2017. 03. 24.

The wunderbrow - a szemöldök király

Wunderbrom szemöldök smink
Még Magyarország viszonylag mentes a Wunderbrow őrülettől, de Angliában őrült módon népszerű a termék. Az ebbe beleölt reklám olyan mértéket ölt, hogy a csapból is ez folyik...szerintem kinn minden nő vett már ebből, aki minimálisan fogékony a szemöldök sminkekre.

Egy kedves barátnőm nyomta a kezembe a terméket, enyhe felháborodás csillogott a szemében, amit próbált 2 másodpercig palástolni, de végül átengedte magát a szenvedélynek, hogy ő biza rohadtul nem azt kapta amire számított.

Na így kerültem bele a wunderbrow világába...



Auburn- nem vörös, szép meleg barna
Pár napig én is csak nézegettem, mert az elmondottak alapján nem jött olyan érzés, amikor bevállaltam volna, hogy na jó..ma elrontom önként a szemöldökömet. Inkább elkezdtem videókat nézni és kritikákat olvasni, hogy vajon mitől lett kegyvesztett a barátnőm számára a termék.
Persze hamar rájöttem, és osztom is ebben az álláspontját.
A termék kiszerelése sugall egy használati módot, de ezt úgy el kell felejteni ahogy van, mert ott a hiba. De aki ennek nem jár a végére, az csalódni fog, de nagyon... mert eredeti formájában pontos használatra alkalmatlan a termék.

Na ezzel húzzál foltmentes pontos szemöldököt
Úgy néz ki mint egy szájfény, ecsetes applikátorral, borzalmasan amatőr kivitelezéshez teljesen alkalmas, minden finomságot és precízséget nélkülöző ecsetvéggel.

Az anyag textúrája nem ehhez az ecsethez való, foltos, pontatlan és vaskos vonalak készítésére használható.

A beltartalom már jobban melengeti a szívem, hisz strapabírása agyonveri a NYX tubusos szupertartós szemöldök festékét, és (számomra) sokkal szebb (nyx-től hiányolt auburn) színben is kapható.
Állagra krémes, ferde ecsettel használható, jól száradó termékről van szó, ami extra sokáig tart, vízálló.
Saját ecsettel kb. ilyen az eredmény

Alkalmazása precíz szemöldök vonalhoz: kikensz az ecsettel, amit aztán a ferde vékony (tus vagy szemöldök) ecseteddel vékonyan és egyenletesen(!) felszedsz és kezdheted is vagy a szálazott vagy a satírozott hatású szemöldököd építését.
Vigyázat, sokan panaszkodnak, hogy nagyon hamar beszárad a cucc ( mint nekem is nyx szemöldök gél), így csak addig tartsd nyitva amíg muszáj, kend ki és zárd vissza.

Mattra szárad és lerobbantani se lehet
Alkalmazás természetes kevésbé rajzolt hatású szemöldökhöz: általában azoknak, akik meglévő dús szépen formázott szemöldök szőrzettel rendelkeznek, gyakorlottaknak a saját applikátor ecsettel is lehet átszínezni a szőröket (nem a bőrt), majd tiszta szempilla ecsettel átkefélni.
Vagy a tiszta szempilla ecsetre ( a spirálos körkefe ecsetről van szó amit lehet külön kapni smink áruházakban) rá lehet tenni a termékből finoman egyenletesen és vékonyan, és ezzel átkefélni a szemöldök szőrt ( nem a bőrt).

Víz, szappan, sminklemosó,olaj után...szuper fix
Az egyszerű sminkmegoldások és a gyors smink hívei, vagy akik nem szeretik ecsettel rajzolni a szemöldöküket, azok kerüljék a termék használatát, mert ha nem kap el a termék által nyújtott tartósság varázsa akkor meg fogsz őrülni tőle, hogy pepecselj vele, viszont én azt mondom, nekem megérné a fáradtságot.
Látjátok a képen, hogy a kezem már vörös a súrolástól de a termék nyomai elég határozottan ott vannak.
Víz, szappan meg se mozdítja, sminklemosó tompítja, olaj végre enyhén elkezdi oldani...

Wunderbrow-Mac-Anastasia-Nyx
Én szálazott technikára használtam, nem vagyok már híve a satírozott szemöldök sminknek ( most épp), így ezzel a módszerrel nekem bevált. Hátránya a nem egyenletes anyagleadás, így foltos lehet, lásd a képeken, ez sok terméknél hiba ( kivétel Anastasia Dipbrow Pomade)

20 fontos ( angol) árával persze toplistás áron kapható, 5 színben elérhető, ITT található a hivatalos weboldal.

Wunderbrow-Mac-Anastasia-Nyx szemöldök
Összehasonlítottam más termékek színével, tartósságával és kezelésével, ezt a képen láthatjátok.
Wunderbrow (auburn), Mac (dirty blonde), Anastasia (medium brown), Nyx (03 brunette), a közeli képen is ebbe a sorrendben láthatjátok.
Itt jól kivehető, hogy csak az Anastasia ami nem foltos, és ezzel lehet a leginkább természetes szőröket rajzolni. Minden terméket azonos ecsettel használtam.
Sajnos a Mac is, és a Nyx és Wunderbrow is foltos némileg, de azért ez a szemöldöknél nem olyan vészesen látható.
Elkezdtem letörölni a terméket, első körben a Mac/Anastasia páros távozott ezek a legkevésbé tartósak ezek közül, aztán a Nyx is jól bírta, de az olajos sminkeltávolító kendő végül ezt is levitte...de wooow a Wunderbrow még mindig ott figyel...durva...kb körömmel kellett lekaparnom magamról.
A Wunderbrow mindennek ellenáll

Összefoglalva: A terméket ha tubusba rakják mint a nyx és mufe tette, egy szavam se lenne...báááár gyanítom akkor nem veszi meg annyi angol háziasszony, mert félni fog a használatától, ecset is kell hozzá, kézügyesség stb.
Ha spirálos formába dobják ki (mint a Mac brow set-et), akkor nem jut az eszünkbe kenegetni vele ecsettel a szálakat és csak szőrrel rendelkezők vennék meg.
Tehát csináltak ebből egy "mintha egyszerű lenne használni" formát.
A beltartalom amúgy csodás, a szín szép, tartósság szuper, eddig sosem látott, de a kezelést ki kell tapasztalni ( mennyiség, száradási idő stb).
A Wunderbrow-t tesztelésre kaptam a barátnőmtől ( amit nagyon köszönök), semmilyen "okosságom" nem származik a cikkből, gondolom neten azért meg lehet rendelni itthonra is, de csakis hivatalos oldalakról, mert ezt is hamisítják.
Én szeretem, nekem nagyon tetszik, titkon abba bízom, hátha megöröklöm :-D, de ha mégsem akkor én is megvenném, mert bár macerás a kezelés, de ilyen masszív termék ritkán van a piacon.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Örülök minden véleménynek, köszönöm, hogy időt fordítottál rám!

Megjegyzésed a jóváhagyásom után jelenik majd meg ( ezért nem látod azonnal amit írtál ), így biztosítom, hogy minden hozzászólást elolvassak!

Mail címet NE küldjetek itt, akkor írjatok mailt (sminkesmas@gmail.com), illetve reklám "szagú" weboldal linkeket sem fogok megjeleníteni, erre a célra az "Együttműködés" menüpontot ajánlom.

Köszönöm a megértést és a türelmet!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...