2014. 07. 21.

Sigma dupes? Vásárolj fillérekért!

Nem igazán hittem a szememnek, amikor megtaláltam a BuyInCoins oldalát.
Érkezéskor csomagolva

Azt hittem valami vicc, átverés, vagy így akarnak halálos kórokozókat Európába juttatni a keletiek, mert ennyiért mindenki rendelni fog valamit az fix.

Valahogy nem volt reális, hogy kevesebb mint 5 dollárért (kb 1000ft-ért ) postaköltséggel 5 db ecsetet kapok.
Tekintve, hogy 1000ft-ért még egy azaz 1 ecsetet sem tudok vásárolni, ez elég tündérmesének tűnt.

Regisztráltam, fizettem ( paypal ) aztán vártam...
A Paypal-os fizetés azért megnyugtatott, hogy nem egy kártyacsaló cégről van szó, mert mind mondtam a kételkedésem egy percre sem csillapodott.

BuyInCoins : kicsomagolt ecsetek

Az is tetszett az oldalon, hogy a szokásos fotók mellett találunk a termékekről amatőr fotókat is, amit a vásárlók töltenek fel, illetve értékelhetik is a terméket ( mivel moderál az oldal, nem tudom felkerülne -e az 1 csillag is...)

Nem mondom, lement a 30 nap... aztán konstatáltam, hogy buktam egy ezrest, de aztán csöngetett a postás és megjött az áru.
A szerzés örömét extrán az emelte, hogy ilyen olcsón külföldről még nem érkezett semmim, így vadul téptem a csomagolást, és még mindig azt hittem, hogy valószínű csak hungarocell darabok lesznek benne.

Buy in coins : méretek formák
Nem is tudom mit vártam....leginkább azt, hogy megérkezzen VALAMI, de igazi elvárásaim nem voltak.

Nos 5 ecset volt a csomagban, pont úgy ahogy választottam!


Na de nézzük mik ezek:


4pcs silver soft syntetic small - 2.78 USD/ 4 db ami a Sigma "P" ecseteire akar hasonlítani.

angled, tapered, rounded, flat + eyeshadow
Mindenkit megnyugtatnék aki beruházott a Sigmára, hogy azért ezek az ecsetek nem 1/1 másolatok, egyáltalán nem annyira tömöttek, és a méretek sem akkorák, szóval ez nem az 1/1 klón!

Ettől függetlenül az érkezést után a fertőtlenítést és a mosást is jól viselték, egy szőrszál sem hullott belőlük.

Használat: a Tapered a legjobb szerintem. Ez valóban tömött, jól üzemel. A Sigma ecseténél kisebb, lásd a képen, de a minőség közelít.
Buy in coins ecsetek

A többit el kell felejteni a Sigmához hasonlítani. Miért? Mert nem elég tömöttek.

Jók ezek az ecsetek, de közük sincs a Sigma Precision ecseteihez (persze az áruknak sem), szóval csak azért hasonlítjuk hozzájuk, mert az ötlet/forma/szín onnan ered.

A többi ecset egyébként alkalmas szemfestéshez vagy szem körüli korrektorozáshoz, de nem alkalmas PRECÍZIÓS műveletek elvégzésére mint a Sigma Precision( = pontos!) ecsetek.
2 Sigma "P" és a 4 BuyInCoins ecset

Azért nem, mert a szőrök nyeklenek-nyaklanak. Ez tökéletes és szükséges ha szemkörnyékről van szó, de nagyon nem jó, ha kisebb bőrhibát javítanánk vele ahol kell a pontosság.

Kivétel ez alól mint említettem a Tapered (=kúpos) ecset, mert az egész jó ilyen téren is, a tömöttségéből és a szálhosszból adódóan.

A krémes festékeket kitűnően felveszik és leadják.
A por festékeket pedig a Real Techniques ecsetekhez hasonlóan adják-veszik.

Sigma P86 és BuyInCoins
Azt azért mindenképpen el kell mondanom, hogy ennyi pénzért sosem találkoztam még ilyen jó ecsetekkel!
Aki nincs fölszerelve ecsettel az mindenképpen ugorjon bele, de aki profi sminkes és tele van ecsettel, annak a kúpos az ami jól jöhet ( én ebből az egyből tuti berendelek többet) ( 1db 0.96 usd) és a Rounded ( = kerekített) amit még tuti több célra fogok tudni használni.


10/10-es szuper vétel, annyi a titka, hogy nem szabad Sigma ecseteket várni, mert azok nem ilyenek..szóval open mind és várd a csomit!

Sigma P88 VS BuyInCoins

Tapered blending Eye Shadow Brush : 1.02 USD/1 db -ezt azért vettem meg, mert nagyon jók nekem ezek a formák a szememhez ( mert nagy és van hely ).

A képeken a fekete szőrű ecsetről van szó, aminek a vége nem fehéredik ki.

Amikor megérkezett még boldog voltam, jónak tűnt, majd a fertőtlenítés és mosás közben rettenetesen hullást produkált.

Mosás után a vizes ecset minden egyes szőrszála annyi felé állt ahány szál maradt benne, ez nem volt túl biztató, pedig nagyon kíméletes voltam hozzá.
Ez a 3 nem olyan tömött( soft synthetic small)

Annyira megriadtam, hogy le se mertem fotózni, hanem leraktam és elhagytam a helységet.
Aztán visszasündörögtem pár óra után, fogtam egy hajzselét és lezseléztem.
Magára hagytam gondolkozni ismét pár órát.

Jobban festett ( a zselétől ), de sok szál nem akarta az igazságot így olló lett a vége, szépen betrimmeltem úgy, ahogy ki kell néznie.


Nem tömött a fenti 3 típus
Használat: kicsit nagyobb mint vártam, de van hely a szemhéjamon, így az történt, hogy 2 mozdulatból megvan a szemfestésem ( de kár :-) )..


Iszonyat jól felveszi a festéket, mert sokkal sprődebb mint ahogy lennie kéne, idegenen biztos nem alkalmaznám, mert megérezné, hogy valami gagyival kenegetem.

Ja és nehogy elfelejtsem, olyan jól le is adja a festéket ahogy felkapja, így nem is tudom ki kell-e mosnom valaha az életben.

A kúp ecset viszont tömött ( soft synthetic small)
Nagyon érdekes tehát a tapasztalatom ezzel az ecsettel, mert f*s, de mégis , szóval ezmiez?

Lehetne kicsit kisebb, gyengédebb és jobb forma/száltartóbb, de mégis jó vele dolgozni (magamon), tehát 200ft-ért akkor ez most jó vétel? Naná!

Összehasonlítottam a méretét és formáját a Sephora, a Real techniques és a Jaggi ecsetével, így tudtok viszonyítani.

Ha vásárlásnál beírod a Smink ÉsMás  a "recommender"-hez akkor kapsz 5% kedvezményt még ebből az árból is.
A szemfestő ecset ( sephora, Rt, Jaggi)


Van pár vágyam még az oldalról, biztos fogok még vásárolni tőlük a napokban.
Amik nekem bejönnek:

-Ez az édes epres puha szivacs hajcsavaró, szuper.

-Konjak szivacs fillérekért.

-Elektromos kefés arctisztító, egy próbát megérne.
Tapered blending eye shadow brush

-Egy ilyen fogászati tükörre régóta vágyom, mert ezzel a hátsó fogakat is tudom magamnak ellenőrizni.

-Jade masszázs görgővel is el tudom magam képzelni esténként az éjszakai krémem felviteléhez.

-Ez a porlasztó, amibe bármit tölthetünk, kitűnő kozmetikai termék. napozáshoz, sminkhez, aroma, termálvíz. A kozmetikuson használja, fogalmam sem volt honnan szedte, de nagyon szupi volt amikor permetezett vele.

-A vitaminjaimnak mindenképpen vennék egy ilyen pill boxot, mert akkor talán nem felejteném el bevenni.
BuyInCoins: ide kell beírni : Smink ÉsMás és 5% kedvezményt kapsz az első vásárlásból
Púder pamacs mindig fogyóeszköz.

Ecsetek közül érdekel még: ez és ez.

A szállításról: Nagyon olcsón szállít a cég, vagy ingyen, vagy 1,7 dollárért ha regisztrált a küldemény.
Ideje 3-4 hét.

Fizetni: Paypal vagy bank kártya

Egyéb infó: itt nem magánszemélyek hirdetnek mint az Ebay-en, hanem az egész egy kézben van, és azért tudnak ilyen olcsón adni dolgokat, mert olyan nagy tételbe szerzik be az árut, hogy nagy kedvezményt kapnak, és  direktbe a gyárból vásárolnak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Örülök minden véleménynek, köszönöm, hogy időt fordítottál rám!

Megjegyzésed a jóváhagyásom után jelenik majd meg ( ezért nem látod azonnal amit írtál ), így biztosítom, hogy minden hozzászólást elolvassak!

Mail címet NE küldjetek itt, akkor írjatok mailt (sminkesmas@gmail.com), illetve reklám "szagú" weboldal linkeket sem fogok megjeleníteni, erre a célra az "Együttműködés" menüpontot ajánlom.

Köszönöm a megértést és a türelmet!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...