2016. 06. 02.

Park Avenue makeup - az elérhető áron kínált smink (primer, alapozó, kontúr, bronzosító, mattosítás)

Park Avenue Brussels
A Park Avenue makeup termékekről nem sokat hallottam..idáig..
Itthon vagy webshop-ból, vagy kozmetikusok közreműködésével lehet megvásárolni.
Mivel a márka Belgiumból ered, ezért ott a környező országok jobban ismerik... mi még nem annyira, én is csak francia és belga bloggereknél találtam teszteket a sminkekről.

Természetesen a kedvező ár miatt engem is kíváncsivá tettek a termékek, így megmutatom nektek is, hogy miket próbáltam, és megosztom veletek a tapasztalataimat is.

A megfelelő alapozáshoz elengedhetetlen egy jó primer választása.
Park Avenue Make up base

A Park Avenue primere egy mattító primer, de engem sokkal jobban emlékeztet a simító/ránckitöltő és a rózsaszínes irizáló optikai primerek keverékére.
Mivel amúgy sincs szükségem mattosításra, ezért a termék állaga fogott meg és nem a mattításra való igényem. Mivel bőröm száraz, így fontos megemlítenem, hogy a primer tovább nem szárított. Egyetlen hátrányának azt tudom megemlíteni, hogy magas az anyagfelhasználás, mert nyeli a bőr. Durván 2-3 borsónyi mennyiséget vesz fel az arc, szinte dupla annyit mint a jobban terülő termékek.

Alapozókból 4 féle terméket kínál a Park Avenue, ITT található a választék.

Park Avenue Illuminator alapozó (1-2-3)
A stiftes (foundation stick) verzió a legerősebb, az Illuminator alapozó ( nem csillámos hanem bőrfényű, ITT találod ) pedig a legkevesebb fedéssel rendelkezik.
Utóbbi nagyon emlékeztet a Mac face and body termékére, önmagában vagy más termékhez keverve is használható.
3 színben kapható, nekem sajnos kissé világosak a nyári bőrszínemhez ( Ami mac 35-40-42..terméktől függően).
Az én tapasztalatom és bőrárnyalatom (ami sárgás-olivás) szerint az 1-es számomra rózsaszínes, a 2-es sárgás, míg a 3-mas egy barackos árnyalat.
Kiváló választás azoknak, akik szeretik a természetes bőrfényű termékeket és megfelelő nekik az enyhe fedés.

Park Avenue alapozó stift
A stiftes alapozóból én kontúrozáshoz szereztem be egy számomra megfelelő árnyalatot ( 06-caramel ), amivel nagyon gyorsan és célzottan tudok dolgozni.
krémes, könnyen eldolgozható, így nem kell tartanom attól, hogy vaskos vagy foltos hatást kelt. Fedése is jól látható a képeken, szép természetes marad. A természetesség miatt azonban minden alapozónál szükséges a megfelelő árnyalatot választanunk, mert mind akkor működik csak a legjobban rajtunk.
A 10 fajta szín egymással keverhető, illetve kiemelő highlighternek vagy kontúrnak is használhatóak a különféle színek az alapozónk helyett, vagy fölé.
Természetesen a termék egy alapozó stift, így teljes alapozásra is alkalmas.


Park Avenue bronzosító púderek
A bronzosító púderek nagyon kellemes meglepetést okoztak, találtam is két színt ami hazajött velem,és ami ideális választás a természetes hatású kontúrozáshoz.
Nekem a 01 és a 06-os szín van meg.
Mindkettő matt, és a bőrömhöz megfelelő natúr árnyalat, így természetesen mutat rajtam.
A port jól felveszi az ecset, jól le is adja.
Közepesen pigmentált, ami azért jó, mert könnyű rétegezni, és ha a megfelelő színt választjuk akkor nem fogunk túlzásba esni a kontúrokkal.
Kellemesebb termék mint amit vártam tőle, megszerettem egyrészt a számomra nagyon jó árnyalat miatt ( a 01-es enyhe bronzosításra tökéletes, a 06-os pedig élesebb kontúrok kialakítására).
Park Avenue mattító lapok
Nem foltos, és elég tartós is rajtam ( alapozás és púder fölé használom).
Mellesleg számomra szemhéjpúdernek is tökéletesek az árnyalatok, így nagyon harmonikussá tudom tenni vele az arcfestésem, illetve nyaraláskor helytakarékos.
Egy hibája van, az pedig a doboz kialakítása, masszívnak masszív, kis helyet foglal, de nekem kicsit nehezen nyitható a körmeimmel...ez legyen a legnagyobb gond..

Nyáron nagyon gyorsan elhasználom a mattító lapocskákat, így abból is beszereztem egy csomagot. Nagyon tetszik, hogy rózsaszínek a lapocskák, és számomra ideális méretűek is. Ez egy olyan termék - aki nem ismerné- hogy amikor fénylik az arcunk, akkor ezzel egy pillanat alatt felitatjuk. Csak a felesleges faggyút szívja fel és békén hagyja a sminkünket.


Folytatás következik....

2 megjegyzés:

  1. Erről a márkáról még sosem hallottam, de most, hogy így felhívtad rá a figyelmem, meg fogom nézni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen,én is így voltam vele :-)...mindent ki kell próbálni alapon :-)

      Törlés

Örülök minden véleménynek, köszönöm, hogy időt fordítottál rám!

Megjegyzésed a jóváhagyásom után jelenik majd meg ( ezért nem látod azonnal amit írtál ), így biztosítom, hogy minden hozzászólást elolvassak!

Mail címet NE küldjetek itt, akkor írjatok mailt (sminkesmas@gmail.com), illetve reklám "szagú" weboldal linkeket sem fogok megjeleníteni, erre a célra az "Együttműködés" menüpontot ajánlom.

Köszönöm a megértést és a türelmet!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...