Ugrás a fő tartalomra

Milani The Multitasker púder a Mac Studio Fix helyett?

Milani púder 04, 06
A Milani márkát sokan ismeritek a kedvező árfekvése miatt. Sajnos itthon a webshopos beszerezhetőség végett nem mindenki meri megvásárolni, hisz nagyon fontos egy sminkcucc választásánál, hogy annak színét be tudjuk azonosítani, vagy leginkább magunkon kipróbálni.

Én is nagyon sokat gondolkoztam, mert persze vannak olyan dolgok amivel az ember kevésbé lőhet mellé, mint egy pirosító vagy szájkontúr ceruza, de az alapozók vagy púderek terén már más a helyzet.

Napokig bújtam a netet, hogy találjak megfelelő színmintát vagy egyéb információt, az általam kiválasztott púderre.... persze nem volt elegendő ez sem, mert úgy a legjobb ha az összes színt láthatjuk egybe, vagy segítségnek ott van mellette egy közismert márka színkódjai vagy felkent színei összehasonlításképpen.

Milani Multiasker púder
A Milani Multitasker púdereket sokan a Mac studio fix púderekhez hasonlítják, így kíváncsi voltam én is, hogy ez mennyire igaz..... persze töredék áron nem támasztottam nagy elvárásokat a dolog felé, de azért ki kellett próbálnom.

Nos a Mac-hez szokott olvasókat tájékoztatom, hogy nyugodjanak meg, természetesen nem Mac minőség, de nagyon jó ehhez az árhoz képest.
Ami a problémám volt vele, az pedig az, hogy sokkal foltosabb és feltűnőbb a bőrön, mint a Mac studio fix ( szárazon).
Egyébként nagyon jól használható, szép színekben kapható a púder.

A meganagy hype-nak pedig az oka: - a púder kinn 6-7 dollár ( itthon 2000ft ), ez egy nagyon alacsony ár, így ez már egy plusz pont a terméknek, és ehhez az árhoz képest egy igen jó minőséget kapunk.

04-light tan, 06-medium tan
-A csomagolás nekem nem tetszik, nagyon műanyag, olyan érzésem van, hogy kinyitom és eltörik, de nagyon sokan odavannak ezért a nagy aranyozott műanyag dobozért, mert ebbe látják a luxust ( amit nekem inkább a letisztult, szögletes, matt, jó tapintású csomagolások jelentenek ).

-A púder ránézésre és kipróbálása során CSAK a nagyon kritikus és sokat tapasztalt emberkéknek okozhatnak "jó-jó, de nem az igazi" feelinget, azaz nem mindegy az ember mit próbált előtte, így mihez viszonyít.
Az én esetemben is ez miatt jött ki, hogy ez nem olyan egyenletes és még annyira sem természetes hatású, mint a Mac stuido fix púdere ( pedig sokan azt se tartják -púderként használva- eléggé természetesnek).
Mac Nc35,C4 és Milani 04,06

-Bejön még a képbe a bőrtípus is, amitől függ, hogy kinek mi működik az arcán ( én inkább száraz bőrű vagyok mint normál ), nekem kicsit azért beleült olyan ráncokba amiről nem is tudtam anno, amíg más púdert használtam.

-Irritációt vagy pattanást nem okozott, a Mac-el nem kell felfrissíteni a sminkemet egy normál nap után, viszont a Milani púdernél 4 óránként érdemes a tükörbe nézni, mert nem egyenletesen "kopik".
A púdert rengeteg alapozóval kipróbáltam, a negatív tulajdonságait nem küzdötte le egy alapozóval közreműködve sem.
Mac nc35, c4, Milani 04, 06

-A színmintán láthatjátok, hogy a Mac Nc35, C4 mellett hogyan néznek ki a 04-06-os Milani púderek.
A 04.-es az nc 35-ös színhez áll közel, viszont sárgásabb annál, és szerintem a képen is látszik, hogy nem olyan egyenletes ahogy a kezemre húztam.

A 06-os színt téli bronzosítónak vettem, arra tökéletesen tudom használni, nyárra kevés lesz. Mint látjátok, hogy nem látjátok rajtam... a Mac C4-az én színem (a studio fix púder esetén...mert vigyázzatok, a Mac eltérő termékeinek számozása nem ugyan olyan színeket takarnak ).

Kinek ajánlom? Akik nem akarnak sokat költeni, de szeretnének egy jó púdert kipróbálni. Nagyon zsíros és nagyon száraz bőr problémáit nem küzdi le a púder, ahhoz elég "általános". Kezdőknek, spórolás esetén, fiataloknak szerethető terméke lesz, biztos újra fogják vásárolni, ha a bőrükkel is kompatibilis.

Belülről ezt tudja
Összefoglalva:
Nagyon kellemes termékeknek találom a Milani kozmetikumokat, de tartsátok szem előtt, hogy bár jó termékekről van szó, ne várjatok olyan minőséget amit ennél 2-3-szor drágább professzionális sminkes termékek nyújtanak. Itt is megvan ez a különbség, de aki nem sminkes vagy nem extrán kifinomult a sminkelés terén annak nagyon jó választás.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Milium, Xanthelasma...Avagy a szem környékén jelentkező "gríz"

Egy kedves kérdező hívta fel a figyelmemet erre a nem elhanyagolható jelenségre.. http://www.skinsight.com/adult/milia.htm Milium: gríz, ami elsősorban a szem környékén és járomcsonton található, nem gyulladt, zárt comedohoz hasonlító fehér hólyagok, amik kemény faggyút tartalmaznak. Kozmetikus vagy bőrgyógyász távolítja el, tűvel, lézerrel, elektromos kezeléssel. A "bőrprobléma kisokos" menüpont alatt találtok egyébként tömör, rövid infókat ABC rendbe szedve a jellemző bőrelváltozásokról.

Pattanás, korpás szeborrea és társai...avagy bőrprobléma kisokos

Aki rendszeresen olvas, biztos tudja, hogy olyan fogalmakkal is dobálózok ami nem mindenkinek tiszta. Korpás szeborrea/zárt comedo A bőrproblémák megnevezéseiben szeretnék most egy kis segítséget nyújtani. Akné/akne vulgaris: pattanás, amikor a faggyúmirigy elzáródik és a bacik miatt begyullad. Akne fulminans amikor nagy területen gyulladt aknés a bőr, akne conglobata pedig egy súlyos forma amikor ezek a csomók teljesen összegyulladnak. Általában folyékony genny van bennük. Jellemzően hormonális okai vannak.

Tényleg olyan nagy szám? Retin A a lézer helyett? Kipróbáltam..

Sokan várják már ezt a bejegyzést, hisz idén télen elmaradt a lézer, vagy bármilyen extra kezelés az életemből. Retin-A - 0.05% Valami miatt..mi miatt? Az az oka, hogy bőrgyógyásszal sikerült Retin A krémet felíratnom, és mivel ez itthon nem kapható, így a receptet külföldön kiváltanom . Nagyon nagy reményekkel és extrán bezsongva kezdtem meg a krém használatát a télen, látva a sok interneten fellelhető csodás átváltozást amit a gyógyszertári A vitaminos krémek okoztak.

Gyógyszertári kenceficék

Glyco-A , Fucidin, Davercin, Dalacin-T,  Neogranormon, Skinoren, Zineryt, Akneroxid Az itt látható kis csokor épp a jelenlegi készletet tükrözi, ennél volt nagyobb gyűjteményem is :-)

Nucleofill, Profhilo, Volite, Skinbooster - azaz fiatalos és üde bőrt akarunk!

Akik az orvos esztétikában jártasak, azoknak biztosan nem kell bemutatnom a bőr szépségéhez hozzájáruló injekciós beavatkozások jelentőségét. Juvederm- Volite Nem, ezek nem arcfeltöltő vagy arcformázó eljárások, ezek azok, amiknek az ősanyja a klasszikus tűs mezoterápia. Azaz a beavatkozás "csupán" a bőrt próbálja hozzásegíteni ahhoz, hogy szebb és fiatalosabb kinézetű legyen. Viszont már sokkal hatékonyabb és stabilabb anyagokkal hozzá tudnak járulni a bőrünk jelentős és látványos változásához.  A skinbooster-ről és a műtét nélküli kezelésekről már ITT írtam egy könnyen emészthető összefoglalást, ha valaki gyorsan emlékeztetni szeretné magát. A többi címben említett kezelést pedig igyekszem összehasonlítani egymással, hogy könnyebb legyen a választás. Az viszont az első, hogy a kezelő orvosodra hallgass ne rám, hogy ő mit javasol neked. Akkor szokott gond lenni, amikor a választott orvosod nem dolgozik az általad választott termékkel...na akkor legyél okos... Nézz