2013. 04. 03.

Már a Bloglovin-on is megtalálsz

http://www.bloglovin.com/blog/3623375/?claim=3grsf48vxnw
Follow my blog with Bloglovin
Ezt a kis rózsaszín gombot oldalt is megtalálod az oldalamon.

Most, hogy a sminkbox letette a lantot (amit amúgy imádtam, mert magyar blogokat jelentetett meg egy helyen, egy adott témában), ezért kénytelen voltam egy másik helyet keresni ahol tudok nézelődni ( bár sajnos "magyar blogok" szűrési lehetőséget nem találtam rajta).

UPDATE: köszönöm a kedves olvasóknak, hogy felnyitották a szemem, és jelezték, hogy a sminkbox után is van élet és hasonló formában lehet szemezgetni a blogbejegyzések között a Púder pamacs oldalon ( hurrá ).

Ha a google is beszünteti nyáron a követési rendszerét, még inkább meg leszünk lőve, ezért már most regisztráltam a Bloglovin-ra ahova importáltam a már elmentett és szívesen olvasott blogokat is ( ezt fölajánlja a rendszer, ha a google fiókoddal regisztrálsz), így azokat a saját felületemen továbbra is tudom kezelni és követni egy helyen.

Sok nálam értelmesebb és részletesebb leírást találtok a Bolglovin használatáról a neten, keressetek rá.
Esetleg további ötletek, vagy felületek, ahol érdemes jelen lenni?

6 megjegyzés:

  1. www.puderpamacs.hu
    Ők olyanok, mint a Sminkbox volt. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ahh thx...nem tudtam :-O kicsit le vagyok maradva hupsz..

      Törlés
  2. a puderpamacs.hu jó alternatíva a sminkbox helyett :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm..és még jelen is vagyok..mik vannak :-)

      Törlés
  3. http://www.puderpamacs.hu az új sminkbox és még sokkal jobb is! ;) (de már biozti megírta valaki, csam mgé nem jelenítetted meg)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hú, de képben vagytok, megmondom őszintén kb 1 hónapja alig neteztem, illetve nem is kerestem rá a neten, hogy mi van a sminkbox után, úgyhogy milllllllió köszönet!

      Törlés

Örülök minden véleménynek, köszönöm, hogy időt fordítottál rám!

Megjegyzésed a jóváhagyásom után jelenik majd meg ( ezért nem látod azonnal amit írtál ), így biztosítom, hogy minden hozzászólást elolvassak!

Mail címet NE küldjetek itt, akkor írjatok mailt (sminkesmas@gmail.com), illetve reklám "szagú" weboldal linkeket sem fogok megjeleníteni, erre a célra az "Együttműködés" menüpontot ajánlom.

Köszönöm a megértést és a türelmet!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...