2014. 02. 13.

Tartósság??? Szemöldök-szemhéj gél tesztek

A múlt héten már ígértem, hogy többek közt az Anastasia DipBrow tartósságát szemléltetem nektek.
Anastasia, Elf, Essence, Mac, Sleek

Mivel ez úgy a legjobb, hogy általatok is ismert, könnyen hozzáférhető termékekkel hasonlítom össze, ezért most egy raklap egyéb krémes cucc strapabíró mivoltját is tesztelem nektek.

Lássuk mik is ezek: Elf-Cream eyeliner, Essence-Gel eyeliner, Mac-Paint pot, Sleek-Brow kit.


A színek egymás mellett
Akiket a konkrét termék tesztje érdekel kattintson a fenti linkekre, ott megtalálja a szín nevét és egyéb véleményeimet.

Akinek nincs kedve a linkekre kattintva megismerni a sminkeket, annak elmondom mire jutottam gondolatban mielőtt teszteltem volna együtt és egyszerre(!) őket.

A leggagyibb a Sleek-Brow kit, ezt tudtam, tiszta sor, mivel ennél egy profi szemhéjpúder is jobban bírja, ezt a cuccot még a frufrum is leszedi.
Dörzsölgetések nélkül
Aztán az Elf-Cream eyelinerre tippeltem, ez elég jól szuperált az árához képest, amikor szemhéjra önmagában satírozva használtam ( a képeken láthatjátok, hogy beszáradt, de még használható).
A Mac-paint pot is hasonlóan tartós nekem, de viszonylag világos színe miatt kicsit hátrányba indul a teszten.
Az Essence-Gel eyelinert eléggé tartósnak ismertem meg, nekem nincs rá panaszom ( a kenődés az más téma).
Viszont az Anastasia-DipBrow-t gondoltam nyertesnek a tartósság és kopásállóság terén.

Na de nézzük akkor a konkrét tesztet, ahol a színek mellett a következő kiképzést kapták a vonalkák : dörzsölés szárazon, dörzsölés nyálas ujjal ( fújjj..bocsi a falusi "nénnnye" életérzésért), dörzsölés vízzel, szappanos lemosás.
A melyik micsoda kérdéskört és a sorrendet az első képen tudjátok ellenőrizni, ahol a kezem alá raktam megfelelően egymás után, hogy mit láthattok.

A vizes és nyálas dörzsölés között nem történt extra változás, így külön nem dokumentálom.

Minden bevetés egymást követően lett sorra véve, tehát a végeredményen ( utolsó kép) a szárazon és nedvesen már megdörzsölgetett, és végül szappannal lemosott vonalkákat látjátok.



Száraz dörzsölés
Részletesebben:

-Száraz dörzsölés:
Anastasia-bírja
Elf-enyhe kopás
Essence-enyhe kopás
Mac-halványodás
Sleek-fele le is jött (leggyengébb láncszem)



Nyálas dörzsölés után
-Nyálas dörzsölés:
Anastasia-bírja
Elf-kopik
Essence-kopik
Mac-kopik
Sleek-ennyitől már szinte el is tűnt




Szappanos lemosás

-Szappanos lemosás :
Anastasia-ott van még a fele
Elf- lemosva, de látszik a helye
Essence- a fekete elég masszív, a barna gyengébb
Mac-lemosva, de látszik a helye
Sleek-nyoma sincs



Összefoglalva: Anastasia tud valamit..magasan lekörözte a mezőnyt ahogy gondoltam is a használata során.
Az Essence gél tus lehet feltapad bizonyos típusú szemhéjakon (nekem nem, én szeretem), de tartósság terén a második helyen végzett.
Az Elf és a Mac szinte egyszerre tűnt el, mégis a Mac nyert, mert jóval halványabb a szín, így ne csodálkozzunk, hogy hamarabb olvad bele a bőrbe.
A Sleek pedig komolytalan..
Az általam várt, úgymond papírforma lett a végeredmény, meglepetés nem ért, de azért jó volt tisztába lenni melyik termékkel mi az amit megtehetünk és mi az amit felejtsünk el.

3 megjegyzés:

  1. szia! Megkérdezhetem, hol szerezted be az Anastasia dip browt? Én a contour kitjével szemezek már egy ideje.

    VálaszTörlés
  2. http://sminkesmas.blogspot.hu/2014/02/anastasia-beverly-hills-szemoldok.html

    "Európában csak pár országban elérhető, ezért én Amerikából rendeltem a hivatalos weboldalról (18usd / db)."

    Az első mondat "anastasia" szava alatt levő linken mindent megtudhatsz, azért ide is bemásoltam.
    Pontosan a hivatalos weboldal linkjét is megtalálod az előző írásomban.

    VálaszTörlés
  3. Beautybayen meg mindig ingyenes a szallitas! :)

    VálaszTörlés

Örülök minden véleménynek, köszönöm, hogy időt fordítottál rám!

Megjegyzésed a jóváhagyásom után jelenik majd meg ( ezért nem látod azonnal amit írtál ), így biztosítom, hogy minden hozzászólást elolvassak!

Mail címet NE küldjetek itt, akkor írjatok mailt (sminkesmas@gmail.com), illetve reklám "szagú" weboldal linkeket sem fogok megjeleníteni, erre a célra az "Együttműködés" menüpontot ajánlom.

Köszönöm a megértést és a türelmet!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...