2014. 02. 17.

Jajj de szeretném..Wishlist

Nem csináltam még ilyen óhaj-sóhaj bejegyzést, de ezt most mindenképpen el akartam készíteni.
Tarte: tartecosmetics.com/

Az első gondolat az volt, hogy magamnak összeírom, de miért ne tegyem közzé..hisz esetleg ha valaki ismer vagy próbált már ezek közül valamit akkor szívesen meghallgatnám az észrevételét.

Csapjunk akkor a közepébe:



Tarte - wishlist
Tarte: a cég régóta érdekel, elő körben a szemöldök termékére ugrottam ( volna) rá, ha azt be tudom szerezni. Állítólag nagyon tartós termékek, parabén, sls, ásványi olaj stb mentes, vegán, állatokon nem tesztel.
Egy csomó dolgot meg tudnék tőlük venni, de nézzük a "legszükségesebbeket":
Waterproof brow mousse ami egy tartós szemöldök színező, mint az Anastasia dipbrow, vagy a limitált mac brow gelcreme.

Cheek satin ami egy tartós arcpír , a vízálló minerál bronzosító és a vízálló krém szemhéjszínezők.

Az egy gondom a cég nem szállít Európába, szóval ez bukta.
Loeral - wishlist



L'oreal colour Caresse wet shine stain, ami egy jó kis tartós liptint-szájfény között lévő cucc ITT , ITT és ITT jó kis színmintákat találtok.
Az YSL glossy stain-hez hasonlítják sokan.




NYX - wishlist
NYX termékek közül mostanában vettem párat ( teszt nemsokára) és elégedett voltam velük, így bekockáztatnám ezt a vízálló korrektort is, de még nem tudom milyen színben, nem szem alá való, így jól el kell találni a bőrszínt.
A sminkfixáló permet is érdekelne dewy (harmatos) finish verzióban (amit itthon még nem láttam a webshoppokban). Itthonról amúgy én az Alveolashop-tól szereztem be a kisebb rendeléseket, de drágább cuccokat megéri kintről megrendelni a Cherry Culture weboldalról ( nagyobb a választék és jóval olcsóbb is ).


Real techniques -wishlist

A Real techniques ecseteket biztos jól ismeritek és szeretitek is. Én is rendeltem már párat ( teszt nemsokára ) és érdekelnek még a szemhéj ecsetek is. Megrendelném tehát az 5-ös szemhéj szettet és a különálló szemhéjárnyalót is, mert ez olyan ami nincs benne az ötös készletben.
Mindenképpen az Iherbtől rendeljetek, mert ennél olcsóbban jelenleg nem tudjátok megvenni ( még szállítással is). Megbízható a cég, én is innen rendeltem, nem promózok nekik, kódom sincs meg semmi, de elégedett voltam nagyon a szállítással és a gyorsasággal.
Stila , Urban decay - wishlist


A stila filctus ki van kiáltva mint a legjobb eye liner, így kipróbálnám én is, hogy mennyire tartós, de nagyon drága, így nem tudom érne-e ennyit ( 4-5000ft). A márkától még a One Step Correct érdekel nagyon, ami egy azonnali bőrtökéletesítő.Az Urban Decay 24/7-es cerkája is agyon van hypeolva, így engem is érdekelne mit tud.


Mac, Smashbox - wishlist
A Smashbox vízálló fekete szemceruzája is kedvelt, ami állítólag még úszáshoz is tökéletes..hát ha beszerzem meglátjuk.
A Mac brow gelcreme ( ami egy limitált szemöldökfesték volt ) is megjelenhetne ismét, mert beneveznék arra is.
A Mac-tól még érdekel más színben paint pot, de azokat ITT már részleteztem.


Armani - wishlist
A Giorgio Armani lip maestro egy szuper tartós szerelem, az ára kicsit sokkoló, így még mindig tologattam a vásárlását, de biztos eljön a nap amikor nem bírom tartani magam tovább.
Nagyon szeretik a sminkesek, én is dolgoztam már vele, nagyon szép színekben kapható, és szép hatást tudunk elérni vele.
ITT szépen láthatjátok a színeket felkenve is.


Van persze még más is a kívánság listámon, de most hirtelen ennyivel sokkolnálak benneteket...azt azért nem ígérem, hogy nem fogom folytatni később..

5 megjegyzés:

  1. Szia! Azt szeretném kérdezni, hogy a RT ecseteid kb. mennyi idő után érkeztek meg? 12 napja kaptam a visszaigazoló e-mailt, hogy feladták, de még azóta semmi.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. 2 hét volt kb. míg ideért, viszont a csomagot hozó postás "bárkinek" oda adja aki nyúl érte, mert épp a kapuban találkoztunk amikor jeleztem neki, hogy az az én csomagom lesz a kezében..így oda is adta szó nélkül, nem kellett aláírnom semmit, nem kellett mutatnom iratot sem...még meg is kérdeztem, hogy "ennyi"?
      Szóval ha nem extrákkal kérted a postázást, akkor jobb ha figyeled a postást :-)

      Törlés
    2. Ú, értem. Köszi szépen az infókat! ;)

      Törlés
  2. RT szett és a Tarte nálam is listán van, de az utóbbira sajna esélyem sincs beszerezni.

    VálaszTörlés
  3. A Real Techniques 5-ös szemhéjecset szett nagyon jó, nagyon szeretem! Mindegyik ecsete jól kihasználható. Én is iHerbről rendeltem, minden rendben ment, a Posta ajtóig hozta.

    VálaszTörlés

Örülök minden véleménynek, köszönöm, hogy időt fordítottál rám!

Megjegyzésed a jóváhagyásom után jelenik majd meg ( ezért nem látod azonnal amit írtál ), így biztosítom, hogy minden hozzászólást elolvassak!

Mail címet NE küldjetek itt, akkor írjatok mailt (sminkesmas@gmail.com), illetve reklám "szagú" weboldal linkeket sem fogok megjeleníteni, erre a célra az "Együttműködés" menüpontot ajánlom.

Köszönöm a megértést és a türelmet!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...