2015. 07. 14.

A nagy haul...és annak tesztje

Gyűlnek a dolgok amiket mostanában ( ezt idézőjelbe értsétek ) vásároltam.
TimeBalm, Nars

Hosszabb tesztekre vártak, de inkább csapjunk bele ömlesztve, mert gondolom a nyár közepén senkinek sincs kedve szövegeket mazsolázni ( nekem meg órákig körmölni), beszéljenek a képek, és a rövid de tömör vélemények.

Iparfüméra a barátunk, ezt már mindenki jól tudja, reméljük a kedvező áraival ez így is marad. A termékek nagy részét innen rendeltem a gyors szállítás és az anyagi vonzat miatt.



Orofluido, Tigi
Orofluido: sampon balzsam ipari mennyiségben ( sokadik flakonok ).  A képeken még a 1250ml-es verziók láthatóak, de már "csak" 1000ml-est tudtam rendelni. Tudjátok, hogy nagy szerelmem az Orofluido elixir ( természetesen ez is volt a rendelésbe, mert olcsóbb mint a fodrászomnál). Azért vettem meg a sampont és balzsamot, mert 6-7000ft-ért jobb áron van, mint a hasonló minőségű szalon termékek. Az én száraz és festett hajamra tökéletes.


Tigi hajlakk: Hard head: majdnem 400ml (2600ft), szerintem egy életre elég lesz ez a masszív erős hajlakk. Ár/érték arányban tökéletes, de ne fújjátok közelről ( kivéve ha pont az a cél) , mert akkor szép ha egyenletesen és messziről van permetezve


Nars pír, TheBalm TimeBalm
Nars pír: kíváncsi voltam erre az agyon hypeolt termékre, mert nálam a Mac és YSL pirosítók a kedvencek. Szerencsére elég kedvező áron (3400ft) kifogtam egy kicsi verziót a Super Orgasm színből, ami egy csillámos árnyalat. Nálam nem emelkedik ki a fenn említett márkák minőségéből, de még adok neki időt. A teljes kiszerelés ára 7700ft..örülök, hogy annyit nem adtam érte...ennyiért azért van választék..egyelőre így gondolom.


TheBalm: itthon még nem annyira közismert, de külföldi bloggerek és sminkesek már felkapták. Két termékére voltam igazán kíváncsi, az egyik a TimeBalm primer vitaminokkal, de ez mellékes -sosem tudjuk meg alapon- viszont tényleg egy nagyon jó hídképző primer a bőr egyenletességének növelésére (7100ft) . A másik a TimeBalm korrektor, szem alá, sötét karikákra ( 4200ft), jelenleg tesztelés alatt, de elég jó véleményeket olvastam / hallottam róla, bár nekem működik ennél olcsóbb verzió is a szemem alá.
Metal / Gold tattoo


Metál/Gold instant tetkók: aliexpess a származási hely, már mind kipróbált, és tökéletesen működik az ára 1-2 dollár/ ív. Átlagosan 2 hét alatt itt vannak, ingyenes szállítással, tehát nem érdemes ennél több pénzt szánni rájuk. ( Ázsa centerbe amúgy 5-600körül láttam/ ív pár fajtát)


Kéz és láb ápolása
Kéz és láb ápolása nyáron: a képen látható dolgokat a Herbaházban vettem de ezer webshop és bolt is forgalmazza. Lesz róluk teszt, de döbbenetesen jó mind, pár nap alatt helyre rakja a száraz kezem /lábam. Használtam ennél drágább cuccokat, de S.O.S. esetén csak ezekhez nyúlok ( 1-2000ft-os termékek).


Sanatopic
Testápolás: tudom, hogy nagy szappan fan vagyok, de amikor rohanok és zuhanyzom nem mindig van türelmem a szappanokkal vacakolni ( ugye ezek a természetes szappanok nem úgy habzanak). Erre a célra vettem a sok bőrbeteg által jól ismert Sanatopic családod, aminek a folyékony szappanja és a krémje is olyan szuper, hogy nem véletlenül lett kitalálva erre a célra. Nem húzódik a bőröm, nem viszket a száradástól, így ideális azoknak akik hasonló gondokkal küzdenek ( 1300ft körül kapható a gyógyszertárakban).
Xen-Tan arcbarnító


Az AHA savas és hámlasztó termékekből is kipróbáltam az Anaconda professzionális cuccait ( webshopból), vettem enzimes peelinget (sosem fogy el mennyiség), és egy gyenge és egy erősebb AHA szérumot. Tesztelem mindhármat hamarosan, az én bőröm mindet jól bírja, nem irritált tőle, bár az enzimes peeling után valahogy mindig jön egy patim...lehet véletlen, lehet nem, még figyelem...


Önbarnítás téren idén arcra a Xen-Tan kifejezetten erre a célra gyártott arcbarnító krémét használom. Olaj mentes, nem okozott pattanást, nem büdös és nem szárítja úgy az arcom mint más hasonló ilyen termék (7800ft ). Úgy nézem, hogy egy évig biztos elég lesz.

2 megjegyzés:

  1. A NARS pírt hol tudtad megvenni annyiért, és mekkora? Mert az eredeti árát én sem szeretném érte kiadni, de egyébként meg tetszik :o

    VálaszTörlés

Örülök minden véleménynek, köszönöm, hogy időt fordítottál rám!

Megjegyzésed a jóváhagyásom után jelenik majd meg ( ezért nem látod azonnal amit írtál ), így biztosítom, hogy minden hozzászólást elolvassak!

Mail címet NE küldjetek itt, akkor írjatok mailt (sminkesmas@gmail.com), illetve reklám "szagú" weboldal linkeket sem fogok megjeleníteni, erre a célra az "Együttműködés" menüpontot ajánlom.

Köszönöm a megértést és a türelmet!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...