Ugrás a fő tartalomra

Na ebből bevásároltam! Lush 50% off

A Lushnál mindig van valami akció, a weboldalukon ITT találod az aktuális listát.
Forrás: lush.hu

Én most a Midnight Massage tömbre csaptam rá nagyobb tételben, mert nagyon elégedett vagyok vele, és nagyon nem örülök, hogy ez egy limitált termék volt, mert nagyon bejövős lett :-(.

Az összetevők is sokkal jobbak mint egy átlagos testápolónál, viszont természetesen azért nem bio a cucc..
A Lush amúgy sem 100% bio vagy natúr kozmetikum ( aki esetleg nem tudná).



Mikor bekentem vele magam még a kiskutyámon is láttam, hogy nagyon tetszik neki, tiszta belelkesedett, a férjemnek előadtam a hivatalos dumát róla, hogy "jázmin meg vanília..." ...erre egyszerűen rövidre fogta, és rávágta, hogy nem..ez gyöngyvirág...és lám tényleg :-D

Ha emlékeztek még a '90-es évek gyöngyvirág spay lázára - és ez jól érintett titeket- akkor ezt imádni fogjátok, mert nagyon finom, olyasmi, de mégsem, illetve egy update kiadásban ( és itt most nem a Norbiékra gondolok)....
Ha nem szerettétek, gyorsan tessék innen elkattintani, mielőtt behánytok :-)..
Ha kb akkor születtetek akkor pedig kattintsatok IDE.. és bocs, de ez kihagyhatatlan volt :-D !

Én szeretem a különleges és "más" illatokat, nem vagyok egy virágoskert típus, általában a friss vagy a fás vagy egzotikus illatokra bukok, de ez megfogott.

Na szóval ez egy masszázs tömb amit én testápolónak használok... és gyorsan rohanjatok a boltokba, ha érdekel, mert a készlet erejéig kapható, jelenleg 50%-al olcsóbban.
A webshopban ITT találjátok még(!) meg.

Én vettem egyet, kipróbáltam, majd másnap rohantam vissza és még 3 jött velem haza..vennék többet is, de félek nem maradna illatos vagy megromlana-kicsapódna.
Jelenleg a használaton kívülieket műanyag dobozban őrzöm 15-20 fok között.

Első használatkor szép bronzos fényű lesz a bőr, mert be van hintve a termék, de ahogy kopik belül nem lesz ilyen.

Nagyon tartós az illata, imádom!

Könnyen olvad a bőr hőmérsékletén, sokszor csak úgy végighúzom a karomon vagy a lábamon.
Nyáron általában nem olyan hálásak ezek a termékek mert ragacsosak és zsírosak, télen viszont szupi.
Egyszerűen csak át kell simítani vele a bőrt és kész. Érdemes dobozban vagy műanyag zacsiban tárolni.

Egy ilyen tömb elég lassan fogy, szóval megéri az árát az fix!
Aki nem szereti a zsírosabb testápolókat azoknak nem ajánlom, száraz bőrre viszont szupi, kakaó és shea vaj az alapja, amit oliva olaj tetéz.

Szeretitek ezt a terméket, vagy melyik testápoló tömb a kedvencetek a Lushtól?
Semmi gáz ha valakinek nem jön be, én jelenleg odavagyok érte...lehet a hormonok vagy a régi szép emlékek ;-)

Megjegyzések

  1. szeretem ezeket a masszázs tömböket, nekem a Bomb Cosmetics-től van egy felhőcske tömböm, tesómnak meg a Lush-ban vettem egy csokis szívecskét, ami még csillámos is :D szerintem elég jól hidratálnak, és egyáltalán nem macerás a használatuk...páromnak is bejött:P:D már maga a használata is felvidít, olyan jó érzés kézbevenni:) nagyon sokáig elegendőek, én a kis felhőcskémet szeptemberben vettem és még mindig megvan:D igaz, nem is használom minden nap...lehet, h beújítok erre a "salvador dalí-féle" órára, a gyöngyvirágot amúgy is imádom:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, szerintem is kiadósak!
      És ezt a design-t én is imádom:-)..az illatot is..

      Törlés
  2. Nekem az Each Peach van meg, és az is nagyon szuper :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen az nekem is volt, az illatát imádtam, de ez sokkal tartósabb és valahogy jobb ennek az állaga (nekem)

      Törlés
  3. Na ebből én csak szeretnék bevásárolni :) Nálunk ilyen üzlet nincsen sajnos. Tudom,hogy van webshop(szállítási ktsg is, de szeretnék inkább körbeillatozni és úgy kiválasztani,amit megveszek. Sajna illat nélkül nehéz.....

    Mia (céges gépről nem tudok bejelentkezni, ne haragudj:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát megértelek...ezeket szagolni kell, ahhoz drága, hogy találomra szemezgess a webshopból:-(

      Törlés
  4. Felbuzdulva ezen az írásodon beronotottam egy Lush boltba és vettem egy - szintén akciós - arctisztítót és annak is elképesztően jó illata van. és nagyon sima érzetű utána a bőröm:)

    VálaszTörlés
  5. Mindenhol csak jókat írnak/írtok a Lush termékekről, ahogy olvasom, szinte csorog a nyálam, de én inkább nem is szimatolom őket, mert nekem féláron is drága :( Amikor olvastam, hogy naaagy leárazás, rögtön "felrohantam" az oldalra, hogy kicsit tájékozódjam, mi van az üzletben és... Finoman szólva az 50%-tól is leesett az állam:D. Így ez is felkerült a "Majd ha végre lesz munkám, megveszem" listámra, amit sajnos már egy éve írok:/ No mindegy, hát ezek nélkül is lehet élni ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :-(

      Igen, sajnos ezek ennyibe kerülnek, én is csak leárazáskor veszem meg őket, azt az árat tartom csak reálisnak értük.

      Törlés

Megjegyzés küldése

Örülök minden véleménynek, köszönöm, hogy időt fordítottál rám!

Megjegyzésed a jóváhagyásom után jelenik majd meg ( ezért nem látod azonnal amit írtál ), így biztosítom, hogy minden hozzászólást elolvassak!

Mail címet NE küldjetek itt, akkor írjatok mailt (sminkesmas@gmail.com), illetve reklám "szagú" weboldal linkeket sem fogok megjeleníteni, erre a célra az "Együttműködés" menüpontot ajánlom.

Köszönöm a megértést és a türelmet!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Milium, Xanthelasma...Avagy a szem környékén jelentkező "gríz"

Egy kedves kérdező hívta fel a figyelmemet erre a nem elhanyagolható jelenségre.. http://www.skinsight.com/adult/milia.htm Milium: gríz, ami elsősorban a szem környékén és járomcsonton található, nem gyulladt, zárt comedohoz hasonlító fehér hólyagok, amik kemény faggyút tartalmaznak. Kozmetikus vagy bőrgyógyász távolítja el, tűvel, lézerrel, elektromos kezeléssel. A "bőrprobléma kisokos" menüpont alatt találtok egyébként tömör, rövid infókat ABC rendbe szedve a jellemző bőrelváltozásokról.

Peptidek a barna bőrszínért avagy Melanotan II.

Lehet sokan hallottatok már róla, hogy van egy új módja a barnítási folyamatok hatékony növelésének, ez a peptidek csoportjába tartozó melanotan. Melatonan II. Ez a termék egyelőre csak külföldről rendelhető gyógyszerészeti termék, injekció és orrspray formájában szokás "magunkhoz venni". Mivel én még nem próbáltam ( és nem is fogom amíg ezt itthon nem helyezik forgalomba), viszont a környezetemben sokan, ezért gondoltam megosztom veletek az ismerőseim tapasztalatait, illetve amit én láttam.

Pattanás, korpás szeborrea és társai...avagy bőrprobléma kisokos

Aki rendszeresen olvas, biztos tudja, hogy olyan fogalmakkal is dobálózok ami nem mindenkinek tiszta. Korpás szeborrea/zárt comedo A bőrproblémák megnevezéseiben szeretnék most egy kis segítséget nyújtani. Akné/akne vulgaris: pattanás, amikor a faggyúmirigy elzáródik és a bacik miatt begyullad. Akne fulminans amikor nagy területen gyulladt aknés a bőr, akne conglobata pedig egy súlyos forma amikor ezek a csomók teljesen összegyulladnak. Általában folyékony genny van bennük. Jellemzően hormonális okai vannak.

Nucleofill, Profhilo, Volite, Skinbooster - azaz fiatalos és üde bőrt akarunk!

Akik az orvos esztétikában jártasak, azoknak biztosan nem kell bemutatnom a bőr szépségéhez hozzájáruló injekciós beavatkozások jelentőségét. Juvederm- Volite Nem, ezek nem arcfeltöltő vagy arcformázó eljárások, ezek azok, amiknek az ősanyja a klasszikus tűs mezoterápia. Azaz a beavatkozás "csupán" a bőrt próbálja hozzásegíteni ahhoz, hogy szebb és fiatalosabb kinézetű legyen. Viszont már sokkal hatékonyabb és stabilabb anyagokkal hozzá tudnak járulni a bőrünk jelentős és látványos változásához.  A skinbooster-ről és a műtét nélküli kezelésekről már ITT írtam egy könnyen emészthető összefoglalást, ha valaki gyorsan emlékeztetni szeretné magát. A többi címben említett kezelést pedig igyekszem összehasonlítani egymással, hogy könnyebb legyen a választás. Az viszont az első, hogy a kezelő orvosodra hallgass ne rám, hogy ő mit javasol neked. Akkor szokott gond lenni, amikor a választott orvosod nem dolgozik az általad választott termékkel...na akkor legyél okos... Nézz

A bőrön található foltok és pigment problémák kezelése

Aki barack bőrrel született azonnal távozzon, nem róla lesz szó :-).. http://www.borgyogyaszat.com Kivéve ha szeretné átértékelni az életét, hogy milyen szerencsés..bár gyanítom a cím alapján most nem ezt az írást olvassa. Sajnos a bőr nagyon sérülékeny és hosszú távon meglátszik rajta, hogy miként bánnak vele. Természetesen eleve is születhetünk úgy, hogy a bőrünk nem makulátlan (macula=folt, és egyéb fogalom, bőrgyógyászati kifejezés magyarázata ITT ), és genetikailag is hordozhatjuk az erre való hajlamot.