2013. 06. 28.

Elf Zit Zapping Light VS Medium

Az essential zit zapping concealer egy szalicilsav és teafaolaj tartalmú csakis pattanásokra való korrektor, amiről már ITT csináltam tesztet nektek.
Elf Zit Zapping Medium Vs Light

Mivel a "light" szín a világosabb bőrökön igazán működőképes - bár azért jó sokáig használtam így is, hogy nem vagyok épp hófehér- , ezért beszereztem egy "medium" árnyalatot is, aminek nagyon örülök, mert nagyon jó kis szín, nem rózsaszínes - szerencsére, hanem szép bőr-közeli árnyalat.


Megmondom őszintén egy parám van az ilyen online vásárolt cuccokkal, az, hogy ne legyen rózsaszín, mert akkor nálam tuti a kukába landol...szerencsére a light sem malackás.

Elf Zit Zapping - jól adagolható
A sárgás vagy olivás árnyalatokat szereti a bőröm, persze ez sem működik mindenkinél, de mivel kevesebb emberkének kell rózsaszínes árnyalat ( Közép Eu.-ban) , így ezt szerencsére a gyártók is kezdik felismerni, így inkább bézs-oliva-sárgás árnyalatokban mozgolódnak, illetve ilyeneket forgalmaznak nagyobb mennyiségben nálunk.

Írországban például a hideg kékes, vagy rózsaszínes... elvétve barackos bőrárnyalatok a közkedveltek, nem sűrűn csapnak le "szoli színekre"..nem úgy mint nálunk, ahol másmilyenek a napozási és barnulási szokások...ezáltal az átlagos bőrszín.
Sok nagy és profi márka széles színpalettájából be se kerül némely országokba a teljes színkészlet (pl.Mac)..no de eltértem a tárgytól.
Zit Zapping Light és Medium színben

Elsőre kicsit megriadtam, mert az állaga folyósnak bizonyult ( ezt a fotók is mutatják) , nem volt olyan sűrű és jól fedő mint a világos elődje, de szerencsére 1 hét használat után már jól szuperált.
Valószínűleg az történhetett, hogy kicsapódott az anyag, mert sokáig állt valahol, és mivel a szűk helye miatt összerázni nem lehet, ezért hamarabb jött a híg része... és aztán a sűrűje, de már minden oké vele..

Anno még 750ft-ba került, most kemény 790ft-ot kér érte az itthoni webshop, amúgy 2,5 angol font, vagy 3 Euro ha külföldről szereznénk be.
Zit zapping Light Vs Medium

Tartós, jó fedésű, megfelelően viszonyul a pattanásokhoz, így mindenképpen ajánlom ezt a terméket az árkategóriájában, de a fenti teszt linken bővebbet is megtudhattok róla.
Mindenképpen csakis pattanásokra való!

Én alapozó alá IS használom (hogy érintkezzen a patival), megpöttyözöm és beütögetem a patikba, aztán jöhet az alapozó, amit paskolunk ugye nem pedig kenjük mint a vajas kenyeret, és ahol szükséges ismét korrektor az alapozó fölött IS (zit zapping a patikra) és jöhet a fixáló púder.

Szóval alapozó alatt és fölött is működik a termék, és inkább több vékony réteg legyen, azaz építsük ha szükséges, mert úgy lesz szép...a kevesebb néha több.

Elf Z.Z. Light és Medium színben
A két szín között nem egy árnyalat hanem több árnyalat a különbség és nem is azonos színtartományba mozognak, a light kicsit hidegebb sárgás-olivás szín, míg a medium inkább bézs és melegebb sárgás szín keveréke.

Próbáltam természetes fénybe fotózni, sajnos a képek nem lettek tökéletesek, de soha nem is lesznek, mert nem vagyok fotós, így ezt meghagyom másnak, azért remélem a lényeget látjátok.

Nem vagyok előrébb, mert bevallom így is felváltva használom őket, sokat számít a pattanás, helye, színe, állapota ahhoz, hogy melyik színt kéri, illetve a medium színt valószínűleg csak nyáron fogom nagy tételben fogyasztani, mert akkor egyezik totálisan a bőröm színével, télen amikor nem vagyok barna, akkor a light is tökéletesen megteszi.

Úgy látom a MUP.-nál a medium nem vásárolható ( jelenleg), érdemes érdeklődni náluk, vagy az ELF webshopjában.
Két további szín elérhető még, az egyik a zöldes "green" ami a pirosságot tompítja, de ezáltal fehéredik is a kezelt rész, így inkább világos bőrre javaslom, illetve a "fair" ami szintén világosabb mint a "light".

2 megjegyzés:

  1. Nekem sajnos a Medium is világos :( A zöld jobban fedi a pirosságot (értelemszerűen), és mintha hatásosabb is lenne gyulladás ellen, így azt használom inkább. Szerencsére a Missha PC teljesen elfedi a zöldségét :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én azért nem mertem a zöldbe belecsapni, mert idáig nem találtam még olyan zöldet ami nem világosította ki a felületet ( amit persze el lehet fedni bőrszínnel, de nekem kényelmesebb ezt egy lépésből megoldani).

      Törlés

Örülök minden véleménynek, köszönöm, hogy időt fordítottál rám!

Megjegyzésed a jóváhagyásom után jelenik majd meg ( ezért nem látod azonnal amit írtál ), így biztosítom, hogy minden hozzászólást elolvassak!

Mail címet NE küldjetek itt, akkor írjatok mailt (sminkesmas@gmail.com), illetve reklám "szagú" weboldal linkeket sem fogok megjeleníteni, erre a célra az "Együttműködés" menüpontot ajánlom.

Köszönöm a megértést és a türelmet!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...