2013. 07. 01.

L'Oreal BB- szerintem meg nem olyan rossz...

Nem az én világom a Loreal, Nivea, Garnier stb..és minden ilyesmi termék
Loreal nude magique BB
..nem tudom miért, de tiltakozik ellenük a szervezetem.
Olyan nagy tételbe vannak jelen ami már számomra nem hiteles, illetve olyan vegyes dolgokat lehet hallani és tapasztalni a termékeikről és az összetevőkről, hogy jajjj és jujj..


Na de ezt csak azért írtam le, mert tudatni akartam, hogy OHNE promóció, azaz nem a biznisz vezérelt arra a -már előre látom- veszélyes vizekre, hogy leírjam a személyes véleményemet a termékről.

Nem kaptam ingyen, sőt kettőt is vettem, mert létezik light és medium színben is..igaz kuponnal támadtam, na de akkor is..


Állítólag világos bőrre..
Ez a  BB nem azért tetszik, mert húdejól fedne, vagy "rendberakta a bőrömet" feelinet nyújtana..azért tetszik, mert kinyomom fehér, és ahogy a gyöngyöket súrlódás éri, úgy válik színes krémmé az egész, és igen...kell a cirkusz a népnek, ez meglehetősen elbűvöl, szóval óvoda szintre kerülök..ne is mondjatok semmit.

Azért ez még nem lenne elég ahhoz, hogy a bőrömhöz érintsem a terméket, de nem hagyott hidegen, hogy a Loreal ezzel a BB-nek nevezett valamijével totál eltalálta azt a színt ami az én természetes barnulásom.

Ez a csőr tiszta és praktikus, imádom!
Tudom, hogy sokak sárgának vagy narancsnak titulálják, de én egy szeplős, jól barnuló, meleg bőrszínű ember vagyok, aki inkább sárgás tónust vesz fel a nyár folyamán.
Nagyon jól viselkedik ez a BB pirosodásra hajlamos bőrön, vagy agyon-szekált bőrökön (mint az enyém), mert optikailag is egyensúlyba hozza a sárgás beütéssel a piros foltokat, így ez nekem fontos.

A light és medium szín között van persze különbség, de nem olyan eget rengető, hogy azt a szomszéd is észre vegye, így ez nekem pont jó, de az olyanoknak nem akik totál más bőrt viselnek mint én, hisz ők jogosan vannak kiakadva, mert mindkét szín lényegében azonos vonalon mozog, picit világosabb és picit sötétebb verzióban.

Pigment kapszulák pihenőben
Vékonyan felkenve szépen színez, ha vastagon kenjük sem fog fedni, így értelmetlen halmozni az arcunkon, hacsak nem az árnyalat miatt tesszük.
Minimális bőrtökéletesítő hatás mellett (tehát nem alapozó fedés), nagyon szép és üde látványt kelt a bőrön, amit nem szárít és az olajtól sem fog tocsogni, tehát olyanokat sem fog zavarni akik nem használnak az arcukra sminket.

Nálam egyébként primerként is üzemel, így egy szebb, előkészített bőrön tudok vékonyabb alapozást készíteni, illetve ha épp nem vagyok ki a bőröm látványától akkor a púderem alá megfelelő alap, hogy a púderrel együtt kicsit jobban halványítsa a bőrhibákat.

Pigment kapszulák akcióban
Nekem minden termékemmel tökéletesen összedolgozik, semmilyen panaszom nincs rá, nem szárította az ilyesmire érzékeny bőrömet, és órák után sem fénylett be, mint ahogy ezt pár BB-nél megszoktam.

Nem azt mondom, hogy nincs is ennél jobb, de akinek inkább barna vagy sárgás a bőre, nincs jelentős bőrhibája, pirosodásra hajlamos, esetleg rózsaszín foltos a (nem világos) bőre, vékony lélegző rétegre vágyik, az mindenképpen nézze meg a tesztert az üzletben..aztán meglátja.

Hozzám passzol- vaku nélkül -BB light
Általában ha panaszkodnak rá, akkor a gyenge fedést vagy a nem megfelelő színt emlegetik, így ezt mindenképpen nézzétek meg mielőtt megveszitek..no meg light és medium...olyan apró, hogy sokan nem is látják, aztán otthon pedig néznek nagyokat, ha nem olyan a szín mint amit kipróbáltak.


Semmiképpen nem való tejfehér, porcelán vagy világos bőrű emberkéknek, főleg olyanoknak nem akik a testükön is rózsaszínes bőrt viselnek. Olyanok se vegyék akik fedést keresnek, mert ez tényleg csak lófütty.
L'oreal BB -light- vakuval

Én biztos újra fogom vásárolni, mert a vaskos termékek között néha szükségem van ilyen könnyed színező formulára, ami sokszor jó szolgálatot tesz a magas faktorral védett arcbőröm színének életre keltésében.

3000ft körül lehet hozzá jutni, de szerencsére rengeteg akció vagy kupon is a rendelkezésre áll a márkánál vagy az árusító helyein.

7 megjegyzés:

  1. Őszintén? Én is szeretem! :D A szokásos problémám persze előjön, hogy a világos is sötét, de ha van rajtam önbarnító, akkor pont jó és sima lesz a bőrön tőle, "mintha ott sem lenne" érzésem van stb.
    Ez egy jó termék :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, szerintem is..pont nyárra tökéletes:-)

      Törlés
  2. Fantasztikusan tudsz jellemezni, annyira imádom olvasni a miniatűr részletekbe menő jellemzéseidet, és leírásaidat. Ezek után úgy gondolom, hogy valószínűleg jól működne az én bőrömön is! PErsze már hónapok óta szemezek vele, mióta először említetted. De annyira tökéletesen működik rajtam a catrice bb (próbáltad már? nekem 003as van, az kellemes sárgás-bézs szín), hogy tényleg úgy érzem eljutottam arra a szintre, hogy amíg ezt árusítják és vagy nem változik annyit a bőröm, hogy már ne működjön, én venni fogom! De ha lesz egy jó akciós kuponom a Lorealra tuti lecsapok. A cc-it próbáltad már? Vagy tervezed?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem próbáltam még a catrice-t, nem is érdemes váltanod, ha ennyire jól működik!
      A CC-vel még várok egy kicsit..még nem győztek meg, hogy annyival többet nyújtanának..majd ha elfogy ez a rengeteg BB itthon :-D

      Törlés
    2. hehehe, hát igen, nekem is van "pár" mintám, de ennek ellenére folyton keresgélek. Sztem a cc-nek nem lesz annyi fedése se mint egy bbnek, catrice-t is a kritikusabb részekre duplán teszem fel. Szóval nekem kell a legalább közepes fedés:) Én szeretem a plasztikusan-tökéletesen bőrt:P

      Törlés
  3. Nekem megvan ez a BB krém és nagyon megszerettem. Könnyed viselet, nem is érzem, hogy rajtam van és nem nehezíti, zsírosítja még jobban az arcomat. :)
    Én egyébként szeretem némelyik L'Oreal terméket. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen az engem is nagyon meggyőzött, hogy nem fénylett be a nap folyamán!

      Törlés

Örülök minden véleménynek, köszönöm, hogy időt fordítottál rám!

Megjegyzésed a jóváhagyásom után jelenik majd meg ( ezért nem látod azonnal amit írtál ), így biztosítom, hogy minden hozzászólást elolvassak!

Mail címet NE küldjetek itt, akkor írjatok mailt (sminkesmas@gmail.com), illetve reklám "szagú" weboldal linkeket sem fogok megjeleníteni, erre a célra az "Együttműködés" menüpontot ajánlom.

Köszönöm a megértést és a türelmet!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...