2012. 10. 25.

Aknesol közérdekű!

Na nem vagyok egy Vujity Tvrtko, meg semmi közöm más bizniszéhez..DE..
"Aknesol" terjesztőt keres a "Skin Control"
Az Aknesol, a sokak által szeretett ecsetelő újra kapható a gyógyszertárakban.
A csomagolás megváltozott, mert más lett a gyártó, de a név nem, hisz akkor minek lett volna az egész cécó és jogvita, ha nem a recept és név miatt..azaz, hogy a tulajdonos elvihesse másik céghez gyártatni a termékét.
Tehát az Aknesolt keressétek Aknesol néven a gyógyszertárakban!



No és aki másra vágyik: közben megjelent egy másik termék is, ami  "Skin Control" néven az Aknesol eredeti sárga dobozában próbál úgy csinálni, mintha Aknesol lenne...és lehet a recept is egyezik, ki tudja..semmiről nem derül ki semmilyen infó a weboldalukon vagy a facebook felületen, ahol mellesleg egy gmailes fiók van megadva mint mailes kapcsolat..
De persze csöröghetünk egy mobil számra is, ha szeretnénk érdeklődni, a kapcsolat megegyezik a képen lévő hirdetés adataival.

Semmi gond nincs ezzel, hisz bárki kikevertetheti a receptet pár száz forintért a gyógyszertárban, ez a recept nyilvános:
-9 gramm METHENAMINUM.
-0.45 gramm TINCTURA BENZOE
-50.54 gramm 70% ALCOHOL - forrás: Krémmánia
... de azért ilyen gyógyhatású készítményeknél nem hiába van engedélyeztetési szám, összetétel leírás, hivatalos helyeken való árusítás, ami garancia is egyben, hisz ennyi erővel szentelt vizet is árulhatna bárki a neten, bármilyen névre hivatkozva ( mint ahogy ezt meg is teszik sokan, sok terméknél, különböző külföldi vagy kamu cégek alatt ).

Az egészben inkább az a gáz, hogy egy befutott név alatt próbálnak eladni ki tudja mit, mert a termék eredetéről és összetevőiről és, hogy miért pont Aknesol hátszéllel érkeztek, nincs adat.
Tévedés ne essék, az Aknesol külföldön is az Aknesol néven futott amíg nem lett hiánycikk.
A szlovák céget amúgy ITT megtaláljuk, azaz jól látszik, hogy magyar az ötlet, nem véletlenül vagyunk a leginkább élelmes nemzet:-).

Tehát kedves vásárlók lehet próbálkozni, hogy melyik a "legjobb", legalább lesz konkurencia, és többet nem leszünk ilyen leállásnak kitéve!
Reméljük, hogy a "Skin Control" is befut, hisz ha tényleg jók és minden engedéllyel rendelkeznek és tiszta termékek, akkor hamarosan nem a pult alól, hanem az Aknesol-al egy polcon lesznek elérhetőek, mindenféle félrevezetés nélkül, amire szerintem nem lett volna szükség "A név új,a hatékonyság a régi.." "Újra Aknesol -keresd a facebook-on " ( és a skin control ugrik be az aknesol névre).

Független véleményeket és felvilágosítást szívesen megosztok, de állást nem foglalok, az irományomban is csupán a tényekre hagyatkoztam.




7 megjegyzés:

  1. Ó ez igazán jó hír!
    Bár szerencsére mostanában nem igazán van már rá szükségem, de a biztonság kedvéért beszerzek egyet itthonra, amint kapok

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szintén így vagyok vele, de még nem érdeklődtem, mert mindig elfelejtem...:-)
      Olyan rég volt kapható, hogy nem jut az eszembe..

      Törlés
  2. Az Így jártam anyátokkal c. sorozat reklámszünetében úgy hirdetik, mint Barney segítőtársát a csajozásban... :))))

    VálaszTörlés
  3. No, vettem egyet. Nem szárít annyira, mint az eredeti, a kezemnek pl. semmi baja nem lett. Az elődöt csak gumikesztyűvel bírtam. :)
    Szerintem nem az a bivaly cucc, mint régen, inkább egy kellemes alkoholos tonik.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is beruháztam.....ez totál más:-((
      Nemsokára kirakom..

      Törlés
  4. szerintem sem a régi!!!

    VálaszTörlés

Örülök minden véleménynek, köszönöm, hogy időt fordítottál rám!

Megjegyzésed a jóváhagyásom után jelenik majd meg ( ezért nem látod azonnal amit írtál ), így biztosítom, hogy minden hozzászólást elolvassak!

Mail címet NE küldjetek itt, akkor írjatok mailt (sminkesmas@gmail.com), illetve reklám "szagú" weboldal linkeket sem fogok megjeleníteni, erre a célra az "Együttműködés" menüpontot ajánlom.

Köszönöm a megértést és a türelmet!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...