2014. 06. 09.

Nyerni szeretnél?

Mint jól tudjátok nagy eManufaktúra rajongó vagyok.
Az áhított zsákmányok

Én a lehető legjobb szappanokat mind náluk szereztem be ( erről ITT egy kis összefoglaló ) , pedig próbálkoztam annál is több helyen, mint azt valaha itt megemlítettem.

Juhtejes szappanokról van szó, amik nem szárítják a bőrt, sőt visszaállítják annak normál állapotát.
Titkuk a rendszeres és kizárólagos használat - főleg ha bőrproblémád van, amire megoldást keresel.

Ha idáig nem próbáltad ki őket, akkor itt az alkalom, ugyanis óriási nyereményekkel készülnek egész júniusban, a 3. születésnapjuk alkalmából.


 "Ünnepelj Velünk egész júniusban és NYERD meg a 2 FŐS, 2 ÉJSZAKÁS PIHENÉST vagy további fantasztikus nyereményeink egyikét! 3 éve júniusban nyitotta meg kapuit az eManufaktúra Természetes Kozmetikumok Webáruháza. Azóta egyre többen és többen szeretitek termékeinket és váltok hűségessé irántuk illetve irántunk. Mi most ezt a hűséget és szeretetet szeretnénk Nektek meghálálni egy egész hónapon át tartó meglepetés, kedvezmény, akció és fantasztikus nyereményáradattal! "

Van Facebook játék is ITT  erre én is rárepültem, hisz a 2500ft-os vásárlási utalványt sok sok termékre be tudnám ám cserélni.

Az az illat...mennyei
Ha nem nyered meg a főnyereményt akkor is 40 különféle ajándék vár rád, nem hangzik rosszul, nem?
Sminktanácsadás, Pixibox, Pikantéria finomságok és további eManufaktúra vásárlási utalványok, hogy csak azokat említsem amik az én érdeklődésemet is felkeltették.

Na de nézzük akkor még azokat a termékeket amiket mostanában kipróbáltam tőlük.

Férfi szappan - mert imádom a friss illatú szappanokat, főleg nyáron, vagy sportolás előtt-után. Szóval ez kellett.
Utazáshoz is kiváló, mert egyrészt kis helyet foglal, másrészt ketten is használhatjuk a nyaralás alatt.
Már csak egy jó trendi, nem törékeny, jól záródó szappantartót kéne hozzá beszereznem...

Juhtejes testápoló állaga
Gránátalma szappan - mondta Kinga ( a webshop tulaja ) hogy ez valami csoda, de erre azért nem számítottam. Piros bogyós gyümölcsök , édes, erős illat, imádom.
Nem gondoltam volna, hogy valaha találok olyan juhtejes szappant ami ezt az illat orgiát nyújtja... szerelem..

Kendermagolaj szappan - ezt nem próbáltam volna ki, ha nem ajánlották volna, az illat egyszerű, de nem ezért szeretjük, hanem mert fantasztikus hatása van szinte minden bőrproblémára az ekcémától a száraz bőrön át át a pattanásig. Ideális a naptól megfáradt bőrre, és gyanítom télen is felveszi a kesztyűt a "téli problémákkal".

A kis üvegcsében testápoló ajándék érkezett, mert szerettem volna kipróbálni mit nyújt a juhtej ilyen téren. Pár illatban elérhető ITT lehet szemezgetni. Kicsit sajnálom, hogy nincs olyan illat ami a gránátos szappan megfelelője, mert egész nap abba feküdnék..

eManufaktúra Holt-tengeri iszap
A száraz holt tengeri iszap is megérkezett a webshopba, erre is kaptam kipróbálási lehetőséget, a jótékony hatását már biztos mindenki kívülről fújja, de ha nem tudjátok mit kezdjetek ezzel a "homokkal" akkor ITT már mutattam nektek, hogy én miként használom. Végre az eManufaktúránál biztonságos forrásból és egyszerűen elérhető.

És hogy én mit választanék, ha megnyerném a vásárlási utalványt ( mert nagyot álmodni nem merek ;-)...)?
A fürdőrudakat imádom, így hirtelen nem is tudnék dönteni az illatok között és természetesen pár idáig nem kipróbált szappanba is belekóstolnák, és a mangóvaj sem maradhatna ki.

Persze legjobban az utazásnak örülnék én is, ahova vihetném a helytakarékos szappankáimat..
Ti mit szeretnétek?

4 megjegyzés:

  1. Szia! Nagyon csábítóak ezek a szappankák, csak sajnos pálmaolajból készülnek. Olvass utána, hogy milyen károkat okoz az esőerdők kiirtása az olajpálma ültetvények érdekében. Ne haragudj, nem akartam a kedved elvenni. A gyártó nem tudna esetleg módosítani az összetételen?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem szegted kedvem :-)

      Valóban a pálmaolaj a környezetvédők szemszögéből nem a megfelelő választás, mint ahogyan a vegánok is tiltakoznak az állati eredetű élelmezésen.
      Mindenki tesz valamit a környezetéért (remélhetőleg), így ki ezt, ki azt tartja szem előtt.

      A gyártóval vedd fel a kapcsolatot, biztos több infóval rendelkezik arról, hogy mit tudnak tenni az ügy érdekében.

      Törlés
  2. Szia,

    Esetleg tudnál ajánlani valamit a hegek csökkentésére? Kisebb nagyobb lukak vannak az arcomon főleg az orca részen, pont a legszembetűnőbb helyen. A bőröm olyan molyrágta benyomást kelt. Voltam frakcionált lézer kezelésen illetve régen villanófény kezelésen. Elképzelhető, hogy az ázsiai hámlasztás javítana rajta? Köszönöm

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Ha volt már lézered ( Co2, fraxel) akkor annál hatékonyabb kezelés jelenleg még nem létezik a hegek csökkentésére:-(
      Ha az nem változtatott semmit akkor vagy nem hatoltak elég mély szintre vagy nem kezeltek elégszer.
      Az ázsiai hámlasztás ennél gyengébb eljárás, és csak a bőr felszínét módosítaná, a mély hegekkel nem tud megbirkózni.

      Bőrgyógyászati ( 1,5-2 mm-es) dermaroller esetleg ami még javítana valamit ( 6-10 alkalom) de sajnos megszüntetni végleg nem fogja :-(

      Törlés

Örülök minden véleménynek, köszönöm, hogy időt fordítottál rám!

Megjegyzésed a jóváhagyásom után jelenik majd meg ( ezért nem látod azonnal amit írtál ), így biztosítom, hogy minden hozzászólást elolvassak!

Mail címet NE küldjetek itt, akkor írjatok mailt (sminkesmas@gmail.com), illetve reklám "szagú" weboldal linkeket sem fogok megjeleníteni, erre a célra az "Együttműködés" menüpontot ajánlom.

Köszönöm a megértést és a türelmet!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...