2014. 01. 05.

Itt vagyok

Sziasztok!

Mindenkinek BÚÉK! és elnézést a fél éves szünetért és a meg nem válaszolt levekért ( ebből ma sokat pótoltam)!

Semmilyen online tevékenységben nem voltam hajlandó részt venni a hónapokban, mert napi 10-50 levél is érkezett a SminkÉsMás oldalra, azaz nekem, és próbáltam mindenkinek lelkiismeretesen segíteni, válaszolni, utána nézni, megnyugtatni, kitalálni, varázsolni, ajánlani...

Voltam kémikus, bolti eladó, sminkes, bőrgyógyász, barátnő, sorstárs, termék manager, gondolat olvasó, jövőlátó, tisztán látó, terapeuta, kozmetikus és még ki tudja mi...



200%-on akartam pörögni, így lassan csak abból állt a napom, hogy levelekre válaszoltam..mivel nem akartam hülyeségeket írni, szakirodalmakat bújtam -amit más is megtehetett volna, összetevőket nézegettem, kémiából újra diplomáztam, leraktam az orvosit, közben teszteltem és bejegyzéseket -próbáltam- kreálni, 100-szor átolvasva, ellenőrizve, hogy tartalmilag, szakmailag, nyelvtanilag helyes-e a tartalom... és hát ezzel el ment 8 óra a napomból..és hát dolgozni/élni is kellett (volna) mellette, így vagy ez vagy az háttérbe szorult.

Na és akkor eldurrant az agyam..
Kiégtem, és erőltetettnek éreztem, kötelességnek az írogatást, így nem hozta azt az élményt amit a kezdetekben, rengeteg időmet elvette -ez az én hibám, a neverending szövegeimmel-.

Rengeteg "való" életi tanulás-cél-munka-dolog-élmény-ben volt részem az elmúlt fél évben, így tudatosan ignoráltam az életemből a bloggolást.

Ha minden igaz, nemsokára megújítom a blogot és megpróbálom élvezettel folytatni és nem túlzásokba esni, így nem fog sok időt elvenni az életemből...hát ugye 30 felett már nincs annyi szabadidő mint a 10-20-as években..de megpróbálom.

Köszönöm akik még itt vannak, remélhetőleg nemsokára aktivizálom magam.

17 megjegyzés:

  1. Szia,
    Nagyon boldog új évet kívánok és örülök hogy életjelet adtál, rendzseresen idenéztem, végre nem hiába! dieaugen

    VálaszTörlés
  2. Nagyon örülök! Welcome back :)
    Mia

    VálaszTörlés
  3. Örülünk hogy visszatértél! Boldog új évet! Én azért mindig visszatértem a blogodra ha valamire kíváncsi voltam mert tudtam hogy olvastam nálad :) és a hasznomra vált.

    VálaszTörlés
  4. De jó hír: ) várom a posztokat: )

    VálaszTörlés
  5. BÚÉK!
    Ennek a döntésednek örülök, várom a posztokat :)

    VálaszTörlés
  6. Jaj de jó hogy újra itt vagy, már komolyan aggódtam hogy valami baj történt, minden nap csekkoltam a blogot és mindig elszomorodtam hogy nem volt új bejegyzés. :( De most vidám vagyok! :D Jól tetted hogy kicsit elmentél pihenni, néha mindenki besokall, főleg ha már elvárásként él meg az ember dolgokat. Abban tényleg nincs semmi élvezet. Viszont hát valahol azért hízelgő hogy sokan kérnek Tőled tanácsot, mert ez azt jelenti hogy hiteles vagy a szemünkben de valóban nem szabad hagyni hogy a blog irányítsa az életed. Nagyon örülök hogy itt vagy újra! <3 Virág

    VálaszTörlés
  7. BÚÉK Neked is, nagyon örülök, hogy folytatod. :-)

    VálaszTörlés
  8. Nagyon örülök, hogy visszatérsz. :-)

    VálaszTörlés
  9. De szuper, köszönjük!!! Buék

    VálaszTörlés
  10. Naponta benéztem Hozzád, mert bíztam benne, hogy csak szüneteltetsz, nagyon örülök, hogy most látom az új bejegyzésed.
    Erőt, kitartást, örömöt az új évben! :)
    Üdv: B.Andi

    VálaszTörlés
  11. Üdv a fedèlzeten!!!!Vègre!!!!!csak miattad keresem fel a Puderpamacsot,elötte a Sminkboxot.Várlak!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  12. Juhéééééééééééé! és persze BUÉK! :) (kis fáziskéséssel:))

    VálaszTörlés
  13. Szia!Jó,hogy itt vagy!Bármiről írtál,írsz szívesen olvasom!Kezdtem félni,hogy abbahagyod,folyamatosan csekkoltam a blogot,hogy mikor jössz újra!Örülök! :)

    VálaszTörlés

Örülök minden véleménynek, köszönöm, hogy időt fordítottál rám!

Megjegyzésed a jóváhagyásom után jelenik majd meg ( ezért nem látod azonnal amit írtál ), így biztosítom, hogy minden hozzászólást elolvassak!

Mail címet NE küldjetek itt, akkor írjatok mailt (sminkesmas@gmail.com), illetve reklám "szagú" weboldal linkeket sem fogok megjeleníteni, erre a célra az "Együttműködés" menüpontot ajánlom.

Köszönöm a megértést és a türelmet!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...