, haj kienged, leenged, behúz, maximális takarás, futólépés a kocsihoz.

Persze, hogy a szalonból kifelé, vörösfejnek(én) szembejön egy kedves ismerőse, na de jujjj nagyon rohanok... jól vagy- jól..remélem nem vágta..hátha csak a rohanástól vagyok kammm piros, gondolom gondolja..na de mindegy is.

A kocsi, a jóleső biztonság... bár nem sötétített és kb. dél van, azaz a nap legfényesebb pontja. De érzem a biztonságos gépjármű jótékony takarását. Bár gyanítom engem kívül senkit sem érdekel a kinézetem...

Ezeket kell használnom a hámlásig
Hazaérek...délbe még nincs nagy mozgás, így a két, kettő, 2 db szomszédomat is elkerülöm...nagy veszélyben forogtam..érzitek?

Férj vidéken..na nem mintha nem látott volna már ennél cifrább állapotban is, na de pont azért, na..de..na

Szüleim pont beestek, mondtam, hozzatok kulcsot, ne kelljen így kimennem nyitni a kaput..persze, hogy nem hoztak..bár sosem felejtenek el semmit, ez persze kiesett..nem érzik át....

A bőrömről szó se esik, "biztos fáj a gyereknek a bőre, nem kérdezzük, nem tépjük föl a sebeket, de úgy viselkedünk mintha beteg lenne" hozzáállás tapasztalható. Hiába, az ember csak a szüleitől számíthat egy kis együtt érzésre, mégha egy kis kozmetikai beavatkozásról van is szó.
24 órás Green Peel, krém nélkül

Férj este haza,- annyit mondok 10 év, és ez nem a korát takarja-, szerintem próbál kedves lenni, nem beszélünk a fejemről..vagy lehet azt se venné észre, ha zöld lenne a hajam?
Ahh nem... azt mondta azt észre venné....mondjuk a múltkor a sima ombre meg a mostani melíros ombre váltásánál sem látott semmit, csak kikényszerítettem belőle, és inkább rámondta, hogy " naaa..de az látszik, hogy friss"...szuper...ez azért megnyugtat.
Nézem a jó oldalát, nem veszi észre, ha szépségbakikat vétek, és beletörődött, hogy egy őrültet vett el feleségül.

Persze poén halmok, hogy mennyi és milyen jellegű felfekvéseim lesznek a 4-5 nap alatt, amikorra "papírom van" arról, hogy nem kell kimozdulnom mert hámlik az arcom.
Igaz, hogy nők tucatjai végzik a szokásos napi rutint és érintkeznek emberekkel minden gátlás nélkül a green peel alatt is, de én erre nem vagyok képes, mert nincs ehhez önbizalmam, ha szépítjük, ha nem.
30 órás Green Peel lekrémezve

Az első 24 óra leteltével a bőr már lecsillapodott, a hámlás természetesen még nem indult meg, de már nem lángol és a színe sem olyan durva mint tegnap.
A mai reggel és este között is rengeteg változás állt be, mert látszik ahogyan a bőr "érik" és dolgozza magát a hámlás felé.
Érezhetően pergamenesedik, szárad a felszín, ami a homlok mimikán látható a legjobban.
Az a szurkáló érzés sincs már estére ami a green peel után frissen, mint amikor kaktusszal puszilkodik az ember.

Nem is a bőröm körül forognak a gondolataim- persze ehhez kellett egy jó szakember is- hanem próbálom a kényszerpihenőt hasznosan eltölteni. Végre előszedem az őszi cipőket, kidobom a felesleges számlákat, meghirdetem a megunt ruhákat és megnézek annyi filmet ami belefér.

Így belegondolva tudjátok mit? Mindenkinek kötelezővé tenném a Green peel-t, mert ez a várakozással teli időszak, amikor várod, hogy hernyóból pillangó légy, és az önmagaddal eltöltött percek és órák felérnek egy terápiával.
Kezd pergamenesedni - száradni a bőr

Megnövesztem a szőröm, nem mosom a hajam, nem lakkozom a körmöm, nem sminkelek és egész nap pizsamában tolom..Nincs stressz a dugóban, nincsenek váratlan fordulatok, unszimpatikus emberek..
...és amikor majd visszatérek a civilizációba, új bőrrel ami csak úgy roppan, feszes és könnyen sminkelhető, a friss hajammal amit végre van kedvem formára szárítani, szőrtelenül, leápolt körmökkel.... majd meglepődöm milyen sok szép ruhám van, amit most bátran és magabiztosan viselek (mert olyan szép a bőröm, hogy felvehetem), a dugó sem zavar, az emberekhez kipihent vagyok, és rájövök, hogy ha én elégedett vagyok akkor szép az élet, na akkor megdobom, hogy minden percet és minden fillért megért a dolog, mert újjá születtem, és nem csak a bőrömről beszélek...

Ha kétséged támad akkor egy jó szakember minden esetben megfelelően fog tájékoztatni, hogy az elvárásaidat milyen kezelésekkel tudja teljesíteni.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Milium, Xanthelasma...Avagy a szem környékén jelentkező "gríz"

Egy kedves kérdező hívta fel a figyelmemet erre a nem elhanyagolható jelenségre.. http://www.skinsight.com/adult/milia.htm Milium: gríz, ami elsősorban a szem környékén és járomcsonton található, nem gyulladt, zárt comedohoz hasonlító fehér hólyagok, amik kemény faggyút tartalmaznak. Kozmetikus vagy bőrgyógyász távolítja el, tűvel, lézerrel, elektromos kezeléssel. A "bőrprobléma kisokos" menüpont alatt találtok egyébként tömör, rövid infókat ABC rendbe szedve a jellemző bőrelváltozásokról.

Pattanás, korpás szeborrea és társai...avagy bőrprobléma kisokos

Aki rendszeresen olvas, biztos tudja, hogy olyan fogalmakkal is dobálózok ami nem mindenkinek tiszta. Korpás szeborrea/zárt comedo A bőrproblémák megnevezéseiben szeretnék most egy kis segítséget nyújtani. Akné/akne vulgaris: pattanás, amikor a faggyúmirigy elzáródik és a bacik miatt begyullad. Akne fulminans amikor nagy területen gyulladt aknés a bőr, akne conglobata pedig egy súlyos forma amikor ezek a csomók teljesen összegyulladnak. Általában folyékony genny van bennük. Jellemzően hormonális okai vannak.

Peptidek a barna bőrszínért avagy Melanotan II.

Lehet sokan hallottatok már róla, hogy van egy új módja a barnítási folyamatok hatékony növelésének, ez a peptidek csoportjába tartozó melanotan. Melatonan II. Ez a termék egyelőre csak külföldről rendelhető gyógyszerészeti termék, injekció és orrspray formájában szokás "magunkhoz venni". Mivel én még nem próbáltam ( és nem is fogom amíg ezt itthon nem helyezik forgalomba), viszont a környezetemben sokan, ezért gondoltam megosztom veletek az ismerőseim tapasztalatait, illetve amit én láttam.

Nucleofill, Profhilo, Volite, Skinbooster - azaz fiatalos és üde bőrt akarunk!

Akik az orvos esztétikában jártasak, azoknak biztosan nem kell bemutatnom a bőr szépségéhez hozzájáruló injekciós beavatkozások jelentőségét. Juvederm- Volite Nem, ezek nem arcfeltöltő vagy arcformázó eljárások, ezek azok, amiknek az ősanyja a klasszikus tűs mezoterápia. Azaz a beavatkozás "csupán" a bőrt próbálja hozzásegíteni ahhoz, hogy szebb és fiatalosabb kinézetű legyen. Viszont már sokkal hatékonyabb és stabilabb anyagokkal hozzá tudnak járulni a bőrünk jelentős és látványos változásához.  A skinbooster-ről és a műtét nélküli kezelésekről már ITT írtam egy könnyen emészthető összefoglalást, ha valaki gyorsan emlékeztetni szeretné magát. A többi címben említett kezelést pedig igyekszem összehasonlítani egymással, hogy könnyebb legyen a választás. Az viszont az első, hogy a kezelő orvosodra hallgass ne rám, hogy ő mit javasol neked. Akkor szokott gond lenni, amikor a választott orvosod nem dolgozik az általad választott termékkel...na akkor legyél okos... Nézz

Szakáll ápolása fillérekből..szakáll olaj, wax, balzsam és egyebek

Általános jelenség a trendi férfiak szakállnövesztése. Forrás: Pinterest Személy szerint sosem tetszett, de most nagyon átjött ez a hamvaiból felélesztett divat irányzat! Kevésbé jó megjelenésű hímneműeket is "felhoz", azaz egy trendi arcszőrzet jócskán javítani tud bárkin . Olyan mint a csajoknál a frufru vagy egy stílusos bátor hajszín, ami egy nem éppen baba arcú lányt is kiemel és különlegessé tesz. Biztos vagyok benne, hogy a kencéket gyártó cégek is lassan de biztosan ráfekszenek erre az irányzatra, és nem csak borotválkozó vagy azutáni termékek hadával fognak nyomulni, hanem jönnek az arcszőrzetet ápoló termékek is.