Ugrás a fő tartalomra

Már megint egy tartós fekete tus teszt...Maybelline gel eyeliner

Maybelline gel eyeliner
Nem unom meg..vagyis nagyon unom, hogy kísérletezgetek jobbra balra...miben bízom..tényleg? 
Maybelline Lasting Drama up to 24 gel eyeliner.

Úgy alakult, hogy valamiért arra emlékeztem, hogy ez a tus marha tartós..szerintem valamivel keverem, de természetesen a boltban erről nem sokáig tűnődtem, hanem ész nélkül megvettem a cuccot.

Nagyon tetszik a tégely, és az ecsetet is dicsérték ( valószínű erre emlékszem), ami tényleg kellemes, bár a megszokott ferde tus ecseteim után elsőre fura volt, de a termékhez valóban ez a forma működik hibátlanul.



Maybelline marketing
Az ecset másik végén lévő applikátor viszont némi riadalmat okozott...szóval akkor ez mire van?
Csak nem arra, hogy eldörzsizzem a tusvonalat?
Hogy dörzsölhetem el, ha az szuperfix?
Hát sehogy..vagyis dehogynem..ugyanis ez a termék nem szárad úgy ahogy azt a tartós tusoknál megszoktam.

Maybelline lasting drama tus
Eléggé mérges is lettem amikor kipróbáltam a kezemen, mert percekig vártam a felkenés után, de a tus még mindig maszatolható volt..hát ez nekem nem jön be..de természetesen sminkalapnak, vagy azoknak akik ezt a technikát kedveik, azoknak tök jó, mert nekik meg pont ez a lényeg.

Számomra ez itt a bibi..ha valami másnak van eladva, mint ami..Miért nem lehet egyszerűen úgy árulni ezt a kenegetőt, hogy ideális satírozáshoz és sminkalapnak, de akár tusvonalat is húzhatsz vele? Kicsit más lenne a megítélése a szemszögemből.

Próbálnak egy seggel minden lovat megülni, de nem lehet...
A kiszerelés amúgy bejön

Semmi gond ezzel a cuccal sem egyébként, de nekem mindig azzal van a bajom, hogy mit sugall a gyártó a termékéről. 
Na erről a cuccról nekem az jött le, hogy a helyén marad a TUS 24 órát, vízálló, mert ugye csak vízálló lemosóval jön le, intenzív színű ( bár kenterbe veri egy essence is..jobb márkával nem is akartam összehasonlítani).

És a valóság:

A termék nálam se nem elég fekete, se nem elég tartós.
Pont.

A feketeségéről ennyit..és a vaku javított rajta
Az alkalmazása során a szememen természetesen nem okozott csalódást, de ott még a nem vízálló, legolcsóbb és tartósnak nem mondott, önmagától is lekopó termékekkel sincs problémám, mert se nem könnyezek, se nem olajos a szemhéjam. Szóval ezért tesztelem a kezemen, mert ott eléggé jól lejön, hogy mit tud a termék.

Amivel összehasonlítottam az az essence jóval olcsóbb terméke, szintén nem egy luxus quality, így pont jól látható, hogy mit (nem) tud a maybelline.

Sokkal halványabb fekete mint azt vártam.
Nem egyenletes( alsó a maybelline)

Áttetszőbb is, és hajlamos a csíkozásra..

Elsőre száraz kézzel dörzsöltem egy pár perc várakozás után. Azonnal maszatolódott.
Egy kis sima nedvesség hatására szinte el is tűnt, majd ahogy dörzsöltem tovább nyoma sem volt.
Szappan és "vízálló lemosó" nélkül hellosziaszevasz.

Óvatos száraz dörzsi ( alsó a maybelline)
Erre csak az a vicc, hogy az essence meg ott figyelt forever hozzá képest..
Szóval nem mindegy, hogy mihez hasonlítom, mert ha az első tusom lenne akkor lehet megfelelne, de így a profibb termékekhez eszem ágában sem volt hasonlítani.
Sajnos az essence ezen terméke nem kapható már, de reméljük még visszahozzák.

A Maybelline tusa közel 3000ft-ért kapható...én akkor inkább rakok hozzá még egy kicsit, és jöhet egy olyan termék ami valóban működik arra a célra ami nekem fontos: ne kenődjön, tartós legyen.

Óvatos nedves dörzsi ( alsó a maybelline)
ITT  írtam ilyenről. Ez egy ceruza termék, amit ugyan úgy lehet ecsettel is használni, csak a ceruza végéről kell felvenni az anyagot..ennyi

Összefoglalva: nem ajánlom azoknak akik tartós tust keresnek, azért nem, mert nem 500ft a termék, és ebbe az árfekvésbe azért találsz jobbat is.
Akik viszont satírhoz keresnek valami fekete cuccot azoknak szuper, mert nagyon szépen eldolgozható, akár nullára is a történet.
Elnézést azoktól, akiknek ez a favorit termék amit próbáltak, de nálam az ár/érték arány nem megfelelő, ez a minőség csak jóval olcsóbb árfekvésben férne nálam bele, illetve akkor, ha nem sugallna mást a dobozon a sok hangzatos szavacska mint ami a valóság.
Amit szeretek benne az az, hogy szépen siklik, jó az állaga, szép a doboza, jó az ecsete. Ezt viszont mind el tudnám engedni, ha a tusom lerobbanthatatlan lenne.
Azért nagyduzzogva elhasználom....

Megjegyzések

  1. Érdkes, hogy neked nem vált be. nekem máig ez a kedvenc tusom, nagyon intenzív és szépen tartja magát. Én az Avon ferde tusecsetével használom, csodaszépen léehet vele húzgálni. :)
    Hagyj neki pár napot, hátha csak levegőt kellett kapnia és jobb lesz idővel.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát sajnos így jártam :-(

      Adtam neki időt, a tesztet olyan pár hónap használat után írtam.
      Nagyon tetszik a siklása, de az enyém olyan mintha híg lenne ( csíkoz ),és kevésbé "fekete" mint más, illetve tartóssága is jócskán elmarad a számomra tartósnak mondott termékektől.
      Az ecsete amúgy szuper a terméknek, azt már máshoz is használtam :-)
      Köszönöm, hogy írtál, biztos sokan szeretik a tust.Szerintem is jól kezelhető, de a hibáit nem feledteti.
      Neked is percekig maszatolható?Azaz "sosem" szárad meg?

      Törlés
  2. Nagyon hamar be is szárad, próbáltam szemcseppel segíteni rajta, de rossz ötlet volt :)

    VálaszTörlés
  3. nekem mindig felragad a szemhéjamra sajnos.. :( pedig sok jó véleményt olvastam róla.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na egy ilyen szemhéj kéne nekem tesztelgetni ezeket a tusokat...ha találsz olyat ami nem tapad fel kérlek oszd meg majd! köszi :-)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Örülök minden véleménynek, köszönöm, hogy időt fordítottál rám!

Megjegyzésed a jóváhagyásom után jelenik majd meg ( ezért nem látod azonnal amit írtál ), így biztosítom, hogy minden hozzászólást elolvassak!

Mail címet NE küldjetek itt, akkor írjatok mailt (sminkesmas@gmail.com), illetve reklám "szagú" weboldal linkeket sem fogok megjeleníteni, erre a célra az "Együttműködés" menüpontot ajánlom.

Köszönöm a megértést és a türelmet!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Milium, Xanthelasma...Avagy a szem környékén jelentkező "gríz"

Egy kedves kérdező hívta fel a figyelmemet erre a nem elhanyagolható jelenségre.. http://www.skinsight.com/adult/milia.htm Milium: gríz, ami elsősorban a szem környékén és járomcsonton található, nem gyulladt, zárt comedohoz hasonlító fehér hólyagok, amik kemény faggyút tartalmaznak. Kozmetikus vagy bőrgyógyász távolítja el, tűvel, lézerrel, elektromos kezeléssel. A "bőrprobléma kisokos" menüpont alatt találtok egyébként tömör, rövid infókat ABC rendbe szedve a jellemző bőrelváltozásokról.

Pattanás, korpás szeborrea és társai...avagy bőrprobléma kisokos

Aki rendszeresen olvas, biztos tudja, hogy olyan fogalmakkal is dobálózok ami nem mindenkinek tiszta. Korpás szeborrea/zárt comedo A bőrproblémák megnevezéseiben szeretnék most egy kis segítséget nyújtani. Akné/akne vulgaris: pattanás, amikor a faggyúmirigy elzáródik és a bacik miatt begyullad. Akne fulminans amikor nagy területen gyulladt aknés a bőr, akne conglobata pedig egy súlyos forma amikor ezek a csomók teljesen összegyulladnak. Általában folyékony genny van bennük. Jellemzően hormonális okai vannak.

Tényleg olyan nagy szám? Retin A a lézer helyett? Kipróbáltam..

Sokan várják már ezt a bejegyzést, hisz idén télen elmaradt a lézer, vagy bármilyen extra kezelés az életemből. Retin-A - 0.05% Valami miatt..mi miatt? Az az oka, hogy bőrgyógyásszal sikerült Retin A krémet felíratnom, és mivel ez itthon nem kapható, így a receptet külföldön kiváltanom . Nagyon nagy reményekkel és extrán bezsongva kezdtem meg a krém használatát a télen, látva a sok interneten fellelhető csodás átváltozást amit a gyógyszertári A vitaminos krémek okoztak.

Gyógyszertári kenceficék

Glyco-A , Fucidin, Davercin, Dalacin-T,  Neogranormon, Skinoren, Zineryt, Akneroxid Az itt látható kis csokor épp a jelenlegi készletet tükrözi, ennél volt nagyobb gyűjteményem is :-)

Nucleofill, Profhilo, Volite, Skinbooster - azaz fiatalos és üde bőrt akarunk!

Akik az orvos esztétikában jártasak, azoknak biztosan nem kell bemutatnom a bőr szépségéhez hozzájáruló injekciós beavatkozások jelentőségét. Juvederm- Volite Nem, ezek nem arcfeltöltő vagy arcformázó eljárások, ezek azok, amiknek az ősanyja a klasszikus tűs mezoterápia. Azaz a beavatkozás "csupán" a bőrt próbálja hozzásegíteni ahhoz, hogy szebb és fiatalosabb kinézetű legyen. Viszont már sokkal hatékonyabb és stabilabb anyagokkal hozzá tudnak járulni a bőrünk jelentős és látványos változásához.  A skinbooster-ről és a műtét nélküli kezelésekről már ITT írtam egy könnyen emészthető összefoglalást, ha valaki gyorsan emlékeztetni szeretné magát. A többi címben említett kezelést pedig igyekszem összehasonlítani egymással, hogy könnyebb legyen a választás. Az viszont az első, hogy a kezelő orvosodra hallgass ne rám, hogy ő mit javasol neked. Akkor szokott gond lenni, amikor a választott orvosod nem dolgozik az általad választott termékkel...na akkor legyél okos... Nézz