2013. 07. 30.

Essence gel tint

Általában szeretem az essence termékeket és a lip tintákat is..de ez most nálam nem jött össze.
Essence - Gel Tint (04 pink)

Nem akarom egyből lelőni a poént, és azért "annyira nem rossz" (jajj ez hogy hangzik már..) a cucc, hogy most nekiálljak fröcsögni róla, de nálam nem került a legszupibb essence termékek közé.

Nem is fogom újra vásárolni, mert reménykedek abba, hogy kiad a cég egy új, átgondoltabb verziót, hisz egyszer már sikerült ez nekik, mert a vámpíros szájtintából vagy 20 darab csücsül a fiókomba annyira megfelelőnek tartom.

Na de vegyük sorra mi a panaszom..sokáig teszteltem, mert akartam hinni benne, használom amióta megjelent..de be kell valljam ez a tinta szárít (is)..tudom, hogy ez előfordulhat, de nekem még ilyen problémám egyik lip tint-el sem volt csak ezzel.
Az applikátor túl ormótlan nekem
A szivacsos vég, ez a speciális "drogéria" találmány, ez az otromba végű szivacsos applikátor már egy kevésbé precíz felvitelt tud csak garantálni, nem úgy mint a hagyományos elvékonyított, hegyes applikátor formák, na de megoldjuk a felvitelt ezzel is, semmi gond, de szerintem f*s..


Az állag valóban zselésebb ( olajosabb hatású)  mint amit a tintáktól megszoktunk, de nekem ez inkább csak arra jó, hogy többször kell átsimítani a számat vele, mert foltosan fog, mintha a szokásos lip tintába zselét/zsírt töltöttünk volna, és csak ott fogna jól ahova nem került zselé.
Csíkos, foltos, egyenetlen, lassan szárad..

Jobban siklik és valóban szinte következmény nélkül használható, mert nem fog úgy és annyira és olyan gyorsan mint az elődök. Lassan is szárad bár ez lehet sokaknak előny, illetve ez miatt kedvünkre elkenhető ide-oda.

A gond ott van, hogy a foltossága sajnos fennáll egy rétegnél, bármit csinálok.
Lassan szárad, így eldolgoztam kicsit
Több rétegnél meg esetleg olyan erős színe lesz, amit nem is szeretnénk.
Tehát ez miatt más választásom nincs, csak ujjakkal eldolgozni az ajkakon, így kicsit egyenletesebb, bár így se tökéletes.

A kopása szerintem gyorsabb mint más ilyen tintáknál megszoktam, és nálam nem is volt egyenletes a halványodás, és itt most úgy értem, hogy a felvitel foltosságával megegyező formában kopott foltosan a termék.
Száradás után..essence gel tint

A színével elégedett lennék ( 04 pink), ha az előzmények nem befolyásolnának... elérhető egyébként több színben is.

Nem fog a kukába kerülni, el fogom használni, nagy előnye, hogy nem folyékony hanem valóban zselésebb, így bátran utaztatható, nem fog folyni, és a tubusa is keményebb, tartósabb.

Nálam ez most nem jött be, az elődje viszont nagy szerelem, így 1:1
Ennyire tartós..pfff
Bátran ki fogom próbálni, ha lesz még ilyen terméke a cégnek, és remélem is, hogy nem hagyja ennyiben.

ITT már bemutattam jó sok ajakfilcet és tintát, így ott a képeken már láttátok, hogy tartóssági tesztet is szoktam végezni, azaz papírzsepi, nedves törlő és szappanos lemosás ..érdemes megnéznetek a linket, mert ez a tinta a papírzsepis tesztet sem bírta, azaz száradás után ( kb 15 percet volt rajtam) a zsírtalan tiszta bőrömre kenve ez a tinta egy sima laza pzs áttörlést sem bírt ki..ezt azért én sem gondoltam..most már értem miért nem látom az ajkaimon fél óra után..

Összefoglalva: engem szárít (pedig nem szokott semmi), nem tartós és gyorsan kopik, nem tetszik az applikátora, lassan szárad, foltos így nálam nem nyerő, de lehet valakinek pont elnyerte a tetszését aki nem szereti a tartós festékeket.
Szerintem a tintáknak az a lényege hogy fog mint az ökör és tartós is, ha nem ilyet akarok akkor szájfényt keresek...ennyi
 

8 megjegyzés:

  1. Köszönöm a tesztet róla.:) Én sokáig gondolkodtam, hogy kipróbálom, de pont attól féltem hogy foltos lesz és esetleg nem elég tartós és tényleg...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. van ennél ezerszer jobb...és valószínű lesz is:-)

      Törlés
  2. Mivel szintén lip tint mániás (is) vagyok, ráadásul megtetszett a csomagolása (ez aztán az indok, nem?) és a zselés állag is izgisen hangzott, nekem is meg kellett vennem. Bár általában lilás-bordós bogyószínekben utazom, fogalmam sincs, miért, a 03-as Flashy Apricot színt (árnyalatot?) választottam. Akkor még jó döntésnek tűnt, de azóta is képtelen vagyok felidézni, hogy milyen alapon. Egyébként azt sem igazán értem, hogy ez a szín mitől barackos; van, aki szerint a tubusban paprikapiros, szájon inkább csak pirosaranyos, van, aki állítja, hogy töményen ez a valódi málnaszörp-piros, felkenve viszont a paradicsompürére hajaz. (A tubus milyen színű? Az enyémből még nem fogyott annyi, hogy egyértelműen kiderüljön. De eddig nem tűnik víztisztának.) Egyetlen egyszer láttam egy hasonló színű barackot, igaz, az marcipánból volt (vagy gipszből, esetleg műanyagból), és a társaságában lévő két, rémesen rézgálickék szilvához viszonyítva valóban egész természetesen barackosnak hatott. Szóval: nekem sem lett a kedvencem (a lip tint, nem a barack). Tényleg nem annyira rossz, de nem az igazi. Az én számat a hébe-hóba használat mellett ugyan nem szárítja, viszont roppant kellemetlennek találom az ízét; noha nem nyalogatom le kényszeresen a felvitt ajakkencéket, ennek az íze valahogy mindig beférkőzik a számba. És igazad van, nem egyenletes a szín: bár vékony rétegben az enyém nem feltűnően foltos, de így színt sem sokat ad, legfeljebb a saját színemet élénkíti fel némileg. A bumszli applikátor nekem is furcsa, mintha egy fakanál nyelével próbálnék eperdzsemet a számra kenni, ezért én is inkább az ujjammal dolgozom el. Az utolsó mondatod tökéletesen összefoglalja a lényeget, minden szavával egyetértek. Ez a darab megvolt, kérem a következőt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is majdnem megvettem azt a színt, ne is mond..
      Mellesleg szétröhögtem a dumádon magam..hát te is a szívemből szóltál és a fakanál hasonlatnál nincs jobb..:-D

      Törlés
  3. Én most szeretném picit megvédeni ezt az ajaklakkot :)
    Nekem a Hot Red árnyalat van meg. Alátámasztom a tapasztalataidat, miszerint nem tartós a felkent szín, de ezzel együtt is egyik kedvencem most, nyáron. Én nem érzem olajosnak, inkább olyan, mintha tömény málnaszörpöt kennék az ajkaimra. A hasonlat megáll, mert édes ízű :)
    Nem ragad, és viszonylag gyorsan szárad.
    Soha nem önmagában használom, mert úgy olyan kis semmilyen lenne, hanem a kész ajaksmink felületére ecsetelem fel, majd ujjbeggyel picit elpaskolom. Így tartósabb a színe és nagyon természetesnek, életszerűnek tűnik, mintha eredendően vérbő lenne az egyébként sápadt felület.
    Esetleg javaslom, hogy így, kiegészítőként használd, és talán megkedveled.
    B.Andi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem fogom kidobni, de hát ugye nem erre a célra vettem, azaz nem szájfénynek és nem ajaklakk-nak, hanem tintának (gel tint ):-(..persze a szájfényeknél azért jobb, igazad van!

      Nekem nagyon lassú a száradás a többi ajak tintához képest ami azonnal szárad, és ragacsos is hozzájuk képest amik egyáltalán nem érezhetőek felvitel után, no meg a tinták nem is ilyen "olajosak" mert a tintákhoz hasonlítom..persze ha a szájfényekhez hasonlítanám akkor pont az ellenkezőt írnám, azaz a szájfényekhez képest nem ragad és gyorsabb a száradása :-D

      Szóval minden nézőpont kérdése :-) én tintának vettem a tinta tulajdonságát az alapoknál hágta át, semennyire se tart, pedig a tinták erre vannak :-(
      A színével nem lenne bajom, ha működne a dolog:-/

      Ettől még lehet szeretni, én is el fogom kenegetni, de volt ennél jobb terméke a cégnek, viszont jó hír ha te fel tudod használni, sőt, örülsz is neki és köszi a tippet is.
      Én sajnos csalódtam, mert nem erre utalt az elnevezése :-( így jártam.


      Törlés
  4. Köszi,hasznos volt.

    VálaszTörlés

Örülök minden véleménynek, köszönöm, hogy időt fordítottál rám!

Megjegyzésed a jóváhagyásom után jelenik majd meg ( ezért nem látod azonnal amit írtál ), így biztosítom, hogy minden hozzászólást elolvassak!

Mail címet NE küldjetek itt, akkor írjatok mailt (sminkesmas@gmail.com), illetve reklám "szagú" weboldal linkeket sem fogok megjeleníteni, erre a célra az "Együttműködés" menüpontot ajánlom.

Köszönöm a megértést és a türelmet!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...