2014. 07. 28.

Van élet Baviphat után? Koreai arcradír tesztek

Az arcradírok között maradt nagy kedvencem már évek óta a Baviphat mangós radírja ( teszt ITT ).
Ez volt a zsákmány

Ha jól számolom, több mint két éve nem találok ennél jobbat otthoni használatra.

Aztán a bbkrém.hu-n az alábbiakat olvastam "A közeljövőben megújul a Baviphat termékpaletta legnagyobb része. A legtöbb termék csak a készlet erejéig lesz elérhető"

Hmm király...

A dolog nem teljesen egyértelmű a számomra és csak remélni tudom, hogy a jó kis mangós radíromat nem érinti a változás.
A biztonság kedvéért azért természetesen rendeltem egy Mangós radírt (110g - 3380ft ), na meg mellé még kettőt..na meg egy paradicsomos maszkot is.


A többi radír is rég izgatta már a fantáziám, így a Tonymoly két  peeling terméke ragadott magával az Appletox és a Latte art cappuccino.
Tonymoly - Appletox


Appletox: az én példányomból hiányzott a spatula és leragasztva sem volt, de úgy láttam a neten, hogy ez így természetes eme krém esetén.
Az illata a csomagolásának megfelelően zöldalmára hajaz, nem tolakodó, kellemes és diszkrét.
Fehér krém, ami apró szemcséjű radírt rejt, a Baviphat mangós radírjára nem is emlékeztet. 
Nincs melegítő értés, és sokkal apróbbak a szemcsék. 
A bőrön sem marad sokáig nyirkos, a masszírozás alatt a krémet szinte beszívja a bőr.
Appletox állaga
AHA sav tartalma ennek is van ( különben meg sem vettem volna ) de számomra sokkal gyengébb hatású mint a Mangós radír. 
Én ezt egy gyengédebb formulának tartom, de lehet azért van ez így mivel az állag nem teszi lehetővé a hosszas masszírozást, ami a Mangós radírnál akár 10 percig is végezhető a zselés-vizes állaga miatt.
Elégedett vagyok vele, akkor használom amikor gyengédebb ápolásra vágyik a bőröm.
Nem szárított, nem irritált.
Érdekesség, hogy az azonos méretű csomagolás ellenére ennek a töltő súlya 80gramm, míg a mangós radír azonos áron 110grammot rejt.

80g-3400ft 





Tonymoly -Latte art cappuccino
Latte art Cappuccino: ez a különleges kiszerelésű édes csésze egy műanyag dobozban érkezik. 
A spatula a csomagolás tetején található "kanál" imitáció. Nem tudtam elképzelni hogy is van ez, de jól tartja magát a doboz tetejébe csúsztatva. Tárolás szempontjából nem a legpraktikusabb, de a design dicséretes.
Az illata valódi minőségi kávé ( nem az őrölt hanem a lefőzött), így aki gyűlöli a kávét annak nem ajánlom, de nekem nagyon kellemes, nem tolakodó.
A csuporban barna zselé lapul ami dörzsi hatására fehér krémmé változik.
Latte art - állag és szín
Állaga emlékeztet a mangós radírra, de nincs benne annyi szemcse.
Ez sem szívódik fel, sok dörzsi után a bőrön hagyva pakolásként viselkedik.
Nem irritál és nem is szárít.
Érdekesség, hogy kisebbnek néz ki mint az Appletox, mégis 15ml-el többet rejt.

95g-3950 ft 




 

És a továbbiak:
 
Tonymoly - Tomatox

TonyMoly Paradicsomos maszk: mintában már próbáltam, és nagyon kellemes tapasztalatim vannak vele. 
Bár én nem a pigmentek halványítását figyeltem leginkább, hanem a piros foltjaimat, mert abba látványosabb és gyorsabb eredményt ér el szinte minden ilyen krém és maszk.
Mivel kipróbáltam, így már tudtam mire számíthatok.
A pattanások nyomán visszamaradt foltokat és sebeket szépen halványította, és a bőrömet is táplálta.
Nem irritál, nem szárít, kiegyenlíti a bőr színét.
Tomatox - állag és szín


Hatása nem tart örökké, de szívesen használom havonta több alkalommal.
Nekem látványos és szép eredményt ért el, de semmilyen ilyen "fehérítő" maszktól nem kell csodát várni, mert azok a szerek amik valóban tartóssan és extrán fehérítenek, azok elsősorban gyógyszeres készítményekben elérhetőek.

80g - 3980 ft



 


Minták:
Baviphat - Mangós radír

Benton csiga-méh arckrém minta: ez nagyon kellemes csalódás, mert nagyon látványos a számomra a sebgyógyító szerepe. Éjszakára használtam a krémet, nem irritált, pattanásokat nem okozott, viszont látványosan gyógyította a sebeimet.
5ml- 450ft

Benton csiga-méh eszencia minta: ez egy könnyű zselés szérum, amit a minta üvegcséből egy művészet kirázni. Nappalra tökéletes smink vagy bármilyen krém alá. Szépen regenerálja a bőrt, gyógyító szerepe látványos.
5ml- 450 ft

Sulwhasoo lifting krém: feszesítő hidratáló, fiatalító krém, ezt még nem próbáltam, de a márka elég jó krémeket gyárt. így biztos nem fogok csalódni.

5ml-390ft




Mangós radír állaga

Fontos ( mert sokan kérdezitek ) : én nem rendelek kintről vagy ebay-ről koreai termékeket, mert nem merek. Sajnos sok a hamis ezen kencék között, ez hamar kiderült azok számára is akik a kedvező ár miatt lecsaptak erre-arra, aztán a krém állaga más volt, a BB krém színe és viselkedése eltért stb. Krémek tekintetében én nem merek kockáztatni, mert féltem a bőröm, illetve nagy a felesleges pénzkidobás kockázata.


Összefoglalva: Mindkét radír amit kipróbáltam jó a maga nemében, de a Baviphat Mangós radír nálam mindent visz. Erősebbnek érzem mint a Tonymoly termékeit, így remélem nem fogják megszüntetni.
Akinek viszont a mangós radír "sok" vagy "ragacsos" volt annak mindenképpen ajánlom a Tonymoly peelingek kipróbálását.
A Benton csiganyálas cuccait mindenképpen kiemelt figyelemmel fogom kísérni, és ahogy elfogynak az elhasználásra váró termékeim ( sajnos rengeteg van ) mindenképpen beszerzem a termékcsaládból a számomra szimpatikus tagokat, mert eléggé meggyőztek.

 

1 megjegyzés:

  1. én is rendeltem gyorsan egy epres maszkot meg egy mangósat, illetve a barátnőim is, valamelyik mindenkinél kedvenc, nagyon remélem, h ezeket is csak átvariálják (persze szigorúan külsőleg, belbecs maradjon). ;)

    a csiganyálas mintából calo(z) tesztje meggyőző volt olyan két éve, akkor műtötték a barátja lábát és azzal kenegetett a friss sebeit, akkor már kiderült, h jó a cucc.

    VálaszTörlés

Örülök minden véleménynek, köszönöm, hogy időt fordítottál rám!

Megjegyzésed a jóváhagyásom után jelenik majd meg ( ezért nem látod azonnal amit írtál ), így biztosítom, hogy minden hozzászólást elolvassak!

Mail címet NE küldjetek itt, akkor írjatok mailt (sminkesmas@gmail.com), illetve reklám "szagú" weboldal linkeket sem fogok megjeleníteni, erre a célra az "Együttműködés" menüpontot ajánlom.

Köszönöm a megértést és a türelmet!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...