Ugrás a fő tartalomra

Akkor is a kedvencem....Orofluido hajápoló elixír a folyékony arany

A Revlon hajápoló elixírjével évekkel ezelőtt ismerkedtem meg amikor forgalmazni kezdték.
Orofluido hajápoló elixír

Úgy vélem az évek óta tartó barátságunk alatt egyszer sem csalódtam benne, és a hajápolási rituálém alap pillérét képezi.
No de lássuk mit tud, és miben más mint a többi hasonló termék.

Ez egy hajban maradó olaj, ami nem nehezíti el a hajat, nem ragad tőle a frizura, hanem könnyen kifésülhetővé, selymessé és egészséges látványúvá varázsolja azt egy hétig.
Ez volt a legfontosabb mondat az irományomba, mert az ilyen ápoló "olajokkal" és kencékkel mindig úgy jártam, hogy a hajmosás napján csak-csak okés volt, de másnap ragacsos, elnehezedő és ocsmány lett a látvány...Nos ez nem ilyen! Ettől nem kell félni, nekem olyan mint a száraz olaj, ami nem hagy zsíros érzetet maga után, csak ápol...csodálatos.

Személyes tapasztalatom, hogy a hajvégek töredezését és a szálkás hatást jelentősen csökkenti, így hajnövesztéshez ideális segítség és akinek hajpótlása van az ezzel a kencével gyönyörűen helyre tudja pofozni az esetlegesen elfáradt póthajat is ( természetesen nem szintetikus hajról beszélek ).
Úgy erősíti és varázsolja egészséges kinézetűvé a hosszú tincseimet, hogy a hajszárítást is gyorsabbá teszi, és a hajszálak szétválnak, nem tapadnak össze.

Az elixír három olaj keveréke, de emellett szilikon tartalmú is, így aki elszalad ha meghallja a szilikon szót annak sajnos ez nem lesz megfelelő.
Engem ez azért nem taszít, mert a hajam alsó kétharmadán használom, ahol ugye hát a már rég kinőtt halott haj figyel, azaz úgy értem, hogy nem a fejbőrömbe masszírozom ( nem is kell), ahol a szilikon bármilyen eltömítést és ki tudja mit okoz.

Argánolaj, ciprusolaj, lenmagolaj a három olaj összetevő, az illata pedig keleties egzotikus, amit én nagyon szeretek, de biztos valaki nem bírja ezeket a nehezebb illatokat.
Ettől függetlenül én másnap nem érzem a hajamon az illatát, de akinek szúrná az orrát az biztos kiérezné már pszichésen is.

Nem kell kiöblíteni, törülköző száraz hajra, hajmosás után használom, még a styling termékek előtt. Mint említettem a hajam alsó kétharmadán oszlatom el, ami nálam azt jelenti, hogy a hajtövemtől minimum 15 centire kezdem kenni. Nem kell sok belőle, a derékig érő hajamra évente két üveggel használok. Az ára  7700ft -100ml. ( a fodrászok 6000-ért tudják beszerezni ).

Mint korábbi írásaimban már említettem, én ésszerűbbnek és hosszú távon olcsóbbnak tartom a minőségi termékek használatát, mert a sok kísérletezgetés és még több csalódás után sajnos egy csomó pénz kifolyik úgy az ablakon, hogy még elégedettek sem voltunk egy percig sem. Erről az eszme futtatásról és az általam kedvelt TIGI termékekről ITT olvashatsz egy szösszenetet.

Száraz hajra is lehet alkalmazni, ha hajunk kifésülhetetlenné válna például egy tengerparti nyaralás vagy motorozás után. A festett hosszabb hajú lányok biztos tudják miről beszélek.

Összefoglalva: Hosszú, festett, szőkített hajra nem találtam ennél jobb és egyszerűbb megoldást arra, hogy hajam könnyen fésülhető, pihe-puha és egészséges kinézetű legyen.
Nem nehezíti el a hajam, száll a szélben, lebeg, pedig derékig ér, így én imádom.
Védőréteggel borítja be a hajszálakat, így 5 napig is szép marad a haj tőle.
Nagyon kevés elég a használathoz, és csak a haj alsó felén kell használni, így hiába borsos az ára, nagyon sokáig kitart.
Természetesen tartottam már szünetet, és nem vettem olyat észre, hogy a hajam "hozzászokott" volna, sőt a rendszeres használata mellett sokkal szebb egy "sima" hajmosás után is a hajam, mivel az elhanyagolt széttört végek nem akadnak össze.
Ajánlom mindenkinek, de hajtőre ne kenjétek, csak az igénybe vett, szárazabb és szálkásabb területekre.


Megjegyzések

  1. Szia! Még csak most kezdtem el olvasni a blogodat, de nagyon tetszik. Én külföldön dolgozom drogériában és ott találkoztam ezzel a termékkel. Még csak 2 hónapja vagyok ott így neten nézelődöm és keresek véleményeket és információkat a termékekről, hogy jobb eladó legyek. Elmondható erről az elixír-ről, hogy az emberek 99 százaléka szereti az illatát, ami leginkább a vaníliához hasonlít, ezért az édes illatokat nem kedvelőknek nem ajánlott. Eddig én egy vevővel találkoztam aki nem szerette. Én még nem vásároltam csak most fogok, de már kipróbálhattam. Nagyon selymessé varázsolja az egyébként durva hajamat. Egyáltalán nem nehéz és nem kelt zsíros hatást. Az ára igencsak borsos, de valóban nagyon sokáig elég. Van egyébként sampon, kondícionáló, maszk és most már hővédő is ugyanezzel az illattal. Timi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, nagyon kedves vagy :-)
      Nagyon szeretem én is ezt az olajat, így van, nagy a termékcsalád, de állítólag ( a fodrászom szerint) ez az elixír ami kiemelkedő.
      Megkérdezhetem, hogy kinn mennyiért áruljátok az elixírt? Kíváncsi lennék..

      Törlés
  2. Szia! :) Azt szeretném kérdezni ,hogy ez hol kapható és milyen árban van!?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. " Az ára 7700ft -100ml. ( a fodrászok 6000-ért tudják beszerezni )."

      webshop és fodrászok

      Törlés
  3. Szia! :) Azt szeretném kérdezni,hogy milyen drogériában vagy boltban szerezhető be és milyen árban van!?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Boltban nem kapható, drogéria sem forgalmazza.
      Webshop és fodrász, keress rá a google-on.

      Törlés

Megjegyzés küldése

Örülök minden véleménynek, köszönöm, hogy időt fordítottál rám!

Megjegyzésed a jóváhagyásom után jelenik majd meg ( ezért nem látod azonnal amit írtál ), így biztosítom, hogy minden hozzászólást elolvassak!

Mail címet NE küldjetek itt, akkor írjatok mailt (sminkesmas@gmail.com), illetve reklám "szagú" weboldal linkeket sem fogok megjeleníteni, erre a célra az "Együttműködés" menüpontot ajánlom.

Köszönöm a megértést és a türelmet!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Milium, Xanthelasma...Avagy a szem környékén jelentkező "gríz"

Egy kedves kérdező hívta fel a figyelmemet erre a nem elhanyagolható jelenségre.. http://www.skinsight.com/adult/milia.htm Milium: gríz, ami elsősorban a szem környékén és járomcsonton található, nem gyulladt, zárt comedohoz hasonlító fehér hólyagok, amik kemény faggyút tartalmaznak. Kozmetikus vagy bőrgyógyász távolítja el, tűvel, lézerrel, elektromos kezeléssel. A "bőrprobléma kisokos" menüpont alatt találtok egyébként tömör, rövid infókat ABC rendbe szedve a jellemző bőrelváltozásokról.

Pattanás, korpás szeborrea és társai...avagy bőrprobléma kisokos

Aki rendszeresen olvas, biztos tudja, hogy olyan fogalmakkal is dobálózok ami nem mindenkinek tiszta. Korpás szeborrea/zárt comedo A bőrproblémák megnevezéseiben szeretnék most egy kis segítséget nyújtani. Akné/akne vulgaris: pattanás, amikor a faggyúmirigy elzáródik és a bacik miatt begyullad. Akne fulminans amikor nagy területen gyulladt aknés a bőr, akne conglobata pedig egy súlyos forma amikor ezek a csomók teljesen összegyulladnak. Általában folyékony genny van bennük. Jellemzően hormonális okai vannak.

Tényleg olyan nagy szám? Retin A a lézer helyett? Kipróbáltam..

Sokan várják már ezt a bejegyzést, hisz idén télen elmaradt a lézer, vagy bármilyen extra kezelés az életemből. Retin-A - 0.05% Valami miatt..mi miatt? Az az oka, hogy bőrgyógyásszal sikerült Retin A krémet felíratnom, és mivel ez itthon nem kapható, így a receptet külföldön kiváltanom . Nagyon nagy reményekkel és extrán bezsongva kezdtem meg a krém használatát a télen, látva a sok interneten fellelhető csodás átváltozást amit a gyógyszertári A vitaminos krémek okoztak.

Gyógyszertári kenceficék

Glyco-A , Fucidin, Davercin, Dalacin-T,  Neogranormon, Skinoren, Zineryt, Akneroxid Az itt látható kis csokor épp a jelenlegi készletet tükrözi, ennél volt nagyobb gyűjteményem is :-)

Nucleofill, Profhilo, Volite, Skinbooster - azaz fiatalos és üde bőrt akarunk!

Akik az orvos esztétikában jártasak, azoknak biztosan nem kell bemutatnom a bőr szépségéhez hozzájáruló injekciós beavatkozások jelentőségét. Juvederm- Volite Nem, ezek nem arcfeltöltő vagy arcformázó eljárások, ezek azok, amiknek az ősanyja a klasszikus tűs mezoterápia. Azaz a beavatkozás "csupán" a bőrt próbálja hozzásegíteni ahhoz, hogy szebb és fiatalosabb kinézetű legyen. Viszont már sokkal hatékonyabb és stabilabb anyagokkal hozzá tudnak járulni a bőrünk jelentős és látványos változásához.  A skinbooster-ről és a műtét nélküli kezelésekről már ITT írtam egy könnyen emészthető összefoglalást, ha valaki gyorsan emlékeztetni szeretné magát. A többi címben említett kezelést pedig igyekszem összehasonlítani egymással, hogy könnyebb legyen a választás. Az viszont az első, hogy a kezelő orvosodra hallgass ne rám, hogy ő mit javasol neked. Akkor szokott gond lenni, amikor a választott orvosod nem dolgozik az általad választott termékkel...na akkor legyél okos... Nézz