2013. 04. 29.

Sleek- Eau la la liner vízálló szemceruza

Mindenképpen szerettem volna egy fehér szemceruzát, lehetőleg tartós és vízálló kiadásban.
Jópofa a neve, nem?

Jelentem a terv végre teljesítve!

Sleek Eau La La Liner:
Ez egy gélcerka, bár egyáltalán nem veszettül puha, viszont jól tapad, nem maszatolódik, és szuperszépségesgyönyörű fehér színe van.



Sleek - White noise
Vízvonalon használom, nem mondom, hogy 8 óráig ott csücsül, viszont olyan szépen és egyenletesen kopik, hogy sose jut eszembe, hogy tüzetesen megvizsgáljam hány órát bírt  ki mozdulatlanul, de még a nap végén is látom a felvilágosító hatását.

Vízvonalon nem irritál és nem is ül rá a szemgolyómra darabokban vagy cafatokban, pedig szokott lenni ilyen problémám a ceruzákkal.

Sleek-Eau La la liner-White 318
Persze egy idő után képződik egy kis fehér csipa a színtől, de ezt ha kitörlöm többet nem jelentkezik, így gyanítom a felhordáskor még száradás előtti maradékok ezek amik összegyűlnek a szemcsücsökben.

A hegyezéssel sincs gond, kényelmes és könnyen kezelhető.

A fehér szín szép matt, és bár nem olcsó, 1600ft a MUP webshopjában, de mivel nem fogy gyorsan inkább csak azért tűnik drágának, mert szívem szerint több árnyalatban is kipróbálnám.

Ami fontos, alapnak vagy satírozni nem alkalmas, ami általában igaz az olyan zselés szemcerkákra amit úgy hirdetnek, hogy hamar szárad és vízálló, mert azok nem lesznek "ragacsos" felszínűek, mert megszáradnak, így nem ragad bele a por festék.

Két húzás, egy húzás..
Kíváncsi lennék a fekete verzióra és a számom is kipróbálnék egy arra alkalmas színt, hogy mennyire tartós, így tervbe van a beszerzésük.

Nem számítottam semmire, nem voltak elvárásaim, így pozitív élmény a termék, valószínűleg újra megvásárolnám.
Vegán termék ami azt jelenti, hogy nincs benne állati adalék.

Az Urban Decay 24/7 ceruzához hasonlítják, én sajnos ehhez nem tudok hozzászólni, mivel azt macerás beszerezhetőségük miatt még nem próbáltam, de úgy tudom azért az jobb minőség  mint ez, viszont drágább is.

A ceruza nem igazi zselé, de érezni a gél behatást, jól siklik, se nem túl puha, se nem kemény, számomra ideális.

Szeretem... ismeritek?

3 megjegyzés:

  1. Én is szeretem az Eau ceruzákat, bár csak 2 van, de ezen kívül én Barry M Bold fan vagyok. Azok a kedvenc gélceruzáim!

    Viszont, hogy tényleg "PEACE" legyen, megírom, hogy mi az igazi trágya szerintem az ELF-től :-D

    A Studio Blush, hát ez szörnyű szerintem! Porzik, kemény minden baja van, ráadásul nem is elég intenzív. ;-) Na erre ne adjatok ki pénzt. Bár hihetetlen, de olvastam róla jót :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. UhUhuh, dejó!

      Két dolognak örülök, egy hogy öröm van és békesség, biztos túlfeszített napom volt és paranoiás voltam :-D Köszi, hogy így álltál hozzá!

      A másik, hogy valaki ír a Barry M cerkáról amit már nagyon nézegettem én is, jobb mint ez a sleek? Mert akkor itt az idő azt is beszerezni :-)

      Ohh, köszi, hogy megosztottad, hát igen,ezért van ennyi termék, hogy mindenki megtalálja azt amit szeret vagy neki megfelelő ;-)

      Törlés
  2. De jóóó,már régóta keresek egy tartós fehér cerkát vízvonalra! Köszönöm !!!!

    VálaszTörlés

Örülök minden véleménynek, köszönöm, hogy időt fordítottál rám!

Megjegyzésed a jóváhagyásom után jelenik majd meg ( ezért nem látod azonnal amit írtál ), így biztosítom, hogy minden hozzászólást elolvassak!

Mail címet NE küldjetek itt, akkor írjatok mailt (sminkesmas@gmail.com), illetve reklám "szagú" weboldal linkeket sem fogok megjeleníteni, erre a célra az "Együttműködés" menüpontot ajánlom.

Köszönöm a megértést és a türelmet!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...