2013. 06. 17.

Szuperjó termékeim III.

Régen volt már ilyen összegzés azokról a cuccokról, amiket újra és újra megvásárolok, és szeretek.
Stella alginát lehúzható maszkok

A sorozat korábbi részeit ITT tudjátok megtekinteni, és most a teljes testápolásra térek ki, azaz mik a kedvenceim, amik már jó ideje részt vesznek a rendszeres testápolásomban.


Stella alginát maszkok: Nagyon megszerettem ezeket a maszkokat, és rendszeresen tartok is itthon ezekből.
Én a Herbaházban veszem ezeket a kis tasakos pormaszkokat, de megtaláltam őket a cég webshopján is ITT.
A pontos használatáról ITT olvashatsz.

A teafás (pattanásokra), az algás (nyugtató) és a papayás (hámlasztó) amihez mindenképpen ragaszkodom, de a többi is szupi, egyszerűen nekem a fenn említett három dolog a fő problémám, ezért ezekre keresek megoldást.

Egy tasak egy pakolásnyi port tartalmaz, amit vízben kell kikeverni a leírtak szerint, majd 20-30 perc után le lehet húzni ( sajnos nem egyben, de szép nagy darabokban ).
Bőrömet a használatuk után üdének és szebbnek látom, így jelenleg ezeket a maszkokat szeretem a legjobban, mert egyszerű, kényelmes, "tiszta" és látványos.

Ára: 3-400ft /tasak
Hair Nice az egészséges haj titka

Hair Nice hajápolók: vékony szálú, lapos, száraz, festett hajam van.
Rengeteg sampont kipróbáltam, szilikonost, szilikon mentest..nagy változások nem voltak, max kócosabb-szárazabb, vagy "simább" haj, de lényegében ilyet mint ezekkel a Nice termékekkel, máshol nem tapasztaltam.

Első lépésként a "hajkencét" kell a fejbőrbe maszizni ( nem a hajra, hanem a fejbőrre, így rohadt sokáig elég egy kis doboz is), pakolásként fél órát melegen tartani, aztán a hozzá tartozó samponnal megmosni.
Fantasztikusan megemeli a hajtövemet, egészségesnek és fittnek érzem tőle az egész hajzatomat, csodálatos!

Ha egyéb problémád is van ami a hajadat illeti, akkor érdemes felkeresni a céget is akik ezen termékeket kifejlesztették, pontosabbat és bővebbet ITT írtam róluk, extrém problémákkal is foglalkoznak a "sima" ügyek mellett.

A termékeket a Herbaházban is láttam, de javasolt inkább személyesen a Nice hajgyógyászatban megvásárolni ahol meg tudják mondani mire van szükséged, illetve a cégnek van webshopja is.

Ára: sampon :1500-1700ft ( akciótól függően), hajkence :4500ft-tól

Ovis iszap szappan juhtejjel

Emanufaktura iszapos szappan: hát már túl vagyok pár szappanon, kecske vagy juhtejeseken és egyéb ígéreteken egyaránt, de még mindig nem sikerült ennél jobbat találnom.

Egyszerűen imádom.... jól habzik, számomra kellemes "régi" nyugodt szappan illata van, nem karcol az iszaptól, hidratál.

ITT írtam róla bővebben, tényleg nem tudom hova fokozni, a testápolót teljesen el tudom hagyni amióta ezzel fürdők, max akkor használok krémet ha az illata miatt szeretném.
A szappanok az eManufaktúra weboldalán vásárolhatóak meg.

Ára: 900ft

Most és mindenkor leszögezném, ez nem reklám, sem pénz, sem termék, sem kedvezmény nem üti a markomat.
Lehet ami nekem szerelem, az nem mindenkinek tökéletes, mégis bátran ajánlom ezeket a termékeket a hasonló "eseteknek" .

4 megjegyzés:

  1. Juj de jó:) Az iszapos juh nekem is bejött, szerintem én is maradok ennél, de biztos becsúszik még ez az. Most még a fahájasukat is használom, deréktől lefele:D Comb popsi, bár szerencsére nincs narancsbőröm, de mintha jeleket vélnék felfedezni, pedig elég tisztán eszek. Na de mégis csak 29 fele megyek, biztos közre játszik ez is.
    A Nice haj cuccokat láttam pár napja egy helyi gyógynövény boltban is...ahogy elfogy a hajcuccom, nekem is jönni fog. A sampon tuti.
    Amihez én visszatérek: catrice szemöldök cerka, max factor-clumpy defy, essence btg fedőlakk, catrice körömlakkok, Givency: ange au demon parfüm, armani-armani mania parfüm, bio kókuszolaj tesre-hajbalzsamba, és bio szagtalan shea vaj, testre, (napozni is használom őket).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nice- nekem pont a hajkence a nagy-nagy kedvenc :-)

      Törlés
  2. A Stellákat én is szeretem. Láttam fodrászkellékesnél óriási kiszerelés algásat kb. 5000-ért, az sokkal jobban megéri, mint a kicsiket venni, csak akkor bénáznék az adagolással. még kitalálom:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is láttam a nagyokat, de nekem szupi, hogy ilyen kicsi helyet foglal, ki van adagolva és bárhova magammal vihetem.

      Törlés

Örülök minden véleménynek, köszönöm, hogy időt fordítottál rám!

Megjegyzésed a jóváhagyásom után jelenik majd meg ( ezért nem látod azonnal amit írtál ), így biztosítom, hogy minden hozzászólást elolvassak!

Mail címet NE küldjetek itt, akkor írjatok mailt (sminkesmas@gmail.com), illetve reklám "szagú" weboldal linkeket sem fogok megjeleníteni, erre a célra az "Együttműködés" menüpontot ajánlom.

Köszönöm a megértést és a türelmet!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...