2016. 06. 09.

Park Avenue makeup - amit a szem megkíván

Park Avenue vízálló szemceruzák
Már írtam nektek az itthon újdonságnak számító sminkmárkáról, a Park Avenue-ról.
ITT olvashatjátok a már kipróbált termékeket.
Mivel a szemkörnyéki cuccok sem hagytak hidegen, ezért mindenképpen megmutatnám nektek, hogy miről van szín infóm, és melyik termékek minőségét teszteltem le otthon.

A vízálló gél ceruzák szinte minden márka termékei között megtalálhatóak, itt különlegességnek számít, hogy az alap színek mellé egy szájraan kapható, is alkalmazható bordó szín is bekerült a kínálatba. 10 árnyalatbnarancs és citromsárga is van a kínálatban ITT találjátok őket.
Sajnos tesztelni nem teszteltem, csak a színeket próbáltam ki. A képen oldalt a fekete szemhéjtus toll is látható.

Park Avenue vízálló krémes szemfesték
Nagy lelkesedéssel és érdeklődéssel fogadtam a vízálló krémes szemfestéket, ami 10 színben ITT megtekinthető.
Visszafogottabb emberkéknek és extrém színeket kedvelőknek is van megfelelő árnyalat.
Nagyon nehéz volt színt választanom, mert voltak olyan gyönyörű színek, hogy csak a visszafogottságom tartott vissza, hogy ne hozzam el mindet.
A helyszínen végzett próba után elég tartósnak ítéltem meg a terméket, így én fekete színben választottam magamnak, ami egy eldolgozható vízálló alap tud lenni bármely por szemfesték alá vagy önmagában is, illetve állaga miatt tusvonal meghúzására is alkalmas.

A tesztelés során megállapítottam, hogy a cucc tökéletesen jól működik, és szeretem is.

Az összehasonlítás
Több oka is van.
Egyrészt nincs másnak eladva mint ami, azaz ami rá van írva az fedi a valóságot, mert ez valójában egy krém szemfesték, ami szemhéjtusnak is megfelelő.
Azaz nem egy szemhéjtusnak eladott maszatolható és satírozható massza.
Nekem ez fontos, mert én úgy vásárolok, hogy elolvasom mire kínálja a gyártó a termékét..
Ha ez egyezik az én tapasztalatommal is, akkor az szimpatikus.
Ha tud annál is többet, az mégjobb.

Jól siklik, szép vékony vonalat tudok húzni vele.
Nálam ellenállóbb és szebb, azaz feketébb mint a nemrég ITT bemutatott Maybelline csalódásom, pedig azt sokan kedvelitek.
A képeken látható, hogy ugyan nem ez a világ legtartósabb tusa (mivel nem is annak van eladva), de megveri az annak hirdetett terméket.
Park Avenue Mono szemhéjpúder

A szemhéjpúderek területén is nagy a választék, vannak hipoallergén termékek is, nekem a mono szemfestékeknek tetszett jobban az állaguk, a 01-es white-nak nem tudtam ellenállni, mert pont az az enyhén fényes ( nem csillámos ) szín, amit imádok a szemzugba minimálisan bepöttyenteni, mert csodálatosan kiemeli a tekintetet.
Nagyon pigmentált, de óvatosan is lehet használni, így alkalmakra és minden napra is megfelelő termék.
Szépen felveszi és leadja az ecsetem, nem hullik szanaszét az arcomra.
Nagyon megszerettem, most naponta nyúlok érte, nem tudom, hogy csak a színválasztás volt-e szerencsés vagy az összes szín ilyen jól sikerült, de érdemes kipróbálni.

Park Avenue szemceruza
Sima szemceruzát is árul a cég amivel füstös sminket is készíthetünk magunknak.
Szemhéjpúder alá satírozásnak is tökéletes.
Szépen siklik, nem kemény, nem vízálló, így könnyen lemosható.
ITT találod a választékot és az árakat.

A hipoallergén vonal további termékeiről ITT találsz listát, így akinek érzékeny a szemkörnyéke az is megtalálja a megfelelő sminkeket.
Tus, szemceruza, szempilla spirál is kapható elérhető árakon.

A körömlakkokról is szót kell ejtenem, mert  rengeteg (82) gyönyörű színnel találkoztam.
Alacsony árfekvésűek a lakkok, így érdemes kísérletezni.
Park Avenue körömlakkok
A tapasztalataim szerint minden márkának minden körömlakk színe más minőségű, azaz más rétegszám és más tartósság jellemzi, így nehéz általánosságban véleményt mondani.
Én csak a lábamon lakkozok, mert műkörmöt viselek.
A lábamon pedig megfelelő elő és utótermék használata mellett nekem minden körömlakk megfelelően tartós.
Két natúr rózsaszínes árnyalat mellett döntöttem, mert ebből vagyok kifogyóban.
A színekkel tökéletesen elégedett vagyok, 2 rétegben láthatjátok a fotókon.

Park Avenue pink és papaya körömlakk

Összefoglalva: pár hét használat után kialakult már pár kedvencem.
A bronzosítókért a kitűnő szín és a kellemes használhatóság miatt naponta nyúlok. Ezer top márkás bronzosítóm van ( Dior, Mac, Guerlain stb.) és mégis...
A white szemhéjpúder szintén nagyon nyerő nálam, pedig nehezen robbanok le a Mac YSL vagy Dior árnyalóimról...ez az első ami nem ez a három márka és nem csak erőltetem, hogy elfoggyon, hanem keresem a fiókban, mert akarom használni.
A körömlakokk szép színét többen megdícsérték, így ez is egy pozitív visszacsatolás, bár a tartósságukról nem tudok nyilatkozni a fenn már leírt okok miatt.

A márka webshopban ITT vagy viszonteladóknál vásárolható.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Örülök minden véleménynek, köszönöm, hogy időt fordítottál rám!

Megjegyzésed a jóváhagyásom után jelenik majd meg ( ezért nem látod azonnal amit írtál ), így biztosítom, hogy minden hozzászólást elolvassak!

Mail címet NE küldjetek itt, akkor írjatok mailt (sminkesmas@gmail.com), illetve reklám "szagú" weboldal linkeket sem fogok megjeleníteni, erre a célra az "Együttműködés" menüpontot ajánlom.

Köszönöm a megértést és a türelmet!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...