2013. 07. 18.

Shopping volt..

Nem szoktam ilyen csapongó "mit vettem mostanában" bejegyzéseket készíteni..de..
BRTC - Jázmin 3D Waterful Balm

Sajnos idő hiányában most egy kicsit kevesebbet tudok írni nektek mint szeretném- így egyszerűbbnek és gyorsabbnak tűnt egy ilyen bejegyzést készíteni, gondoltam idevágok pár képet és néhány sort..aztán mehetek a dolgomra, na meg az idő is olyan szép...

De mivel a semmiről is órákig tudok beszélni, meg kellett állapítsam, hogy b*sszus ezzel is el tudok tökölni órákat..csűröm, csavarom, javítom, átolvasom, megnézem, átírom..ahh..esélytelen..



Szóval gondoltam írok valami könnyed, kevésbé megterhelő, egyszerű és letisztult (??) shoppingos bejegyzést, hogy lássátok miket vettem mostanában, és mi az amit ki fogok próbálni, így előbb-utóbb be is fogom nektek mutatni, hogy mire jutottam velük.
A termékek neve alatti linken addig is találtok bővebb infót róluk, vagy tőlem, vagy a gyártó oldalán.
BRTC Jasmin primer

A BB Anditól az új BRTC- jázmin waterful balm primert vettem meg, mivel száraz a bőröm, így ezt szemkörnyékre céloztam meg, illetve a szárazabb foltokon is kíváncsi vagyok hogyan működik.
Ez egy pici tégely, sűrű, kemény balzsammal, elsőre nagyon tetszik, de még tesztelem tovább, mielőtt írok róla nektek.

Missha M BB Boomer
Természetesen a BB krémek alá való Missha BB Boomer is ismét a kosaramba került.
Ez egy primer, és az előző 1 évig kitartott.
Az új szerzeményem már pumpás adagolóval érkezett.
Nagyon szeretem, legjobban a BB krémek alá működik, mivel oda is való. A forgalmazó oldalát ITT találod.



Aztán a The Body Shopba is sikerült beszabadulni, ahol a testpermetek közül a pink grapefruit-ra nagyon rá voltam csattanva, így azt el is hoztam.
The Body Shop-ban jártam
Az arcpermetek is érdekeltek, főleg így nyárra, hogy ne csak a kedvenc termál permetemet fogyasszam.
Az E és C vitaminos verziót vettem meg (szerintem jelenleg nincs is más).
A C vitaminos ( sárga) kellemes citrus illatú, az E vitaminosnak tisztaság illata van.
Használom őket egy ideje, nem tudom mit fogok tudni írni róluk, mert egyelőre nem vettem észre tőlük semmilyen hatást, a smink tartósítására is ismerek jobb permeteket, így nálam abba sem kiemelkedőek, de egyvalamire jók..kellemes érzés és frissítik a bőrt.



Oliviana fürdőcsodák
Amikor az alumínium mentes deókat lőttem az Olivia-nál akkor csaptam le ezekre a valóban gyógynövény és illóolaj illatú fürdő sütikékre és bombára.
A három darabos fürdő plariné shea vajat tartalmaznak, így jól ápolják a bőrt. A csomag 1000ft, így nagyon cuki kis ajándék is lehet, a webshopban is és személyesen is megvehető ITT.
A fürdőgolyó kecsketejjel készül, így ennek is jó hatása van a bőrre, jó nagy, így több részletben fogom felhasználni. Ára 590ft volt.
Nincs nagy illat választék, és inkább illóolajok illatára kell számolni náluk, szóval akik kevésbé természet közeli illatokat kedvelnek azoknak továbbra is marad a Lush.

Stella lehúzható alginát maszk

A kedvenceim közé a  Stella pormaszkok is bekerültek nemrég, így rendszeresen újra és újra vásárolom őket.
A pici tasakok mellett kapható nagyobb kiszerelésben is, de én szeretem ezeket a kis adagokat, mert nem kell méricskélni, és könnyen bárhova magammal vihetem.
A pormaszkokról bővebbet ITT írtam, de ITT és ITT is találtok róla bejegyzést, ha még újdonság lenne valakinek.



A Catrice Camouflage óriási népszerűségnek örvend, így nem hagyhattam ki én sem.
Catrice - Camouflage korrektor
A termék valóban el lett találva, ennek ellenére természetesen létezik jobb korrektor nála, de ami ilyen széles körben terjesztett, és ilyen olcsón hozzáférhető, olyat aligha tudnék kapásból mondani.
3 színben kapható ami lehet nem mindenkinek lesz megfelelő.
Számomra ez inkább pattanásokra, foltokra való mint szemkörnyékre, de bátor illetve fiatalok szemkörnyéken is kísérletezhetnek vele.
A korrektorok jellemzőiről és használatáról általánosságban ITT olvashatsz.


ELF- All over color stick
Kerestem egy viszonylag olcsó de krémes fényes highlightert, így jutottam az ELF -hez, ahol az Essentials shimmering facial whip volt a terv, de aztán végül az all over color stick mellett döntöttem..rosszul.
Bővebben nemsokára leírom, hogy hol hibáztam én, és hol a termék, de csekély ára miatt természetesen nem fogok kikészülni, de hát azért sajna csalódás ért..nah..


Orofluido a hajra
Az Orofluido nagy kedvencem, mind az összetétele miatt (tudom nem natúr, de a többi drogériás "hasonló" termék ennél ezerszer gáz, természetesen a jó összetevők kárára, a natúr termékek-olajok pedig teljesen mást tudnak).
Ebből évi 2 alkalommal vásárolok, mert nagyon kiadós még a derékig érő irgalmatlan mennyiségű hajamnál is.
Én a fodrászomnál veszem aki a forgalmazónál rendeli, 8000ft-ba kerül nála.
Webshoppokban itt-ott láttam olcsóbbat, de figyeljétek a mennyiséget(ml), illetve olyan szélsőséges árakat is láttam, hogy nem bíztam a termék eredetében.
ITT összehasonlítottam az Orofluido-t egy másik jó összetételű, de drágább termékkel, és engem végleg meggyőzött.

Vannak még természetesen más cuccok is a tarsolyomban, amikről szeretnék írni, de most ízelítőnek csak ennyi ...



5 megjegyzés:

  1. a legjobbkor írtad ezt a bejegyzést! a pasi reggel mondta, h hazafelé ugorjak már be neki a patikába valamiért, én pedig teljesen elfelejtettem, h akkor vehetnék egy jól bevált avéne arcpermetet is, de most eszembe juttattad, köszi! ;)

    nem tudom, h mennyi testpermetet használtál eddig -de szerintem ilyet se most vásároltál először :)-, engem nagyon frusztrál, h a tbs grapefruitos permete kb. 1 perc múlva már sehol sem érződik, míg a korábban használt pl. fruttini márkájú lime-os még egy órával később is meg-megcsap. egyébként az a vicces, h én azért vettem meg, mert épp a grapefruitos tusfürdőt kezdtem el használni és az még 2 órával később is rajtam illatozik, én pedig konstans ilyen illatfelhőben akartam lenni, így 2 nap múlva gyorsan elrongyoltam a bádisoppba, h feltankoljak belőle. aztán otthon jött a csalódás, mert persze a parfüm verziót fújtam magamra (azt sem éreztem tartósnak, bár nem is drága, mondjuk ennyiért volt már egészen tartós másfélém is).
    ettől függetlenül nagyon kedvelem a márka termékeit továbbra is, de ez nagy csalódás nekem. :(

    az e vitamonos arcpermet finom rózsavizes illata nekem olykor már sok (de jól hangzott a tisztaság illat definíció!:)), főleg este nem kívánom már magamra fújni, én sem érzem olyan univerzálisnak, mint a fentebb már éltetett termált. :) meg ezt valahogy nehezebben oszlatom el a pofimon, mindig kézzel rásegítek, mert olyan bénán tudom csak magamra permetezni. tény, h a szám és szemkörnyékem mindig kihagyom, az avénenél meg nem, ilyen szempontból is jó az illatmentesség. egyébként az e vitamonos család nappali kréme és szemkörnyékápolója számomra nagy kedvenc, nagyon bevált a már-már normálnak definiálható, régebben inkább kevert bőrömre.

    a fodrászkellékesnél és a herbaházban is szemeztem már ezekkel a stella maszkokkal, asszem most újraolvasva a lelkesedésed, legközelebb veszek is belőlük. tudom, h hülyeség, de nekem valahogy olyan gagyinak tűnik a márka csomagolása úgy "cakkumpakk", ezért még sosem volt lady stella cuccom.

    VálaszTörlés
  2. Megint nagyon jó írás, kíváncsian várom a BRTC tesztjét, amit én is fixírozok egy ideje, de így kiböjtölöm, hogy Nálad hogyan szerepel. A Boomer nagy szerelmem, bár most épp félrelépek valami mással, de ősszel-télen visszatérek hozzá. Nekem alapozóval (Chanel Mat Lumiere) is remekül működött. Szintén várom majd az ELF highlighterről való véleményedet; nyárra tervezgettem, de valahogy mindig elmaradt a vásárlás, közben meg más került a kezem közé. A spoilerből ítélve nem vesztettem sokat, de érdekel, hogy miért nem jött be. CC krémekkel még nem próbálkoztál? A BB-krém shopban is megjelentek, és nagyon birizgálják a fantáziámat, de jó lenne néhány hitelt érdemlő véleményt olvasni vásárlás előtt. Ha valamelyikre rászánnád magad, írj róla, légy szíves, ha belefér az idődbe. További szép nyarat.

    VálaszTörlés
  3. Várjuk a folytatást és s részletes beszámolókat ! :)

    VálaszTörlés
  4. A Stella maszkok és a Catrice korrektor nekem is nagy kedvenceim! :D A fürdőgolyós csomag pedig irtó cukker! *.*

    VálaszTörlés

Örülök minden véleménynek, köszönöm, hogy időt fordítottál rám!

Megjegyzésed a jóváhagyásom után jelenik majd meg ( ezért nem látod azonnal amit írtál ), így biztosítom, hogy minden hozzászólást elolvassak!

Mail címet NE küldjetek itt, akkor írjatok mailt (sminkesmas@gmail.com), illetve reklám "szagú" weboldal linkeket sem fogok megjeleníteni, erre a célra az "Együttműködés" menüpontot ajánlom.

Köszönöm a megértést és a türelmet!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...