Ugrás a fő tartalomra

A Milani legnépszerűbb pirósítói : Rose VS Baked

Milani Rose és Baked pirosító
A Milani rendelésem előzményeit ITT olvashattátok, ahol a Multitasker púdert teszteltem nektek.
A bőröm a Mac szerint Nc35-C4-Nc40 vonalon mozog, vagy máshonnan megközelítve meleg, olívás, nem túl világos szín vagyok, amit nem mellékes közölnöm a pirosítók tesztjei előtt.

A két legnépszerűbb pirosítót, a két legnépszerűbb színben mutatom most be nektek.


Milani Rose powder blush: az óriási méretű rózsa formájú pirosítót nagyon sokan kedvelik, ezért repültem rá, és a Romantic rose színt választottam, mert nagyon univerzálisnak gondoltam, nem véletlenül ez a legeladottabb szín.
A dobozban amikor megláttam, kissé emlékeztetett a Mac powder blush Small Vanity színére, de felkenve a Mac-nek van egy kis fénye, és sötétebb, bordósabb mint a Romantic rose, így mégsem hasonlítanak annyira mint elsőre gondoltam.
A két színt kikenve is lefotóztam, ami nem csak az eltérést mutatja jól, hanem a Milani Rose minőségét is. A tenyeremen jól látszik, hogy míg a Mac nem ül a ráncokba, nem kiemeli, hanem egyenletesen fedi, addig a Milani extrán kiemelve, porosan külön életet él a bőrön.
Milani és Mac hasonlóság

Az árnyalat valóban csodás, bár a bőrömön alig látszik, de pont ilyen színt kerestem mert nagyon természetes. 
Azért szuper pigmentáltnak nem mondanám, aki ezt annak mondja, javaslom fáradjon el az Ó utcai sminkboltba, hogy tudjon viszonyítani (bár lehet, inkább nekem kéne a olcsó drogériás sminkcuccok közé túrnom, és akkor lehet ezt is szuper pigmentáltak érezném, úgyhogy csak nézőpont kérdése).

Milani Romantic rose VS Mac Small vanity
A nagyobb probléma az a pirosítóval, hogy száraz vagy szárazra sminkelt ( púderes) bőrre nem jól tapad, így ami a mac pírekkel 1-2 ecsetvonás, az itt 4-5 rétegezés. Ezzel nincs egyébként semmi gond, mert az ára is fele annyiba kerül (3000ft), és mennyiségre több mint a duplája (mac 6g, milani 17g).

Ez a termék egyébként nem foltos nekem ( lehet az enyhe szín miatt nem jön ki ez a probléma), de sokan ezt is nehezményezik.

Nagyon szélsőséges véleményeket olvastam a külföldi oldalakon a Rose pirosítókról.
A termék legnagyobb baja, hogy nagyon "poros" így nem tapad megfelelően csak akkor ha valaki nem használ púdert, így vagy csak az alapozóra vagy a puszta (nem száraz) bőrére keni, vagy zsírosabb a bőre.

Figyelni kell arra is, hogy a Rose szériából rendszeresen adnak ki limitált kiadásokat, amikből van fényes is, és ezeknek a minősége teljesen eltér az alap szériától ( ami itthon a 01, 05, 08 -as szín ).

17 gramm (!!) és 3,5 gramm
Kipróbáltam keményebb merevebb pirosító ecsettel, ami sokkal jobban karcolja a terméket is, így többet felvesz ( tehát az 5-réteget sikerült 2-re csökkenteni), de ettől függetlenül poros maradt a finish az arcomon, amit aztán arcpermettel ( pl. ásványvíz spray) neutralizálok. A Mac píreknél ha ezzel az ecsettel esnék neki, amivel ezt használom szerintem mehetnék fellépni a Fővárosi Nagycirkuszba, annyi pigment ugrana a fejemre, így ehhez a Milani pirosítóhoz külön ecsetet használok.

Romantic Rose és Luminoso
Kinek ajánlom? Száraz bőrűeknek nem feltétlenül, de ha nem gond nekik többször a festékért nyúlni, és nem gond nekik a matt púderes hatású pír, akkor uccu neki, mert nagyon szép a szín. Ha valaki a nagy Ő-t keresi, akkor inkább spóroljon hozzá ugyan ennyit és irány a Mac, ha pedig csak az extra pigmentáltság a lényeg, akkor az Ó utcában válogasson, mert ott 1300-4000ft között profi termékeket kap. Ráncokra sem a legjobb, lásd a képen.

Baked blush: azt mondják, hogy ha a Rose blush nem jön be, akkor a Baked biztos bejön...hát biztos nem a csomagolásra gondoltak...
Hát valóban más jellegű a két termék, már ahogy az ecsettel belenyúlsz érezni fogod, mert a Baked pirosítóból többet tudsz felvenni az ecseteddel, így vissza is tértem a jó kis puha ecsetemhez.
Baked- belülről

A csomagolás az a szokásos gagyi műanyag, de ráadásul belül "lapozható", kistükör, kisecset, mint az oviban.. Használja ezt valaki? Szökőévben lehet, amikor rájön, hogy mindent otthon hagyott, kivéve ezt a pírt, de amúgy? Én fogtam és leragasztottam, mert nyitásnál repül minden, illetve nagyon nem stabil így az egész, tehát statikailag nem jó tervezés.

Természetesen a Luminoso szín lett a befutó.

A baked vonalon nem matt hanem különböző mértékben fényes színeket találunk. Szintén nem tűnik ki a bőröm színéből, így nagyon természetes.

Tessék rajtam megkeresni a színeket
Azért titokban megvallom, kicsit reméltem, hogy erősebb barackos lesz az árnyalat.
Sajnos a fényessége kiemeli a bőrhibákat, de ez nem mindenkit érint, és nem is a termék hibája.
Nagyon szép finom pigmentű termékről van szó, nekem jó alternatíva a nemrég tesztelt Kiko pirosítómra, bár az "simább" és pigmentáltabb volt.
Igazán csak a színnel nem vagyok elégedett, mert az NC35-ös bőrömön nem igazán van színe, inkább csak fénye a terméknek...megoldás: más szín kipróbálása.
A termék ára 2500 ft
Próbálkozás 2.

Kinek ajánlom? Mindenkinek aki szeretne magának olcsón egy jó minőségű fényes pirosítót. Vigyázzatok a szín választásánál, mert fotón csalóka, illetve a neten talált képeken általában igen világos vagy kékes árnyalatú bőrön próbálták, és melegebb vagy sötétebb bőrön nem úgy él a szín. Én természetes mivoltjában, száraz bőrön próbáltam, úgy ennyit tud. Jobban tapad és pigmentáltabb a Rose-nál, így nem zárkózom el további színek kipróbálásától sem.


Összefoglalva: a Rose vonal az én esetemben nem hozta meg az elvárt minőséget...sőőőőt, de valahogy mégis érte nyúlok, mert nagyon szép a színe a bőrömön.  
Igazi "hideg évszakos" jó választás, amikor érdekesen festene az ember ennél élénkebb pírekkel. Nagyon jó "puhító" szín még szemfestés esetén is, így mégis megszerettem, és inkább én próbálok meg a termékhez alkalmazkodni, mint ő hozzám....
Aztán inkább más fényekkel

A Baked széria pedig egy nagyon ígéretes pirosító, a szín az én esetemben nem igazán tud úgy érvényesülni mint az igazán világos bőrökön, de jó vele dolgozni, a csomagolástól eltekintve nem találok rajta fogást. Biztos próbálok még további színeket is.

A képeken próbáltam a valóságot mutatni, mert én is rákerestem a színekre mielőtt megvettem, de mindenhol jó erős és pigmentált képeket találtam.
Nos én nem zsíros bőrre vagy zsíros ujjakkal tuningoltam, hanem ecsettel dolgoztam rá a normálisan száraz bőrömre ahogy te is tennéd az arcodra..íme az eredmény...szemüvegeket föl!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Milium, Xanthelasma...Avagy a szem környékén jelentkező "gríz"

Egy kedves kérdező hívta fel a figyelmemet erre a nem elhanyagolható jelenségre.. http://www.skinsight.com/adult/milia.htm Milium: gríz, ami elsősorban a szem környékén és járomcsonton található, nem gyulladt, zárt comedohoz hasonlító fehér hólyagok, amik kemény faggyút tartalmaznak. Kozmetikus vagy bőrgyógyász távolítja el, tűvel, lézerrel, elektromos kezeléssel. A "bőrprobléma kisokos" menüpont alatt találtok egyébként tömör, rövid infókat ABC rendbe szedve a jellemző bőrelváltozásokról.

Peptidek a barna bőrszínért avagy Melanotan II.

Lehet sokan hallottatok már róla, hogy van egy új módja a barnítási folyamatok hatékony növelésének, ez a peptidek csoportjába tartozó melanotan. Melatonan II. Ez a termék egyelőre csak külföldről rendelhető gyógyszerészeti termék, injekció és orrspray formájában szokás "magunkhoz venni". Mivel én még nem próbáltam ( és nem is fogom amíg ezt itthon nem helyezik forgalomba), viszont a környezetemben sokan, ezért gondoltam megosztom veletek az ismerőseim tapasztalatait, illetve amit én láttam.

Pattanás, korpás szeborrea és társai...avagy bőrprobléma kisokos

Aki rendszeresen olvas, biztos tudja, hogy olyan fogalmakkal is dobálózok ami nem mindenkinek tiszta. Korpás szeborrea/zárt comedo A bőrproblémák megnevezéseiben szeretnék most egy kis segítséget nyújtani. Akné/akne vulgaris: pattanás, amikor a faggyúmirigy elzáródik és a bacik miatt begyullad. Akne fulminans amikor nagy területen gyulladt aknés a bőr, akne conglobata pedig egy súlyos forma amikor ezek a csomók teljesen összegyulladnak. Általában folyékony genny van bennük. Jellemzően hormonális okai vannak.

Nucleofill, Profhilo, Volite, Skinbooster - azaz fiatalos és üde bőrt akarunk!

Akik az orvos esztétikában jártasak, azoknak biztosan nem kell bemutatnom a bőr szépségéhez hozzájáruló injekciós beavatkozások jelentőségét. Juvederm- Volite Nem, ezek nem arcfeltöltő vagy arcformázó eljárások, ezek azok, amiknek az ősanyja a klasszikus tűs mezoterápia. Azaz a beavatkozás "csupán" a bőrt próbálja hozzásegíteni ahhoz, hogy szebb és fiatalosabb kinézetű legyen. Viszont már sokkal hatékonyabb és stabilabb anyagokkal hozzá tudnak járulni a bőrünk jelentős és látványos változásához.  A skinbooster-ről és a műtét nélküli kezelésekről már ITT írtam egy könnyen emészthető összefoglalást, ha valaki gyorsan emlékeztetni szeretné magát. A többi címben említett kezelést pedig igyekszem összehasonlítani egymással, hogy könnyebb legyen a választás. Az viszont az első, hogy a kezelő orvosodra hallgass ne rám, hogy ő mit javasol neked. Akkor szokott gond lenni, amikor a választott orvosod nem dolgozik az általad választott termékkel...na akkor legyél okos... Nézz

Szakáll ápolása fillérekből..szakáll olaj, wax, balzsam és egyebek

Általános jelenség a trendi férfiak szakállnövesztése. Forrás: Pinterest Személy szerint sosem tetszett, de most nagyon átjött ez a hamvaiból felélesztett divat irányzat! Kevésbé jó megjelenésű hímneműeket is "felhoz", azaz egy trendi arcszőrzet jócskán javítani tud bárkin . Olyan mint a csajoknál a frufru vagy egy stílusos bátor hajszín, ami egy nem éppen baba arcú lányt is kiemel és különlegessé tesz. Biztos vagyok benne, hogy a kencéket gyártó cégek is lassan de biztosan ráfekszenek erre az irányzatra, és nem csak borotválkozó vagy azutáni termékek hadával fognak nyomulni, hanem jönnek az arcszőrzetet ápoló termékek is.