Ugrás a fő tartalomra

NYX eyeshadow base -pearl VS white?

Én mindig utálom bajban vagyok ha választani kell, így szeretnék egy kis segítséget nyújtani.
NYX - Eyeshadow base white - pearl

Főleg azoknak jön ez jól akik vagy nem találnak tesztert a boltban vagy interneten vásárolnak.
NYX eyeshadow base színtesztek következnek.



White és white pearl
A NYX fehér szemhéjalapozóról ITT már olvashattatok bejegyzést tőlem.

Jelenleg nem tesztelném a terméket, egyrészt az ismétlést fölöslegesnek érzem, másrészt nem "izzadékony" és nem is zsíros a szemhéjam, így rajtam minden szemfesték jól tartja magát külön bázis nélkül is, tehát ebbe nem vagyok "hiteles" felhasználó.

NYX base - white és white pearl
Sminkesként pedig hülyén hangzik, de nagyon nincs idő arra, hogy másokon kísérletezzünk, hisz egy egész stáb ül a nyakunkon, hogy minél hamarabb és minél szuperebbül sikerült sminkeket gyártsunk. Nem fér bele a hibázás, és nem biztos, hogy örömmel veszik, ha javítgatni kell a sminket óránként, így jól bevált bázist ( MAC paint pot) használok ilyenkor amit ITT találtok.

NYX base white és pearl eldolgozva
Ami pedig a szemfestékek színét illeti, sokat azért használnak bázist, mert akkor élénkebb, szikrázóbb színeket tudnak előcsalogatni a porokból, és ehhez szerintem a bőrnél világosabb bázisok teljesítenek jobban.

A NYX 3 féle bázist árul, fehér, gyöngy és bőr színben.

A márka termékeit eléggé megkedveltem, és nem szponzorált reklámot tolok (most sem), hanem magam vásárolom ezeket..

Azért jönnek be a NYX cuccok, mert hiába nem ütik a MAC vagy MUFE szintet, a drogériás cuccoknál azért jóval jobban teljesítenek, és ehhez pedig az áruk is nagyon kedvező, tehát lehet találni gyöngyszemeket, és az ár/érték arány meggyőző.
NYX base white és pearl

A bázisokról pedig:

- a fehér egy egyszerű szép matt tejfehér, egyenletes, jól felvilágosít, nem változtatja meg az eredeti szemfesték színét és hatását, csak a világos alap miatt élénkebbé teszi a színeket.

- a pearl-nek nincs akkora "fedése", viszont cserébe -számomra- nem igazán gyöngyház fényű, hanem inkább csillogó azaz én nem a pearl, hanem inkább sparkle ( szikrázó) nevet adtam volna neki. Csillogóvá teheted vele a matt festékeidet is, ha ezt használod bázisnak ( azért metálos nem lesz tőle). Ettől függetlenül inkább hasonlóan fényes szemfestékek alá az igazi, mert szerintem nem annyira egyenletesek benne a nagyobb fénylő csillámok.

Ha kibírtam volna akkor a sima white-nál megállhattam volna, mert a fényes számomra nem az igazi. Rossznak nem mondanám, de én személy szerint meglettem volna nélküle.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Milium, Xanthelasma...Avagy a szem környékén jelentkező "gríz"

Egy kedves kérdező hívta fel a figyelmemet erre a nem elhanyagolható jelenségre.. http://www.skinsight.com/adult/milia.htm Milium: gríz, ami elsősorban a szem környékén és járomcsonton található, nem gyulladt, zárt comedohoz hasonlító fehér hólyagok, amik kemény faggyút tartalmaznak. Kozmetikus vagy bőrgyógyász távolítja el, tűvel, lézerrel, elektromos kezeléssel. A "bőrprobléma kisokos" menüpont alatt találtok egyébként tömör, rövid infókat ABC rendbe szedve a jellemző bőrelváltozásokról.

Pattanás, korpás szeborrea és társai...avagy bőrprobléma kisokos

Aki rendszeresen olvas, biztos tudja, hogy olyan fogalmakkal is dobálózok ami nem mindenkinek tiszta. Korpás szeborrea/zárt comedo A bőrproblémák megnevezéseiben szeretnék most egy kis segítséget nyújtani. Akné/akne vulgaris: pattanás, amikor a faggyúmirigy elzáródik és a bacik miatt begyullad. Akne fulminans amikor nagy területen gyulladt aknés a bőr, akne conglobata pedig egy súlyos forma amikor ezek a csomók teljesen összegyulladnak. Általában folyékony genny van bennük. Jellemzően hormonális okai vannak.

Peptidek a barna bőrszínért avagy Melanotan II.

Lehet sokan hallottatok már róla, hogy van egy új módja a barnítási folyamatok hatékony növelésének, ez a peptidek csoportjába tartozó melanotan. Melatonan II. Ez a termék egyelőre csak külföldről rendelhető gyógyszerészeti termék, injekció és orrspray formájában szokás "magunkhoz venni". Mivel én még nem próbáltam ( és nem is fogom amíg ezt itthon nem helyezik forgalomba), viszont a környezetemben sokan, ezért gondoltam megosztom veletek az ismerőseim tapasztalatait, illetve amit én láttam.

Nucleofill, Profhilo, Volite, Skinbooster - azaz fiatalos és üde bőrt akarunk!

Akik az orvos esztétikában jártasak, azoknak biztosan nem kell bemutatnom a bőr szépségéhez hozzájáruló injekciós beavatkozások jelentőségét. Juvederm- Volite Nem, ezek nem arcfeltöltő vagy arcformázó eljárások, ezek azok, amiknek az ősanyja a klasszikus tűs mezoterápia. Azaz a beavatkozás "csupán" a bőrt próbálja hozzásegíteni ahhoz, hogy szebb és fiatalosabb kinézetű legyen. Viszont már sokkal hatékonyabb és stabilabb anyagokkal hozzá tudnak járulni a bőrünk jelentős és látványos változásához.  A skinbooster-ről és a műtét nélküli kezelésekről már ITT írtam egy könnyen emészthető összefoglalást, ha valaki gyorsan emlékeztetni szeretné magát. A többi címben említett kezelést pedig igyekszem összehasonlítani egymással, hogy könnyebb legyen a választás. Az viszont az első, hogy a kezelő orvosodra hallgass ne rám, hogy ő mit javasol neked. Akkor szokott gond lenni, amikor a választott orvosod nem dolgozik az általad választott termékkel...na akkor legyél okos... Nézz

A bőrön található foltok és pigment problémák kezelése

Aki barack bőrrel született azonnal távozzon, nem róla lesz szó :-).. http://www.borgyogyaszat.com Kivéve ha szeretné átértékelni az életét, hogy milyen szerencsés..bár gyanítom a cím alapján most nem ezt az írást olvassa. Sajnos a bőr nagyon sérülékeny és hosszú távon meglátszik rajta, hogy miként bánnak vele. Természetesen eleve is születhetünk úgy, hogy a bőrünk nem makulátlan (macula=folt, és egyéb fogalom, bőrgyógyászati kifejezés magyarázata ITT ), és genetikailag is hordozhatjuk az erre való hajlamot.