2014. 02. 20.

Dobd el a tusfürdőd!

Rég írtam szappanokról, így tartanék egy kis helyzetjelentést, miként áll a bőrápoló project-em.
Ovis-Holt tengeri iszap-imádom

Mint tudjátok anno belecsaptam a lecsóba és szappant szappannal vettem és próbáltam, ennek bizonyítékait ITT mutogattam nektek.
Lassan másfél éve tart a láz, és szépen rá is szoktam a szappan használatára, így a tusfürdők szárító hatását, a testápolókat és a mesterséges anyagokat végleg elfelejthetem ( ha akarom ).


Azt azért fontosnak tartom megemlíteni, hogy nem a "hagyományos" szappanokról áradozom, hanem csakis a juhtejes szappanok lobbantottak örök szerelemre.

A testápolókat sem dobtam ki, de már nem kényszer a használatuk, csak az illatozás miatt választom őket, bár ebből is készítettem, egy otthoni szuper természetes bőrbarát verziót, ami hatásra mindent ver.... de erről nemsokára úgyis olvashattok külön, egy bejegyzés keretein belül.

Gyönyörű - Fehér olívás szappan
A "sima" szappanoktól egyébként továbbra is húzódik a bőröm... 

Volt pár próbálkozásom a szappanok terén... ide-oda nyúlás, pillanatnyi benyomás... de ennyi idő távlatából visszatekintve arra jutottam, hogy az én saját kedvenceim, amik a legjobban beváltak, azok az eManufaktúra azon belül az Ovis juhtejes szappanok, de ha konkrét akarok lenni akkor a holt tengeri só és a holt tengeri iszap szappan a nagy kedvencem.

Mindkettő az ekcémás és beteg bőrök ápolója (is), bár szerencsére ilyen jellegű problémám nincs, de száraz a bőröm, így ez a szappan kiválóan nyugtatja, puhítja, hidratálja és ápolja.

Rengeteg új szappan is megjelent az Ovis (mit jelent? =juh) kínálatában amit én még nem próbáltam, így lehet ezek méginkább szuperek.

Beleharapnék - Ovis: Gránátalma
Ami az érdeklődéseimet felkeltette, és a jövőben tervezem a beszerzésüket:

- Fehér és Zöld olívás szappan : mint tudjuk az olíva a száraz bőrre aranyat ér
- Gránátalma : az illatára kíváncsi lennék, ha valóban olyan gyümölcsös
- Kendermagolajos : mert mindenre jó :-)
- Férfi szappan : a friss illat miatt
- Gyömbér-lime : mert ha citrusos akkor azt csak imádni lehet


Mivel be vagyok indulva (már megint), így az újdonságokról, tippekről, személyes meglátásairól az eManufaktúrát kérdeztem.
Az oldalt egy kedves, kortárs csajszi viszi, akinek az üzletnél jóval fontosabb az, hogy hiteles legyen, így a véleményében és az általa ajánlott termékekben teljes mértékben megbízom.
Olvassátok el ti is Kinga mit ajánl a figyelmetekbe:



Szappantartó kád
"Először is szeretném megköszönni a bizalmat és a lehetőséget arra, hogy bemutathatom Nektek az utóbbi időben a webshopot ért változásokat,  új termékeket. 
 
A webáruház teljesen új designt kapott, nem csak a magunk kedvéért, hanem hogy a vásárlók még élvezetesebben és informatívabban tudjanak nézelődni, barangolni az oldalon. 
A külső változásokkal belső változások is érkeztek, azaz sok új terméket vittünk fel a palettára. A juhtej szappanok közül csak néhány újdonságot emelnék ki, melyek főként az illatukkal varázsolják el a használóikat, amolyan „húúú most jókedvre derítelek” szappanok. 
Ilyen a finom és extra gyümölcsös illatú gránátalma, és az egzotikus isteni kókusz (ez utóbbi egyébként a személyes kedvencem). 
Mindkettő nem csak finom illatot tud, de radírozó hatásuk révén serkenti a vérkeringést, így ádáz ellensége lehet a narancsbőrnek is.


Ovis - Testápolók
A szappanok közé egyre több figuraszappan is felkerült az oldalra, főként a gyerekeknek kedvezve – velük talán a nagyon makacs, szappannal fürdeni nem akaró gyerkőcök is meggyőzhetők- illetve természetesen gyermeklelkű felnőtteknek is kiváló akár ajándékként is.


Nagyon sokan szeretik a finom illatú testápolókat, így ezek körét is bővítettük az utóbbi időben. Visszatért az oldalra az elegáns illatú vörösboros- szőlőmagolajos testápoló (hölgyek, idősebb hölgyek nagy kedvence), és helyet kapott a natúr- mezei virág illatú testápoló is (emlékeztek a régi, legelső safeguard tusfürdőkre és szappanokra? Engem teljesen azokra emlékeztet az illata...persze sokkal- sokkal bőrbarátabb, természetesebb és finomabb összetevőkkel...;). ) 


Az oldalunk egyik fő célja az ekcémában szenvedők tüneteinek csökkentése
Organikus shea vaj
Borzasztó érzés látni, mikor akár egy kisgyermek, akár egy felnőtt száraz bőrrel, ekcémával küszködik, vakarózik, fájdalmas minden érintésre, ki van pirosodva a bőre, esetleg vérzik is....
Az még szörnyűbb, mikor erre a problémára gyógyszert, szteroidos kenőcsöt alkalmaznak. 
Az ekcémára való termékeinkkel mi ezeket a szörnyűségeket igyekszünk kiiktatni az emberek életéből és kényelmesebbé, fájdalommentessé tenni a hétköznapokat számukra. 
Ezért bővítettük ezen termékek listáját is, a kendermagolaj jótékony hatását már szappan és testápoló formájában is élvezhetitek.

Nagyon megszerettük az előkelő növényi vajakat, mint a shea vaj és mangóvaj, mindkettő szintén hatékonyan segít az ekcéma kezelésében. 
Jómagam is minden nap használom őket, a shea vajat  sebekre, hegekre (szoptatás + fogzás együtteséből eredő problémában borzasztó gyorsan segített), illetve a mangóvajat esténként használom a teljes arcomra + ajakírként is ezt használom.....nem is részletezem, fantasztikus imádom.


Holt-tengeri száraz iszap
Ha szereted a kozmetikai kezeléseket, de nincs időd elrohanni egy gyors arcbőrtisztításra, akkor javaslom a holt-tengeri száraz iszapot otthonra. Már azelőtt megszerették a vásárlóink, hogy felkerült volna a webshopba, hiszen nagyon sokaknak küldtünk ki termékmintát kipróbálásra. Szépen tisztítja, kiegyensúlyozza a bőrt, szuperül hat pattanásokra, problémás bőrre, és persze minden nő vágya....selymes, feszes bőrt eredményez. ;)


Hosszú lenne minden terméket bemutatnom, de remélem-e rövidke ismertetővel sikerült kicsit közelebb hoznom hozzátok a finom, természetes kozmetikumok világát. Illetve egy kis szórakoztató újdonság a végére.... nálunk először, már interneten keresztül is „ meg lehet szagolgatni” a termékeket. Keressétek a termékek képe alatt a virtuális illatmintát.

További szépséges napot kívánok "




A ház urának - Ovis Férfi szappan
Szeretném azt is jelezni nektek, hogy ez nem egy "lefizetett hirdetés", hanem én személy szerint annyira elégedett vagyok a fenn említett szappanokkal, és ezért visszatérő vásárló vagyok, hogy megkértem Kingát, hogy írjon nekem/nektek egy összefoglalót, milyen új termékek érkeztek, és mit ajánl ezekből a figyelmünkbe.
Így mégiscsak hitelesebb, és közvetlenebb az infó.

Annyit még megjegyeznék, hogy a szappanok 900ft körül mozognak, ez egy közepes minőségű tusfürdőből 2 darab ( vagy kevesebb ).
Utazáshoz, gyerekeknek minis szappanok
Viszont a szappan nem kétszer, hanem többször olyan sokáig tart mint egy tusfürdő, kis helyen elfér ha utazunk, nem folyik szerte szét, és a bőrünk is hálás lesz érte, az egyéb szutyi anyagok elhagyásáról nem is beszélve amiket a tusfürdőkkel a testünkre kenünk, és azoknak is örömforrás akik locsolták magukra a testápolót, mert ezzel el is hagyhatod, vagy minimálisra csökkentheted, így mondjuk ki.... roppant költséghatékony a használatuk.

Ha nem irtóztok a szappan használatától, vagy száraz bőrrel bírtok, mindenképpen próbáljátok ki!

1 megjegyzés:

  1. A kecsketejes szappanokat kipróbáltam jó egy éve, azoktól nem voltam elájulva, de most beletetted a bogarat a fülembe :) Én is állandóan a száraz bőr problémájával küzdök, muszáj minden zuhanyzás/fürdés után testápolóznom, különben 1-2 óra múlva már feszül, viszket a bőröm. Ezer féle tusfürdőt, testápolót kipróbáltam már, de valahogy még nincs meg az igazi. Jó lenne, ha nem kellene mindig ezzel kínlódni, mert nem jobban szeretem, egyrészt a gyorsaság miatt, hogy tusolás után nem kell még percekig kenegetnem magam, másrészt, jobb érzés, tisztábbnak érzem a bőröm, ha nem kenem minden sz@rral :) Most megpakoltam a kosaramat az emanufakturánál, kipróbálom, amiket ajánlottál! Köszi a tippet, majd írok, hogy váltak be! :)

    VálaszTörlés

Örülök minden véleménynek, köszönöm, hogy időt fordítottál rám!

Megjegyzésed a jóváhagyásom után jelenik majd meg ( ezért nem látod azonnal amit írtál ), így biztosítom, hogy minden hozzászólást elolvassak!

Mail címet NE küldjetek itt, akkor írjatok mailt (sminkesmas@gmail.com), illetve reklám "szagú" weboldal linkeket sem fogok megjeleníteni, erre a célra az "Együttműködés" menüpontot ajánlom.

Köszönöm a megértést és a türelmet!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...