Ugrás a fő tartalomra

Alkoholmentes svédcsepp a bőrnek

Olyan régen adós vagyok ezzel, és annyiszor ígértem már, hogy már szinte ciki megírnom.
Csak 1% alkohol

Aki olvas az biztosan tudja, hogy nagy svédkeserű fan lettem, mert tökéletesen rendberakja a patis bőrömet, úgy hogy közben nincs tele ezer káros hatóanyaggal. Úgy látom a sebeken is segít, gyorsabban és szebben gyógyulnak tőle.

Aki olvasta ITT a svédcseppről íródott véleményemet, annak nem írom le újra a lényeget, aki nem olvasta fusson neki..ahh mekkora fordulat..:-)


A lényeg, hogy hosszútávon is működik a dolog, sokkal kevesebb a bőrproblémám mint bármilyen tonik használatakor, szóval nekem ez a top. Sajnos szünetelni ezzel sem árt, mint minden gyógynövénnyel ezzel is le kell állni, ami azt jelenti, hogy kb 1 hónap szünet javasolt egy hosszabb (pár hónap) használat után, mert különben nem lesz hatásos (mint általában minden gyógyszer).

Rábukkantam egy csak 1% alkoholt tartalmazó svédcseppre is, ezért természetesen ezt is bepróbáltam, de megmondom őszintén koránt sem hozta azt az áttörő sikert mint a másik, hagyományos alkoholos naturland nagy svédcsepp.

Azért nem kapkodtam el ezt a bejegyzést, mert nem voltam biztos benne, sőt, mintha mást akartam volna hinni-látni mint a valóság..de sajnos a hónapokig tartó ( óriási az üveg) használat rádöbbentett, hogy ez nem olyan jó nekem.

JutaVit svédcsepp
Nem tudom mire vélni, ez a típus valóban nem szárította bőrömet, viszont lehet erre a kis szárításra és az alkohol tartalom miatti fertőtlenítésre szükségem van, mert lényegében ez a svédcsepp semmilyen változást nem okozott, max olyat mintha az Ilcsi bármelyik gyógynövényes tonikját használtam volna.
 

Szép volt, jó volt, semmi rosszat nem tudok elmondani, de nem volt WOW élmény, mint a hagyományos naturland svédcsepp esetén, ami nálam minden tonikot levert. Kiemelném nekem problémás a bőröm..

Ettől függetlenül akinek semmi "extra" baja nincs a bőrével, annak nagyon jó alternatíva ezt megvenni, egyrészt mert nagyon sokáig elég, szerintem olcsóbb is mint más arctonikok, és természetes gyógynövény összetevői valóban erősítik és táplálják a bőrt.
Akik az alkoholtól tartanak, azoknak is jobb ez a megoldás mint a semmi, egyszerűen nekem a a hagyományos svédcsepp után ez gyengébbnek bizonyult, de semmiképpen nem akarok és nem is tudok negatív dolgot mondani róla.

Megjegyzések

  1. Én most a hagyományos, alkoholos svédcseppet használom tonikként (a Te hatásodra :), és nagyon szeretem. Nekem alapból kombinált bőröm van, de a szárazabb területeken sem húzódik utána a bőröm, sőt nagyon puha lesz. Szeretem, mert gyorsabban gyógyulnak a pattanások hegei és összehúzza a pórusaimat is. Tényleg bevált, de jó hogy írtad, hogy szüneteltetni kell, nem akarom, hogy hatástalan legyen.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is ezt tapasztaltam amit te.
      Igen szünet kell, mint minden gyógynövénynél ( gyógyteánál is), mert hatástalanná válik:-(

      Törlés
  2. Én is használtam régebben svéd cseppet, mindenféle tonikot kipróbáltam, ma már pattanásaim nem nagyon vannak, de sajnos a helyük megmaradt :( és van egy pár ilyen pici kis "heg" az arcomon, amitől szívesen megszabadulnék végre, de eddig még nem sikerült...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát ezzel sajnos én is így vagyok..persze a hegeket csak magamnak köszönhetem, de ezzel ugye nem sokra megyek..eső után köpönyeg..
      Halványítani lehet a hegeket, de visszacsinálni nem :-( f*ck

      Törlés
    2. Igen, én is magamnak köszönhetem, és ezzel tisztában is vagyok, sajnos :( ha találtál valami nagyon jó megoldást rájuk, vagyis ellenük, akkor várom nagyon a válaszodat :) előre is köszi :)

      Törlés
  3. írtam egy csomót de pont kihagyott kissé a net, úgyhogy nemtom elment-e végül, ha igen akkor sorry h ismétlem magam:D szóval, énis nagy svédcsepp használó vagyok, az alkoholos naturland változatot használom szintén, eleinte minden nap használtam de úgy nagyon szárított, úgyhogy áttértem a heti 2-3-ra és így nagyon bejött:) sokszor megfordult már a fejemben h megvegyem ezt az alkoholmentes változatot, de aztán mindig azzal beszélem le magam, hogy van amikor tényleg szükség van az alkohol erejére, pl mikor célzottan a problémára "ecsetel" az ember. szóval lehet egy kis üveggel mindkettőből kéne tartanom itthon:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azért szünetet te is tarts, mert aztán nem lesz hatásos..
      Én is így vagyok ezzel mint te:-)

      Törlés
  4. Én is használtam már, de nekem sajnos nem vált be, azt vettem észre.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát én ezzel az alkohol mentessel voltam valahogy így..de a másik nekem szupi ( a drogériás patis tonikokhoz hasonlítva, és bevallom az Ilcsi tonikoknál is jobb volt nekem)

      Törlés
  5. Gmm nem láttam az előző ezzel foglalkozó bejegyzésedet, köszi h belinkelted! :) Remélem itt is kapható svédcsepp, a leírásod alapján pont jó lenne nekem is, köszi a tippet! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem tényleg jobb mint bármilyen tonik, remélem nálad is működni fog.
      Olyan olcsó, ennyit megér..

      Törlés
  6. Én a normál Naturlandos svédcseppet használom amikor egy-egy makacsabb pattanás jön ki rajtam, vagy ha szeretném, hogy gyorsabban gyógyuljon a bőröm! Nekem nagyon-nagyon bevált! :)

    VálaszTörlés
  7. Bevallom én még soha nem hallottam erről, pont azért nem használom a zsíros bőrre való tonikomat, mert még zsírosabb lesz tőle a bőröm, mint annak előtte volt. Egyelőre még idegenkedek ettől, de meghökkentően újszerű nekem ennek a termének ilyetén módon történő használata, úgyhogy elképzelhető hogy nekiugrok :)

    VálaszTörlés
  8. Én teafa olajat használtam eddig pattikra (tonizálásra semmit), de az a tömény olajossága (nem meglepő módon :D) miatt nekem nem igazán hatott sajnos, ezért épp hasonlóan természetes alternatívára vadászok, úgyhogy köszi a tippet. :)

    VálaszTörlés
  9. Létezik Mauers Svédcsepp 2,5% alkohol tartalommal, bár én még nem próbáltam, azt használja esetleg valaki?

    - gale -

    VálaszTörlés
  10. Újra elolvastam a korábbi bejegyzésedet is; bár már akkor is vonzó megoldásnak tűnt a svédcsepp használata tonikként, végül nem léptem. Részben azért, mert épp két üveg tonikom volt itthon, részben azért, mert - hál' Istennek - problémamentes bőröm van, így az én törekvéseim leginkább ennek az állapotnak a fenntartására irányulnak, vagyis a bőrt erősen szárító vagy zsírosító ápolók automatikusan kiesnek. Most viszont fogytán az épp használt tonikom, és vadászatra készülök valamilyen alkoholmentes vagy nagyon alacsony alkohol tartalmú cucc után. Ez az 1%-os alkohol tartalom biztatónak tűnik. Látványos problémák híján számomra eredményt az jelent, ha a jelenlegi állapotot tudom állandósítani, ezért ki fogom próbálni ezt az általad ajánlott terméket, és amennyiben megfelel, beépítem a napi rutinomba. Örülnék neki, ha így lenne, mert a már bejáratott darabokkal váltogatva tudnám használni. Én is úgy látom, hogy az időnkénti szüneteltetés akkor is jó hatással bír, ha egy-egy termék egyébként bevált. Szintén köszönöm a tippet. Ella

    VálaszTörlés
  11. Nekem is alkoholmentes van, de nem hasznalom folyamatosan. Olyan egetrengeto valtozasokat nem tapasztalok, ugyhogy mindig elfeledkezem rola. Mikor meg van egy-ket patti, akkor meg mindent rakenek, amit eppen a szekrenyemben talalok. Szoval ki tudja melyik hat?:) Szerintem leginkabb az ido mulasa:)
    DE egyebkent en szeretem a boromet a hasznalata utan, olyan friss lesz tole

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Örülök minden véleménynek, köszönöm, hogy időt fordítottál rám!

Megjegyzésed a jóváhagyásom után jelenik majd meg ( ezért nem látod azonnal amit írtál ), így biztosítom, hogy minden hozzászólást elolvassak!

Mail címet NE küldjetek itt, akkor írjatok mailt (sminkesmas@gmail.com), illetve reklám "szagú" weboldal linkeket sem fogok megjeleníteni, erre a célra az "Együttműködés" menüpontot ajánlom.

Köszönöm a megértést és a türelmet!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Milium, Xanthelasma...Avagy a szem környékén jelentkező "gríz"

Egy kedves kérdező hívta fel a figyelmemet erre a nem elhanyagolható jelenségre.. http://www.skinsight.com/adult/milia.htm Milium: gríz, ami elsősorban a szem környékén és járomcsonton található, nem gyulladt, zárt comedohoz hasonlító fehér hólyagok, amik kemény faggyút tartalmaznak. Kozmetikus vagy bőrgyógyász távolítja el, tűvel, lézerrel, elektromos kezeléssel. A "bőrprobléma kisokos" menüpont alatt találtok egyébként tömör, rövid infókat ABC rendbe szedve a jellemző bőrelváltozásokról.

Pattanás, korpás szeborrea és társai...avagy bőrprobléma kisokos

Aki rendszeresen olvas, biztos tudja, hogy olyan fogalmakkal is dobálózok ami nem mindenkinek tiszta. Korpás szeborrea/zárt comedo A bőrproblémák megnevezéseiben szeretnék most egy kis segítséget nyújtani. Akné/akne vulgaris: pattanás, amikor a faggyúmirigy elzáródik és a bacik miatt begyullad. Akne fulminans amikor nagy területen gyulladt aknés a bőr, akne conglobata pedig egy súlyos forma amikor ezek a csomók teljesen összegyulladnak. Általában folyékony genny van bennük. Jellemzően hormonális okai vannak.

Tényleg olyan nagy szám? Retin A a lézer helyett? Kipróbáltam..

Sokan várják már ezt a bejegyzést, hisz idén télen elmaradt a lézer, vagy bármilyen extra kezelés az életemből. Retin-A - 0.05% Valami miatt..mi miatt? Az az oka, hogy bőrgyógyásszal sikerült Retin A krémet felíratnom, és mivel ez itthon nem kapható, így a receptet külföldön kiváltanom . Nagyon nagy reményekkel és extrán bezsongva kezdtem meg a krém használatát a télen, látva a sok interneten fellelhető csodás átváltozást amit a gyógyszertári A vitaminos krémek okoztak.

Gyógyszertári kenceficék

Glyco-A , Fucidin, Davercin, Dalacin-T,  Neogranormon, Skinoren, Zineryt, Akneroxid Az itt látható kis csokor épp a jelenlegi készletet tükrözi, ennél volt nagyobb gyűjteményem is :-)

Frakcionált CO2 lézer - Összegzés

Ígértem nektek, hogy 3 kezelés végeztével összegzem a tapasztalatokat. Fraxel CO2 előtte-utána Előzményeket és részleteket ITT láttátok, a felépülés 6 napig tart, tehát nem árt egy hetet rászánni erre az ügyre. Persze akit nem zavar ha így mutatkozik, akkor valójában 1-2 nap is elég otthon, mert aztán már semmilyen kellemetlenség nem érezhető..csak a látvány gáz.